Jump to content
IGNORERAD

I Coronatider 2.0


Esspe

Recommended Posts

9 minutes ago, Esspe said:

Lenkee har tunnats ut på gäster dom senaste åren. Var kanon för 3-4 år sen men jag tycker det blivit sämre senaste åren. Dessutom dyrare. En Panaeng nuea tar dom 200 för nu, Surf Kitchen på Jomtien tar 130 och är numera t.o.m. ofta bättre. Har varit stammis där i många år men går numera inte dit så ofta, dock fortfarande bra käk.

 

 

Vi fick en kanon-god middag på  Lenkee. Smakade precis lika bra som det alltid har gjort. Var där för första gången för mer än 15 år sedan. Detsamma tycker min fru!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev thomas001:

Vi fick en kanon-god middag på  Lenkee. Smakade precis lika bra som det alltid har gjort. Var där för första gången för mer än 15 år sedan. Detsamma tycker min fru!

Jag kanske bara haft otur men det är ganska många gånger nu som jag inte varit riktigt nöjd dom senaste åren.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Esspe:

Men du är uppdaterad av företaget som tillverkar vaccinet och sväljer med hull och hår. Ett vanligt influensavaccin ligger på 50-70 enl alla experter men du menar att ett framhastat vaccin som tagits fram 3-4 ggr fortare än vanligt ger 90%. HC Andersen.

Att du anser dig veta vet mer än Läkemedelsföretagens virologer samt deras vetenskapsmän med sina studier på nästan 50. 000 personer var ju väntat

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan @Bike du e en makalös covidtaliban........

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Bike:

Att du anser dig veta vet mer än Läkemedelsföretagens virologer samt deras vetenskapsmän med sina studier på nästan 50. 000 personer var ju väntat

Kul att du uppskattar min kunskap.

 

Önskar jag kunde säga detsamma.

Ändrades av Esspe

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Soengsang:

Fan @Bike du e en makalös covidtaliban........

Var och en väljer att tro på det den vill förstår du, handlar om att utröna vad som är fake eller inte, men det vet ju du,

I Thailand  slipper du tänka på detta. 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Tallviking:

Sven Wolter har avlidit med Covid-19

Han hade Covid-19 men var det största orsaken att han dog. Sven Wolter har altid

varit med i mitt liv men man blir gammal och får problem med hälsan, sov gott

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Tallviking:

Sven Wolter har avlidit med Covid-19

I tidningarna står det annorlunda

Har du någongång funderat på att ha en egen uppfattning om världen , livet ,vad som sker ikring dej ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Tallviking:

Sven Wolter har avlidit med Covid-19

”Det är med gränslös sorg Sven Wollters familj härmed meddelar att han i dag, den 10 november flög rakt in i ljuset i sviterna av covid och en väl använd kropp med lungor med KOL och emfysem som inte orkade rida ut denna sista prövning. Han fick ett avslut utan smärta” 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Khemmarat:

I tidningarna står det annorlunda

Har du någongång funderat på att ha en egen uppfattning om världen , livet ,vad som sker ikring dej ?

Ny blir jag bnyfiken, ärligt alltså. Även jag hörde på nyheterna att SW dött med corona. Vad är det tidningarna skriver annorlunda?

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev hamnoi:

”Det är med gränslös sorg Sven Wollters familj härmed meddelar att han i dag, den 10 november flög rakt in i ljuset i sviterna av covid och en väl använd kropp med lungor med KOL och emfysem som inte orkade rida ut denna sista prövning. Han fick ett avslut utan smärta” 

Han tyade inte ner helt enkelt.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev hamnoi:

”Det är med gränslös sorg Sven Wollters familj härmed meddelar att han i dag, den 10 november flög rakt in i ljuset i sviterna av covid och en väl använd kropp med lungor med KOL och emfysem som inte orkade rida ut denna sista prövning. Han fick ett avslut utan smärta” 

RIP Sven Wollter 

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffade en granne idag som jobbar som servitris på restaurang pelikanen i Södermalm.

Det var 45 läkare varav 2 stycken nobelpristagare som hade bokat bord där.

Grannen hade blivit chockad när dom pratade om Covid-bluffen som hon har följt på media och trott på.

Läkarna sa bla. att dom inte får komma ut alls i median.

Dessutom att c och d vitaminer räcker och att munskyddet kommer att göra att massor kommer att få lungcancer i framtiden.

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev Mr atm:

Träffade en granne idag som jobbar som servitris på restaurang pelikanen i Södermalm.

Det var 45 läkare varav 2 stycken nobelpristagare som hade bokat bord där.

Grannen hade blivit chockad när dom pratade om Covid-bluffen som hon har följt på media och trott på.

Läkarna sa bla. att dom inte får komma ut alls i median.

Dessutom att c och d vitaminer räcker och att munskyddet kommer att göra att massor kommer att få lungcancer i framtiden.

Hehe, Jag skall säga det till min svåger den jävla simulanten som fullt frisk innan ligger 2 v på iva och är nära att sövas ner att han är en bluff.

Tyvärr kan vi inte säga det till dom 35 som har haft fräckheten att avlida det senaste dygnet.

Undrar om det verkligen stämmer det som din " granne" hörde.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev John Khonken:

Varje dag C och D för att stärka imunförsvaret

Och lite rengöringsmedel å malariamedicin så blir du minst 50 år

Med vänlig hälsning

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är en god stalker. Har väldigt mycket att säga. Du behöver inte hänga här för jag måste gör annat . Så du hinner laga mat och göra annat. Jag är tillbaka i kväll. Så du inte missar något

Få nu inte krupp

MVH

JK

Link to comment
Dela på andra sajter

Just now, bambam said:

Hehe, Jag skall säga det till min svåger den jävla simulanten som fullt frisk innan ligger 2 v på iva och är nära att sövas ner att han är en bluff.

Tyvärr kan vi inte säga det till dom 35 som har haft fräckheten att avlida det senaste dygnet.

Undrar om det verkligen stämmer det som din " granne" hörde.

Man måste se till att man tar hand om sig själv. Dessutom se till att man har ett bra immunförsvar.

Och alla som får benämningen "dog av Covid". Är den så enkel och tydlig?

Jag har svårt att tro att hon hittat på det.

Dessutom har hon tidigare haft starkt förtroende för vad dom uttalat sig på media. 

Men jag skrev bara det hon sa.

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minuter sedan, skrev bambam:

Hehe, Jag skall säga det till min svåger den jävla simulanten som fullt frisk innan ligger 2 v på iva och är nära att sövas ner att han är en bluff.

Tyvärr kan vi inte säga det till dom 35 som har haft fräckheten att avlida det senaste dygnet.

Undrar om det verkligen stämmer det som din " granne" hörde.

Finns alltid de som råkar illa ut i div sjukdomar, trist.

Man lär väl själv råka illa ut om man får det, karma is the bitch.....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev Tallviking:

Sven Wolter har avlidit med Covid-19

Hade han inte fått covid så hade han sannolikt levt idag. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev LTD:

Hade han inte fått covid så hade han sannolikt levt idag. 

Med kol hur många dagar, en "vanlig" influensa hade släckt hans liv,Tyvärr

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Med kol hur många dagar, en "vanlig" influensa hade släckt hans liv,Tyvärr

Tänkte precis skriva nåt liknande, bra där Boa, vi är överens om nåt 👍

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller ålder, Sven var ju 86 år.

Han borde varit död för 5 år sedan om man räknar med genomsnittsålder när män dör.

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...