Jump to content
IGNORERAD

I Coronatider 2.0


Esspe

Recommended Posts

On 2020-11-22 at 15:14, skrev Wanchai:

Jag har ända sen coronapandemin utbröt undrat varför denna panik? Skulle vara intressant att se alla länders dödsstatistik för 2020 när året är till enda och jämföra med andra år. Att ett nytt virus som ingen har immunitet mot skördar många offer i början är väl inget nytt, ffa äldre och de med nedsatt immunförsvar.

 

Många frågor och många svar men vad kommer sanningen att vara i framtiden?

 

Vem är den stora vinnaren på denna panik? Vem tjänar pengar på denna panik? Där tror jag att man ska söka sanningen om det går men det blir inte lätt!

Follow the money

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev spooncreek:

Attans! Då får vi vänta tills någon utvecklat en mask med näsklämma. 😉

Problemet för en del här är ju obefintligt då näsan sitter i ansiktet, har man inget huvud alls så har man heller ingen näsa. 

Utan det är tydligen ert arsele som skriver, jag drar den slutsatsen av vissa inlägg 😅

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Bike:

Problemet för en del här är ju obefintligt då näsan sitter i ansiktet, har man inget huvud alls så har man heller ingen näsa. 

Utan det är tydligen ert arsele som skriver, jag drar den slutsatsen av vissa inlägg 😅

Ska man tolka det som att du skriver dina inlägg med näsan ?

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minutes ago, Fritz said:

Ska man tolka det som att du skriver dina inlägg med näsan ?

Eller tänker inte längre än näsan räcker. 🤣

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Fritz:

Ska man tolka det som att du skriver dina inlägg med näsan ?

Ok att du tänker så, men vad du använder när du sammanfattar text är svårt att förstå. Fö. djäklig barnslig diskussion som jag inte tänker nedlåta mig till, undrar vilken ålder man skall vara för att glädjas och fortsätta denna intelligenta diskussion  

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev måne:

Follow the money

Många säger att en viss Ungersk Jude tjänar stora slantar på att så split i världen, en så kallad Globalist 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Bike:

Många säger att en viss Ungersk Jude tjänar stora slantar på att så split i världen, en så kallad Globalist 

Globalist - var det inte han den där fulingen i Sagan om Ringen?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

52 minuter sedan, skrev måne:

Follow the money

När det  gäller ev. valfusk i USA så kikar jag gärna på den som är vänster , fullsketen med stålar samt är en aktiehandlare av stora mått , kanske en av de större. Han skulle även kunna ha sina gamla fingrar i syltburken ihop med Chineserna. (obs min stavning)  alltid retar det någon  😆

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Bike:

När det  gäller ev. valfusk i USA så kikar jag gärna på den som är vänster , fullsketen med stålar samt är en aktiehandlare av stora mått , kanske en av de större. Han skulle även kunna ha sina gamla fingrar i syltburken ihop med Chineserna. (obs min stavning)  alltid retar det någon  😆

År inte alla president kandinater i Amerika fullskten på pengar, eller hur

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minutes ago, Bike said:

När det  gäller ev. valfusk i USA så kikar jag gärna på den som är vänster , fullsketen med stålar samt är en aktiehandlare av stora mått , kanske en av de större. Han skulle även kunna ha sina gamla fingrar i syltburken ihop med Chineserna. (obs min stavning)  alltid retar det någon  😆

Vad säger du, tar du erbjudandet med en vacccincocktail och obegränsat med masker med nummer i modellen? Vi kan  slänga vi in både Soros och Gates senaste böcker samt Maos lilla röda och Karl Marx Das Kapital i ett bonuspaket.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev spooncreek:

Ska vi starta en insamling till personen i fråga, så att han kan få sprutor med alla tillgängliga vaccin under det kommande halvåret, samt fri tillgång till de där maskarna med sifferbeteckning?  Vi kan ju testa att skicka med en rulle silvertejp också och påstå att det hjälper att bara andas genom näsan, så kanske han håller truten också.

 

Jag tror han redan har tillgång till vaccin. Ligger hemma i skåpet tillsammans med all, i Thailand, inköpt antibiotika   för användning till i stort sett alla inflammation och infektionstillstånd. Helt enligt egen utsaga då alltså. 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Boa52:

År inte alla president kandinater i Amerika fullskten på pengar, eller hur

Allt är relaivt skall du veta, den jag avser är nog värre än ett tiotal Trumpare i förmögenhet .

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev HighWai:

Jag tror han redan har tillgång till vaccin. Ligger hemma i skåpet tillsammans med all, i Thailand, inköpt antibiotika   för användning till i stort sett alla inflammation och infektionstillstånd. Helt enligt egen utsaga då alltså. 

Japp, kallas för att vara förberedd vilket oftast anses som något de smartaste sysslar med 🤣

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Bike:

Allt är relaivt skall du veta, den jag avser är nog värre än ett tiotal Trumpare i förmögenhet .

Har du uppgifter på vilka eller vem som är, var rikast som president i USA. Du har

all information världen behöver. Vi måste bara buga och vara tyst

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Boa52:

Har du uppgifter på vilka eller vem som är, var rikast som president i USA. Du har

all information världen behöver. Vi måste bara buga och vara tyst

Inte behöver du vara sån inte, hela tiden taggarna ut, inte bra Boa..😆

George Soros är nog en av de rikare överlag, han beskrivs som en hängiven globalist och skänker enorma summor till organisationer som i sin tur tar flyktingar till Europa. Han är en bra kandidat till att misstänka för ställa till det i bla USA, och skulle enligt min mening inte dra sig för att sponsra valfusk, min egen personliga åsikt som jag grundar på det han i olika intervjuer har uttryckt  

 Inte den rikaste men väl nummer tre i USA enligt vad jag fann ut vid lite sökning 

George Soros/Förmögenhet

8,6 miljarder USD

2020

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev spooncreek:

Vad säger du, tar du erbjudandet med en vacccincocktail och obegränsat med masker med nummer i modellen? Vi kan  slänga vi in både Soros och Gates senaste böcker samt Maos lilla röda och Karl Marx Das Kapital i ett bonuspaket.

Jag misstänker att kommer dessa skrifter från din samling så är de väl ordentlig tummade , så avstår , fn vet vad du har sysslat med i din upphetsning av dessa skrifter  

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minutes ago, Bike said:

Jag misstänker att kommer dessa skrifter från din samling så är de väl ordentlig tummade , så avstår , fn vet vad du har sysslat med i din upphetsning av dessa skrifter  

Ah, jag glömde...du är ju en sån där övervintrad proggare från 68-vänstern. Då förstår jag att du inte är så impad av bonuspaketet.  Du vill förstås ha skrifter om hjältarna från din tid, Fidel, Pol Pot,  Ho Chi Minh och Janne Myrdal. Det blir lite svårare att hitta, men jag fixar det. Mask på, bokhandel i morgon. :buba:

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev spooncreek:

Ah, jag glömde...du är ju en sån där övervintrad proggare från 68-vänstern. Då förstår jag att du inte är så impad av bonuspaketet.  Du vill förstås ha skrifter om hjältarna från din tid, Fidel, Pol Pot,  Ho Chi Minh och Janne Myrdal. Det blir lite svårare att hitta, men jag fixar det. Mask på, bokhandel i morgon. :buba:

Hittar du Myrdal på Asia Books är du duktig. Översatt till thai då förstås så Bike kan dra nytta av sin excellenta thai. Undrar hur han uttalarJan?

Ändrades av Esspe

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Esspe:

Hittar du Myrdal på Asia Books är du duktig. Översatt till thai då förstås så Bike kan dra nytta av sin excellenta thai. Undrar hur han uttalarJan?

Och Myrdal med hårt R. 🤔🤣

Link to comment
Dela på andra sajter

Djann Myldar ??

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Bike:

Även viss sjukdomar skall nu stoppa den som vill köra MC , tur man klarar sig, vissa här lär ju inte fixa detta , då bipolär sjukdom finns med Lol 

 

https://www.boutomlands.com/du-far-inte-kora-stor-stora-motorcyklar-i-Thailand-med-diabetes/?fbclid=IwAR3EkivAHIhN6jLLUoeQRj72WEulXV3im2-LBiT9xnXwEXCl6iZy8S

Fräscht att du hånar och gör dig rolig på bipoläras bekostnad. Men kul att du visar vem du egentligen är bakom masken......😷

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev Bike:

https://thethaiger.com/coronavirus/no-vaccine-no-entry-the-next-challenge-of-covid-19

 

Så ni som är fega nog att neka vaccinering kan ju stanna i Sverige 🤣

Varför skulle man vara feg för att man inte vill ha det? Tvärtom om nu covid är så farligt som du tycker.

 

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...