Jump to content
IGNORERAD

Coronavaccin skulle du ta det?


Esspe

Cornoavaccin - skulle du ta det?  

157 röster

  1. 1. Om det blir möjligt att ta i år.

    • Ja oavsett var det kom från
      23
    • Nej aldrig i livet
      22
    • Ja men inte om det kom från Kina
      20
    • Ja om Trump garanterar att det är säkert
      11
    • Ja om Putins dotter tagit det först
      5
    • Ja om det krävs för att komma in i Thailand
      43
    • Bara om Tegnell säger att det är ok
      17
    • Ja om två år och man inte sett några biverkningar
      40


Recommended Posts

16 hours ago, Surin P3 said:

Nu börjar England ta sitt "förnuft" till fånga.

 

Läkare har börjat förespråka att sluta testa alla och bara testa de som faktiskt visar symptom och är på sjukhus. Flockimmunitet omöjlig. Alla kommer komma i kontakt med viruset och sprida det vidare oavsett vaccinstatus.

 

Precis som influensan.

 

Ett par saker händer, hoppas jag.

Den totalt onödiga paniken över antalet fall försvinner eftersom siffror inte kommer finnas att rapportera om.

Vaccinhybrisen minskar eftersom vaccinet helt tydligt inte hjälper flocken, utan endast individen.

Om vaccinet gör att IVA inte blir helt utbombat samt att operstioner etc skjuts upp får man nog ändå påstå att det hjälper flocken. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • spooncreek

    170

  • Tallviking

    168

  • Esspe

    164

  • Nicholas

    126

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag har tagit två doser Sinopharm för att kunna resa till Kina men nu när jag ska till Sverige om en vecka så meddelade vår Styrelseordförande att jag bör passa på att ta ett riktigt vaccin när jag är i Stockholm. Personligen inte så sugen men jag gjorde misstaget att meddela frugan och hon har varit på mig 10 gånger om dagen så till slut ringde jag 1177 igår. Det stupade på att jag inte har Bank-ID men jag fick rådet att ringa närmaste Vårdcentral, vilket i mitt fall blir Spånga. Jag trodde det skulle skita sig där också då jag var tvungen att knappa in ett telefonnummer de skulle ringa tillbaka på; inte fan ringer de ett thailändskt nummer tänkte jag. Först ringde en sjuksköterska upp mig vid 6-tiden igår kväll och efter ett långt samtal kom hon fram till att hon hört talats om att svenska medborgare boendes utanför EU kan få en spruta men att hon inte sett någon officiell information om det. Runt klockan 9 igår kväll ringde det dock en doktor Eva och meddelade att jag givetvis var välkommen och skulle få mig en Pfizer.

 

Trippelvaccinerad; vad säger ni om det? Tackar givetvis, allra ödmjukast, också er skattebetalare som betalar för det 😉

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Atom:

Jag har tagit två doser Sinopharm för att kunna resa till Kina men nu när jag ska till Sverige om en vecka så meddelade vår Styrelseordförande att jag bör passa på att ta ett riktigt vaccin när jag är i Stockholm. Personligen inte så sugen men jag gjorde misstaget att meddela frugan och hon har varit på mig 10 gånger om dagen så till slut ringde jag 1177 igår. Det stupade på att jag inte har Bank-ID men jag fick rådet att ringa närmaste Vårdcentral, vilket i mitt fall blir Spånga. Jag trodde det skulle skita sig där också då jag var tvungen att knappa in ett telefonnummer de skulle ringa tillbaka på; inte fan ringer de ett thailändskt nummer tänkte jag. Först ringde en sjuksköterska upp mig vid 6-tiden igår kväll och efter ett långt samtal kom hon fram till att hon hört talats om att svenska medborgare boendes utanför EU kan få en spruta men att hon inte sett någon officiell information om det. Runt klockan 9 igår kväll ringde det dock en doktor Eva och meddelade att jag givetvis var välkommen och skulle få mig en Pfizer.

 

Trippelvaccinerad; vad säger ni om det? Tackar givetvis, allra ödmjukast, också er skattebetalare som betalar för det 😉

Med så många doser kommer du inte att kunna ta dig nånstans pga allt skrot som fastnar på dig. Värre än magnet rönken 😉

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Atom:

Jag har tagit två doser Sinopharm för att kunna resa till Kina men nu när jag ska till Sverige om en vecka så meddelade vår Styrelseordförande att jag bör passa på att ta ett riktigt vaccin när jag är i Stockholm. Personligen inte så sugen men jag gjorde misstaget att meddela frugan och hon har varit på mig 10 gånger om dagen så till slut ringde jag 1177 igår. Det stupade på att jag inte har Bank-ID men jag fick rådet att ringa närmaste Vårdcentral, vilket i mitt fall blir Spånga. Jag trodde det skulle skita sig där också då jag var tvungen att knappa in ett telefonnummer de skulle ringa tillbaka på; inte fan ringer de ett thailändskt nummer tänkte jag. Först ringde en sjuksköterska upp mig vid 6-tiden igår kväll och efter ett långt samtal kom hon fram till att hon hört talats om att svenska medborgare boendes utanför EU kan få en spruta men att hon inte sett någon officiell information om det. Runt klockan 9 igår kväll ringde det dock en doktor Eva och meddelade att jag givetvis var välkommen och skulle få mig en Pfizer.

 

Trippelvaccinerad; vad säger ni om det? Tackar givetvis, allra ödmjukast, också er skattebetalare som betalar för det 😉

Vi kan väl kosta på oss att vara lite generösa ibland!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minutes ago, Wangthong said:

Vi kan väl kosta på oss att vara lite generösa ibland!

Förhoppningsvis bidrar jag med att betala via exportinkomster och arbetstillfällen. Kina är trots allt 50% av vår marknad så lyckas jag bara ta mig dit så är min uppoffring att ta det kinesiska vaccinet värt några tusen gånger mer än kostnaden för min vaccinspruta 😉. Jag kommer ju också bo på hotell 6 nätter i Stockholm, samt äta och förmodligen dricka några öl under tiden, så jag antar att bara momsen redan betalat för sprutan.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Den här texten sprider sig snabbt på fb.

Jag är vaccinerad och nej jag vet inte vad som finns i det - varken detta vaccin eller de jag fick som barn, eller i Big Mac eller i varmkorv. 
Jag litar på läkarna när de säger att det behövs.
Jag vet inte heller vad som finns i Ibuprofen eller andra i mediciner, det botar bara mina smärtor.
Jag vet inte vad som finns i bläcket för tatueringar, eller varje ingrediens i min tvål  schampo eller deodorant. Jag vet inte den långsiktiga effekten av mobiltelefonanvändning, inte om maten jag åt på restaurangen tillreddes av rena  händer. 
Kort sagt.....
Det finns mycket jag inte vet och aldrig kommer göra. 
Men en sak vet jag: livet är kort, väldigt kort   och jag vill fortfarande göra något annat än att bara vara "låst"i mitt hem. Jag vill fortfarande krama människor utan rädsla. 
Som barn och som vuxen har jag blivit vaccinerad för polio, röda hund m.m, och ganska många andra; mina föräldrar och jag litade på vetenskapen och behövde aldrig genomlida eller överföra någon av de sagda sjukdomarna......säger bara det.
Jag är vaccinerad, inte för att behaga regeringen men:
* Att inte dö av Covid-19
* Att krama mina nära och kära 
* Att inte behöva göra PCR- eller antigentest för att gå på restaurang, åka på semester och många andra saker framöver......
* Att leva mitt liv
* Att låta mina barnbarn gå till skolan och till sina fritidsaktiviteter 
* För att Covid-19 ska vara ett gammalt minne
* För att skydda oss

Jag kopierade denna text för att den står för det jag tror på.
Det kan du också 🤗

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-09-01 at 19:50, skrev Nicholas:

Om vaccinet gör att IVA inte blir helt utbombat samt att operstioner etc skjuts upp får man nog ändå påstå att det hjälper flocken. 

 

Tycker inte att det verkar vara så mycket operationskris. Jag och frugan har fått mera operationserbjudanden under senaste halvåret än vad fi fått tidigare i våra liv, nästan.

Fick en böld (fettknöl) på ryggen i februari. Har fått tre erbjudanden att operera. Första var jag borta på jobb. Andra inställde sjukhuset, men har fått en ny tid i mitten på september.

Frugan har nyss opererat sig med en infektion som följd. Hon går fortfarande med syrgas men de kunde inte vänta.  Inte för att det var någon bråskande operation. Nu har de erbludit henne en annan mer omfattande operation utan att den egentligen är nödvändig. Den kommer vi att säga nej till.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Wangthong said:

Tycker inte att det verkar vara så mycket operationskris. Jag och frugan har fått mera operationserbjudanden under senaste halvåret än vad fi fått tidigare i våra liv, nästan.

Fick en böld (fettknöl) på ryggen i februari. Har fått tre erbjudanden att operera. Första var jag borta på jobb. Andra inställde sjukhuset, men har fått en ny tid i mitten på september.

Frugan har nyss opererat sig med en infektion som följd. Hon går fortfarande med syrgas men de kunde inte vänta.  Inte för att det var någon bråskande operation. Nu har de erbludit henne en annan mer omfattande operation utan att den egentligen är nödvändig. Den kommer vi att säga nej till.

 

Kanske rätt många är vaccinerade i Sverige eller vad tror du? 

 

Du kanske redan glömt bort hur det var innan vaccinen fanns? 

 

Minnet är kort.. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Fredman said:

Den här texten sprider sig snabbt på fb.

Jag är vaccinerad och nej jag vet inte vad som finns i det - varken detta vaccin eller de jag fick som barn, eller i Big Mac eller i varmkorv. 
Jag litar på läkarna när de säger att det behövs.
Jag vet inte heller vad som finns i Ibuprofen eller andra i mediciner, det botar bara mina smärtor.
Jag vet inte vad som finns i bläcket för tatueringar, eller varje ingrediens i min tvål  schampo eller deodorant. Jag vet inte den långsiktiga effekten av mobiltelefonanvändning, inte om maten jag åt på restaurangen tillreddes av rena  händer. 
Kort sagt.....
Det finns mycket jag inte vet och aldrig kommer göra. 
Men en sak vet jag: livet är kort, väldigt kort   och jag vill fortfarande göra något annat än att bara vara "låst"i mitt hem. Jag vill fortfarande krama människor utan rädsla. 
Som barn och som vuxen har jag blivit vaccinerad för polio, röda hund m.m, och ganska många andra; mina föräldrar och jag litade på vetenskapen och behövde aldrig genomlida eller överföra någon av de sagda sjukdomarna......säger bara det.
Jag är vaccinerad, inte för att behaga regeringen men:
* Att inte dö av Covid-19
* Att krama mina nära och kära 
* Att inte behöva göra PCR- eller antigentest för att gå på restaurang, åka på semester och många andra saker framöver......
* Att leva mitt liv
* Att låta mina barnbarn gå till skolan och till sina fritidsaktiviteter 
* För att Covid-19 ska vara ett gammalt minne
* För att skydda oss

Jag kopierade denna text för att den står för det jag tror på.
Det kan du också 🤗

Håller helt med. Som jag skrev för några veckor sedan; att bo i Thailand och vara rädd för vad vaccinationssprutan innehåller är helt absurt. 100 g inhemsk kyckling innehåller mer rester av antibiotika och vaccin, framtagen för kycklingar och otestad på människor, än vad en vaccinationsspruta gör. Frukt, grönsaker och ris ligger på en kemikalienivå som är mer än 10 gånger EU’s nivå.
 

Man kan givetvis säga att man inte tror på vaccinets verkan men man kan fan inte säga att man inte vill få in okända ämnen in i sin kropp, för det får man varje dag om man inte till 100% lever på egenproducerat.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

3 hours ago, Atom said:

Jag har tagit två doser Sinopharm för att kunna resa till Kina men nu när jag ska till Sverige om en vecka så meddelade vår Styrelseordförande att jag bör passa på att ta ett riktigt vaccin när jag är i Stockholm. Personligen inte så sugen men jag gjorde misstaget att meddela frugan och hon har varit på mig 10 gånger om dagen så till slut ringde jag 1177 igår. Det stupade på att jag inte har Bank-ID men jag fick rådet att ringa närmaste Vårdcentral, vilket i mitt fall blir Spånga. Jag trodde det skulle skita sig där också då jag var tvungen att knappa in ett telefonnummer de skulle ringa tillbaka på; inte fan ringer de ett thailändskt nummer tänkte jag. Först ringde en sjuksköterska upp mig vid 6-tiden igår kväll och efter ett långt samtal kom hon fram till att hon hört talats om att svenska medborgare boendes utanför EU kan få en spruta men att hon inte sett någon officiell information om det. Runt klockan 9 igår kväll ringde det dock en doktor Eva och meddelade att jag givetvis var välkommen och skulle få mig en Pfizer.

 

Trippelvaccinerad; vad säger ni om det? Tackar givetvis, allra ödmjukast, också er skattebetalare som betalar för det 😉

Skattebetalarna i både Sverige och Thailand tackar dig för att du tar det här med smittskydd på största allvar men kräver samtidigt, som du är inne på i ett annat inlägg,  återbetalning i form av hårt arbete i Kina. Nån måste ju dra in degen till invandrare och (förtids)pensionärer i Sverige, samt korrupta statstjänstemän i Thailand (polisens kaffekassa är enligt uppgift nästan helt rensopad).  Keep up the good work.:buba:

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Fredman:

Den här texten sprider sig snabbt på fb.

Jag är vaccinerad och nej jag vet inte vad som finns i det - varken detta vaccin eller de jag fick som barn, eller i Big Mac eller i varmkorv. 
Jag litar på läkarna när de säger att det behövs.
Jag vet inte heller vad som finns i Ibuprofen eller andra i mediciner, det botar bara mina smärtor.
Jag vet inte vad som finns i bläcket för tatueringar, eller varje ingrediens i min tvål  schampo eller deodorant. Jag vet inte den långsiktiga effekten av mobiltelefonanvändning, inte om maten jag åt på restaurangen tillreddes av rena  händer. 
Kort sagt.....
Det finns mycket jag inte vet och aldrig kommer göra. 
Men en sak vet jag: livet är kort, väldigt kort   och jag vill fortfarande göra något annat än att bara vara "låst"i mitt hem. Jag vill fortfarande krama människor utan rädsla. 
Som barn och som vuxen har jag blivit vaccinerad för polio, röda hund m.m, och ganska många andra; mina föräldrar och jag litade på vetenskapen och behövde aldrig genomlida eller överföra någon av de sagda sjukdomarna......säger bara det.
Jag är vaccinerad, inte för att behaga regeringen men:
* Att inte dö av Covid-19
* Att krama mina nära och kära 
* Att inte behöva göra PCR- eller antigentest för att gå på restaurang, åka på semester och många andra saker framöver......
* Att leva mitt liv
* Att låta mina barnbarn gå till skolan och till sina fritidsaktiviteter 
* För att Covid-19 ska vara ett gammalt minne
* För att skydda oss

Jag kopierade denna text för att den står för det jag tror på.
Det kan du också 🤗

Punkt 1.

Den enda punkten som håller.

 

Är man orolig över att dö av covid, så är det säkert en bra idé att ta vaccinet.

 

Resten av punkterna är enligt mig politik.

Jag vill inte säga ren fascism, men lite smygfascism är det från regeringen om man påtvingas vaccinet för att kunna utöva de övriga punkterna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 timme sedan, skrev Surin P3:

Punkt 1.

Den enda punkten som håller.

 

Är man orolig över att dö av covid, så är det säkert en bra idé att ta vaccinet.

 

Resten av punkterna är enligt mig politik.

Jag vill inte säga ren fascism, men lite smygfascism är det från regeringen om man påtvingas vaccinet för att kunna utöva de övriga punkterna.

Jag kan tycka att det är fel att ovaccinerade tar upp plats på iva (80 %) och man måste ställa in andra operationer. Då har man passerat individens val tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Fredman:

Jag kan tycka att det är fel att ovaccinerade tar upp plats på iva (80 %) och man måste ställa in andra operationer. Då har man passerat individens val tycker jag.

Det är mycket man kan tycka är fel.

Tex att iva-platser minskat med ca 50% sen 90-talet i Sverige.

 

Men att ta ifrån individens rätt till sin kropp är en farlig väg att gå.

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Surin P3:

Det är mycket man kan tycka är fel.

Tex att iva-platser minskat med ca 50% sen 90-talet i Sverige.

 

Men att ta ifrån individens rätt till sin kropp är en farlig väg att gå.

Att deltaga i samhället utan att följa lagar och liknande är ingen rättighet. Om du bara är hemma kan du göra som du vill, men när du vistas ute med andra personer kan du inte göra vad du vill.

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev Fredman:

Jag kan tycka att det är fel att ovaccinerade tar upp plats på iva (80 %) och man måste ställa in andra operationer. Då har man passerat individens val tycker jag.

80% innebär 38 personer i hela Sverige. Om det innebär att man får ställa in operationer är det värre än jag trodde. Sjukvården måste vara ordentligt underdimensionerad🤔

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minutes ago, Surin P3 said:

Det är mycket man kan tycka är fel.

Tex att iva-platser minskat med ca 50% sen 90-talet i Sverige.

 

Men att ta ifrån individens rätt till sin kropp är en farlig väg att gå.

Instämmer. 

 

Men i Sverige bestämmer läkare allsmäktigt när hen inte längre vill sätta in vård. 

 

Så det är ju nåt att beakta. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

4 minuter sedan, skrev Nicholas:

Instämmer. 

 

Men i Sverige bestämmer läkare allsmäktigt när hen inte längre vill sätta in vård. 

 

Så det är ju nåt att beakta. 

 

Det inlägget får mig att fundera på en sak.

Nämligen att man möjligen ska tvångsvårdas med vaccinet, för en sjukdom man inte har och i mitt fall, inte är i någon som helst riskgrupp. 

 

Varför? För att de som vaccinerat sig ska känna sig säkrare? 

 

Antingen så tror man att vaccinet fungerar eller inte.

Här går det inte att både äta tårtan och ha den kvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Surin P3:

 

Det inlägget får mig att fundera på en sak.

Nämligen att man möjligen ska tvångsvårdas med vaccinet, för en sjukdom man inte har och i mitt fall, inte är i någon som helst riskgrupp. 

 

Varför? För att de som vaccinerat sig ska känna sig säkrare? 

 

Antingen så tror man att vaccinet fungerar eller inte.

Här går det inte att både äta tårtan och ha den kvar.

Ovaccinerade tillhör en i samhället belastningsgrupp, tillsammans med t.ex. rökare, alkisar och diverse andra. Numera får du inte röka i flygplan, bussar, tunnelbana m.m.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Ovaccinerade tillhör en i samhället belastningsgrupp, tillsammans med t.ex. rökare, alkisar och diverse andra. Numera får du inte röka i flygplan, bussar, tunnelbana m.m.

Så det är bara vaccinerade renlevnadsmän som ska vara berättigade till vård?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Surin P3:

 

Det inlägget får mig att fundera på en sak.

Nämligen att man möjligen ska tvångsvårdas med vaccinet, för en sjukdom man inte har och i mitt fall, inte är i någon som helst riskgrupp. 

 

Varför? För att de som vaccinerat sig ska känna sig säkrare? 

 

Antingen så tror man att vaccinet fungerar eller inte.

Här går det inte att både äta tårtan och ha den kvar.

Vad är din inställning till all den vaccinering vi ger våra barn för att skydda mot en rad väldigt otrevliga sjukdomar ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
6 timmar sedan, skrev Atom:

Jag har tagit två doser Sinopharm för att kunna resa till Kina men nu när jag ska till Sverige om en vecka så meddelade vår Styrelseordförande att jag bör passa på att ta ett riktigt vaccin när jag är i Stockholm. Personligen inte så sugen men jag gjorde misstaget att meddela frugan och hon har varit på mig 10 gånger om dagen så till slut ringde jag 1177 igår. Det stupade på att jag inte har Bank-ID men jag fick rådet att ringa närmaste Vårdcentral, vilket i mitt fall blir Spånga. Jag trodde det skulle skita sig där också då jag var tvungen att knappa in ett telefonnummer de skulle ringa tillbaka på; inte fan ringer de ett thailändskt nummer tänkte jag. Först ringde en sjuksköterska upp mig vid 6-tiden igår kväll och efter ett långt samtal kom hon fram till att hon hört talats om att svenska medborgare boendes utanför EU kan få en spruta men att hon inte sett någon officiell information om det. Runt klockan 9 igår kväll ringde det dock en doktor Eva och meddelade att jag givetvis var välkommen och skulle få mig en Pfizer.

 

Trippelvaccinerad; vad säger ni om det? Tackar givetvis, allra ödmjukast, också er skattebetalare som betalar för det 😉

Ta gärna två om kostnaden är för låg. 
Passa på att glo på TV dessutom. 

Själv brukar jag okynnestesta mig för covid-19 

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minutes ago, Surin P3 said:

 

Det inlägget får mig att fundera på en sak.

Nämligen att man möjligen ska tvångsvårdas med vaccinet, för en sjukdom man inte har och i mitt fall, inte är i någon som helst riskgrupp. 

 

Varför? För att de som vaccinerat sig ska känna sig säkrare? 

 

Antingen så tror man att vaccinet fungerar eller inte.

Här går det inte att både äta tårtan och ha den kvar.

Är du inte i en riskgrupp så är det ju lugnt. 

 

Men om du vägrar vaccinera dig när du är 60+ och åker in på IVA så kan ju läkaren ha en annan syn på vikten av vaccinering än vad du har. 

 

Dvs hen kan vara lite mer trött på ovaccinerade patienter än du är. 

 

Vilket märktes tydligt i Göteborg i veckan när en hög läkare var mäkta irriterad / arg på att enbart ovaccinerade fortfarande tog upp resurser. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Tallviking:

Vad är din inställning till all den vaccinering vi ger våra barn för att skydda mot en rad väldigt otrevliga sjukdomar ?

Stabila virus är mycket, mycket lättare att vaccinera emot och ska självklart göras.

 

Här luktar det följdfrågor... Så.

 

Tvingas barnen att vaccineras?

Ja.

 

Ska vi vänta på att de är gamla nog att välja själv?

Nej. Pga pragmatik.

 

Ska staten tvångsvaccinera barn om föräldrar väljer att inte vaccinera?

Nej.

 

Och jag är också för vaccinering av covid.

Frivillig vaccinering eftersom vi är vuxna.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Nicholas:

Är du inte i en riskgrupp så är det ju lugnt. 

 

Men om du vägrar vaccinera dig när du är 60+ och åker in på IVA så kan ju läkaren ha en annan syn på vikten av vaccinering än vad du har. 

 

Dvs hen kan vara lite mer trött på ovaccinerade patienter än du är. 

 

Vilket märktes tydligt i Göteborg i veckan när en hög läkare var mäkta irriterad / arg på att enbart ovaccinerade fortfarande tog upp resurser. 

 

Denna läkare blir säkert, lite som HH skriver, också irriterad på rökare, feta och lata människor som hamnar på hans rum också.

 

Han skulle kanske vilja tvångsmata alkoholister med antabus. 

Och sätta rökare i isoleringscell.

Vad vet jag.

 

Men det är förmodligen ingen som tvingar honom att fortsätta vara läkare. Han kan ju bli busschaufför.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...