Jump to content
IGNORERAD

I Coronatider 2.0


Esspe

Recommended Posts

15 hours ago, BanFang said:

Det snurrar videos på folk som blivit magnetiska, så jag testade med en kylskåpsmagnet.

Den fastnade på kroppen. Starkast fäste den vid vänster nyckelben?? 

VTF?

Du får tänka positivt, det finns alltid de som har det värre. Tänker bland annat på den här damen, som enligt säkra källor har tagit två shots AZ:

 

 

IMG_20210620_163105.thumb.jpg.79bf496cf22c9599d771b0c33c97287d.jpg

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev spooncreek:

Du får tänka positivt, det finns alltid de som har det värre. Tänker bland annat på den här damen, som enligt säkra källor har tagit två shots AZ:

 

 

IMG_20210620_163105.thumb.jpg.79bf496cf22c9599d771b0c33c97287d.jpg

 

Ja den var kul.

Men nu för mig så fastnar magneter på pannan, ögonbrynen och på sidan av näsan??

Det låter konstigt. Men testa själva om magneter dras till speciellt ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev BanFang:

Ja den var kul.

Men nu för mig så fastnar magneter på pannan, ögonbrynen och på sidan av näsan??

Det låter konstigt. Men testa själva om magneter dras till speciellt ben.

Du skojar med oss???

 

(erkänner att jag testade med magneter)

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Tommy:

Du skojar med oss???

 

(erkänner att jag testade med magneter)

 

 

MVH

Jag skojar inte.

 

IMG_20210626_115504.jpg

IMG_20210626_115950.jpg

Ändrades av BanFang
Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, Sydney stänger ner igen. Har det öht varit öppet? Nu har deltamutationen slagit till, undrar var alpha och beta tog vägen?

 

Inte ett ljud om hur många som dött av den eller blivit allvarligt sjuka, bara noteras att den är väldigt smittsam. Det är tydligen idi*ti också.

 

https://www.bangkokpost.com/world/2138875/sydney-locked-down-as-delta-spreads

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Esspe:

Jaha, Sydney stänger ner igen. Har det öht varit öppet? Nu har deltamutationen slagit till, undrar var alpha och beta tog vägen?

 

Inte ett ljud om hur många som dött av den eller blivit allvarligt sjuka, bara noteras att den är väldigt smittsam. Det är tydligen idi*ti också.

 

https://www.bangkokpost.com/world/2138875/sydney-locked-down-as-delta-spreads

Så här står det ju i artikeln du refererar till. 

" the rise of the Delta variant which first emerged in India has stoked fears of new waves of a virus that has already killed nearly four million people."

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minutes ago, Esspe said:

Jaha, Sydney stänger ner igen. Har det öht varit öppet? Nu har deltamutationen slagit till, undrar var alpha och beta tog vägen?

 

Inte ett ljud om hur många som dött av den eller blivit allvarligt sjuka, bara noteras att den är väldigt smittsam. Det är tydligen idi*ti också.

 

https://www.bangkokpost.com/world/2138875/sydney-locked-down-as-delta-spreads

Australiensarna har inga planer på att öppna förrän tidigast mitten på nästa år vad jag hörde igår på något nyhetsinslag. Detta stöds ockå tydligen av en majoritet av befolkningen.

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev Fritz:

Så här står det ju i artikeln du refererar till. 

" the rise of the Delta variant which first emerged in India has stoked fears of new waves of a virus that has already killed nearly four million people."

Det är ju inte Delta.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev spooncreek:

Australiensarna har inga planer på att öppna förrän tidigast mitten på nästa år vad jag hörde igår på något nyhetsinslag. Detta stöds ockå tydligen av en majoritet av befolkningen.

 

Nu förstår man varför det heter Down under. NZ samma sak.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Esspe:

Det är ju inte Delta.

Va ??

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 hours ago, BanFang said:

Jag skojar inte.

 

IMG_20210626_115504.jpg

IMG_20210626_115950.jpg

 

Det ser oroande ut. Jag har hört någonstans (förmodligen på bitchute) att det finns en nystartad intresseförening för de som blivit magnetiska av covidvaccin.

 

Jag hittar det inte nu, men en kompis tipsade om att leta via forumen för de som listat ut att jorden är platt, så kallade "flat-earthers". Tydligen finns det ett samband, när man avslöjar bluffen som påstår att jorden är rund, så kan det hända att man också blir magnetisk. Ska ha något att göra med att våra magnetiska poler som en konsekvens inte finns och att Soros, Gates och de utomjordiska pedofilerna som styr världen, uttalar någon slags besvärjelse över de som funnit sanningen.

 

Lycka till i ditt sökande efter hjälp, hoppas att min info har varit till hjälp.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Dottern bor i Melbourne och de har ju lockdowns lite hur som haver. Helst hela tiden.

Hela Victoria har 4 milda fall på sjukan nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det Singapore som ska visa vägen för det nya normala i  Sydostasien? Uppenbarligen har de lagt en strategi för att acceptera det faktum att covid19 inte kommer att försvinna och att de flesta inte blir sjukare än under en influensaepidemi. Därmed ska de också sluta att publicera siffror dagligen över smittade, och lägga fokus på de som trots allt blir allvarligt sjuka.

 

"Comparing COVID-19 to influenza, the ministers said many are infected by the flu every year, but the chances of falling very ill are so low that people live with it and carry on with their daily activities while taking simple precautions. Singapore can work towards a “similar outcome for COVID-19”, they added."

 

"Instead of monitoring COVID-19 infection numbers every day, the focus will be on the outcomes: How many fall very sick, how many are in ICU and how many need to be intubated for oxygen. 

This would be similar to how we monitor the flu, said the ministers."

 

Men, tester kommer att kvarstå vid inresor och på en del arbetsplatser, snabbtester där man vet svaret mer eller mindre direkt.  Ändå, ett steg i rätt riktning, som återigen ifrågasätter strategin med lockdowns som förstört våra liv i snart 1,5 år.

 

Samtidigt i Thailand: Nya nedstängningar, hårdare restriktioner.

 

https://www.channelnewsasia.com/news/singapore/covid-19-task-force-co-chairs-broad-plan-new-normal-op-ed-15079872

 

203918356_285472303268126_8482503821294645363_n.jpg.d9c99524ad985dcaa85bccd97e755302.jpg

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

6 minutes ago, spooncreek said:

Är det Singapore som ska gå leda vägen för det nya normala i  Sydostasien? Uppenbarligen har de lagt en strategi för att acceptera det faktum att covid19 inte kommer att försvinna och att de flesta inte blir sjukare än under en influensaepidemi. Därmed ska de också sluta att publicera siffror dagligen över smittade, och lägga fokus på de som trots allt blir allvarligt sjuka.

 

"Comparing COVID-19 to influenza, the ministers said many are infected by the flu every year, but the chances of falling very ill are so low that people live with it and carry on with their daily activities while taking simple precautions. Singapore can work towards a “similar outcome for COVID-19”, they added."

 

"Instead of monitoring COVID-19 infection numbers every day, the focus will be on the outcomes: How many fall very sick, how many are in ICU and how many need to be intubated for oxygen. 

This would be similar to how we monitor the flu, said the ministers."

 

Men, tester kommer att kvarstå vid inresor och på en del arbetsplatser, snabbtester där man vet svaret mer eller mindre direkt.  Ändå, ett steg i rätt riktning, som återigen ifrågasätter strategin med lockdowns som förstört våra liv i snart 1,5 år.

 

Samtidigt i Thailand: Nya nedstängningar, hårdare restriktioner.

 

https://www.channelnewsasia.com/news/singapore/covid-19-task-force-co-chairs-broad-plan-new-normal-op-ed-15079872

Så borde givetvis alla länder göra nu; helt jävla ointressant hur många tusen som testar positivt eller vilken variant det är. Märkligt dock att det är världens nanny state som kommer med det förslaget.

 

Här i Hua Hin bor vi på ett gigantiskt stort hotell som nog inte har 20% beläggning och man garanterat har 10 meter till närmaste andra bord i restaurangen. Ändå har personalen både munskydd, en stor jävla skärm och gummihandskar när de serverar. Och givetvis är en öl inte ens att tänka på.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minutes ago, Atom said:

Så borde givetvis alla länder göra nu; helt jävla ointressant hur många tusen som testar positivt eller vilken variant det är. Märkligt dock att det är världens nanny state som kommer med det förslaget.

 

Här i Hua Hin bor vi på ett gigantiskt stort hotell som nog inte har 20% beläggning och man garanterat har 10 meter till närmaste andra bord i restaurangen. Ändå har personalen både munskydd, en stor jävla skärm och gummihandskar när de serverar. Och givetvis är en öl inte ens att tänka på.

I Pattaya har det gradvis blivit lite slappare, det går tex att få en öl på stranden och det helt öppet, flaska i kondom. Men, risken är överhängande nu att det svänger igen med tanke på att man nu skruvat åt i Bangkok igen.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
On 6/26/2021 at 1:39 AM, Tommy said:

Du skojar med oss???

 

(erkänner att jag testade med magneter)

 

 

MVH

Det är olika. Det är vissa det fastnar på.

Link to comment
Dela på andra sajter

54 minutes ago, spooncreek said:

I Pattaya har det gradvis blivit lite slappare, det går tex att få en öl på stranden och det helt öppet, flaska i kondom. Men, risken är överhängande nu att det svänger igen med tanke på att man nu skruvat åt i Bangkok igen.

På den här delen av stranden finns det inga solstolar men vårt hotell har egna solstolar inom hotellområdet och där serveras ingen öl. Möjligt att man får ta med sig egen öl dock.

 

I både poolbaren och restaurangerna är det helkört. Vi är ett stort gäng och hade bokat hela ovanvåningen igår kväll men ändå omöjligt. Inte så att jag måste ha en öl till maten    men dessutom var restaurangen tvungen att stänga klockan 10 så det var bara att gå hem och sätta sig på rummet och då kan man ju lika gärna stanna hemma.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev spooncreek:

Är det Singapore som ska visa vägen för det nya normala i  Sydostasien? Uppenbarligen har de lagt en strategi för att acceptera det faktum att covid19 inte kommer att försvinna och att de flesta inte blir sjukare än under en influensaepidemi. Därmed ska de också sluta att publicera siffror dagligen över smittade, och lägga fokus på de som trots allt blir allvarligt sjuka.

 

"Comparing COVID-19 to influenza, the ministers said many are infected by the flu every year, but the chances of falling very ill are so low that people live with it and carry on with their daily activities while taking simple precautions. Singapore can work towards a “similar outcome for COVID-19”, they added."

 

"Instead of monitoring COVID-19 infection numbers every day, the focus will be on the outcomes: How many fall very sick, how many are in ICU and how many need to be intubated for oxygen. 

This would be similar to how we monitor the flu, said the ministers."

 

Men, tester kommer att kvarstå vid inresor och på en del arbetsplatser, snabbtester där man vet svaret mer eller mindre direkt.  Ändå, ett steg i rätt riktning, som återigen ifrågasätter strategin med lockdowns som förstört våra liv i snart 1,5 år.

 

Samtidigt i Thailand: Nya nedstängningar, hårdare restriktioner.

 

https://www.channelnewsasia.com/news/singapore/covid-19-task-force-co-chairs-broad-plan-new-normal-op-ed-15079872

 

203918356_285472303268126_8482503821294645363_n.jpg.d9c99524ad985dcaa85bccd97e755302.jpg

Än finns det för mänskligheten. Skönt att det finns nån som har lite vett kvar. Kan man hoppas att det smittar lika mycket som covid?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar som att förespråkarna för Lock down. Bara blir färre och färre. Jag sa redan förra året att jag ansåg att Sverige, valde rätt väg. Då man inte stängde ner landet så hårt som andra länder. 

Och det har ju i Thailands fall gjort att man bara senarelagd pandemin. Med oerhört lidande för befolkningen. Min svåger och svägerska har jobbat många år genom att köra van. Med mycket transporter för militärer mm som ska hem på permis. Genom nedstängningarnas. Så har dom i princip yrkesförbud. Och får inga pengar. Min andra svåger hade flera turistbussar som transporterade kinesiska turister tidigare. Den bussines har ju upphört. 

Min svåger som kör van är så deprimerad. Att han säger sig vilja bli munk resten av livet. Eller ta livet av sig. Jag skulle inte bli förvånad om det blir folklig revelution snart. Då regeringens medicin bara tycks gå ut på att begränsa folks liv. Och förstöra ekonomin så mycket som möjligt. 

Och fiaskot blir ju inte mindra av det fiasko som ligger kring upphandlingar av vaccin. Där bara en bråkdel av befolkningen blivit vaccinerade. Tyvärr så tror jag detta bara är början i Thailand. Då man i någon naiv tro. Trodde att man skulle klara sig bättre än andra länder. Vilket bara bidragit till att försena hela processen. Med dubbelt lidande för befolkningen. 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev janne_h:

Det verkar som att förespråkarna för Lock down. Bara blir färre och färre. Jag sa redan förra året att jag ansåg att Sverige, valde rätt väg. Då man inte stängde ner landet så hårt som andra länder. 

Och det har ju i Thailands fall gjort att man bara senarelagd pandemin. Med oerhört lidande för befolkningen. Min svåger och svägerska har jobbat många år genom att köra van. Med mycket transporter för militärer mm som ska hem på permis. Genom nedstängningarnas. Så har dom i princip yrkesförbud. Och får inga pengar. Min andra svåger hade flera turistbussar som transporterade kinesiska turister tidigare. Den bussines har ju upphört. 

Min svåger som kör van är så deprimerad. Att han säger sig vilja bli munk resten av livet. Eller ta livet av sig. Jag skulle inte bli förvånad om det blir folklig revelution snart. Då regeringens medicin bara tycks gå ut på att begränsa folks liv. Och förstöra ekonomin så mycket som möjligt. 

Och fiaskot blir ju inte mindra av det fiasko som ligger kring upphandlingar av vaccin. Där bara en bråkdel av befolkningen blivit vaccinerade. Tyvärr så tror jag detta bara är början i Thailand. Då man i någon naiv tro. Trodde att man skulle klara sig bättre än andra länder. Vilket bara bidragit till att försena hela processen. Med dubbelt lidande för befolkningen. 

Du får en karma trots det deprimerade budskapet....

Jag får samma info från frugan, det är många nu som lider iom att de inte får/kan jobba. Mat, hyror (både hem och businesslokaler), skolor (med tillbehör), fordon etc ska fortfarande betalas, men med vad? Frun säger det inte öppet, men jag vet att hon hjälper nära släkt en del nu. Så tjatar inte så mkt om att det rullar pengar för tillfället. Men alla har inte inkomster från 2 håll, så det är tufft för en del.

 

Det tragiska är att det i slutänden inte behöver vara så dåligt för landet (Thailand) om 10 år. När detta lättar kommer det finnas mkt uppdämt jobb som ska göras, och många som vill göra det. Just nu håller Thailand på att "återställa" sin "arbetsreserv", dvs de som alltid måste ta ett jobb för att överleva. Det tråkiga är att det kostar en generation som aldrig kommer komma ur fattigdomen. Inget nytt i Thailand dock, skillnaden mellan fattig och rik är ju enorm.

De rika och de med tillräckligt med pengar kommer dock klara sig, kanske tom gå stärkta ur detta. Nu och framåt är ju rejält köpläge för den som har några extra bahtar. Den enes konkurs är den andres (den med pengar) möjlighet.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, janne_h said:

Det verkar som att förespråkarna för Lock down. Bara blir färre och färre. Jag sa redan förra året att jag ansåg att Sverige, valde rätt väg. Då man inte stängde ner landet så hårt som andra länder. 

Och det har ju i Thailands fall gjort att man bara senarelagd pandemin. Med oerhört lidande för befolkningen. Min svåger och svägerska har jobbat många år genom att köra van. Med mycket transporter för militärer mm som ska hem på permis. Genom nedstängningarnas. Så har dom i princip yrkesförbud. Och får inga pengar. Min andra svåger hade flera turistbussar som transporterade kinesiska turister tidigare. Den bussines har ju upphört. 

Min svåger som kör van är så deprimerad. Att han säger sig vilja bli munk resten av livet. Eller ta livet av sig. Jag skulle inte bli förvånad om det blir folklig revelution snart. Då regeringens medicin bara tycks gå ut på att begränsa folks liv. Och förstöra ekonomin så mycket som möjligt. 

Och fiaskot blir ju inte mindra av det fiasko som ligger kring upphandlingar av vaccin. Där bara en bråkdel av befolkningen blivit vaccinerade. Tyvärr så tror jag detta bara är början i Thailand. Då man i någon naiv tro. Trodde att man skulle klara sig bättre än andra länder. Vilket bara bidragit till att försena hela processen. Med dubbelt lidande för befolkningen. 

Samtidigt så var det en rapport i BP idag som visade att närmare 75% inte alls vill att Thailand ska öppnas upp om 120 dagar och att ”folkets hälsa” måste gå före ekonomin.

 

Jag tror att regeringen och media lyckades skrämma upp den allmänna befolkningen så till den milda grad förra året att en majoritet sväljer precis hur mycket nedstängningar som helst. Man ska också komma ihåg att många som inte hade något jobb alls faktiskt har tjänat pengar de senaste 15 månaderna då de helt plötsligt fick 5,000 Baht/månad samt halva priset på livsmedel.

 

Förlorarna är helt klart småföretagare och anställda med kopplingar till turistindustrin samt de unga som var på väg in i arbetslivet eller ganska unga som precis etablerat sig; många av dem har nog förlorat minst 5 år på 15 månader och hinner nog förlora 5 år till nästa 15 månader.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, Atom said:

Samtidigt så var det en rapport i BP idag som visade att närmare 75% inte alls vill att Thailand ska öppnas upp om 120 dagar och att ”folkets hälsa” måste gå före ekonomin.

 

Jag tror att regeringen och media lyckades skrämma upp den allmänna befolkningen så till den milda grad förra året att en majoritet sväljer precis hur mycket nedstängningar som helst. Man ska också komma ihåg att många som inte hade något jobb alls faktiskt har tjänat pengar de senaste 15 månaderna då de helt plötsligt fick 5,000 Baht/månad samt halva priset på livsmedel.

 

Förlorarna är helt klart småföretagare och anställda med kopplingar till turistindustrin samt de unga som var på väg in i arbetslivet eller ganska unga som precis etablerat sig; många av dem har nog förlorat minst 5 år på 15 månader och hinner nog förlora 5 år till nästa 15 månader.

Fast nu är ju inte landet Thailand ett land där statistiska undersökningar är nånting man bör ta på större allvar. Jag skulle bli mera orolig om en statistisk undersökning sa att 75% av befolkningen inte vill ha lock down. Och varför kommer dylika undersökning nu? Och vem har beställt denna undersökning? 

Statistiska undersökningar i Thailand finns ju mest för att understödja att regeringen gör rätt. Och handlar nog mera om propaganda, än att få fram sanningen. 

Självklart skulle ju regeringen hota tidningar som skulle publicera det omvända med nedstängnings. Då man från regeringens håll gör allt för att styra vad som publiceras om regeringen. Skulle heller inte bli förvånad om användningen av LM brott ökar inom den närmsta framtiden. Då regeringen bryr sig mer om sitt eget anseende. Än om landet går i konkurs. 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, janne_h said:

Fast nu är ju inte landet Thailand ett land där statistiska undersökningar är nånting man bör ta på större allvar. Jag skulle bli mera orolig om en statistisk undersökning sa att 75% av befolkningen inte vill ha lock down. Och varför kommer dylika undersökning nu? Och vem har beställt denna undersökning? 

Statistiska undersökningar i Thailand finns ju mest för att understödja att regeringen gör rätt. Och handlar nog mera om propaganda, än att få fram sanningen. 

Självklart skulle ju regeringen hota tidningar som skulle publicera det omvända med nedstängnings. Då man från regeringens håll gör allt för att styra vad som publiceras om regeringen. Skulle heller inte bli förvånad om användningen av LM brott ökar inom den närmsta framtiden. Då regeringen bryr sig mer om sitt eget anseende. Än om landet går i konkurs. 

Fast i det här fallet är det ju Prayut som har sagt att Thailand ska öppna upp inom 120 dagar medans 75% i opinionsundersökningen går emot Prayut och säger att Thailand inte ska öppna upp. Det verkar ju väl skumt att Prayut tvingar Thailands mest ansedda opinionsinstitut och tidningar att göra och publicera en omröstning som visar att folket går emot honom.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Just now, Atom said:

Fast i det här fallet är det ju Prayut som har sagt att Thailand ska öppna upp inom 120 dagar medans 75% i opinionsundersökningen går emot Prayut och säger att Thailand inte ska öppna upp. Det verkar ju väl skumt att Prayut tvingar Thailands mest ansedda opinionsinstitut och tidningar att göra och publicera en omröstning som visar att folket går emot honom.

Bara för att Prayut säger så. Betyder det ju inte att alla hans regeringsmedlemnar tycker så. Det kan ju även vara bra att ha en säkerhetsventil, om det inte skulle fungera. Men visst håller jag med dig om att skrämseltaktiken varit effektiv. Jag är dock inte lika säker på att det faktiskt är 75% som inte vill öppna upp landet. 

När Prayut sagt 120 dagar. Så har det ju visat sig att planen är ganska obefintlig milt sagt. Därav så finns det stark anledning att tro att regeringen vill backa ur det uttalandet. Det brukar ju vara som vanligt i Thailand. Att nya besked kommer efter dagsformen på regeringen. 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minutes ago, janne_h said:

Bara för att Prayut säger så. Betyder det ju inte att alla hans regeringsmedlemnar tycker så. Det kan ju även vara bra att ha en säkerhetsventil, om det inte skulle fungera. Men visst håller jag med dig om att skrämseltaktiken varit effektiv. Jag är dock inte lika säker på att det faktiskt är 75% som inte vill öppna upp landet. 

När Prayut sagt 120 dagar. Så har det ju visat sig att planen är ganska obefintlig milt sagt. Därav så finns det stark anledning att tro att regeringen vill backa ur det uttalandet. Det brukar ju vara som vanligt i Thailand. Att nya besked kommer efter dagsformen på regeringen. 

Det är givetvis svårt att veta om 75% stämmer för hela landet men det stämmer nog för de som frågades. Att de skulle mygla med en opinionsundersökning, för att gå emot den officiella planen men på något skruvat sätt gardera sig; framförallt när det ändå är en undersökning av hundratals andra som alla glömt om en vecka, känns lite väl långsökt.

 

Om jag skulle fråga de thailändare jag känner, som ändå är en ganska bra blandning av hi-so och fabriksarbetare, så skulle jag tro att vi nog hamnar på minst 90% som tycker att 120 dagar är alldeles för kort. Jag håller inte alls med men så ser det ut från min horisont. Har man många bekanta inom turismsektorn ser det förmodligen helt annorlunda ut.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...