Jump to content
IGNORERAD

I Coronatider 2.0


Esspe

Recommended Posts

4 hours ago, Bike said:

Det feta svinet kanske skulle passa sig för att bli sjuk i Covid 🤣

Var det inte du som skrev att din fru räddade dig från fetma?

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Mr atm:

Var det inte du som skrev att din fru räddade dig från fetma?

Har man munskydd på sig hela tiden så får man ju inte så mycket i sig.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt otroligt. Nu har jag tydligen lyckats få det där viruset även på telefonen. Måste prata med Comviq. Skärmskydd kanske hjälper.

 

35.thumb.jpg.7778f4a13b344aa63ff18fcff48966e3.jpg

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Första gången jag hört att nån fått covid 19 tyvärr min son som är lärare, två

dagars huvudvärk,ont i kroppen sen bra, ja han har testat sej positivt till covid 19

men måste nu vara i karantän i två veckor

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minutes ago, Boa52 said:

Första gången jag hört att nån fått covid 19 tyvärr min son som är lärare, två

dagars huvudvärk,ont i kroppen sen bra, ja han har testat sej positivt till covid 19

men måste nu vara i karantän i två veckor

2 veckor? 

Det är väl minst 7 dagar. Men minst 2 dagar efter att symtomet försvunnit som gäller i Sverige? 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev janne_h:

2 veckor? 

Det är väl minst 7 dagar. Men minst 2 dagar efter att symtomet försvunnit som gäller i Sverige? 

Ok jag vet inte hur länge men han får inte jobba nästa vecka. Han kommer hit så vi

kan gå i skogen.Skjuta en älg ha ha men kanske en hare. Dom harar som är runt

mitt hus är fridlysta blir nån annan " skogshare " som vi äter till jul

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Boa52:

Ok jag vet inte hur länge men han får inte jobba nästa vecka. Han kommer hit så vi

kan gå i skogen.Skjuta en älg ha ha men kanske en hare. Dom harar som är runt

mitt hus är fridlysta blir nån annan " skogshare " som vi äter till jul

Får du ha vapenlicens? ...eller illegalt?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Wanchai:

Får du ha vapenlicens? ...eller illegalt?

Förstår vad du vill. bråka. Jag har licens på 4 jaktvapen så jag har inget som polisen

har mot mej.Remington 7,62 (308) Huskvarna 6,5, Hagelgevär 12 kal. Huskvarna

22 lång och alla är inlåsta efter alla lagliga regler där för vågar jag skriva så

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-12-09 at 15:21, skrev bambam:

Ja då är det fullt på IVA igen, varför kan inte folk följa dom råd som utges . Tänker mest på folksamlingar typ black friday

och dom idi*terna som springer runt och hostar gamla i nyllet, dom gör det för dom vet att dom inte får några påföljder

av samhället.

De där väcker några självklara frågor hos mig. Finns det folk som springer runt och hostar folk i nyllet? Vad gör de gamla på black friday? De borde väl ändå vara mer försiktiga om de tillhör riskgruppen?  

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Boa52:

Förstår vad du vill. bråka. Jag har licens på 4 jaktvapen så jag har inget som polisen

har mot mej.Remington 7,62 (308) Huskvarna 6,5, Hagelgevär 12 kal. Huskvarna

22 lång och alla är inlåsta efter alla lagliga regler där för vågar jag skriva så

Tur att man är utanför skotthåll!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Bike:

Det som sades var att vissa med speciella allergiska reaktioner undantas, mao inte alla med allergi , de so har tillex äggallergi är vanligt med reaktioner , dessutom så var de helt ok dagen efter, men som jag sade tidigare, är man vaccinmotståndare så låt då bli att ta det, men förändra inte sanningar eller nyheter som kommer om detta. Som med alla vaccin så finns en risk för reaktion, 

Har du någon bekant som behärskar skriven engelska? I så fall kanske hen kan hjälpa dig att förstå.

Det blir ju bara helknas i dina inlägg annars.

mvh

biker

 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Wanchai:

Tur att man är utanför skotthåll!

Tror inte ditt kött är nått att äta, för segt😀???  Har även lite sammlings vapen

Tysk revolver, remington kal 8,52, lobyssa som min farmors mor hade under sängen

 laddad och klar när hon bodde ensam i en koja i ovanför storuman. Ärvde flera av

min far men dom är skrotade och dom här är pluggade så inget för nån att ta En 

bössa som jag skrotade (lämnade in till polisen) var ensk 12 hela 7, 12 mm kula huva

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Boa52:

Tror inte ditt kött är nått att äta, för segt😀???  Har även lite sammlings vapen

Tysk revolver, remington kal 8,52, lobyssa som min farmors mor hade under sängen

 laddad och klar när hon bodde ensam i en koja i ovanför storuman. Ärvde flera av

min far men dom är skrotade och dom här är pluggade så inget för nån att ta En 

bössa som jag skrotade (lämnade in till polisen) var ensk 12 hela 7, 12 mm kula huva

Jag tänker på vådaskott...

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Boa52:

Tror inte ditt kött är nått att äta, för segt😀???  Har även lite sammlings vapen

Tysk revolver, remington kal 8,52, lobyssa som min farmors mor hade under sängen

 laddad och klar när hon bodde ensam i en koja i ovanför storuman. Ärvde flera av

min far men dom är skrotade och dom här är pluggade så inget för nån att ta En 

bössa som jag skrotade (lämnade in till polisen) var ensk 12 hela 7, 12 mm kula huva

Det kan du väl starta en tråd om, gamla och nya bössor. Livet som jägare. Tips och trix. Kolbulle. Vildmarksknivar, kikarsikten å sånt.

 

Nu när inte Odin skriver.

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev biker:

Har du någon bekant som behärskar skriven engelska? I så fall kanske hen kan hjälpa dig att förstå.

Det blir ju bara helknas i dina inlägg annars.

mvh

biker

 

Vore ett stort jävla pluss om han hade någon som hjälpte till att tyda svensk text, som en början då..

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev Boa52:

Tror inte ditt kött är nått att äta, för segt😀???  Har även lite sammlings vapen

Tysk revolver, remington kal 8,52, lobyssa som min farmors mor hade under sängen

 laddad och klar när hon bodde ensam i en koja i ovanför storuman. Ärvde flera av

min far men dom är skrotade och dom här är pluggade så inget för nån att ta En 

bössa som jag skrotade (lämnade in till polisen) var ensk 12 hela 7, 12 mm kula huva

Har du också farmors revolver laddad under sängen?

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Wanchai:

Har du också farmors revolver laddad under sängen?

Som ni skriver läs svensk text, sammlingsvapen, fattar du eller vill du ha ett PM så

dom inte förstår hur dum du är

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Mankan:

De där väcker några självklara frågor hos mig. Finns det folk som springer runt och hostar folk i nyllet? Vad gör de gamla på black friday? De borde väl ändå vara mer försiktiga om de tillhör riskgruppen?  

Nu är det inte lika mycket äldre på sjukhus för covid längre utan medelåldern ligger runt 50-55 år, det var inte dinosaurierna som var ute på black friday och blev smittade.

Angående ungjävlarna så var det en artikel i pravda för ungefär 1 v sen.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev bambam:

för covid längre utan medelåldern ligger runt 50-55 år

På Iva? Har du länk på det?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Naam kaeng:

Det kan du väl starta en tråd om, gamla och nya bössor. Livet som jägare. Tips och trix. Kolbulle. Vildmarksknivar, kikarsikten å sånt.

 

Nu när inte Odin skriver.

 

 

 

Skulle gjärna göra det har många jakthistorier, men skriver jag samlingsvapen

får man ett svar ligger den under sängen. Samma om Boa i Thai hur länge gick

det innan det sprack.  Lambretta får se om jag vill skriva om den det blir altid

vad man än skriver, OK kritik inlägg det klarar jag men men

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Som ni skriver läs svensk text, sammlingsvapen, fattar du eller vill du ha ett PM så

dom inte förstår hur dum du är

PM går bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Boa52:

Skulle gjärna göra det har många jakthistorier, men skriver jag samlingsvapen

får man ett svar ligger den under sängen. Samma om Boa i Thai hur länge gick

det innan det sprack.  Lambretta får se om jag vill skriva om den det blir altid

vad man än skriver, OK kritik inlägg det klarar jag men men

Mitt inlägg om din Lambretta kan jag be om ursäkt för , men du högg rätt elakt veckan innan om ventiljusteringen  så tyckte du bad om det men inget ont menat från mig.🙂 Jakt och fiske  tror jag att jag avstår att debattera här, finns säkert nån som kan allt men egentligen inget. Stå på dig Boa , att du skriver som en kratta gör dig inte sämre som människa, utan sänker mer dem som sysslar med lyteskomik 

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Boa52:

Skulle gjärna göra det har många jakthistorier, men skriver jag samlingsvapen

får man ett svar ligger den under sängen. Samma om Boa i Thai hur länge gick

det innan det sprack.  Lambretta får se om jag vill skriva om den det blir altid

vad man än skriver, OK kritik inlägg det klarar jag men men

Jag förstår dina tankar MEN har du själv tänkt hur du skriver i andra trådar?

 

En bumerang kommer tillbaka eller hur?

 

Som man sår får man skörda!

 

Du kan skriva bra när du vill! ...men vill du?

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev hamnoi:

På Iva? Har du länk på det?

Nej, inlagda på sjukhus men åldern på iva har oxå gått ner , allt detta enligt Aftonbladet. Finns nog olika skäl till det vi kanske har bättre koll på 

äldreboenden nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Bike:

Mitt inlägg om din Lambretta kan jag be om ursäkt för , men du högg rätt elakt veckan innan om ventiljusteringen  så tyckte du bad om det men inget ont menat från mig.🙂 Jakt och fiske  tror jag att jag avstår att debattera här, finns säkert nån som kan allt men egentligen inget. Stå på dig Boa , att du skriver som en kratta gör dig inte sämre som människa, utan sänker mer dem som sysslar med lyteskomik 

Patetisk ursäkt! Men helt väntat från dig!  Min fiendes fiende är min vän...

 

Men kul att du hittat en själsfrände i usel läsförståelse, hoppas ni kan hitta ❤️ tillsammans.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...