Jump to content
IGNORERAD

I Coronatider 2.0


Esspe

Recommended Posts

Precis nyss, skrev Bike:

Att man kan tolka skrift som det passar efter egen tolkning borde du veta då du är en av experterna på detta 

Och du kan inte läsa vad folk skriver så då förstår vi dina inlägg ibland, HUVA.

Kommer väl nåt dumt svar nu men jag tyckker ändå att gossen inlägg var 100%

över det tillåtna

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Nicholas:

Risken för att Tegnell ska arkebuseras i Sverige är tämligen låg. 

 

Risken att han ens utkrävs minsta lilla ansvar enär makt borde kopplas till ansvar, är även det om möjligt ännu lägre. 

 

Så återstår då frågan om jag skulle arkubusera Tegnell om jag fick bestämma. 

 

Svaret är enkelt, nej. 

Jag hade bytt ut den honom senast i April månad, gett han en blindkäpp som avgångsvederlag. 

 

Risken att du ska be om ursäkt för det skit du häver ur dig är tämligen låg.

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minutes ago, Nicholas said:

Risken för att Tegnell ska arkebuseras i Sverige är tämligen låg. 

 

Risken att han ens utkrävs minsta lilla ansvar enär makt borde kopplas till ansvar, är även det om möjligt ännu lägre. 

 

Så återstår då frågan om jag skulle arkubusera Tegnell om jag fick bestämma. 

 

Svaret är enkelt, nej. 

Jag hade bytt ut den honom senast i April månad, gett han en blindkäpp som avgångsvederlag. 

 

Backar du därmed från ditt tidigare uttalande? Var det måhända dumt sagt? Överilat? 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Just now, Fritz said:

Risken att du ska be om ursäkt för det skit du häver ur dig är noll.

Jag kan inte ställas till ansvar för 6000 döda dock. 

 

Och det är lite mer substansiellt än skitsnack. 

 

Så nej, jag ber inte om ursäkt inför Tegnell om vi skulle råka i samspråk. 

 

https://www.ft.com/content/1e0ac31d-5abf-4a18-ab3e-eec9744a4d31?fbclid=IwAR24pT8Lr5hDRA-m8eJxEzlxGKP86Zmey-Sr-qA_xYfylnQyBNTStmqnyk4

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minutes ago, Nicholas said:

Jag kan inte ställas till ansvar för 6000 döda dock. 

 

Och det är lite mer substansiellt än skitsnack. 

 

Så nej, jag ber inte om ursäkt inför Tegnell om vi skulle råka i samspråk. 

 

https://www.ft.com/content/1e0ac31d-5abf-4a18-ab3e-eec9744a4d31?fbclid=IwAR24pT8Lr5hDRA-m8eJxEzlxGKP86Zmey-Sr-qA_xYfylnQyBNTStmqnyk4

 

 

Ska vi fixa ett möte? Borde inte vara så svårt, han verkar ju var öppen för att besvara frågor. Då kan du få stå där ansikte mot ansikte och säga att du vill ha honom avrättad, fast om han erkänner det påstådda brottet så är du villig att nöja dig med livstid. Lite thai-stil på det dessutom. Jag kan dra i lite tåtar från mitt håll, och du från ditt, så ska vi nog fixa mötet inom en snar framtid. Deal?

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Nicholas:

Risken för att Tegnell ska arkebuseras i Sverige är tämligen låg. 

 

Risken att han ens utkrävs minsta lilla ansvar enär makt borde kopplas till ansvar, är även det om möjligt ännu lägre. 

 

Så återstår då frågan om jag skulle arkubusera Tegnell om jag fick bestämma. 

 

Svaret är enkelt, nej. 

Jag hade bytt ut den honom senast i April månad, gett han en blindkäpp som avgångsvederlag. 

 

Vi med lite järnceller vet att ingen blir arkubuserad i Sverige, 2020 nu men du

rekomendrade att han blev det. Konstiga åsikter har du men gränsen är väl nådd nu

att han blev det och det är bara för dina extrema åsikter om allt

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Vi med lite järnceller vet att ingen blir arkubuserad i Sverige, 2020 nu men du

rekomendrade att han blev det. Konstiga åsikter har du men gränsen är väl nådd nu

att han blev det och det är bara för dina extrema åsikter om allt

Kan inte ändra sista raden hamnar på Nicolaus inlägg, men meningen gäller om än tokigt

formulerat

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Nicholas:

Jag kan inte ställas till ansvar för 6000 döda dock. 

 

Och det är lite mer substansiellt än skitsnack. 

 

Så nej, jag ber inte om ursäkt inför Tegnell om vi skulle råka i samspråk. 

 

https://www.ft.com/content/1e0ac31d-5abf-4a18-ab3e-eec9744a4d31?fbclid=IwAR24pT8Lr5hDRA-m8eJxEzlxGKP86Zmey-Sr-qA_xYfylnQyBNTStmqnyk4

 

 

Tyvärr kommer Tegnell och vår sopiga  vänsterblivna regering att dra ner många fler i dödsriket samt även Svensk ekonomi

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

18 minutes ago, spooncreek said:

Ska vi fixa ett möte? Borde inte vara så svårt, han verkar ju var öppen för att besvara frågor. Då kan du få stå där ansikte mot ansikte och säga att du vill ha honom avrättad, fast om han erkänner det påstådda brottet så är du villig att nöja dig med livstid. Lite thai-stil på det dessutom. Jag kan dra i lite tåtar från mitt håll, och du från ditt, så ska vi nog fixa mötet inom en snar framtid. Deal?

Deal. 

 

Bring the press. 

 

Ändrades av Nicholas
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Bike:

Tyvärr kommer Tegnell och vår sopiga  vänsterblivna regering att dra ner många fler i dödsriket samt även Svensk ekonomi

Men vänster Biden vill att alla ska ha mask, se tidigare inlägg och klipp.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Boa52:

Vi med lite järnceller vet att ingen blir arkubuserad i Sverige, 2020 nu men du

rekomendrade att han blev det. Konstiga åsikter har du men gränsen är väl nådd nu

att han blev det och det är bara för dina extrema åsikter om allt

Är det detta du dricker, då förstår jag image.png.ebc4d7d7078fdbf431a60c0df3bd6a04.png

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev HuaHindinnge:

Men vänster Biden vill att alla ska ha mask, se tidigare inlägg och klipp.

Ja, hur kan det gå ihop , har han ingen kunskap alls ? Det hjälper ju inte. En sån kan ju inte bli president 

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev spooncreek:

Ska vi fixa ett möte? Borde inte vara så svårt, han verkar ju var öppen för att besvara frågor. Då kan du få stå där ansikte mot ansikte och säga att du vill ha honom avrättad, fast om han erkänner det påstådda brottet så är du villig att nöja dig med livstid. Lite thai-stil på det dessutom. Jag kan dra i lite tåtar från mitt håll, och du från ditt, så ska vi nog fixa mötet inom en snar framtid. Deal?

Ska du dra ihop hela vänstermaffian och mötas på Järntorget, fn vilken fjant du är, trampa din idol på tårna Hua 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 hours ago, Nicholas said:

Om man tar till sig det faktumet att viruset är luftburet så kan nya rekommendationer som utgår från det utformas. 

 

Resultat? 

Minskad smittspridning utan lockdown. 

 

Man kan både äta och ha kakan om man gör rätt. 

 

Politrucken Tegnell har målat in sig i ett hörn och vägrar backa till kostnad av människoliv. 

 

Människor får betala med livet för hans prestige. 

 

Jag rekommenderar arkebusering. 

Ett liv är billigt för att rädda många. 

 

Men framförallt skulle vi kunna bryta smittspridningen och bli av med covid utan minsta lilla vaccin. 

 

Man kan faktiskt även rena luften från virus med ozone. 

 

Det finns redan sådana luftrenare som sålts kommersiellt/industriellt i decennier. 

 

Både labb, och djuruppfödning vill rensa luften från virus. 

 

Inga problem att tillverka för hemmabruk. 

 

Mycket smitta sker inom familjen. 

 

Arkebusera AT och köra med ozon. 

 

Om du nu kommer ner på marken istället för att skriva en massa nonsens. Ozon dödar visserligen bakterier mm. 

Men det är ju inget du bara kör ut i luften. Då co3 (ozon). Är giftigt att andas in. Så man måste försegla rummet och se till att människor är på behörigt avstånd. 

Vilket inte är så lätt alla gånger. 

Andas du in co3. Så förstör du lungorna på nolltid. Jag vet. Då jag äger en ozon maskin. Väldigt effektiva grejor när det gäller att ta bort dålig lukt. 

Men ack så farlig om den används fel. 

 

Arkebusera Anders Törnell? 

Och vad skulle det hjälpa anser du? 

Om han nu är så dålig. Kanske du skulle ta över hans jobb istället? 🤣🤣

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minutes ago, janne_h said:

Arkebusera AT och köra med ozon. 

 

Om du nu kommer ner på marken istället för att skriva en massa nonsens. Ozon dödar visserligen bakterier mm. 

Men det är ju inget du bara kör ut i luften. Då co3 (ozon). Är giftigt att andas in. Så man måste försegla rummet och se till att människor är på behörigt avstånd. 

Vilket inte är så lätt alla gånger. 

Andas du in co3. Så förstör du lungorna på nolltid. Jag vet. Då jag äger en ozon maskin. Väldigt effektiva grejor när det gäller att ta bort dålig lukt. 

Men ack så farlig om den används fel. 

 

Arkebusera Anders Törnell? 

Och vad skulle det hjälpa anser du? 

Om han nu är så dålig. Kanske du skulle ta över hans jobb istället? 🤣🤣

Ozon dödar virus. 

 

Vetenskapligt bevisat. 

 

Vänligen bevisa motsatsen att det inte används för att rena luft från virus i lab etc. 

 

Vem har sagt att ozonet ska ut i rummet och ner i lungorna. 

 

Nått du la till på egen hand. 

 

 

Cold plasma virus. 

 

Googla. 

 

Naturvetenskap you know. 

 

Ändrades av Nicholas
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, Nicholas said:

Ozon dödar virus. 

 

Vetenskapligt bevisat. 

 

Vänligen bevisa motsatsen att det inte används för att rena luft från virus i lab etc. 

 

Cold plasma virus. 

 

Googla. 

 

Naturvetenskap you know. 

 

Om du läser vad jag skriver, istället för att sparka in öppna dörrar. Det dödar virus ja. Det dödar även mänskliga lungor.. Så du kan inte köra ut ozon hur som helst i luften. Då den metoden, är ungefär lika effektiv, som trumps råd, att döda viruset i lungorna, med drsinfektions medel. Om nu viruset finns i ventilationen. Då måste du tömma stora delar av sjukhuset på folk. Då ozonet annars kan skada människor i omgivningen. 

Kanske bättre att du sätter korken på flaskan. Då det du skriver, är rent nonsens. Och vore du nykter. Skulle även du förstå det orealistiska, i det du föreslår. 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minutes ago, janne_h said:

Om du läser vad jag skriver, istället för att sparka in öppna dörrar. Det dödar virus ja. Det dödar även mänskliga lungor.. Så du kan inte köra ut ozon hur som helst i luften. Då den metoden, är ungefär lika effektiv, som trumps råd, att döda viruset i lungorna, med drsinfektions medel. Om nu viruset finns i ventilationen. Då måste du tömma stora delar av sjukhuset på folk. Då ozonet annars kan skada människor i omgivningen. 

Kanske bättre att du sätter korken på flaskan. Då det du skriver, är rent nonsens. Och vore du nykter. Skulle även du förstå det orealistiska, i det du föreslår. 

Vid cold plasma tar man givetvis bort ozonet innan man skickar ut luften i rummet. 

 

Även det framgår om du googlar ämnet. 

 

En länk av 1000

 

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0167779920301086

 

Ändrades av Nicholas
Link to comment
Dela på andra sajter

13 minutes ago, Nicholas said:

Vid cold plasma tar man givetvis bort ozonet innan man skickar ut luften i rummet. 

 

Även det framgår om du googlar ämnet. 

 

En länk av 1000

 

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0167779920301086

 

Hmm hur tänkte du nu? 

Du måste ju släppa ut det i luften för att det ska definicera. 

Om du läser artikeln som du länkade till. Så handlar det om att inaktivera virus. I vatten och ytor. Då måste det ju nå dessa. Alltså kan inte människor vara i rummet samtidigt. 

Man skriver att detta är till exempel alternativ till UV. Dock sprids inte UV okontrollerat som allehanda gaser. 

Därför funkar inte detta som du tänkt. 

 

Jag har en gammal företagsbil här i Bankok. Den har stått i flera månader utanför våran verkstad. Till följd av att råttor tagit sig in i bilen. Och pissat och skitit. Stanken var vedervärdig. Efter att ha kört ozon maskinen en halvtimme i bilen. Var lukten i princip borta. Ozon är effektivt. Men samtidigt farligt. Då den dödar allt i bakterieväg. 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev Keso:

Covid19, är en myt! 

 

58 minuter sedan, skrev Keso:

Covid19, är en myt! 

Keso är en ost, en som möglar med tiden uppenbarligen 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev janne_h:

Arkebusera AT och köra med ozon. 

 

Om du nu kommer ner på marken istället för att skriva en massa nonsens. Ozon dödar visserligen bakterier mm. 

Men det är ju inget du bara kör ut i luften. Då co3 (ozon). Är giftigt att andas in. Så man måste försegla rummet och se till att människor är på behörigt avstånd. 

Vilket inte är så lätt alla gånger. 

Andas du in co3. Så förstör du lungorna på nolltid. Jag vet. Då jag äger en ozon maskin. Väldigt effektiva grejor när det gäller att ta bort dålig lukt. 

Men ack så farlig om den används fel. 

 

Arkebusera Anders Törnell? 

Och vad skulle det hjälpa anser du? 

Om han nu är så dålig. Kanske du skulle ta över hans jobb istället? 🤣🤣

 

Arkebusera Anders Törnell?  Vem är det ??

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minutes ago, janne_h said:

Hmm hur tänkte du nu? 

Du måste ju släppa ut det i luften för att det ska definicera. 

Om du läser artikeln som du länkade till. Så handlar det om att inaktivera virus. I vatten och ytor. Då måste det ju nå dessa. Alltså kan inte människor vara i rummet samtidigt. 

Man skriver att detta är till exempel alternativ till UV. Dock sprids inte UV okontrollerat som allehanda gaser. 

Därför funkar inte detta som du tänkt. 

 

Jag har en gammal företagsbil här i Bankok. Den har stått i flera månader utanför våran verkstad. Till följd av att råttor tagit sig in i bilen. Och pissat och skitit. Stanken var vedervärdig. Efter att ha kört ozon maskinen en halvtimme i bilen. Var lukten i princip borta. Ozon är effektivt. Men samtidigt farligt. Då den dödar allt i bakterieväg. 

Jesus. 

 

Du filtrerar luften för guds skull människa. 

 

Filter.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, Bike said:

 

Arkebusera Anders Törnell?  Vem är det ??

 

Tegnell ska det vara. Rättstavningen slog till. 😀

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...