Popular Post Wanchai 9,101 Posted October 18, 2020 Popular Post Share Posted October 18, 2020 R.I.P, MPRs bäste moderator. 10 1 Quote Link to post
BanFang 6,232 Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 När blir Bergravingen.- Jag vill gärna delta, om det finns möjlighet BVH. BanFang.. 2 2 Quote Link to post
Drivern 44,624 Posted October 19, 2020 Share Posted October 19, 2020 On 2020-10-19 at 00:10, skrev BanFang: När blir Bergravingen.- Jag vill gärna delta, om det finns möjlighet BVH. BanFang.. återkommer när jag får den infon 7 1 Quote Link to post
Popular Post Oskarudon 1,262 Posted October 21, 2020 Popular Post Share Posted October 21, 2020 Jättetråkigt. H.C var verkligen en man jämte ett fåtal rockidoler man verkligen ville träffa på riktigt.. Blivit många sena kvällar/nätter då man läst ikapp changens legendariska trådar. Han var verkligen en man som kunde bjuda på sig själv och ska bli en ära att föra hans underbara historier levande så länge jag lever.. R.IP 12 2 Quote Never forget: Robots will kill you. Link to post
Tommy 39,607 Posted October 21, 2020 Share Posted October 21, 2020 On 2020-10-19 at 00:10, skrev BanFang: När blir Bergravingen.- Jag vill gärna delta, om det finns möjlighet BVH. BanFang.. #Metoo... MVH 3 Quote "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to post
Popular Post ReKa 5,195 Posted October 24, 2020 Popular Post Share Posted October 24, 2020 Har inte varit inloggad på länge, och det här var ju en mindre kul tråd att läsa igenom. Att gå bort 61 år "ung" känns alldeles för tidigt, men åtminstone verkar HC ha levt det liv han har velat. Mycket resande, mycket Apple, och allt annat som han har låtit oss ta del av i bl.a. detta forum. Jag beklagar sorgen för familj och de närmsta. 21 Quote Link to post
LelleGotland 133 Posted October 31, 2020 Share Posted October 31, 2020 R.I.P HC 5 Quote Smaken är som baken....en del har ingen!!! Link to post
Drivern 44,624 Posted November 3, 2020 Share Posted November 3, 2020 (edited) Info ang.begravning jag fått är att obduktionen ej är klar,så var,när och hur är inte fastställd bara att den blir öppen med familj och nära vänner.Återkommer! Edited November 3, 2020 by Drivern 4 Quote Link to post
Bibben 54,443 Posted November 3, 2020 Author Share Posted November 3, 2020 Hade hoppats vi kunde haft denna tråden fri från spekulationer, outings och liknande, bara fakta när de är lämpliga. 2 1 Quote manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to post
clion 17,800 Posted November 3, 2020 Share Posted November 3, 2020 On 2020-10-20 at 00:48, skrev Drivern: återkommer när jag får den infon Bra 1 Quote Link to post
Popular Post Bibben 54,443 Posted November 7, 2020 Author Popular Post Share Posted November 7, 2020 "Begravning äger rum i kretsen av de närmaste." 14 1 Quote manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to post
Rospigg 533 Posted November 7, 2020 Share Posted November 7, 2020 Jag fick aldrig ( tog aldrig ) chansen att lära känna HC då han vanligen vistades på västkusten, eller som min äldre broder sade som bodde i blåshålet " bästkusten ". Vad hände under livstiden? Tänker på sången Tusen bitar av Björn Afzelius, kan det varit en utlösande faktor ? Som sagt, jag fick aldrig riktigt lära känna denna klenod på forumet. Kanske det är som man säger på landet eller i övrigt, man saknar inte kon förrän båset är tomt. 1 2 Quote Träbordsprofet Link to post
Popular Post Tommy 39,607 Posted November 17, 2020 Popular Post Share Posted November 17, 2020 De som önskar kan "Tända ett ljus" för Herr Chang/ Lars på: https://www.familjesidan.se/cases/lars-jordebo/candles Vi är några vänner/MPR-gubbar som skrivit en hälsning där! Jag lyckades inte hitta info om han har begravts ännu, men begravningen skulle ju hållas inom hans familj och närmaste, och det är som det bör vara i dessa tider. Saknar dej HC, önskar att jag ringt dej när jag tänkte... MVH 19 4 Quote "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to post
Popular Post Lappen 3,291 Posted January 3 Popular Post Share Posted January 3 Har inte varit inloggad på "evigheter" men fick höra genom en bekant om det oerhört tråkiga. Jag hade inte äran att lära känna Herr Chang på djupet men jag fick alla fall träffa honom under en helg. När en annan MPR medlem som nu också är avliden anordnade en träff här i Falun så kom Herr Chang upp en dag för tidigt. Så jag lyckades ragga fram hans nummer och leta reda på han är i ofantligt stora Falun för en en drink eller två. Hoppas det går bra att man postar en bild för det är så här jag kommer ihåg honom. Vila i frid. 44 2 Quote Link to post
Seaserpent 7,654 Posted Friday at 07:24 PM Share Posted Friday at 07:24 PM Vila i frid. 5 Quote I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to post
Recommended Posts