Jump to content
IGNORERAD

Perfekte Farangen!


svampen

Recommended Posts

Inte du heller tydligen för annars så hade du fattat vad han menade mdr.gif

Har ni alla attitydsproblem på detta forumet eller??? Eller e det bara ni me väldigt små..na.gif

ps: om du har stor nog kan du ju då vara vänlig o förklara vad jag enligt dej inte fattat.

Ändrades av MIWA
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 645
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svampen

    108

  • Baa

    46

  • Avregistrerad clion

    45

  • broder tuk tuk

    43

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Har ni alla attitydsproblem på detta forumet eller??? Eller e det bara ni me väldigt små..na.gif

Nä jag konstaterade bara fakta att du glömt släppa hörn flaggan och komma in i matchen :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä jag konstaterade bara fakta att du glömt släppa hörn flaggan och komma in i matchen great.gif

Nu fattar jag bara ännu mindre.vad menar du??

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr är inte min stor nog!

Förstår det eftersom du o din lapp polare inte verkar fatta mer än den e lång...na.gif

Får väl skumma över forumet mer för o se vad "ni" lyckats med för intelligenta inlägg mer..drinks.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm...fortfarande ingen förklaring från "er" ladyboys vad ni menar.oki skit samma.men hacka då för fan inte om ni inte kan svara o förklara Er.

ps: tillägnat "lappen o Baboo"

drinks.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm...fortfarande ingen förklaring från "er" ladyboys vad ni menar.oki skit samma.men hacka då för fan inte om ni inte kan svara o förklara Er.

ps: tillägnat "lappen o Baboo"

drinks.gif

Eftersom du är intresserad av Ladyboys så kanske du kan googla och hitta ett forum som passar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom du är intresserad av Ladyboys så kanske du kan googla och hitta ett forum som passar!

Vad vill du o vad e du ute efter??? Har du problem att nya människor vill vara med i ett forum eller vadå??

Ändrades av MIWA
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker inte att nyblivna medlemmar ska klandras just för att de är nyblivna.

Önskar jag slapp se detta hackande på nyregistrerade. Har man inga bättre argument är det bättre att avstå inlägg. I fortsättningen kommer jag att radera svar som endast går ut på att misstänkliggöra en ny medlem.

Den som känner sig tvingad att skriva något när en ny medlem observeras kan ju hellre hälsa denna nya medlem välkommen till forumet.

Så härmed hälsar jag MIWA välkommen till detta forum!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker inte att nyblivna medlemmar ska klandras just för att de är nyblivna.

Önskar jag slapp se detta hackande på nyregistrerade. Har man inga bättre argument är det bättre att avstå inlägg. I fortsättningen kommer jag att radera svar som endast går ut på att misstänkliggöra en ny medlem.

Den som känner sig tvingad att skriva något när en ny medlem observeras kan ju hellre hälsa denna nya medlem välkommen till forumet.

Så härmed hälsar jag MIWA välkommen till detta forum!

Herr Chang har talat.

Tack Herr Chang...

Hoppas jag kan bidra med nått förutom att uppröra "Lappen" o hans gelikar.

Ändrades av MIWA
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Herr Chang...

Hoppas jag kan bidra med nått förutom att uppröra "Lappen" o hans gelikar.

HeHe MIWA, ta det inte så blodigt, det kommer att bli värre. :whistle:

Skämt åsido, det tar en stund att fatta olika medlemmars humor, skiljer sig ju en hel del från den humor man (antagligen) använder IRL.

Välkommen i hönsgården.

Tuppen Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

HeHe MIWA, ta det inte så blodigt, det kommer att bli värre. whistle.gif

Skämt åsido, det tar en stund att fatta olika medlemmars humor, skiljer sig ju en hel del från den humor man (antagligen) använder IRL.

Välkommen i hönsgården.

Tuppen Baa

Ska nog bara dra fjädrarna tillbaka i denna hönsgård, har nog inte den erfarenhet som många andra har.men det jag har det har jag.drinks.gif

Ändrades av MIWA
Link to comment
Dela på andra sajter

Som ny medlem anser åtminstone jag att man kan/bör gå ut lite försiktigt genom att följa vad som skrivs, läsa igenom vad som redan skrivits, för att på det viset känna sig för och lära känna de olika medlemmarna genom deras inlägg. Då lär man sig snabbt vad det är för typ av forum och vilken nivå det ligger på.

Att bara klampa in och posta på utan att först ta reda på om det redan finns något som redan skrivits och besvarats ger väl heller inte att de övriga medlemmarna får en positiv bild av den nye medlemmen.

Det är heller inte mängden inlägg som är det relevanta oavsett om man är ny eller gammal medlem. Kvalité uppskattas alltid bättre än kvantitet. -Tala är silver, tiga är guld, lyder ett gammalt talesätt som bör anammas av fler. Kan man bidra med något relevant så är väl det bra men postar man bara för att komma upp i någon sorts status så är det bättre att låta bli. Google och sökfunktioner ska heller inte underskattas.

Att vid minsta mothugg vända taggarna utåt och bli aggressiv i sin framtoning är heller inte något som bidrar till att andra får ett bra första intryck.

Sedan kan man ju försvara sig med att man inte bryr sig om vad andra tycker men folk hjälper ju hellre någon som verkar schysst än en skitstövel. Nu vill jag inte på något vis peka ut någon som varande just en skitstövel. Det är jag (ännu) för ödmjuk i min framtoning för att kunna göra. Det här inlägget förmedlar bara mina tankar i stort.

Jag är också mycket medveten om att inlägget dessutom är off-topic men det är å andra sidan de flesta andra inlägg i den här tråden också. :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Herr Chang...

Hoppas jag kan bidra med nått förutom att uppröra "Lappen" o hans gelikar.

Det blir inte lätt...

Ride on

/biker

Ändrades av biker
Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir inte lätt...

Ride on

/biker

Det var nog tur att du ändrade den, för annars hade det nog blivit riktig fyr i brasan.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men jag skall skvallra ;)

Eventuella ändringar i ett inlägg finns, som alla vet, tillgängliga i underliggande lager

på en screenshot av aktuell tråd.

Mvh

Biker

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

lappen e forumets egen säpogubbe som letar efter avstängda föredetta medlemmar som reggar sig i nya namn :o:o:blink:

han trodde nog det va ubonborge som dök upp :na:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

lappen e forumets egen säpogubbe som letar efter avstängda föredetta medlemmar som reggar sig i nya namn ohmy.gifohmy.gifblink.gif

han trodde nog det va ubonborge som dök upp na.gif

Efter att vart på forumet o läst runt lite o på det sätt som några "välkomnat" mej kan jag inte mer än som vanligt inse att vissa människor inte har alla hemma...

ps sov gott Lappen o BaBoo

Link to comment
Dela på andra sajter

lappen e forumets egen säpogubbe som letar efter avstängda föredetta medlemmar som reggar sig i nya namn :o:o:blink:

han trodde nog det va ubonborge som dök upp :na:

Va f-n Clirre, har Du resfeber eller va gör Du uppe så här dax.

Gå nu och ta en kall och förbered Dig på att bli en "perfekt farang" några månader.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

jo du baa resfeber har jag haft sen 4 veckor .den senaste febertoppen va i torsdags då finnarna börja strula på vanas flygplats i helsingfors :lol: så innan jag sitter på kärran så pendlar febern upp å ner :fie::heat:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker inte att nyblivna medlemmar ska klandras just för att de är nyblivna.

Önskar jag slapp se detta hackande på nyregistrerade. Har man inga bättre argument är det bättre att avstå inlägg. I fortsättningen kommer jag att radera svar som endast går ut på att misstänkliggöra en ny medlem.

Den som känner sig tvingad att skriva något när en ny medlem observeras kan ju hellre hälsa denna nya medlem välkommen till forumet.

Så härmed hälsar jag MIWA välkommen till detta forum!

Herr Chang har talat.

Jag vill också hälsa MIWA välkommen till forumet.

OCH varna för fortsatta mobberier ifrån gamla medlemmar.

Nästa gång en ny medlem mobbas helt utan anledning, kommer jag att bannlysa både hit o dit.

Tröttsamt med vuxna människor som inte har vett nog att hålla på med annat än taskiga och otrevliga saker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill också hälsa MIWA välkommen till forumet.

OCH varna för fortsatta mobberier ifrån gamla medlemmar.

Nästa gång en ny medlem mobbas helt utan anledning, kommer jag att bannlysa både hit o dit.

Tröttsamt med vuxna människor som inte har vett nog att hålla på med annat än taskiga och otrevliga saker.

Hej alla!

Jag vill också hälsa MIWA välkommen till forumet! Han verkar vara en frisk fläkt!

Bra skrivet HC och SurinP3!

Det är inget kul att hälsa nya medlemmar med mobbingattacker! Det finns så många som läsa på forumet men är försiktiga med att börja skriva. Det blir inte så många nya medlemmar om alla mobbas från och med första inlägget. Om detj verkligen är någon "elaking" som har kastats ut tidigare får han eller hon en ny chans eller bli avslöjad i sinom tid!

Hälsning

Svarten

P.S. Är det inte like illa att mobba existerande medlemmar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Som ny medlem anser åtminstone jag att man kan/bör gå ut lite försiktigt genom att följa vad som skrivs, läsa igenom vad som redan skrivits, för att på det viset känna sig för och lära känna de olika medlemmarna genom deras inlägg. Då lär man sig snabbt vad det är för typ av forum och vilken nivå det ligger på.

Att bara klampa in och posta på utan att först ta reda på om det redan finns något som redan skrivits och besvarats ger väl heller inte att de övriga medlemmarna får en positiv bild av den nye medlemmen.

Det är heller inte mängden inlägg som är det relevanta oavsett om man är ny eller gammal medlem. Kvalité uppskattas alltid bättre än kvantitet. -Tala är silver, tiga är guld, lyder ett gammalt talesätt som bör anammas av fler. Kan man bidra med något relevant så är väl det bra men postar man bara för att komma upp i någon sorts status så är det bättre att låta bli. Google och sökfunktioner ska heller inte underskattas.

Att vid minsta mothugg vända taggarna utåt och bli aggressiv i sin framtoning är heller inte något som bidrar till att andra får ett bra första intryck.

Sedan kan man ju försvara sig med att man inte bryr sig om vad andra tycker men folk hjälper ju hellre någon som verkar schysst än en skitstövel. Nu vill jag inte på något vis peka ut någon som varande just en skitstövel. Det är jag (ännu) för ödmjuk i min framtoning för att kunna göra. Det här inlägget förmedlar bara mina tankar i stort.

Jag är också mycket medveten om att inlägget dessutom är off-topic men det är å andra sidan de flesta andra inlägg i den här tråden också. :wai:

Bra skrivet :great:

Du behöver inte bli så stött MIWA för så allvarligt var det inte utan det var mer ett internt skämt mellan Baboo och mig.

Och du verkar ha kraftigare skinn på näsan än så för att blir ledsen.

Men jag är inte mer man än att jag kan be om ursäkt och önska dig välkommen till detta forum.

Välkommen ska du vara och hoppas du finner detta forum värt att besöka och bidra med dina historier och bilder. :great:

Mvh Lappen

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...