Jump to content
IGNORERAD

Coronavaccin skulle du ta det?


Esspe

Cornoavaccin - skulle du ta det?  

157 röster

  1. 1. Om det blir möjligt att ta i år.

    • Ja oavsett var det kom från
      23
    • Nej aldrig i livet
      22
    • Ja men inte om det kom från Kina
      20
    • Ja om Trump garanterar att det är säkert
      11
    • Ja om Putins dotter tagit det först
      5
    • Ja om det krävs för att komma in i Thailand
      43
    • Bara om Tegnell säger att det är ok
      17
    • Ja om två år och man inte sett några biverkningar
      40


Recommended Posts

44 minuter sedan, skrev LTD:

Ivermectin fungerar mot vadå? 

Du tror ju inte att covid existerar. 

Har jag sagt det.  Jag säger att covid är ett tillverkat biovapen.  Ingen har hittills hittat Sars-covid 19 specifika virus. 

Ivermectin skyddar mot influensa i tidigt stadium

Lär dig läsa. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • spooncreek

    170

  • Tallviking

    168

  • Esspe

    164

  • Nicholas

    126

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

30 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Icke godkänd drog?

Kokain, amfetamin, m.m.

Amfetamin ges till dom med adhd. 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev Tallviking:

Återigen. Du pratar bara vaccinerade kontra ovaccinerade medans hur man smittar är beroende på om man själv är sjuk eller inte. Att vara vaccinerad minskar avsevärt risken för att man skall insjukna eller bli infekterad

Jag pratar om det orimliga i att kräva vaccinering av personal. 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
26 minuter sedan, skrev John Khonken:

Har jag sagt det.  Jag säger att covid är ett tillverkat biovapen.  Ingen har hittills hittat Sars-covid 19 specifika virus. 

Ivermectin skyddar mot influensa i tidigt stadium

Lär dig läsa. 

Berätta vad biovapnet gör. 
Du menar att man inte får kalla det för vaccin, men det verkar ju ha någon sorts effekt som ett vaccin. 
 

Berätta för oss mindrevetande hur biovapnet fungerar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 8/10/2021 at 10:50 AM, Surin P3 said:

När det nu visar sig (högst troligt, men självklart inte helt 100% säkert) att vaccinerade sprider viruset lika bra som ovaccinerade, varför ska en frisk person ta en spruta om denne anser att det inte behövs? 

Jag har inte sett någon data alls om detta. 

 

Det är ju dessutom sekundärt om folk sprider smitta some sedan Inte blir mer än en nysning om ens det 

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Berätta vad biovapnet gör. 
Du menar att man inte får kalla det för vaccin, men det verkar ju ha någon sorts effekt som ett vaccin. 
 

Berätta för oss mindrevetande hur biovapnet fungerar. 

Ta nu reda på skillnaden själv. Latoxe

Hur det fungerar har du väl sett varje dag. Eller är du blind där också

Ändrades av John Khonken
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
13 minuter sedan, skrev John Khonken:

Ta nu reda på skillnaden själv. Latoxe

Hur det fungerar har du väl sett varje dag. Eller är du blind där också

Nej, jag har inte sett hur biovapnet fungerar. 
Jag har någon gång kommit över några filmsnuttar där både effekten av kärnvapen och biovapen visas, men ännu inget om biovapnet du nämner. 
 

Vad är det som kommer att hända?

Blir det månne en bankkris 2017?

 

Med dina domedagsprofetior som inte riktigt vill slå in så har du inte direkt gjort dig själv till någon trovärdig källa på det här forumet. 
Det kan ju vara så att du letar information på fel platser. 
Likväl försöker du att framstå som någon nostradamus, men du skulle säkert misslyckas med att tippa gårdagens lottorad. Får du 4+1 rätt så har du i så fall fått hjälp. 
 

Skäms du inte?

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Ta nu reda på skillnaden själv. Latoxe

Hur det fungerar har du väl sett varje dag. Eller är du blind där också

Vad du inte förstår är att det finns för många människor på jorden. Vaccin vägrare är tillräckligt många som nästa virus fixar. Vaccin vägrare tycker inte om myndigheterna och regeringarna. Därför vill inte myndigheterna ha något med dom att göra, och nästa virus fixar det. 

Lycka till med att vara vaccin vägrare. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack HH

Du har fortfarande inte svarat. Jag vet. Du kan inget. Men jag förlåter dig. Det är inte lätt att söka fakta. 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 hours ago, 65Selander said:

Facebook har stängt en del konton som utger sig vara anti-vaxare och som många andra desinformationer så ligger ryssarna bakom mycket.
Internet är det nya kriget.

Facebook removes anti-vax influencer campaign
https://www.bbc.com/news/blogs-trending-58167339

Du slog huvudet i spiken det är krig.

MSM kommer att få lägga sig i försvarsställning framöver och behöva övertyga med än starkare lögner. Fler och fler har börjat se igenom till slut. Ju äldre man är desto svårare är det att förstå.

USA brukar skylla på andra angående terrorism och desinformation när dom själva ligger bakom det.

Nu när El Salvador börjar med Bitcoin så kan jag tänka mig att NATO hittar massförstörelsevapen där. Eller att dom behöver hjälpa befolkningen mot en ond diktator.

 

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

10 minutes ago, Mr atm said:

Du slog huvudet i spiken det är krig.

MSM kommer att få lägga sig i försvarsställning framöver och behöva övertyga med än starkare lögner. Fler och fler har börjat se igenom till slut. Ju äldre man är desto svårare är det att förstå.

USA brukar skylla på andra angående terrorism och desinformation när dom själva ligger bakom det.

Nu när El Salvador börjar med Bitcoin så kan jag tänka mig att NATO hittar massförstörelsevapen där. Eller att dom behöver hjälpa befolkningen mot en ond diktator.

Jo, att El Salvador "börjar med Bitcoin"  känns ju som en extremt stor och betydelsefull händelse globalt...man känner ju hur "war rooms" världen över i olika länder rustar sig för krig...världen skakar i sina grundvalar..

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Just now, spooncreek said:

Jo, att El Salvador "börjar med Bitcoin"  känns ju som en extremt stor och betydelsefull händelse globalt...man känner ju hur "war rooms" världen över i olika länder rustar sig för krig...världen skakar i sina grundvalar..

Du tror inte att det kommer att sprida sig till andra länder? IMF och världsbanken ser nog inte på det med blida ögon.

Det räcker med att ett land vill sälja olja i annat än $ för att USA går in i landet.

Exempelvis Irak och Libyen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Just now, Mr atm said:

Du tror inte att det kommer att sprida sig till andra länder? IMF och världsbanken ser nog inte på det med blida ögon.

Det räcker med att ett land vill sälja olja i annat än $ för att USA går in i landet.

Exempelvis Irak och Libyen.

Jag tror du har rätt. Jag kliver in i mitt eget " panic room" nu. Bitcoinrevolutionen i El Salvador ska inte tas lättvindigt. Saknar bara lite svenskt kaffe, sen kan jag övervintra i 30 år. Har du lite att skicka?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Tack HH

Du har fortfarande inte svarat. Jag vet. Du kan inget. Men jag förlåter dig. Det är inte lätt att söka fakta. 

Tack JH, du har fortfarande inte förstått precis som jag sa. Jag förlåter dig, det är lätt att söka fakta men alla klarar inte av det. Det finns alltid dom som tycker att det är svårt att söka fakta. 

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minutes ago, spooncreek said:

Jag tror du har rätt. Jag kliver in i mitt eget " panic room" nu. Bitcoinrevolutionen i El Salvador ska inte tas lättvindigt. Saknar bara lite svenskt kaffe, sen kan jag övervintra i 30 år. Har du lite att skicka?

Du svarade inte på min fråga. Tror du att El Salvador kommer att vara det enda landet som kommer att använda Bitcoin framöver?

 

Till din fråga: Vet inte om jag har råd. Tror att det finns en bra chans att 1 Bitcoin kommer att kosta 1.000.000,00 kr i år.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Mr atm:

Du svarade inte på min fråga. Tror du att El Salvador kommer att vara det enda landet som kommer att använda Bitcoin framöver?

 

Till din fråga: Vet inte om jag har råd. Tror att det finns en bra chans att 1 Bitcoin kommer att kosta 1.000.000,00 kr i år.

Jag hörde att Venezuela och Kuba funderar på att använda Bitcoin. 

 

Chans finns det alltid. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Just now, Mr atm said:

Du svarade inte på min fråga. Tror du att El Salvador kommer att vara det enda landet som kommer att använda Bitcoin framöver?

 

Till din fråga: Vet inte om jag har råd. Tror att det finns en bra chans att 1 Bitcoin kommer att kosta 1.000.000,00 kr i år.

Jag har inget emot att Bitcoin används till och med mer än det görs idag, tycker det är bra skit på det stora hela. Kan du skicka kaffet kan du få betalt i Bitcoin, inga problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minutes ago, HuaHindinnge said:

Jag hörde att Venezuela och Kuba funderar på att använda Bitcoin. 

 

Chans finns det alltid. 

Används redan i Venezuela som i nästan alla andra länder i världen.

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

7 minutes ago, spooncreek said:

Jag har inget emot att Bitcoin används till och med mer än det görs idag, tycker det är bra skit på det stora hela. Kan du skicka kaffet kan du få betalt i Bitcoin, inga problem.

Jag försöker en tredje och sista gång. Tror du att El Salvador kommer att vara det sista landet att ha Bitcoin som lagligt betalningsmedel i landet?

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Nord Korea nästa...

Har du något exempel på ett land som inte använder bitcoin? 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, Mr atm said:

Jag försöker en tredje och sista gång. Tror du att El Salvador kommer att vara det sista landet att ha Bitcoin som laglig valuta i landet.

Nej, det tror jag inte. Men min (raljerande) invändning, som till och med du borde förstå men nu försöker klättra ur genom att påstå dig ställa frågor som du inte får svar på, är följande påstående från dig. Jag citerar;:

 

"Du slog huvudet i spiken det är krig.

MSM kommer att få lägga sig i försvarsställning framöver och behöva övertyga med än starkare lögner. Fler och fler har börjat se igenom till slut. Ju äldre man är desto svårare är det att förstå.

USA brukar skylla på andra angående terrorism och desinformation när dom själva ligger bakom det.

Nu när El Salvador börjar med Bitcoin så kan jag tänka mig att NATO hittar massförstörelsevapen där. Eller att dom behöver hjälpa befolkningen mot en ond diktator."

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev apknug:

Har du något exempel på ett land som inte använder bitcoin? 

 

 

Dom flesta länder använder väl inte Bitcoin. Kan du betala din skatt med Bitcoin? Kan du få sjukersättning från försäkringskassan i Bitcoin?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack det låg hårt åt!

Men jag ska påminna dig senare att du inte trodde att Bitcoin skulle bli ett lagligt betalningsmedel i något annat land.

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...