Jump to content
IGNORERAD

I Coronatider 2.0


Esspe

Recommended Posts

2 timmar sedan, skrev Bike:

Så skulle nog många Thai uttala hans namn 

Möjligen i buskarna utanför Maha Sarakram.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev LTD:

Men kan du läsa eller? 

Är ju bara spekulationer, värt lika mycket som om du hade skrivit artikeln själv. 

Eller någon annan MPR are här, ingen nämnd men heller inte glömd :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Bike:

Även viss sjukdomar skall nu stoppa den som vill köra MC , tur man klarar sig, vissa här lär ju inte fixa detta , då bipolär sjukdom finns med Lol 

 

https://www.boutomlands.com/du-far-inte-kora-stor-stora-motorcyklar-i-Thailand-med-diabetes/?fbclid=IwAR3EkivAHIhN6jLLUoeQRj72WEulXV3im2-LBiT9xnXwEXCl6iZy8S

Ännu ett höjdarinlägg! Tror inte mina ögon.

mvh

biker

 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev biker:

Ännu ett höjdarinlägg! Tror inte mina ögon.

mvh

biker

 

Det går inte att förstå vilket håll han vill åt, sånt dj svammel han håller på med.

hur gammal tror du han är 15 eller 95

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev biker:

Ännu ett höjdarinlägg! Tror inte mina ögon.

mvh

biker

 

Ja vad skall man säga, inte jag som hittar på dessa märkliga lagar, inte tror jag att det är omöjligt , det är ju Thailand , där är det mesta tokigt möjligt 

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Boa52:

Det går inte att förstå vilket håll han vill åt, sånt dj svammel han håller på med.

hur gammal tror du han är 15 eller 95

Behöver du lite hjälp med Lambrettan , inte kul att ha tre tummar mitt i handen Boa. 

 

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Bike:

Ja vad skall man säga, inte jag som hittar på dessa märkliga lagar, inte tror jag att det är omöjligt , det är ju Thailand , där är det mesta tokigt möjligt 

Du fattar visst inte? Det är inte innehållet i länken jag reagerar på. Det är ditt inlägg. Tragiskt.

 

"Även viss sjukdomar skall nu stoppa den som vill köra MC , tur man klarar sig, vissa här lär ju inte fixa detta , då bipolär sjukdom finns med Lol "

 

mvh

biker

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Bike:

Behöver du lite hjälp med Lambrettan , inte kul att ha tre tummar mitt i handen Boa. 

 

Jo det är lättare med tre tummar mitt i handen än tre hjärnblödningar😏

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev biker:

Du fattar visst inte? Det är inte innehållet i länken jag reagerar på. Det är ditt inlägg. Tragiskt.

 

"Även viss sjukdomar skall nu stoppa den som vill köra MC , tur man klarar sig, vissa här lär ju inte fixa detta , då bipolär sjukdom finns med Lol "

 

mvh

biker

 

Jo det förstår jag mycket väl , men Du förstod inte vad jag åsyftade 

 

MVH Bike 

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Bike:

Jo det förstår jag mycket väl , men Du förstod inte vad jag åsyftade 

 

MVH Bike 

Men snälla Bike finns ingen som förstår vad du åsyftar i nåt ämne

Link to comment
Dela på andra sajter

För att föra denna diskussion lite mer seriöst så anser jag det helt snurrigt, frågade min måg i Phon, Han lät mig veta att han har flera äldre kolleger som har diabetes men varje dag framför tung lastbil, med släp i stadstrafik Min svåger håll med mig helt om dessa kommande lagar är  huvudlösa.  Alla dessa sjukdomar kan ju hållas i schack med medicinering som gör en förare precis lika säker som andra, högt blodtryck, undrar hur många Thai som är drabbade. de är fn helt huvudlösa. Och som jag skrev, jag klarar mig ett tag till , hur länge vet man ju aldrig. Verkar som ytterligare en ny inkomstkälla 

Men de jag elakt åsyftade är de här som alltid skall hugga om ett inlägg inte passar dem, en del i stil Dr. Jäkel och Mr. Hyde.

Helt skruvade innanför pannbenet är min syn på dessa,  extremt självförtroende är ett symptom som tycks ha drabbat många här, till skillnad mot mig själv som kan allt 🤣

 

MVH Bike 

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Boa52:

Men snälla Bike finns ingen som förstår vad du åsyftar i nåt ämne

Att just DU inte förstår är nog ingen som är förvånad över🤣

Men nu helt off topic :offtopic:

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag funderar på detta med vaccineringen som startar snart i Sverige, kommer ju knappast att få ett vaccinationsintyg på vårdcentralen.  Kanske bättre att gå till privat inrättning där man kan få detta för tusenlapp, kan det ju vara värt att ev. få flyga, flygbolagen börjar ju redan flagga för att detta blir ett krav på åtminstone långflygningar  

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Bike:

Jag funderar på detta med vaccineringen som startar snart i Sverige, kommer ju knappast att få ett vaccinationsintyg på vårdcentralen.  Kanske bättre att gå till privat inrättning där man kan få detta för tusenlapp, kan det ju vara värt att ev. få flyga, flygbolagen börjar ju redan flagga för att detta blir ett krav på åtminstone långflygningar  

Vet inte men varför skulle du inte få ett intyg

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Boa52:

Vet inte men varför skulle du inte få ett intyg

Tror du på allvar att det kommer att skrivas ut ett intyg till alla som skall massvaccineras, det tror ju inte jag. 

Inte en chans att det finns tid eller personal till att hantera detta  

En covid vacc. stämpel med datum i passet vore ju det enklaste 

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Bike:

Även viss sjukdomar skall nu stoppa den som vill köra MC , tur man klarar sig, vissa här lär ju inte fixa detta , då bipolär sjukdom finns med Lol 

 

https://www.boutomlands.com/du-far-inte-kora-stor-stora-motorcyklar-i-Thailand-med-diabetes/?fbclid=IwAR3EkivAHIhN6jLLUoeQRj72WEulXV3im2-LBiT9xnXwEXCl6iZy8S

Bipolära är väl väldigt produktiva i sin uppåtfas, som du, och avlöses av depressiva perioder, då man byter nick!?

 

Sorry, kunde inte låta bli när målet var öppet.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Bike:

Tror du på allvar att det kommer att skrivas ut ett intyg till alla som skall massvaccineras, det tror ju inte jag. 

Inte en chans att det finns tid eller personal till att hantera detta  

En covid vacc. stämpel med datum i passet vore ju det enklaste 

Hur många behöver en stämpel i Passet i Sverige, inte många. Sen tror jag att man lätt

får ett intyg på vårdcentralen

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Boa52:

Hur många behöver en stämpel i Passet i Sverige, inte många. Sen tror jag att man lätt

får ett intyg på vårdcentralen

Man ska ju inte hålla på och tro var det nån som sa......han var från Tavelsjö han som sa det 😂😂😂😂

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Boa52:

Hur många behöver en stämpel i Passet i Sverige, inte många. Sen tror jag att man lätt

får ett intyg på vårdcentralen

Kanske uppe i obygden, men här nere i bebodda trakter tvivlar jag, men vi får se, hoppas på det bästa 

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Wanchai:

Bipolära är väl väldigt produktiva i sin uppåtfas, som du, och avlöses av depressiva perioder, då man byter nick!?

 

Sorry, kunde inte låta bli när målet var öppet.

Ingen fara , jag tål som du säkert har märkt, har ju haft en del små barn tidigare i livet, vuxna barn däremot finns det gott om här har jag märkt. Jo, bipolär sjukdom är säkert jobbigt, jag har bara läst om det och tänkte att nån eller någon här skulle kunna vara drabbad, själv har jag inte fått min diagnos ännu 🤣 iofs så är även  lyteskomik elakt som fn. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Wanchai:

Eller så befinner man sig redan i Thailand och behöver ingen vaccinering, hehe. Det tänkte du inte på, eller...?

Alla Thai skall vaccineras, om du inte vaccinerar dig i Thailand så lär du snart få  veta att det inte ses med blida ögon 

 

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Bike:

Ingen fara , jag tål som du säkert har märkt, har ju haft en del små barn tidigare i livet, vuxna barn däremot finns det gott om här har jag märkt. Jo, bipolär sjukdom är säkert jobbigt, jag har bara läst om det och tänkte att nån eller någon här skulle kunna vara drabbad, själv har jag inte fått min diagnos ännu 🤣 iofs så är även  lyteskomik elakt som fn. 

Vill inte vara elak men finns bokstavskombinationer som alternativ till det maniska i bipolär sjukdom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...