Jump to content
IGNORERAD

I Coronatider 2.0


Esspe

Recommended Posts

4 minuter sedan, skrev Fredman:

Det måste finnas en lista. Hur kommer man annars på att man ska söka nyheter på en vietnamesisk nättidning? 

Har tillbringat mycket tid i Vietnam så har läst denna blaska regelbundet i många år.

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

Nurenburg rättegången har börjat. Bara hoppas på en fair rättegång. Får vi reda på Graphene oxid och nano partiklar finns i biovapnet

Link to comment
Dela på andra sajter

Över 500st fotbollspelare i Europa har fått stora problem. Över 100st har dött. Alla vaxxade. Fullt friska innan

Det kommer mera

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-12-04 at 14:44, skrev Dempa:

https://diariodevallarta.com/en/mas-de-75-deportistas-repentinamente-fallecidos-en-5-meses/?amp=1
 

Vet inte om listan är helt korrekt men det har gått rykten om detta länge. Tydligen fler fall av plötslig död och hjärtproblem hos idrottare.

Jag började titta på listan och redan som tredje namn dök Christian Eriksen upp och han var inte vaccinerad. Så där lade jag ner den listan. Fortsätter man en bit ned så kanske både Ingo och Nacka Skoglund dyker upp.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Atom:

Jag började titta på listan och redan som tredje namn dök Christian Eriksen upp och han var inte vaccinerad. Så där lade jag ner den listan. Fortsätter man en bit ned så kanske både Ingo och Nacka Skoglund dyker upp.

Tror du hittar dom på plats 53 och 66 😃

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-12-04 at 14:44, skrev Dempa:

https://diariodevallarta.com/en/mas-de-75-deportistas-repentinamente-fallecidos-en-5-meses/?amp=1
 

Vet inte om listan är helt korrekt men det har gått rykten om detta länge. Tydligen fler fall av plötslig död och hjärtproblem hos idrottare.

Det är iof inget nytt.

 

https://www.dn.se/sport/orienteringsdoden-som-satte-skrack-i-sverige/

Ändrades av apknug
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Bosten är dubbelt så stark som jabben 100ml .Det skapar miljarder spik proteiner. Och varianten är covid . Så smittspridarna är dom vaxxade . Så håll er borta från folk som nyligen tagit bosten. 

Källa? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev apknug:

Det är iof inget nytt.

Nej, hjärtproblem bland idrottare förekom även innan folk vaccinerades. 

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Över 500st fotbollspelare i Europa har fått stora problem. Över 100st har dött. Alla vaxxade. Fullt friska innan

Det kommer mera

Klart det kommer mera, här ska du få höra:

 

- Om två år (eller möjligen tre,  prognoserna skiljer sig lite åt) , kommer alla som vaccinerats att dö knall & fall.  Kvar blir de som sett igenom hela bluffen, men vad hjälper det när även Bill Gates och hans anhang av judiska bankirer och annat pack också överlever, eftersom de tagit en saltlösning istället för vaccin. De överlevande  kommer därmed fortsatt att vara förtryckta av globalisterna, som dessutom uppnått sitt syfte med att minska världens befolkning med 90 %.

 

- Det finns emellertid ett problem just nu, och det är den försämring av genpoolen som blir en konsekvens av att det blir anti-vaxxare  (WT) som överlever. Men Bill sägs ha tänkt på det redan, det pågår ett kloningsprogram där det lagom till Armageddon enligt ovan, kommer att trilla ut ett par tusen nya Bill Gates, Warren Buffetts, Greta Thunbergare, Stefan Lövenare, och Zlatan ibrahimovics. Idel ubermensch således, som ska kontrollera den indolenta arbetarklassen av anti-vaxxare.

 

-Därefter är jorden redo för den fullskaliga invasionen av de ödlor från yttre rymden som redan infiltrerat oss. De är naturligtvis resistenta från den sjukdom som spridits via vaccinen, och utformade hela strategin med fejksjukdomen Covid19. Tydligen lyckosamt, vi är den tionde planeten de invaderat med  samma typ av strategi.

 

-   Livet för de överlevande tio procenten blir naturligtvis tufft. Bland annat kommer Bajen att vinna Allsvenskan varje år (Zlatans krav), Inga Iphones får produceras (Gates krav) och alla resor (förutom för den styrande elitens) måste ske med cykel eller segelbåt (Gretas krav). Stefan hade inga krav, eller klarade i alla fall inte av att formulera det på ett begripligt sätt.

 

Källor på ovanstående i vanlig ordning bara betrodda källor: Bitchute, Tass, Infowars, Fria Tider och Grönköpings veckoblad.

 

Själv har jag insett att döden är nära och avser leva min korta återstående tid i ständig synd och dekadens i Sin City,  tills dess att man tar hissen ner till Lucifer. Det jag oroar mig mest för är om jag kommer att hinna se Man U ta en PL titel till eller se sista säsongen av Star Trek Picard. En av två får duga. 

 

Själv då  Khonken, du som vaccinerade dig fullt i god tid, hur ska du spendera tiden fram till domedagen?

 

 

image.png.6e592a069373dd943b3678388b8376a1.png

 

 

 

 

 

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vägrar vinterdäck eftersom:

-Det är min bil, mitt val, min frihet

-Vinterdäckens effektivitet är inte bevisad, förutom av studier från tillverkarna.

-Min granne var med om en olycka trots att han hade vinterdäck.

-Vissa är redan inne på sin tredje uppsättning däck, detta bevisar att de uppenbarligen inte fungerar.

-Jag vet inte vad de är gjorda av.

-Däckskaparnas företag skrämmer upp oss på vintern med skräckhistorier så vi ska köpa däck och de bli rika.

Och förresten uppfann däckjättarna snö och spred den på natten när du sov.

Utbilda dig, öppna ögonen, sluta vara en död fisk!

Vinterdäck - jag säger nej!

(Översatt från franska)

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Dempa:

När det gäller vaccinering av unga fullt friska människor är jag absolut en anti-vaxxare som du så fint kallar det.

 

Häpnas dagligen över de föräldrar som stolt skriver på sociala medier att deras barn nu är fullt vaccinerade. Även om risken för biverkningar är liten förstår jag inte varför man tar risken när risken för svår sjukdom och död i den åldersgruppen är ännu mindre.

 

https://e.vnexpress.net/news/news/120-children-hospitalized-province-suspends-pfizer-vaccine-batch-4397748.html

 

”Over the past week, three children have died following their vaccination with the Pfizer Covid-19 vaccine in Bac Giang, Hanoi and Binh Phuoc. The cause of death has been determined as "overreaction to the vaccine."

På fredag kommer båda våra barn, 14 och 15 år gamla, vara vaccinerade 2ggr!

 

Stolt far till kloka barn som fått välja själva!

 

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev John Khonken:

Över 500st fotbollspelare i Europa har fått stora problem. Över 100st har dött. Alla vaxxade. Fullt friska innan

Det kommer mera

Helt ok om du inte vill ta vaccinet, men kan du inte sluta sprida massa dynga här på forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite intressant läsning från the Lancet.

 

”Peak viral load did not differ by vaccination status or variant type”

 

”Many decisionmakers assume that the vaccinated can be excluded as a source of transmission. It appears to be grossly negligent to ignore the vaccinated population as a possible and relevant source of transmission when deciding about public health control measures.”

 

https://www.thelancet.com/journals/lanepe/article/PIIS2666-7762(21)00258-1/fulltext

 

Detta borde ju innebära att man skrotar vaccinpassen….

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

Antivaxxprofilerna döda med covid-19

För kampanjer mot vaccin i tv och radio – ångrar sig på dödsbädden

 

 

 

Eterprofeternas konspirationsteori är kristallklar:

Coronavaccinet fungerar inte och är farligt.

Nu dör antivaxxarna en efter en i covid.

 

 

Motståndarnas argument mot coronavaccinering är otaliga och högljudda i USA.

President Bidens uppmaning till amerikanerna att vaccinera sig kallas ”nazistliknande” och vaccinering ses som ett sätt att ”förtrycka kristna”. ”Varför ska man ta ett vaccin som förordas av folk som ljög för dig hela tiden om ansiktsskydd, varifrån viruset kom och dödssiffran?”

”Varför ska jag vaccinera mig och riskera biverkningar när det är en liten risk att jag dör utan?”

De så kallade antivaxxarna manas på av framför allt konservativa programledare i radio och tv. Men under tre veckor dog tre vaccinmotståndare med egna program i amerikansk tv och radio med covid-19.

Jobbat mot Biden

Senaste offret är Marcus Lamb, 64, grundare av den största konservativa kristna tv-kanalen i USA, Daystar television. Under pandemin har han och hans tv-kanal, som har mer än två miljarder tittare världen över, ägnat timme efter timme åt att protestera mot covidvaccin, restriktioner och nedstängningar av samhällen på grund av viruset.

 

Lamb har aktivt jobbat mot Joe Biden och vaccinering, som han kallade ”det farligaste” som barn kan råka ut för och ”en synd mot Guds ord”.
Enligt uppgifter i amerikansk media försökte Marcus Lamb självmedicinera med ivermektin, en parasitmedicin för hästar. Något vetenskapligt stöd för att den verkar finns inte.

Marcus Lamb blev svårt sjuk i covid-19 och fördes till sjukhus med andningssvårigheter. Från sjuksängen vädjade han till tittarna att be för hans tillfrisknande.

Vid hans sida satt hans fru Joni. I en tv-sändning från sjukhuset sa hon:

– Be speciellt för att hans lungor ska klara inflammationen och att hans syrenivåer fortsätter att vara starka och gå upp så att vi kan vänja honom av med extra syre och ta hem honom, sa hon.

”Andlig attack”

 

Under Marcus Lambs sjuktid tog hans son Jonathan över en sändning i Daystar. Infektionen beskrev han som en ”andlig attack från fienden”.

Tv-kanalen Daystar har vid flera tillfällen spridit desinformation. I maj i år sände kanalen ett entimmeslångt inslag med Robert F Kennedy Jr där han tilläts utveckla sina antivaccinåsikter. Kennedyklanen tog avstånd från hans uttalanden.

I tisdags dog Marcus Lamb i covid-19.

”Det är med tungt hjärta vi meddelar att Marcus Lamb, vd och grundare av Daystar Television Network, åkte hem i morse för att vara med gud”, skrev nätverket på Twitter.

En av flera programledare i radio som tröttnat på vaccinmotståndarna är Howard Stern.

– När ska vi sluta stå ut med idi*terna i det här landet? Fan ta deras frihet. Jag vill ha min frihet att leva. Jag vill kunna lämna mitt hus, säger han.

 

Flera kristna vaccinmotståndare som dött med covid-19

 

Dick Farrel, 64, död med covid 8 augusti 2021
Var en konservativ programledare i radio och programledare på Newsmax tv. Coronavaccinet kallade han falskt och spred sina åsikter på sociala medier. Han gjorde också utspel mot exempelvis amerikanske smittskyddsexperten Anthony Fauci, som kan kallade en ”lögnaktig galning”.
När Dick Farrel själv smittades med viruset och blev sjuk i covid-19 ändrades hans attityd uppger en vän på Facebook efter hans död:
– Han sms:ade att jag skulle vaccinera mig, att viruset inte är ett skämt. Han sa: ”Jag önskar att jag tagit vaccinet”.

 

Phil Valentine, 61, död med covid 22 augusti 2021
Var en konservativ programledare i radio på SuperTalk 99.7 WTN i Nashville och skeptisk till coronavaccin.

Han fördes svårt sjuk i covid-19 till sjukhus i slutet av juli efter att ha blivit smittad drygt en vecka tidigare. På sjukhuset konstaterades också lunginflammation.

”Phil vill att hans lyssnare ska veta, att trots att han aldrig varit någon vaccinmotståndare, ångrar han inte varit mer för vaccinering och ser fram emot att mer kraftfullt förespråka den ståndpunkten så snart han är tillbaka i etern”, skrev hans familj på Twitter.

 

Marc Bernier, 65, död med covid 30 augusti 2021
Var en konservativ programledare på WNDB i Florida och kallade sig själv ”Mr Anti-Vaxx”. När vaccinet kom frågade hans bisittare om Marc skulle vaccinera sig. Då sa han:
– Jag tänker inte ta sprutan. Skojar du? Mr Anti-Vaxx? Jösses.
Den sjunde augusti fördes Marc Bernier akut till sjukhus. Han kämpade för att bli frisk från covid-19 under tre veckor innan dog.

Källor: NBC, New York Post, Newsweek och Daytona Beach News-Journal

 

 

 

Ändrades av Changnoi

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
2 minuter sedan, skrev Changnoi:

Antivaxxprofilerna döda med covid-19

För kampanjer mot vaccin i tv och radio – ångrar sig på dödsbädden

 

 

 

Eterprofeternas konspirationsteori är kristallklar:

Coronavaccinet fungerar inte och är farligt.

Nu dör antivaxxarna en efter en i covid.

 

 

Motståndarnas argument mot coronavaccinering är otaliga och högljudda i USA.

President Bidens uppmaning till amerikanerna att vaccinera sig kallas ”nazistliknande” och vaccinering ses som ett sätt att ”förtrycka kristna”. ”Varför ska man ta ett vaccin som förordas av folk som ljög för dig hela tiden om ansiktsskydd, varifrån viruset kom och dödssiffran?”

”Varför ska jag vaccinera mig och riskera biverkningar när det är en liten risk att jag dör utan?”

De så kallade antivaxxarna manas på av framför allt konservativa programledare i radio och tv. Men under tre veckor dog tre vaccinmotståndare med egna program i amerikansk tv och radio med covid-19.

Jobbat mot Biden

Senaste offret är Marcus Lamb, 64, grundare av den största konservativa kristna tv-kanalen i USA, Daystar television. Under pandemin har han och hans tv-kanal, som har mer än två miljarder tittare världen över, ägnat timme efter timme åt att protestera mot covidvaccin, restriktioner och nedstängningar av samhällen på grund av viruset.

 

Lamb har aktivt jobbat mot Joe Biden och vaccinering, som han kallade ”det farligaste” som barn kan råka ut för och ”en synd mot Guds ord”.
Enligt uppgifter i amerikansk media försökte Marcus Lamb självmedicinera med ivermektin, en parasitmedicin för hästar. Något vetenskapligt stöd för att den verkar finns inte.

Marcus Lamb blev svårt sjuk i covid-19 och fördes till sjukhus med andningssvårigheter. Från sjuksängen vädjade han till tittarna att be för hans tillfrisknande.

Vid hans sida satt hans fru Joni. I en tv-sändning från sjukhuset sa hon:

– Be speciellt för att hans lungor ska klara inflammationen och att hans syrenivåer fortsätter att vara starka och gå upp så att vi kan vänja honom av med extra syre och ta hem honom, sa hon.

”Andlig attack”

 

Under Marcus Lambs sjuktid tog hans son Jonathan över en sändning i Daystar. Infektionen beskrev han som en ”andlig attack från fienden”.

Tv-kanalen Daystar har vid flera tillfällen spridit desinformation. I maj i år sände kanalen ett entimmeslångt inslag med Robert F Kennedy Jr där han tilläts utveckla sina antivaccinåsikter. Kennedyklanen tog avstånd från hans uttalanden.

I tisdags dog Marcus Lamb i covid-19.

”Det är med tungt hjärta vi meddelar att Marcus Lamb, vd och grundare av Daystar Television Network, åkte hem i morse för att vara med gud”, skrev nätverket på Twitter.

En av flera programledare i radio som tröttnat på vaccinmotståndarna är Howard Stern.

– När ska vi sluta stå ut med idi*terna i det här landet? Fan ta deras frihet. Jag vill ha min frihet att leva. Jag vill kunna lämna mitt hus, säger han.

 

Flera kristna vaccinmotståndare som dött med covid-19

 

Dick Farrel, 64, död med covid 8 augusti 2021
Var en konservativ programledare i radio och programledare på Newsmax tv. Coronavaccinet kallade han falskt och spred sina åsikter på sociala medier. Han gjorde också utspel mot exempelvis amerikanske smittskyddsexperten Anthony Fauci, som kan kallade en ”lögnaktig galning”.
När Dick Farrel själv smittades med viruset och blev sjuk i covid-19 ändrades hans attityd uppger en vän på Facebook efter hans död:
– Han sms:ade att jag skulle vaccinera mig, att viruset inte är ett skämt. Han sa: ”Jag önskar att jag tagit vaccinet”.

 

Phil Valentine, 61, död med covid 22 augusti 2021
Var en konservativ programledare i radio på SuperTalk 99.7 WTN i Nashville och skeptisk till coronavaccin.

Han fördes svårt sjuk i covid-19 till sjukhus i slutet av juli efter att ha blivit smittad drygt en vecka tidigare. På sjukhuset konstaterades också lunginflammation.

”Phil vill att hans lyssnare ska veta, att trots att han aldrig varit någon vaccinmotståndare, ångrar han inte varit mer för vaccinering och ser fram emot att mer kraftfullt förespråka den ståndpunkten så snart han är tillbaka i etern”, skrev hans familj på Twitter.

 

Marc Bernier, 65, död med covid 30 augusti 2021
Var en konservativ programledare på WNDB i Florida och kallade sig själv ”Mr Anti-Vaxx”. När vaccinet kom frågade hans bisittare om Marc skulle vaccinera sig. Då sa han:
– Jag tänker inte ta sprutan. Skojar du? Mr Anti-Vaxx? Jösses.
Den sjunde augusti fördes Marc Bernier akut till sjukhus. Han kämpade för att bli frisk från covid-19 under tre veckor innan dog.

Källor: NBC, New York Post, Newsweek och Daytona Beach News-Journal

 

 

 

Har länge funderat på vilken grupp som är mest motståndare till vaccin. Nu gick det upp ett ljus, det är Jehovas vittnen & Co. 

Det är helt logiskt, tror man på en saga så tror man på en annan.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-12-05 at 07:42, skrev Dempa:

När det gäller vaccinering av unga fullt friska människor är jag absolut en anti-vaxxare som du så fint kallar det.

 

Häpnas dagligen över de föräldrar som stolt skriver på sociala medier att deras barn nu är fullt vaccinerade. Även om risken för biverkningar är liten förstår jag inte varför man tar risken när risken för svår sjukdom och död i den åldersgruppen är ännu mindre.

 

https://e.vnexpress.net/news/news/120-children-hospitalized-province-suspends-pfizer-vaccine-batch-4397748.html

 

”Over the past week, three children have died following their vaccination with the Pfizer Covid-19 vaccine in Bac Giang, Hanoi and Binh Phuoc. The cause of death has been determined as "overreaction to the vaccine."

Det är ju naturligtvis upp till föräldrarna. Och det kan ju dessutom vara så att dessa barn skulle kunna dö av covid 19 om dom vart smittade. Även om det är statistiskt osannolikt att barn blir sjuka och dör i covid. Så är det ännu mera osannolikt att barn blir sjuka av vaccinet. 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

De systematiskt falska PCR-testerna gjorde det möjligt för den medicinska etablissemanget att utse nästan alla dödsfall i cancer, hjärtinfarkt etc. som “Covid-dödsfall” om patienterna fått det falska PCR-testet som körts på för många cykler. En person som dog med falskt positivt räknades som en Covid-död. Italienska medicinska myndigheter har senare korrigerat Italiens covid-dödstal till att endast inkludera personer som dött av Covid. Antalet döda i covid-19 sjönk då från 130 000 till 3 783. Med andra ord, i Italien skapades “pandemin” genom att överskatta Covid-dödsfallen över 30 gånger

 

https://www.metabolhalsa.se/2021/11/11/ar-planen-att-decimera-jordens-befolkning/ 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev flebbe:

De systematiskt falska PCR-testerna gjorde det möjligt för den medicinska etablissemanget att utse nästan alla dödsfall i cancer, hjärtinfarkt etc. som “Covid-dödsfall” om patienterna fått det falska PCR-testet som körts på för många cykler. En person som dog med falskt positivt räknades som en Covid-död. Italienska medicinska myndigheter har senare korrigerat Italiens covid-dödstal till att endast inkludera personer som dött av Covid. Antalet döda i covid-19 sjönk då från 130 000 till 3 783. Med andra ord, i Italien skapades “pandemin” genom att överskatta Covid-dödsfallen över 30 gånger

 

https://www.metabolhalsa.se/2021/11/11/ar-planen-att-decimera-jordens-befolkning/ 

 

Lars Bern igen. Virrigare och bittrare än få. Jävligt poppis bland svenska stenbordsgubbar i Pattaya dock, man får nästan hämta skottsäker väst om man kritiserar honom här.  😎

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Fredman:

Har länge funderat på vilken grupp som är mest motståndare till vaccin. Nu gick det upp ett ljus, det är Jehovas vittnen & Co. 

Det är helt logiskt, tror man på en saga så tror man på en annan.

i min rätt diversifierade bekantskapskrets har jag ett par Jehovas Vittnen. En av dem skrev ett upprört inlägg på ett annat forum härförleden om hur han nu var vilse i sin tro  när Jehovas äldste visa män  (eller vad de nu kallas), hade uppmanat till vaccinering. Min bekant har nämligen  gått "all in" på att vaccinet är ett gift, och alla som tagit en spruta kommer att dö om två till tre år.  Man anar att inte ens Jehovas vittnen står helt enade i frågan. Annars borde det ju passa rätt bra in i deras spådomar om Armageddon kan man tycka. 😎

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev spooncreek:

Lars Bern igen. Virrigare och bittrare än få. Jävligt poppis bland svenska stenbordsgubbar i Pattaya dock, man får nästan hämta skottsäker väst om man kritiserar honom här.  😎

Tyckte du något om det han skrev, eller hängde du bara upp dig på att det var han som skrev ? Om tex Marcus Oscarsson (Fritz brukar ju hänvisa till han) skrivit artikeln, hade du då kommenterat innehållet i artikeln? 🙂

Bäää  🐏

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev flebbe:

Tyckte du något om det han skrev, eller hängde du bara upp dig på att det var han som skrev ? Om tex Marcus Oscarsson (Fritz brukar ju hänvisa till han) skrivit artikeln, hade du då kommenterat innehållet i artikeln? 🙂

Bäää  🐏

Jag läste och tycker att han i vanlig ordning skrev mest skit. Jag köper inte alls hans ständigt återkommande åsikter om den metabola pandemin eller hans kritik av "globalisterna", och den tro han lanserar redan i rubriken i just denna artikel om att allt skulle vara en plan för att decimera jordens befolkning. Från artikeln bland annat detta:

 

"Den sydafrikanska forskaren säger att när du inser planen förstår du att de tänker döda de flesta av oss. Det är ingen slump att de hypermiljardärer med Bill Gates i spetsen som driver på masvaccinationen även är starkt engagerade i eugeniksrörelsen som kraftigt vill decimera jordens befolkning. Det är syftet med spikproteinet i “vaccinet” menar han."

 

Tror du på det är det naturligtvis upp till dig. Jag tycker det är rappakalja producerat av en gubbe som blev förvirrad för många herrans år sedan. Därav min kritik. Och du, tro inte att jag inte läser det jag kritiserar....

 

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...