Jump to content
IGNORERAD

Nu börjas det igen


MaiChai

Recommended Posts

Det blir nog inte lätt att övertyga den här regionens befolkning om att Dr T är en skurk, nej ett helgon snarare. Rätt ruskigt om man betänker sig hur dessa vänliga leende butiksägare plötsligt slår om och blir en onskefull hop av potentiella mördare. Hände ju förra gången de gula försökte med ett motdrag här i Udon, och jag är helt säker på att det kommer att få samma utgång om de gula kom till Udon igen. Sen må "experterna" tycka vad dom vill, jag är gammal nog att se vansinnet i uppviglarnas ögon.

Baa

Hemskt. :(

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Farang

    6

  • måne

    3

  • Vaxet

    3

  • noBuzz

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hej

Jag vill ha ett fritt val där alla får ställa upp, och jag accepterar folkets val.

Gult eller rött är inte något som militären och dom rika ska bestämma enväldigt.

Mvh Isan Lover

Med eller utan valfusk? :rolleyes:

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

Innan var ju dom röda så snälla och trevliga så du tipsade folk som var på plats om att gå ut och prata med dom? ? ? Och senare när dom skulle protestera igen så tyckte du väl samma sak då? ? ? Jag kan ha fel nu, men hittills är det väl bara dom röda som smällt lite bomber? Small ju på dom gulas möte häromdagen i Bangkok fick jag höra av tjejen som var där och protesterade. Själv tyker jag bomber är väldigt odemokratiskt :wai:

Jo, bomber kan vara väldigt odemokratiska, men det finns demokratiska bomber också... beror på vem som detonerar dem.

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...