Jump to content
IGNORERAD

I Coronatider 2.0


Esspe

Recommended Posts

10 timmar sedan, skrev Surin P3:

Jag tycker det ser ut som läkemedelsindustrin lyckats omvända en hel hög människor på ett beundransvärt sätt på bara två år.

 

Innan covid var det ganska vanligt att misstro dem, medan det nu verkar vara som en stor del av befolkningen ser dem som hederliga och etiska företag.

 

Skickligt gjort...

Statistik på det?

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev John Khonken:

Big P har också gjort så att människor vänder sig mot varandra istället för att vända sig mot dom gör oss illa. 

Att folk inte ens vet att biovapnet är tillverkat. Det är inget vaxxin. Ni som ifråga sätter det. Kan väl ta fram bevis att det är ett naturligt virus. 

Jag väntar  gärna på dom bevisen med glädje. Kom igen nu.

Nu snurrade du till det lite mer än vanligt...

 

Jag trodde tidigare att flera av oss antog att VIRUSET kanske var ett "Biovapen" och att det var tillverkat...

Viruset i sej, är förstås inte ett "vaxxin", snarare motsatsen.

 

Men du menar alltså att viruset eventuellt är helt naturligt (och att du kan ta fram bevis för detta???).

Vidare att "Big P" (läkemedelstillverkarna), kokade ihop ett par olika vaccin, som verkar som biologiska stridsmedel?

Hur dum är du, på en skala mellan 9 och 10?

 

Misstänker att du bara är kass på svenska?

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

55 minuter sedan, skrev Tommy:

Nu snurrade du till det lite mer än vanligt...

 

Jag trodde tidigare att flera av oss antog att VIRUSET kanske var ett "Biovapen" och att det var tillverkat...

Viruset i sej, är förstås inte ett "vaxxin", snarare motsatsen.

 

Men du menar alltså att viruset eventuellt är helt naturligt (och att du kan ta fram bevis för detta???).

Vidare att "Big P" (läkemedelstillverkarna), kokade ihop ett par olika vaccin, som verkar som biologiska stridsmedel?

Hur dum är du, på en skala mellan 9 och 10?

 

Misstänker att du bara är kass på svenska?

 

MVH

Det är fult att rakt ut kalla folk dumma, man måste va mer subtil. Är det någon här på forumet som vet om Morgan i Ullared

heter John som andra namn.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev bambam:

Det är fult att rakt ut kalla folk dumma, man måste va mer subtil. Är det någon här på forumet som vet om Morgan i Ullared

heter John som andra namn.

Snacka för böfvelen inte skit om Morgan...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Surin P3:

100% av mig tycker det.

Resterande 8% är fett.

 

Season 6 Knowledge GIF by Friends

Min Shaman säger att det är så.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tommy:

Nu snurrade du till det lite mer än vanligt...

 

Jag trodde tidigare att flera av oss antog att VIRUSET kanske var ett "Biovapen" och att det var tillverkat...

Viruset i sej, är förstås inte ett "vaxxin", snarare motsatsen.

 

Men du menar alltså att viruset eventuellt är helt naturligt (och att du kan ta fram bevis för detta???).

Vidare att "Big P" (läkemedelstillverkarna), kokade ihop ett par olika vaccin, som verkar som biologiska stridsmedel?

Hur dum är du, på en skala mellan 9 och 10?

 

Misstänker att du bara är kass på svenska?

 

MVH

Antingen driver du med dig själv . Eller så kan du inte läsa. Viruset som ni kallar det är tillverkat. Alltså inget naturligt virus . Alltså ett tillverkat biovapen.

Vad jag frågade er om ni kunde ta fram att viruset finns naturligt så forskare kan analysera det. Hittills har inget klarat av det. Frågor på det . 

Ps Fredman jag är glad att du är glad. Ditt val

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev John Khonken:

Antingen driver du med dig själv . Eller så kan du inte läsa. Viruset som ni kallar det är tillverkat. Alltså inget naturligt virus . Alltså ett tillverkat biovapen.

Vad jag frågade er om ni kunde ta fram att viruset finns naturligt så forskare kan analysera det. Hittills har inget klarat av det. Frågor på det . 

Ps Fredman jag är glad att du är glad. Ditt val

Så viruset är kanske tillverkat?

Och Vaccinet är eventuellt inte ett "biovapen"?

Vad är det för fel på vaccinen då?

 

Ditt inlägg är svårtolkat, vad avser det svenska språket, men alla kan ju inte ha fått godkänt i svenska från grundskolan.

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev John Khonken:

Antingen driver du med dig själv . Eller så kan du inte läsa. Viruset som ni kallar det är tillverkat. Alltså inget naturligt virus . Alltså ett tillverkat biovapen.

Vad jag frågade er om ni kunde ta fram att viruset finns naturligt så forskare kan analysera det. Hittills har inget klarat av det. Frågor på det . 

Ps Fredman jag är glad att du är glad. Ditt val

Så du menar att forskare inte kan analysera ett onaturligt virus.

Link to comment
Dela på andra sajter

-Varför skulle någon "tillverka" ett virus som har så låg dödlighet när det redan finns mycket bättre varianter (dödligare alltså)???

 

Vill någon lära sig mer om Coronavirus, inte specifikt SARS-CoV-2 utan de andra coronavirusen man hittat så finns det en mycket bra sammanställning på https://en.wikipedia.org/wiki/Coronavirus

 

Några citat från styckena om "Origin" och "Infection in humans":

-The most recent common ancestor (MRCA) of all coronaviruses is estimated to have existed as recently as 8000 BCE, although some models place the common ancestor as far back as 55 million years or more

-Many human coronaviruses have their origin in bats. The human coronavirus NL63 shared a common ancestor with a bat coronavirus (ARCoV.2) between 1190 and 1449 CE.[75] The human coronavirus 229E shared a common ancestor with a bat coronavirus (GhanaGrp1 Bt CoV) between 1686 and 1800 CE

-Coronaviruses vary significantly in risk factor. Some can kill more than 30% of those infected, such as MERS-CoV, and some are relatively harmless, such as the common cold.

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev John Khonken:

Big P har också gjort så att människor vänder sig mot varandra istället för att vända sig mot dom gör oss illa. 

Att folk inte ens vet att biovapnet är tillverkat. Det är inget vaxxin. Ni som ifråga sätter det. Kan väl ta fram bevis att det är ett naturligt virus. 

Jag väntar  gärna på dom bevisen med glädje. Kom igen nu.

 

7 timmar sedan, skrev John Khonken:

Antingen driver du med dig själv . Eller så kan du inte läsa. Viruset som ni kallar det är tillverkat. Alltså inget naturligt virus . Alltså ett tillverkat biovapen.

Vad jag frågade er om ni kunde ta fram att viruset finns naturligt så forskare kan analysera det. Hittills har inget klarat av det. Frågor på det . 

Ps Fredman jag är glad att du är glad. Ditt val

Så du vill att andra ska komma med bevis för dina konspirationsteorier? Den var ny.

Om du inte ens kan hitta någon gaphals på BitchTube, eller vad det nu heter, som bekräftar dina inlägg är det helt enkelt för att det inte är sant.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Tommy:

Så viruset är kanske tillverkat?

Och Vaccinet är eventuellt inte ett "biovapen"?

Vad är det för fel på vaccinen då?

 

Ditt inlägg är svårtolkat, vad avser det svenska språket, men alla kan ju inte ha fått godkänt i svenska från grundskolan.

 

MVH

Verkar vara varannan gång. Du får nog åka till rågården och fråga personligen.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Tommy:

Hur dum är du, på en skala mellan 9 och 10?

Bara upp till 10 ? Nu var du snäll med han ..............

 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Tommy:

Så viruset är kanske tillverkat?

Och Vaccinet är eventuellt inte ett "biovapen"?

Vad är det för fel på vaccinen då?

 

Ditt inlägg är svårtolkat, vad avser det svenska språket, men alla kan ju inte ha fått godkänt i svenska från grundskolan.

 

MVH

Bra du får gärna klaga på min svenska . Det är OK. Alla kan inte vara perfekta. 

Till sakfrågan eftersom du är en av få som vill seriöst diskutera.

Usa höll på med forskning kring detta fram till 2015(tror jag) I ett Fort under militärledning. Obama stoppade Gain of funktion. Då flyttade den fortsatta forskningen  till ett militärt forskningslabb i Wuhan. Med fortsatta pengar från Dr Fauci via en myndighet i Usa. Peter Dazac var den som var Usas representant  på plats. Finns Video där Peter erkänner vad dom höll på med i Wuhan. I Wuhan fortsatte dom med Gain of Funktion.  Sedan hände något efter sommaren 2019. Var som hände vet ingen . Det så kallade viruset slapp loss. Medvetet eller omedvetet vet ingen. Det är därför jag kallar det ett biovapen och inget annat. Det är inget naturlig virus som finns hos oss nästan varje år. Det var då ingen epidemi ingen pandemi utan något helt annat. Där har vi olika åsikter. Men frågan kvarstår varför man fortsatte med forskningen när man visste hur farligt det kunde bli. 

Jag ser inga fel i vaxxiner när vi har naturliga epidemier utan helt OK. Upp till var och en. Däremot detta nödgodkända preparat som det inte finns studier på. Pfizer vill vänta ca 75 år för att tala om vad som finns i Mrna vaxxinet. 

En sak som man reagerat på i början. Då talade man om att ta en dos två doser så kommer allt bli bra. Nu är obegränsat antal jabbar . Var är resultatet av detta???

Enligt forskning så minskar det egna imunförsvaret ju fler jabbar man tar.

Sedan gillar jag inte att det finns människor som inte inser att folk vänts mot varandra istället för att vända sig mot våra valda som inskränker vår frihet att ta våra egna beslut.

Det värsta är det det finns i lag att man inte får tvinga på folk saker i sin egna kropp. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Bra du får gärna klaga på min svenska . Det är OK. Alla kan inte vara perfekta. 

Till sakfrågan eftersom du är en av få som vill seriöst diskutera.

Usa höll på med forskning kring detta fram till 2015(tror jag) I ett Fort under militärledning. Obama stoppade Gain of funktion. Då flyttade den fortsatta forskningen  till ett militärt forskningslabb i Wuhan. Med fortsatta pengar från Dr Fauci via en myndighet i Usa. Peter Dazac var den som var Usas representant  på plats. Finns Video där Peter erkänner vad dom höll på med i Wuhan. I Wuhan fortsatte dom med Gain of Funktion.  Sedan hände något efter sommaren 2019. Var som hände vet ingen . Det så kallade viruset slapp loss. Medvetet eller omedvetet vet ingen. Det är därför jag kallar det ett biovapen och inget annat. Det är inget naturlig virus som finns hos oss nästan varje år. Det var då ingen epidemi ingen pandemi utan något helt annat. Där har vi olika åsikter. Men frågan kvarstår varför man fortsatte med forskningen när man visste hur farligt det kunde bli. 

Jag ser inga fel i vaxxiner när vi har naturliga epidemier utan helt OK. Upp till var och en. Däremot detta nödgodkända preparat som det inte finns studier på. Pfizer vill vänta ca 75 år för att tala om vad som finns i Mrna vaxxinet. 

En sak som man reagerat på i början. Då talade man om att ta en dos två doser så kommer allt bli bra. Nu är obegränsat antal jabbar . Var är resultatet av detta???

Enligt forskning så minskar det egna imunförsvaret ju fler jabbar man tar.

Sedan gillar jag inte att det finns människor som inte inser att folk vänts mot varandra istället för att vända sig mot våra valda som inskränker vår frihet att ta våra egna beslut.

Det värsta är det det finns i lag att man inte får tvinga på folk saker i sin egna kropp. 

Det finns inget som tvingar dig att ta vaccin. 

Frågan kvarstår varför du fortsätter med dina konsperationsteorier som är baserade på fake news och alternativ fakta. 

Det är sådana som du som vänder människor emot varandra. 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Bra du får gärna klaga på min svenska . Det är OK. Alla kan inte vara perfekta. 

Till sakfrågan eftersom du är en av få som vill seriöst diskutera.

Usa höll på med forskning kring detta fram till 2015(tror jag) I ett Fort under militärledning. Obama stoppade Gain of funktion. Då flyttade den fortsatta forskningen  till ett militärt forskningslabb i Wuhan. Med fortsatta pengar från Dr Fauci via en myndighet i Usa. Peter Dazac var den som var Usas representant  på plats. Finns Video där Peter erkänner vad dom höll på med i Wuhan. I Wuhan fortsatte dom med Gain of Funktion.  Sedan hände något efter sommaren 2019. Var som hände vet ingen . Det så kallade viruset slapp loss. Medvetet eller omedvetet vet ingen. Det är därför jag kallar det ett biovapen och inget annat. Det är inget naturlig virus som finns hos oss nästan varje år. Det var då ingen epidemi ingen pandemi utan något helt annat. Där har vi olika åsikter. Men frågan kvarstår varför man fortsatte med forskningen när man visste hur farligt det kunde bli. 

Jag ser inga fel i vaxxiner när vi har naturliga epidemier utan helt OK. Upp till var och en. Däremot detta nödgodkända preparat som det inte finns studier på. Pfizer vill vänta ca 75 år för att tala om vad som finns i Mrna vaxxinet. 

En sak som man reagerat på i början. Då talade man om att ta en dos två doser så kommer allt bli bra. Nu är obegränsat antal jabbar . Var är resultatet av detta???

Enligt forskning så minskar det egna imunförsvaret ju fler jabbar man tar.

Sedan gillar jag inte att det finns människor som inte inser att folk vänts mot varandra istället för att vända sig mot våra valda som inskränker vår frihet att ta våra egna beslut.

Det värsta är det det finns i lag att man inte får tvinga på folk saker i sin egna kropp. 

Ok, så viruset är biovapnet. 
Då är det väl viruset du inte vill ha i din kropp. Du tjatar ju om att det är vaccinet som är farligt och tidigare var det vaccinet som var biovapnet. 
 

Eftersom en kula från en pistol är ett ”vapen” så vägrar du alltså bära skottsäker väst då någon har uppfunnit både pistol och kula?

 

Jag är ingen vaccinförespråkare, men ej heller vaccinmotståndare. 
Men det jag konstaterar är att du behöver någon form för medicinering och kanske även med tvång. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-01-22 at 13:49, skrev ftn705:

”White coat syndrome” Det är en åkomma som för mig är välbekant…

 

Mvh.Frazze

Jag får alltid högt blodtryck på sjukhus. 

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev axe:

Tänk att man har hittat covid så långt bak som 2019 i Norge.

 

Covid hittade dom i en obemannad väder station i Alaska i juni 2020. Hur kom den den dit? Förmodligen via luften....Inte en käft hade varit där på ett halvår.

 

Mao luftburen...Skyddsmask kan fungera,  men inte när man sitter själv i en bil😀

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Risifrutti:

Covid hittade dom i en obemannad väder station i Alaska i juni 2020. Hur kom den den dit? Förmodligen via luften....Inte en käft hade varit där på ett halvår.

 

Mao luftburen...Skyddsmask kan fungera,  men inte när man sitter själv i en bil😀

Dom som mätte måste ju varit där då eller ?

 

 

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Tallviking:

Dom som mätte måste ju varit där då eller ?

 

 

Jo, men det var obemannade station som finns på 5-6 platser runt om i jorden. Nordpolen, sydpolen, Alaska bla bla så det upptäcktes först vid nästa kontroll.

 

Enligt rapport så läses dom av varje 6:e månad så risken för mänsklig kontakt är obefintlig..

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Risifrutti:

Jo, men det var obemannade station som finns på 5-6 platser runt om i jorden. Nordpolen, sydpolen, Alaska bla bla så det upptäcktes först vid nästa kontroll.

 

Enligt rapport så läses dom av varje 6:e månad så risken för mänsklig kontakt är obefintlig..

Hade dom alltså installerat fjärrstyrd Covid-analysutrustning i förväg lång innan ens covid fanns i resten av världen ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Tallviking:

Hade dom alltså installerat fjärrstyrd Covid-analysutrustning i förväg lång innan ens covid fanns i resten av världen ?

Sluta att göra dig dum nu. Jag skrev att det upptäcktes i juni 2020 när dom analyserade filtren. Väder stationen hade varit obemannad i 6 månader så var skulle det kommit ifrån?

 

Luftburet kanske? = skyddsmask är inte så dumt om det används på rätt sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...