Jump to content
IGNORERAD

Coronavaccin skulle du ta det?


Esspe

Cornoavaccin - skulle du ta det?  

157 röster

  1. 1. Om det blir möjligt att ta i år.

    • Ja oavsett var det kom från
      23
    • Nej aldrig i livet
      22
    • Ja men inte om det kom från Kina
      20
    • Ja om Trump garanterar att det är säkert
      11
    • Ja om Putins dotter tagit det först
      5
    • Ja om det krävs för att komma in i Thailand
      43
    • Bara om Tegnell säger att det är ok
      17
    • Ja om två år och man inte sett några biverkningar
      40


Recommended Posts

Tallviking

Covidpandemin är officiellt över – utgör inte längre internationellt hot

 

Covid-19-pandemin är officiellt över, meddelar WHO:s generaldirektör Tedros Adhanom Ghebreyesus på en presskonferens.

Coronaviruset utgör inte längre ett ”internationellt hot mot människans hälsa”. Beskedet kommer efter att WHO:s expertkommitté för pandemin haft sitt senaste sammanträde i torsdags, skriver TT.

Antalet dödsfall med covid-19 har minskat med 95 procent sedan årsskiftet, skriver AFP.

 

https://omni.se/covidpandemin-ar-officiellt-over-utgor-inte-langre-internationellt-hot/a/jlbzyA

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • spooncreek

    170

  • Tallviking

    168

  • Esspe

    164

  • Nicholas

    126

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

12 minuter sedan, skrev Tallviking:

Covidpandemin är officiellt över – utgör inte längre internationellt hot

 

Covid-19-pandemin är officiellt över, meddelar WHO:s generaldirektör Tedros Adhanom Ghebreyesus på en presskonferens.

Coronaviruset utgör inte längre ett ”internationellt hot mot människans hälsa”. Beskedet kommer efter att WHO:s expertkommitté för pandemin haft sitt senaste sammanträde i torsdags, skriver TT.

Antalet dödsfall med covid-19 har minskat med 95 procent sedan årsskiftet, skriver AFP.

 

https://omni.se/covidpandemin-ar-officiellt-over-utgor-inte-langre-internationellt-hot/a/jlbzyA

Vad tycker du i detta?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
14 timmar sedan, skrev Nicholas:

Om ni undrar ifall staten tar nått ansvar. 

 

Screenshot_20230626-191428_SVT Nyheter.jpg

 

Eftersom det var frivilligt att ta det så är det ju inte mer än rimligt. Det är dom läkemedelsbolag som tog fram det som ska vara skadeståndsansvariga.

 

Med Covid sägs det ju att läkemedeldsbolagen blev beviljade ansvarsfrihet av regeringen och om det är sant så faller ansvaret på regeringen.

 

 

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Pfizer visste hela tiden sanningen. Den som vill leta får fram hur mycket fakta som helst. Scam modell större. Tråkigt för dom drabbade och okunniga. Bra för läkemedelindustrin. Dom tjänade grova pengar

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Pfizer visste hela tiden sanningen. Den som vill leta får fram hur mycket fakta som helst. Scam modell större. Tråkigt för dom drabbade och okunniga. Bra för läkemedelindustrin. Dom tjänade grova pengar

 

Vad är det exakt som har hänt med oss som tagit Pfizer? För att att använda ditt eget favorituttryck : du som vet allt. Kan du förklara?

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Spoonis jag saknade dig. jag var så laddad att träffa dig för en grym diskution. Jag berättar senare varför det gick åt skogen. Du får läsa dom släppa Pfizer papperna själv.  Jag har slutat att mata trollen

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Spoonis jag saknade dig. jag var så laddad att träffa dig för en grym diskution. Jag berättar senare varför det gick åt skogen. Du får läsa dom släppa Pfizer papperna själv.  Jag har slutat att mata trollen

Trist svar. Berätta nu. Jag lever uppenbarligen fortfarande, det skulle jag enligt dig inte göra.

Vad har jag för problem som jag inte är medveten om?

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev John Khonken:

Jag har slutat att mata trollen

 

Då kommer du att svälta ihjäl .............

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev 65Selander:

Även jag lever tror jag... 4 sprutor

Varför så många? Nuvarande vaccin funkar ju knappt alls mot dom covidvarianter som går nu så rätt meningslöst med vaccin nu. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Tog 5st och mår som en kung 🤴

Frugan tog 4 🙂

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Tog 5st och mår som en kung 🤴

Frugan tog 4 🙂

Tänkte ta en(no 5) i höst som rekommendationen är nu, 9m för min åldersgrupp.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2023-06-26 at 19:21, skrev Nicholas:

Om ni undrar ifall staten tar nått ansvar. 

 

Screenshot_20230626-191428_SVT Nyheter.jpg

 

De som bevisligen - alltså inte de som tror eller tycker de drabbats - har kompenserats av staten.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Tog 5st och mår som en kung 🤴

Frugan tog 4 🙂

Samma med frugan och mig. Vi mår båda kanonbra, speciellt jag har knappt varit förkyld.

Hoppas jag får ta spruta nr 6 snart.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blåste ju på Covid när jag skidade I Österrike när Covid började härja, kom billigt undan

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...