gusings Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 R.I.P vila i frid HC Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Usch det var verkligen tråkigt att höra. Minns alla intressanta diskussioner på alla träffar. Många goa skratt. Vila i frid! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Vila i frid HC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Da_Ling_Boy Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Tråkigt att höra, vila i frid! *************************************************************************** Född Söderkis, Alltid Söderkis, Forca Bajen! "Det vi inte gör idag slipper vi göra om i morgon" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Vad fan asså, vi sågs ju på Augusti träffen för 3 månader sedan!!!!! Blev lessen nu! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Aldrig träffat HC, men läst roliga reseberättelser här. Vila i frid! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Vila i frid. En skön snubbe som gick egna vägar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Mycket tråkigt Hobbe Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Vila i frid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amatören Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Kommer verkligen sakna hans reseberättelser Vila i frid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Tråkigt att höra. Min första Thailandsresa var för att vara med på hans 50års kalas i Chiang Mai. Vila i frid HC. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Mycket tråkigt att höra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kungotto Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 R.I.P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung-Nok Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Inte ofta som jag loggar in på detta forum numera, men de gånger jag gjort det har jag i stort sett alltid läst Herr Changs alster. Han kunde konsten att måla i skrift och flera av hans berättelser från Thailand borde anses som klassiska. En riktigt tråkig nyhet! Tack HC, för allt du givit mig och många andra Thailandsfrälsta genom åren..... Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något. /Pastor Jansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Har träffat HC på många träffar i Göteborg. En totalt oförarglig gubbe med nära till skratt. Sista träffen vi hade i Göteborg, så satt vi 4 st och diskuterade testamente,och han sa att han funderat på saken. Jag förstod inte då hur nära slutet han var. Vila i frid vår gamle vän. Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Vila i frid Herr Chang Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Ja, vila i frid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Sorgligt att höra. R.I.P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Vila i frid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 R.I.P HC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Väldigt tråkigt att höra men tack Changen för alla glada minnen alltid ett Gött humör och mycket humor Du är saknad😥 Vila i Frid Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vondyn Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 R.I.P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Verkligen trist. Framförallt när vi delade på moderatoruppdraget, men också några gånger senare, så kunde jag få ett samtal från ett svenskt nummer ganska tidigt på morgonen härborta; då visste jag att det var Herr Chang som ville snacka lite. Även om klockan var 4 på natten i Sverige och man kunde höra att några Chang slunkit ned så var han alltid lika skarp, analytisk, kul och trevlig. En intelligent man som valde lite annorlunda vägar; sådana har vi alldeles för få av och nu har vi dessvärre en färre. Vila i frid. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Vila i frid min vän,vi har haft många trevliga stunder du och jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 (ändrad) Jag sörjer verkligen HC, tänkte på honom när jag alldeles nyss läste att L200 gått bort, 2 minuter senare ser jag denna tråden, faan... Vid ett av våra sista samtal sa HC ungefär såhär: "Läkarna har sagt att jag måste sluta dricka och röka om jag vill ha ett långt liv..." "Vad skall man med ett långt liv till om det är tråkigt?" "Jag vill inte bara överleva, om det betyder att jag inte får leva!" Han visste nog vad han gjorde, och trivdes bra med det! Vila i frid Herr Chang! MVH Ändrades Oktober 16, 2020 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu