Jump to content
IGNORERAD

Coronavaccin skulle du ta det?


Esspe

Cornoavaccin - skulle du ta det?  

157 röster

  1. 1. Om det blir möjligt att ta i år.

    • Ja oavsett var det kom från
      23
    • Nej aldrig i livet
      22
    • Ja men inte om det kom från Kina
      20
    • Ja om Trump garanterar att det är säkert
      11
    • Ja om Putins dotter tagit det först
      5
    • Ja om det krävs för att komma in i Thailand
      43
    • Bara om Tegnell säger att det är ok
      17
    • Ja om två år och man inte sett några biverkningar
      40


Recommended Posts

  • Svar 2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • spooncreek

    170

  • Tallviking

    168

  • Esspe

    164

  • Nicholas

    126

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

8 minuter sedan, skrev Nicholas:

Så mycket mellanchefer som ska vaccineras först, och så ett spärr-mongo i Upplands-Väsby som satt på ett #hittepåjobb dessutom.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/jBKQVL/atta-mellanchefer-i-kommunen-smet-fore-i-vaccinkon

 

Vad gnäller du för ? Du skall ju ändå inte ta vaccinet.....

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minutes ago, Tallviking said:

Vad gnäller du för ? Du skall ju ändå inte ta vaccinet.....

bra argument för att ha flugornas herre i offentlig förvaltning.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus
On 2021-02-09 at 13:01, skrev spooncreek:

@Esspe jag glömde ju för fasen Johnson & Johnson! Där behöver vi bara en dos, och med tanke på ett det är ett gammalt hederligt apotekarbolag hade väl apotekarsprit passat bäst.  Eftersom vi är i Thailand får det bli att vi sköljer ner den dosen med ett dricksglas Lao Khao. Deal?

 

FB_IMG_1612830780782.thumb.jpg.9f14f2e4fe219f7dcbb1d2451114e693.jpg

 

Johnson &Johnson har jag inte hört om dom innan🤔? Ja just det 😎 https://vuxenkul.se/glidmedel-battre-sex/glidmedel/vattenbaserat-glidmedel/k-y-lubricating-jelly-sterile/?utm_source=adrecord&utm_medium=affiliate&utm_campaign=shopforward&gclid=Cj0KCQiAyJOBBhDCARIsAJG2h5fcUIHHRBYHxRRQroRCOTtihH6KnvmE-QhZuxtUIBUiElmJspdRAfoaAoDQEALw_wcB 

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Nicholas:

bra argument för att ha flugornas herre i offentlig förvaltning.

 

Ja hur fan är man funtad i hjärnan för att försvara det?

 

Tänkte lägga in några jämförelser med andra personer men då kommer inlägget bli raderat så .... Tänk själva......

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev apknug:

Ja hur fan är man funtad i hjärnan för att försvara det?

 

Tänkte lägga in några jämförelser med andra personer men då kommer inlägget bli raderat så .... Tänk själva......

Precis som Nicholas fattar du inte när man driver med förblindade hatiska personer......

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

2 hours ago, apknug said:

Ja hur fan är man funtad i hjärnan för att försvara det?

 

Tänkte lägga in några jämförelser med andra personer men då kommer inlägget bli raderat så .... Tänk själva......

det finns i princip inget som blir raderat här..kom igen nu, känn dig inte förminskad, åsikten är fri...

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Tallviking said:

Precis som Nicholas fattar du inte när man driver med förblindade hatiska personer......

Eller när man är förblindad sosse och tycker allt är toppen. 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Nicholas:

Eller när man är förblindad sosse och tycker allt är toppen. 

 

 

Har du suttit och "tänkt själv" nu igen! Begriper inte att du skall ha sådan otur jämt......

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev spooncreek:

det finns i princip inget som blir raderat här..kom igen nu, känn dig inte förminskad, åsikten är fri...

Nu kan förhoppningsvis alla tänkande människor föreställa sig vilka historiska och levande människor jag hade i åtanke.

 

Vore dock intressant att veta hur den som försvarade att man som stadsanställd tränger sig i vaccin kön och kanske dödar en medmänniska resonerar.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Tallviking:

Vad gnäller du för ? Du skall ju ändå inte ta vaccinet.....

Försvarar du korruption bland statliga tjänstemän?

Klar du själv är statlig tjänstemän.  

På SVT Aktuellt kallades just desa smutsiga utnyttjande av sin ställning för att få vaccin före kö för korruption. 

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Swift 4X4:

Försvarar du korruption bland statliga tjänstemän?

Klar du själv är statlig tjänstemän.  

På SVT Aktuellt kallades just desa smutsiga utnyttjande av sin ställning för att få vaccin före kö för korruption. 

Nej. Jag driver mer er förblindade hatande idi*ter som inte begriper bättre utan tar allt man säger på allvar..........

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Tallviking:

Nej. Jag driver mer er förblindade hatande idi*ter som inte begriper bättre utan tar allt man säger på allvar..........

Varför kastar du epitet på folk?

Du har dina åsikter andra har sina åsikter. 

Du behöver inte hålla med deras åsikter de behöver inte hålla med dina åsikter men lär er att acceptera att det är fritt än så länge att hå egna åsikter utan att man behöver kasta epitetet på andra.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Swift 4X4:

Försvarar du korruption bland statliga tjänstemän?

Klar du själv är statlig tjänstemän.  

På SVT Aktuellt kallades just desa smutsiga utnyttjande av sin ställning för att få vaccin före kö för korruption. 

Men SVT är ju bara indoktrinering och kommunistpropaganda? Eller det duger när det passar.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Från jättesjuk till utskriven på 3 dagar. Det finns ju uppenbarligen en effektiv behandling så varför lägger man all vikt på vaccin. 

 

 

Screenshot_20210212_114700.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

13 hours ago, Tallviking said:

Har du suttit och "tänkt själv" nu igen! Begriper inte att du skall ha sådan otur jämt......

Ditt "skämt" ovan hade gränslös otur.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Swift 4X4:

Varför kastar du epitet på folk?

Du har dina åsikter andra har sina åsikter. 

Du behöver inte hålla med deras åsikter de behöver inte hålla med dina åsikter men lär er att acceptera att det är fritt än så länge att hå egna åsikter utan att man behöver kasta epitetet på andra.

Kasta f:n inte handgranat när du själv sitter i ammunitionsdurken !!!!!!

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev Tallviking:

Kasta f:n inte handgranat när du själv sitter i ammunitionsdurken !!!!!!

Kan du citera när kastade jag epitetet på någon?

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-02-06 at 12:15, skrev ellim63:

Tog första sprutan igår, nu ligger jag under dubbla täcken och fryser så jag skakar... 

Ja, det händer ju en del i kroppen.

FB_IMG_1613080886731.thumb.jpg.8e3d5cd6aba53807b5d3b6bd86d1614c.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev LTD:

Från jättesjuk till utskriven på 3 dagar. Det finns ju uppenbarligen en effektiv behandling så varför lägger man all vikt på vaccin. 

 

 

Screenshot_20210212_114700.jpg

Biverkning där blev ju dock att han försökte genomöra en statskupp i USA.. effektivt var ju kuren men biverkningarna var ju synnerligen allvarliga.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-02-06 at 14:59, skrev Atom:

Episkt! Helt jävla fantastisk ironi!

 

Här har vi en snubbe som är emot vaccinering i allmänhet och Covid-vaccinering i synnerhet; det är givetvis helt OK. Han är till och med så där gulligt skrivbordsarg att han postar ett tjog inlägg om hur emot han är. Och nu är Mr atm extra arg för nu uppmuntras han ta ett gratis vaccin (ingenting är gratis givetvis, men betala får man göra oavsett man är spruträdd eller ej). Den naturliga reaktionen är då givetvis att leta i Internets mörka skrymslen efter artiklar som visar på faran med vaccin. Och så tänkte även Mr atm. Men sedan tänkte han dessvärre inte längre, eller så hittade han inget bättre. Så vad postar Mr atm? Jo, en statssubventionerad annons från Kommunist-Kinas egen regeringstidning som citerar Kommunist-Rysslands dito regeringstidning för ett reklamblad för Kommunist-Kinas och Kommunist-Rysslands vacciner; länder där det inte alls är frivilligt att ta vaccinet utan universitetsstudenter stängs av om de nekar. 

 

Konspirationsteoretiker kan vara rätt roliga och ansågs tidigare oftast som relativt harmlösa men när de numera, nästan undantagslöst, går fot med Kommunisternas tsar i Ryssland och kejsare i Kina så tycker i alla fall jag att det känns lite olustigt.

Du har säkert rätt och jag är säkert fel ute då jag säger att ett vaccin inte är riktigt testat som det är nu.

Som jag förstår så är ett förkylningsvirus i samma grupp som covid och det har dom inte lyckats hitta något emot under 30 år.

Nu har man tagit fram ett nytt vaccin på under ett år, och under den tiden även fått alla tester godkända.

Jag är en av dom som inte kommer att vara en testpilot på det här i alla fall.

 

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev scorpio63:

Du har säkert rätt och jag är säkert fel ute då jag säger att ett vaccin inte är riktigt testat som det är nu.

Som jag förstår så är ett förkylningsvirus i samma grupp som covid och det har dom inte lyckats hitta något emot under 30 år.

Nu har man tagit fram ett nytt vaccin på under ett år, och under den tiden även fått alla tester godkända.

Jag är en av dom som inte kommer att vara en testpilot på det här i alla fall.

 

Om inte jag har missuppfattat situationen så har vaccinerna endast fått så kallat nödgodkännande, för att få fullständigt godkännande så tar det oftast uppemot 10 år av tester.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...