Jump to content
IGNORERAD

I Coronatider 2.0


Esspe

Recommended Posts

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

"Men många av dem som inte fick något vaccin, utan placebo, kände också tydligt av biverkningar som det rapporterats att covidvaccinerna kan ge.

Knappt 30 procent av de som fick koksaltlösning uppgav att de blev trötta.

Muskelsmärtor rapporterades av drygt 10 procent av dem som fått saltlösning i stället för vaccin.

Ungefär en fjärdedel av dem som inte fått något riktigt vaccin drabbades ändå av huvudvärk efteråt."

 

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/9K0npw/ny-studie-manga-inbillade-biverkningar-efter-vaccin

 

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Fritz:

"Men många av dem som inte fick något vaccin, utan placebo, kände också tydligt av biverkningar som det rapporterats att covidvaccinerna kan ge.

Knappt 30 procent av de som fick koksaltlösning uppgav att de blev trötta.

Muskelsmärtor rapporterades av drygt 10 procent av dem som fått saltlösning i stället för vaccin.

Ungefär en fjärdedel av dem som inte fått något riktigt vaccin drabbades ändå av huvudvärk efteråt."

 

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/9K0npw/ny-studie-manga-inbillade-biverkningar-efter-vaccin

 

mycket möjligt men mitt blodtryck och puls mättes.

 

knappast placebo.

 

men det som skrämmer mig mest är vad är det folk försöker uppnå som vill förneka saker ?

är det just att ifrågasätta samhället är så oerhört provocerande för vissa att man går hur långt som helst för att förvara sin tro ?

 

henchmen, födda lite för sent.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Nicholas:

mycket möjligt men mitt blodtryck och puls mättes.

 

knappast placebo.

 

men det som skrämmer mig mest är vad är det folk försöker uppnå som vill förneka saker ?

är det just att ifrågasätta samhället är så oerhört provocerande för vissa att man går hur långt som helst för att förvara sin tro ?

 

henchmen, födda lite för sent.

 

Du är ju beredd att gå precis hur långt som helst för att kritisera allt i samhället så skrämmer du dig själv då menar du ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-01-09 at 14:45, skrev HuaHindinnge:

Det går inte att diskutera sakfrågan med dig. Du läser bara fake news, alternative facts och pravda propaganda. Sedan förstår du inte helheten heller.

Till skillnad mot dig som inte kan läsa. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det början till slutet av denna pajas åtkomma. England släpper allt och det visade sig som vanligt att alla siffror var fake. Dom som dog av enbart covid och var fullt friska innan är ca 17000st inget annat. Medelåldern var 82,5 år.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev John Khonken:

Nu är det början till slutet av denna pajas åtkomma. England släpper allt och det visade sig som vanligt att alla siffror var fake. Dom som dog av enbart covid och var fullt friska innan är ca 17000st inget annat. Medelåldern var 82,5 år.

 

 

Intressant! Googlar men hittar inte. Kan du hjälpa till med en länk, tack?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 minut sedan, skrev JohanR:

Intressant! Googlar men hittar inte. Kan du hjälpa till med en länk, tack?

Jag tror det var någon som publicerade en video om det. 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Nicholas:

mycket möjligt men mitt blodtryck och puls mättes.

 

knappast placebo.

Orsakad av vanlig nervositet, inget ovanligt alls vid sjukhusbesök.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Fritz:

Orsakad av vanlig nervositet, inget ovanligt alls vid sjukhusbesök.

”White coat syndrome” Det är en åkomma som för mig är välbekant…

 

Mvh.Frazze

Ändrades av ftn705
Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev John Khonken:

Till skillnad mot dig som inte kan läsa. 

Till skillnad mot dig som inte kan förstå 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev JohanR:

Intressant! Googlar men hittar inte. Kan du hjälpa till med en länk, tack?

Siffrorna kommer från Office of national statistics. Anledningen till att det är svårt att hitta nån bra källa på detta är att BBC, ITV etc förvånande nog inte rapporterat om detta.

 

Här en bra genomgång av siffrorna:

 

 

 

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Dempa:

Siffrorna kommer från Office of national statistics. Anledningen till att det är svårt att hitta nån bra källa på detta är att BBC, ITV etc förvånande nog inte rapporterat om detta.

 

Här en bra genomgång av siffrorna:

 

 

 

Tack, men då borde det ju finnas en länk till Office of national statistics? Jag får söka vidare om jag orkar.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev JohanR:

Tack, men då borde det ju finnas en länk till Office of national statistics? Jag får söka vidare om jag orkar.

Länkarna finns i videons beskrivning så du behöver inte leta vidare.

 

 

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev JohanR:

Intressant! Googlar men hittar inte. Kan du hjälpa till med en länk, tack?

John Cambell på youtube. Leta själv

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev HuaHindinnge:

Till skillnad mot dig som inte kan förstå 

Det tackar jag för. Att inte förstå dumheter anser jag att vara bra. Att inte ens kunna läsa stackare. 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Dempa:

Länkarna finns i videons beskrivning så du behöver inte leta vidare.

 

 

Såg det nu. Tack!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev John Khonken:

Det tackar jag för. Att inte förstå dumheter anser jag att vara bra. Att inte ens kunna läsa stackare. 

Du förstår inte ens att den alternativa fakta du läser är dumheter och fake news.

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

Om vi översätter siffrorna från England till Sverige. Så får vi helt annan bild av coronan. I så fall skulle det i Sverige avlidit ca 1600st helt friska människor av covid. Och vi håller på med diverse dumheter. Förstör ekonomin förstör kulturen och idrotten . Förstör små företag

PS Under tiden dog väldigt många av cancer  för att dom inte fick vård i tid. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
3 minuter sedan, skrev John Khonken:

Om vi översätter siffrorna från England till Sverige. Så får vi helt annan bild av coronan. I så fall skulle det i Sverige avlidit ca 1600st helt friska människor av covid. Och vi håller på med diverse dumheter. Förstör ekonomin förstör kulturen och idrotten . Förstör små företag

PS Under tiden dog väldigt många av cancer  för att dom inte fick vård i tid. 

Nu får man huka sig för nu kan kor flyga och jag håller med Kånken. Det kanske finns hopp om dig trots allt! 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
5 minuter sedan, skrev John Khonken:

Om vi översätter siffrorna från England till Sverige. Så får vi helt annan bild av coronan. I så fall skulle det i Sverige avlidit ca 1600st helt friska människor av covid. Och vi håller på med diverse dumheter. Förstör ekonomin förstör kulturen och idrotten . Förstör små företag

PS Under tiden dog väldigt många av cancer  för att dom inte fick vård i tid. 

Där håller jag med dig. 
Du hyllar egentligen Sveriges coronaåtgärder som har varit få. 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige:

Där håller jag med dig. 
Du hyllar egentligen Sveriges coronaåtgärder som har varit få. 

Jag skulle tro att Sverige, sett över hela pandemin, nog vinner VM i "Mest Covid-liberala land". Vi har bespottats internationellt, framförallt här i Asien, för att tagit för lätt på riskerna och om jag inte helt missminner mig så var även den gode JKK en av de som i början skrev indignerande inlägg om "regeringens massmord av äldre". 

 

Suck....det känns som hela västvärlden svämmar över och kvävs av alla dessa pissgnälliga människor. Är det inte för hårt så är det för mjukt och är det inte för långt så är det för kort. Varför skaffar de sig inte ett riktigt jobb, bryr sig om sin familj, börjar träna ett P10 lag i innebandy eller lånar en bok? Ett ständigt gnällande från höger och vänster som egentligen bara handlar om att just dessa jeppar är negativt särbehandlade och missförstådda; borde inte egentligen staten ge dem alla en egen talk-show? Gärna i samband med Melodifestivalens 34:e uttagning i Skellefteå; nog borde även JKK få vara Lucia?

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
5 minuter sedan, skrev Atom:

Jag skulle tro att Sverige, sett över hela pandemin, nog vinner VM i "Mest Covid-liberala land". Vi har bespottats internationellt, framförallt här i Asien, för att tagit för lätt på riskerna och om jag inte helt missminner mig så var även den gode JKK en av de som i början skrev indignerande inlägg om "regeringens massmord av äldre". 

 

Suck....det känns som hela västvärlden svämmar över och kvävs av alla dessa pissgnälliga människor. Är det inte för hårt så är det för mjukt och är det inte för långt så är det för kort. Varför skaffar de sig inte ett riktigt jobb, bryr sig om sin familj, börjar träna ett P10 lag i innebandy eller lånar en bok? Ett ständigt gnällande från höger och vänster som egentligen bara handlar om att just dessa jeppar är negativt särbehandlade och missförstådda; borde inte egentligen staten ge dem alla en egen talk-show? Gärna i samband med Melodifestivalens 34:e uttagning i Skellefteå; nog borde även JKK få vara Lucia?

Det skulle inte förvåna mig det minsta om JKK var emot covidåtgärdena i Sverige. 
Först var han livrädd för covid, sedan för vaccinet och nu är han väl emot alla restriktioner. 
Det enda han är för är nog bankkrisen -17 som snart lär börja. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Det skulle inte förvåna mig det minsta om JKK var emot covidåtgärdena i Sverige. 
Först var han livrädd för covid, sedan för vaccinet och nu är han väl emot alla restriktioner. 
Det enda han är för är nog bankkrisen -17 som snart lär börja. 

JKK är emot allt som staten, samhället, näringslivet, hyresföreningen och kassörskan på ICA Maxi säger; de är alla representanter för den judiska konspirationen. Bankkrisen 2017 kommer 2022 precis som de miljontals vaccindöda nu flyttats fram till 2024. Kommer Trump tillbaka 2024 så kommer dock vaccindöden läggas på is men återkomma 2028.    

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...