Jump to content
IGNORERAD

Förutfattade meningar


Guest HansG

Recommended Posts

..

Skulle vara spännande att höra BTT:s och andra moralisters teorier om ...

Är BTT en moralist? :mdr::mdr:

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 100
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • silom

    16

  • Baa

    10

  • broder tuk tuk

    7

  • Avregistrerad clion

    7

Mest aktiva i denna tråd

Ålder spelar egentligen ingen roll. Men ändå...

Själv är jag 43 och min älskling 28. Det känns helt ok för mig. Vi är båda 2 vuxna människor med lite upplevelser i bagaget vad relationer beträffar. Hon ett misslyckat äktenskap med en inhemsk herre och jag här på mitt håll. Ingen av oss var desperata när vi snubblade över varandra och det bara klickade till och allt känns rätt. Åldern är för oss inget problem.

Men.

Som motvikt till det kan jag nämna att jag tidigare hade kontakt med en 18-årig flicka som ville gifta sig med mig. Men jag släppte aldrig henne inpå livet därför jag gjorde bedömningen att hon helt enkelt var för ung för mig. Jag behöver inte fler barn att fostra och efter mina tidigare tråkiga erfarenheter utav relationer som brustit så var kärlek en viktig faktor för mig. Betvivlar inte att jag hade kunnat falla för denna underbara varelse men betvivlar att hon någonsin skulle känna det samma.

Så där drog jag ur pluggen helt eftersom jag söker något långvarigt och är tillräckligt insiktsfull för att inse att hennes motiv inte är dom samma som mina.

Åldern spelar ingen roll däremot så för vår egen skull tror jag att det är viktigt att man är såpass ärlig mot sig själv så att man kan se att det kan finnas olika anledningar till varför våra damer valt oss.

Jag tror på att kärlek kan slå till i alla åldrar så ingen här ska känna det som om jag ifrågasätter just deras relation.

Jag bara uppmanar till att vi inte ska ljuga för oss själva, det ökar våra chanser till att faktiskt hitta den rätta (ovasett ålder) och få en relation som håller även på sikt.

Jag inbillar mig inte att jag ser bättre ut än en 25-årig grabb med håret kvar osv. Däremot tror jag fullt och fast på att jag haft turen att träffa en som älskar mig oavsett.. Det är vad som räknas.

Tror att om man är en seriös "farang" som söker en partner för livet så måste man åtminstone inse att för stor åldersskillnad minskar ens chanser att få det att hålla.

Men återigen,,, ålder är inte det viktigaste och alla ska känna efter själva utifrån sina relationer om man är rätt på det eller inte.

Heyyyy det blev rörigt?

hej underbart sagt håller me di e de du säger där :clapping:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ålder är en siffra på ett papper, mognad är något man uppnår, kärlek kommer ur mognad.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är BTT en moralist? :mdr::mdr:

Hälsning

Svarten

Blir kanske lättare att förstå om det stått "Skulle vara spännande att höra BTT:s och moralisternas teorier om ..."

Men det var ju uppmärksamt av dig att notera skrivfelet..bra svarten

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är ingen moralist, men visst tusan har ålder betydelse.

Följaktligen hade jag själv föredraget att Fru Vax hade förblivet typ 25 år resten av mitt liv. :yes:

Men å andra sidan kanske inte ålder har så stor betydelse för mig egentligen

För att det faktum att jag själv hela tiden blir äldre, det är rätt lätt att bortse från. :whistle:

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir kanske lättare att förstå om det stått "Skulle vara spännande att höra BTT:s och moralisternas teorier om ..."

Men det var ju uppmärksamt av dig att notera skrivfelet..bra svarten

Tack för upprättelsen Silom!

Jag gissade att det var skrivfel men det är inte helt säkert. BTT är en ju slags moralist. Han ser ner på oss vanliga skribenter som träffar våra älsklingar utanför baren och har en jäkla massor fördomar över sådana som oss. Det verkar att han tycker att det är omoralisk att inte betala pengar samt inte åka ändå till Pattaya för att träffa kvinnor. :preved:

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

man får ta hern för vad han är han rör om i forumet med sina inlägg så vi ska va glada att vi har honom hos oss :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

En clown är alltid en clown, även om han tragikomisk, var det så Du menade Clirre

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

ja hetsa inte upp dig för hans inlägg.ps det ska bli kul å se om farang får fram nåt i naklua.ps men vi behöver några som kan käfta mot honom som du å lappen det e då som det blir roligt :preved:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för upprättelsen Silom!

Jag gissade att det var skrivfel men det är inte helt säkert. BTT är en ju slags moralist. Han ser ner på oss vanliga skribenter som träffar våra älsklingar utanför baren och har en jäkla massor fördomar över sådana som oss. Det verkar att han tycker att det är omoralisk att inte betala pengar samt inte åka ändå till Pattaya för att träffa kvinnor. :preved:

Hälsning

Svarten

Ungefär så ser jag också på Herr BTT och hans ibland snäva verklighet. Men för mig får han gärna fortsätta, han representerar i alla fall en ganska stor grupp med liknande uppfattningar. Och visst är det roande att läsa om alla "sanningar" om Thailand som barveteranerna samlat på sig. ;)

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Svarten!

Jag har inga fördomar gentemot gubbarna som träffar sina darlingar utanför barerna. Det som möjligen stör mig en aning ibland är att många av dessa gubbar tycks bli riktiga moralister som knappt vågar använda ordet bar och särskilt inte när darlingen är närvarande.

Gubbar som nästan är värre moralister än Ulla och Berit¨på närköpet blir ju en aning märkliga.

Särskilt då med tanke på att de kommer vandrande hand i hand med en thaikvinna.

Sedan också detta att de tycks vara maniskt besatta av att försvara sin darling gentemot omgivningens fördomar och anklagelser om fd bartjej och annat.

Det ligger ju nära till hands att tro att mycket bottnar i dåligt samvete över ett tidigare barliv. Att gubbarna helt enkelt skäms över sitt tidigare liv bland barerna och har trängt undan allt detta till det undermedvetna. Då när någon plötsligt påminner dem om allt detta så reagerar de med hätskhet och ilska.

Sedan finns det givetvis den andra kategorin av gubbar som inte har några problem med att sitta i baren och åka till Pattaya även efter att de gift sig med darlingen.

Och jag måste nog tillstå att jag respekterar dessa gubbar mer än de som rättar in sig i ledet och blir skenheliga rövslickare.

Mycket av rövslickeriet bottnar säkert i rädsla för att darlingen ska bli arg, ledsen, svartsjuk etc... och det kan man ju förstå.

Sedan är det ju så också att de fd bartjejerna är väldigt väl medvetna om vilken dragningskraft bartjejerna kan ha på en halvfull äkta man. S

Så för att helt enkelt skydda sina egna ekonomiska intresssen så förbjuder de helt enkelt gubbarna från att sätta sin fot bland barerna.

Det är ju inget som enbart bekymmrar thaikvinnor.

Har sett åtskilliga medelålders farangkvinnor gå längs soi 8 med något desperat i blicken och stirrande rakt fram med gubbens arm i ett hårt grepp.

Men oavsett vilket så är det patetiskt när fd horbockar förvandlas till riktiga moralänglar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Orginell som fan du själv verkar rätt ytlig eller?

MVH Svampen great.gif

Javisst mycket yta och mycket innehåll!crazy.gifcrazy.gif

Precis som du, så suger jag i mig allt!dance1.gif

drinks.gif

mvh Bobo

Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Svarten!

Jag har inga fördomar gentemot gubbarna som träffar sina darlingar utanför barerna. Det som möjligen stör mig en aning ibland är att många av dessa gubbar tycks bli riktiga moralister som knappt vågar använda ordet bar och särskilt inte när darlingen är närvarande.

Gubbar som nästan är värre moralister än Ulla och Berit¨på närköpet blir ju en aning märkliga.

Särskilt då med tanke på att de kommer vandrande hand i hand med en thaikvinna.

Sedan också detta att de tycks vara maniskt besatta av att försvara sin darling gentemot omgivningens fördomar och anklagelser om fd bartjej och annat.

Det ligger ju nära till hands att tro att mycket bottnar i dåligt samvete över ett tidigare barliv. Att gubbarna helt enkelt skäms över sitt tidigare liv bland barerna och har trängt undan allt detta till det undermedvetna. Då när någon plötsligt påminner dem om allt detta så reagerar de med hätskhet och ilska.

Sedan finns det givetvis den andra kategorin av gubbar som inte har några problem med att sitta i baren och åka till Pattaya även efter att de gift sig med darlingen.

Och jag måste nog tillstå att jag respekterar dessa gubbar mer än de som rättar in sig i ledet och blir skenheliga rövslickare.

Mycket av rövslickeriet bottnar säkert i rädsla för att darlingen ska bli arg, ledsen, svartsjuk etc... och det kan man ju förstå.

Sedan är det ju så också att de fd bartjejerna är väldigt väl medvetna om vilken dragningskraft bartjejerna kan ha på en halvfull äkta man. S

Så för att helt enkelt skydda sina egna ekonomiska intresssen så förbjuder de helt enkelt gubbarna från att sätta sin fot bland barerna.

Det är ju inget som enbart bekymmrar thaikvinnor.

Har sett åtskilliga medelålders farangkvinnor gå längs soi 8 med något desperat i blicken och stirrande rakt fram med gubbens arm i ett hårt grepp.

Men oavsett vilket så är det patetiskt när fd horbockar förvandlas till riktiga moralänglar.

BTT

Snacka om generalisering, nu börjar jag bli riktigt orolig över Din mentala hälsa, är Du så har korkad eller låtsas Du bara?

Har det någonsin kommit fram till Din cocosnötsinklämda hjärna att det är skillnad på att gå till en bar och att dra hem ett nattligg?

För oss något så när normalt funtade är det inga som helst problem att finna den skillnaden, men för en som lider total brist på samlivssocialt förstånd kan väl detta uppfattas som omöjligt.

Sorry Bäste Toa Turist, men någon större Einstein framstår Du inte som.

En sak till som Du nog missat, kärlek, slå upp det ordet i ett uppslagsverk i skolan Du arbetar i och be nån av eleverna förklara för Dig.

Baa (som går på bar ofta och gärna, utan kikare)

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Svarten!

Sedan också detta att de tycks vara maniskt besatta av att försvara sin darling gentemot omgivningens fördomar och anklagelser om fd bartjej och annat.

BTT

Kan ju dels bero på att det här forumet med sina medlemmar inte på något sätt representerar dom Thai-relationer som finns runtom i sverige. Idag träffas dom flesta via internet och väldigt få har faktiskt varit i Thailand. Så i ett forum som detta med många cyniska personer som t.ex dig själv blir det naturligtvis lite så som du säger iom att många här enbart tycks se Thailand som ett paradis med prostituerade och barliv. Kanske mindre kul för dom som inte alls gått den vägen. Som du själv tidigare nämt någonstans kommer oftast inte internet damerna från barerna. Finns golddiggers där också men det är en annan sak. Det gör inte dom på något sätt till prostituerade.

Det ligger ju nära till hands att tro att mycket bottnar i dåligt samvete över ett tidigare barliv. Att gubbarna helt enkelt skäms över sitt tidigare liv bland barerna och har trängt undan allt detta till det undermedvetna. Då när någon plötsligt påminner dem om allt detta så reagerar de med hätskhet och ilska.

Sedan finns det givetvis den andra kategorin av gubbar som inte har några problem med att sitta i baren och åka till Pattaya även efter att de gift sig med darlingen.

Och jag måste nog tillstå att jag respekterar dessa gubbar mer än de som rättar in sig i ledet och blir skenheliga rövslickare.

BTT

Dåligt samvete över tidigare barliv? Tja vissa skulle ju kunna se det som att man mognat.

Eller åtminstone att man är såpass normalt funtad så man inser att prostituerade hör singel-livet till. Att man som gift gör vissa ändringar vet dom flesta. Detta gäller både ifall man har en svensk eller en asiatisk fru. Att visa henne en viss respekt känns inte fel enligt mig. Jag skulle tro att den andra kategorin som du pratar med viss respekt om, dom som är i baren med sin darling tillhör just den kategorin som träffats via nätet. Hade dom träffats i en bar så är det nog känsligare. Kan ju t.om vara så att även frugan tycker det är en kul kväll om hon har den mentaliteten. Har dom träffats själva i baren är det nog värre.

Och klarar du inte av den insikten bör du nog nöja dig med att betala för dig och inte satsa på en seriös relation.

Men att klanka på männen som inte av dig vill påminnas om sitt tidigare barliv är för mig oförståeligt. Varför skulle jag vilja bli påmind om något jag inte själv är stolt över? Något som jag själv kanske egentligen skäms över även om jag inte kunnat motstå frestelsen?

Men oavsett vilket så är det patetiskt när fd horbockar förvandlas till riktiga moralänglar.

BTT

Personlig utveckling, är det ingen man arbetar med i skolan längre?

Link to comment
Dela på andra sajter

..de flesta träffas via internet och få har varit i Thailand.

Har du belägg för det? Finns det några officiella siffror på det??

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Henrik66!!

Jag har inte alls tidigare nämnt att internetdamerna inte skulle komma från barerna. Tvärtom så har jag ju ofta påpekat att det inte är särskilt svårt för en bartjej eller en sk frilansade tjej att även sitta och chatta på div kontaktsajter.

Kan de inte själv skriva så bra på engelska finns det alltid hjälp att få. Misstänker att sk spökskrivare nog är ganska vanliga i Thailand.

Numera finns det ju ett internetkafe nästan i varje gathörn av Thailand och det är ju inte svårt för en bartjej att slinka in där och chatta lite med nätgubbarna efter barens stängning.

Kan man sitta och manipulera gubben i baren kan man nog fan även manipulera gubben på nätet.

Nu tror jag ju inte att de flesta medlemmarna träffat sina darlingar via nätet och utan att ha varit i Thailand. Trots allt är det väl ganska korkat att skicka pengar till en person på nätet man aldrig träffat.

Jag har högre tankar om forumets medlemmar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Misstänker att sk spökskrivare nog är ganska vanliga i Thailand.

Finns sakert, precis som det finns trollskrivare i Sverige, aven pa MPR har jag hoert.

Link to comment
Dela på andra sajter

..de flesta träffas via internet och få har varit i Thailand.

Har du belägg för det? Finns det några officiella siffror på det??

Snälla någon. Kom inte och påstå att du inte känner till hur omfattande internet dejting är.

Känner själv en del och träffar desto fler som har relationer med asiatiska kvinnor. Inte en enda som jag stött på har träffats på plats.

Däremot har många åkt ner och träffats på plats efter att ha påbörjat relationen på nätet.

Med tanke på att internet dejting är en utav dom största förteelserna på nätet för närvarande blir jag mest förvånad över att du ens ifrågasätter det. Finns säkert massor med fin statistik för dig att plocka fram om du känner behovet.

För övrigt kan man ju också spekulera i huruvida resenärerna som vistas på barer förväntar sig eller ens vill träffa respektive på plats. Vissa här har skrattat åt dom "lättlurade" som dejtar via nätet. Skulle nog vända på det och fråga hur man tänker när man letar upp en prostituerad i en bar.

Visserligen ska jag tillägga att jag visst tror du kan hitta bra tjejer där. Tror dock det är svårare och krävs mer utav dig som person för att helt förbise hennes förflutna.

Men som sagt..

Detta forum är inte speciellt representativt för den typiska svensk/asiatiska relationen eftersome forumet består till stor del utav erfarna thailands resenärer. Få människor som tillbringar oerhört mycket tid på plats. Vissa av en viss kärlek till landet eller med relation där via fru. Vissa bara genom sin förkärlek för att köpa sex.

Går du ut på gatan och tittar så ser du säkert att en majoritet utav relationerna består utav en äldre något blyg svensk man som inte haft självförtroende nog att att träffa någon "på plats" här i sverige. Men på nätet är han kung. På nätet kan t.om en yngre vacker kvinna visa intresse. Ofta har han inte mycket att säga till om. Han är ganska lydig om man säger så.. I svenska kvinnans ögon är han en tråkig tönt. Men en snäll och stabil man i asiatiska kvinnors ögon.

Och absolut inget fel i detta.. Tycker det är fantastiskt att vi alla trots olika förutsättningar kan hitta vägar om vi bara orkar/vågar söka.

Hehe har ett lite roligt exempel på detta:

Har rätt ofta såna här par på jobbet där dom då ska handla elektronik.

Mannen kommer in o säger att han behöver en GPS. Men det räcker med en enkel billig utan en massa tjafs. Hans lilla älskling står jämte o tittar på gps:erna. Säger sedan..

That one.. o pekar på tomtom 930t. Naturligvis den dyraste utav dom alla.. Manner försöker förklara att han inte behöver den. Han har ingen nytta av vare sig bluetooth, tmc eller fm-sändare.. Inte heller behöver han usa o canada kartor.

Men hon insisterarar.. Så småningom ger han med sig. När man sedan påbörjar kvittot så hör man henne säga.

GPS, what does it do?

Nåja det är min upplevelse utav den typiska relationen här i landet. Träffar många och dom flesta har samma mönster. Skygg man med vacker kvinna.

Och nej jag har ingen officiell statistik på om dom flesta partners till asiatiska kvinnor är skygga äldre män med dåligt självförtroende... Ta det som en tanke från mig och inget annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Henrik66!!

Jag har inte alls tidigare nämnt att internetdamerna inte skulle komma från barerna. Tvärtom så har jag ju ofta påpekat att det inte är särskilt svårt för en bartjej eller en sk frilansade tjej att även sitta och chatta på div kontaktsajter.

Kan de inte själv skriva så bra på engelska finns det alltid hjälp att få. Misstänker att sk spökskrivare nog är ganska vanliga i Thailand.

Numera finns det ju ett internetkafe nästan i varje gathörn av Thailand och det är ju inte svårt för en bartjej att slinka in där och chatta lite med nätgubbarna efter barens stängning.

Kan man sitta och manipulera gubben i baren kan man nog fan även manipulera gubben på nätet.

Nu tror jag ju inte att de flesta medlemmarna träffat sina darlingar via nätet och utan att ha varit i Thailand. Trots allt är det väl ganska korkat att skicka pengar till en person på nätet man aldrig träffat.

Jag har högre tankar om forumets medlemmar.

BTT

För det första kommer jag inte ihåg att jag nämde något om att skicka pengar? Dessutom skrev jag att forumet här inte var representativt för typiska relationer så att jag av den anledningen skulle ifrågasätta forumets medlemmar kan jag inte heller minnas.

Och BTT det är tydligt att du aldrig haft en seriös relation med en dam via internet heller. Själv tillbringar jag så mycket tid med min dam över nätet och telefon så någon tid för att jobba i en bar skulle inte finnas.

Dessutom träffar jag inte samma typ av kvinnor som du själv så jag kan inte alls känna igen mig i dina farhågor.

Att det sedan finns män som är för desperata för att inte uppmärksamma varningssignalerna och går på ena blåsningen efter den andra det förnekar jag inte. Inte heller har det speciellt mycket med saken att göra.

I grund och botten handlar det om att man inte får vara för desperat i sitt sökande. Själv bestämde jag mig väldigt snabbt för att besöka min flickvän och träffa henne på plats. Träffa hennes familj och barn. Se hennes omgivning. Så visst har jag träffat henne på plats. Dock var det inte där det började.

Du som bara hänger med prostituerade i barer kan ju knappast förvänta dig att träffa normala tjejer trots att säkert 99% av landets tjejer är vanliga flickor.

Du gör det ju inte enkelt för dig själv. O andra sidan betraktar jag ju inte dig som en seriös kille som söker maka. Du är bara en sexturist punkt slut.

Kvinnor är kvinnor oavsett var dom kommer ifrån. Om du lägger 4 timmar per dag en längre tid på att prata med dom lär du känna dom. Om du sedan inte är observant nog att upptäcka att något fuffens är på gång så blir du lurad.

Själv tycker jag dock att många utav lurendrejarna på nätet är enormt genomskinliga. Jag brukar småskratta o fråga om det verkligen finns idi*ter som går på det där. Tydligen är det så och sorgligt är det..

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Henrik66!

Nu är du nog lite fel ute när du skriver att de som bara sitter i baren inte kan träffa någon seriöst.

Så alla gubbarna som hittat frugan bland barerna är inte seriösa?

Tycker nog du visar en lite nedvärderande ton gentemot alla gubbarna som träffat sina darlingar bland barerna.

Du menar kanske att din nättjej och du själv hamnar i en lite högre och finare och renare klass då?

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Henrik66!

Nu är du nog lite fel ute när du skriver att de som bara sitter i baren inte kan träffa någon seriöst.

Så alla gubbarna som hittat frugan bland barerna är inte seriösa?

Tycker nog du visar en lite nedvärderande ton gentemot alla gubbarna som träffat sina darlingar bland barerna.

Du menar kanske att din nättjej och du själv hamnar i en lite högre och finare och renare klass då?

BTT

Nja om du till varje pris vill hitta kritik i mitt meddelande så är det väl egentligen snarare gubbarna jag kritiserar än tjejerna.

Hur jäkla seriös är man om man söker maka bland prostituerade?

Att man kan göra det oväntat det köper jag. Men att aktivt välja det som spelplan i sitt sökande?

Och snälla du. Kom inte med prat om klass skillnader. Handlar inte alls om det.

Men om din fråga egentligen är om jag anser dig seriös så är svaret nej. Du hyllar endast din kärlek till prostiutierade gång på gång.

Tvärtom vad du antyder så anser jag att det vore mer nervärderande ifall jag antog att gubbarna här var seriösa sökande som förväntade sig att hitta kärleken i baren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Svarten!

Jag har inga fördomar gentemot gubbarna som träffar sina darlingar utanför barerna.

...

BTT

Vilket intressant sätt att inleda det inlägg som antagligen innehåller flest fördomar under forumet historia!

Svarten!

...

Sedan också detta att de tycks vara maniskt besatta av att försvara sin darling gentemot omgivningens fördomar och anklagelser om fd bartjej och annat.

...

BTT

Hej BTT!

Varför att det så konstigt med försvara sin hustru (och ev. sina barn) från osanningar och etniskt nedsättande påståenden? Vad tycker du att vi ska göra istället? Ska vi hålla med och själva börja kalla vår fru och barn för "analfabetisk h*ra"?

Hälsning Svarten

Ändrades av svarten
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Svarten!

Givetvis menar jag inte att man inte ska försvara sin fru gentemot omgivningens fördomar och snack. Självklart ska man det. Men när det går så långt att gubben nästan ser spöken i garderoben och förkastar i stort sett allt som har med barliv i Thailand, då tycker man kanske att det går lite långt.

När det sedan också förvandlas till en nedlåtande attityd gentemot bartjejer och de gubbar som faktiskt gillar att ha lite kul bland barerna då har ju proportionerna ruckats ganska rejält.

Att svenska par eller backpackers på semester i Thailand fnyser åt och har fördomar gentemot bartjejer och bargubbar kan man förstå, men när fd hardcorebargubbar omger sig med samma attityd blir det en aning retligt.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...