Boa52 Inlagd Oktober 11, 2020 Dela Inlagd Oktober 11, 2020 8 minuter sedan, skrev Esspe: Jag skrev en riktigt usel recension på Tripadvisor och Agoda om ett ställe i Khao Sok som var riktigt bedrövligt. Ett par veckor senare var stället bortplockat från Agoda. Vet inte om det var min förtjänst 😇 Många skriver att ICA, hotell, öl är dåligt är det inte så att vi har olika smak och tycke Ni är otroliga på att gnälla på allt, huva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Oktober 11, 2020 Dela Inlagd Oktober 11, 2020 (ändrad) 20 minuter sedan, skrev Boa52: Många skriver att ICA, hotell, öl är dåligt är det inte så att vi har olika smak och tycke Ni är otroliga på att gnälla på allt, huva Ja, det bästa vore väl om alla var helt kravlösa/omdömeslösa och lallade runt i sin egna lilla värld, eller hur? Ändrades Oktober 11, 2020 av Bananen Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Oktober 11, 2020 Dela Inlagd Oktober 11, 2020 (ändrad) 1 hour ago, Boa52 said: Många skriver att ICA, hotell, öl är dåligt är det inte så att vi har olika smak och tycke Ni är otroliga på att gnälla på allt, huva Jamen det kan du väl hålla med om att ölen på ICA inte är något vidare och som hotell än värre / SatanG Ändrades Oktober 11, 2020 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 11, 2020 Dela Inlagd Oktober 11, 2020 En Konsumhandlare i Fredrika bjöd sina kunder på fika och kunder dök opp och drack sig en kopp sen gick dom och handla på ICA. / Stefan Demert Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 11, 2020 Dela Inlagd Oktober 11, 2020 1 timme sedan, skrev Boa52: Många skriver att ICA, hotell, öl är dåligt är det inte så att vi har olika smak och tycke Ni är otroliga på att gnälla på allt, huva Du är dålig, så sluta skriva här eller så anmäler jag dig till mpr.nu manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd Oktober 11, 2020 Dela Inlagd Oktober 11, 2020 3 timmar sedan, skrev Fritz: En Konsumhandlare i Fredrika bjöd sina kunder på fika och kunder dök opp och drack sig en kopp sen gick dom och handla på ICA. / Stefan Demert Finns varken Coop eller ICA i Fredrika.....faan de rimmar..... Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd November 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 12, 2020 Nu har tydligen TripAdvisor bestämt sig för att straffa hotellet för sitt tilltag. Somnana https://www.nytimes.com/2020/11/11/world/asia/Thailand-hotel-tripadvisor-jail.html "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd November 12, 2020 Dela Inlagd November 12, 2020 (ändrad) Jag skrev i somras ett dåligt betyg om city hotell i Helsingborg. Jag skrev att standarden här var som att bo på en flyktingförläggning. Området hade känslan av ghetto. Nä den recentionen kom inte med. Ibland tror man att hotellbokningssajterna är köpta av de uslaste hotellen. Istället för 7 av 10 borde den maximalt ha 1 Uppdatering ser dom har 6/10 sjtärnor men nu ka man inte se kommentarer om detta skitställe längre Ändrades November 12, 2020 av TheProdigy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd November 12, 2020 Dela Inlagd November 12, 2020 4 timmar sedan, skrev janne_h: Nu har tydligen TripAdvisor bestämt sig för att straffa hotellet för sitt tilltag. Somnana https://www.nytimes.com/2020/11/11/world/asia/Thailand-hotel-tripadvisor-jail.html Ser inte detta omdöme på TripAdvisor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 12, 2020 Dela Inlagd November 12, 2020 1 timme sedan, skrev LTD: Ser inte detta omdöme på TripAdvisor Jag får upp det högst upp i denna länk: https://www.tripadvisor.se/Hotel_Review-g580110-d594766-Reviews-Sea_View_Resort_Spa_Koh_Chang-Ko_Chang_Trat_Province.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 12, 2020 Dela Inlagd November 12, 2020 On 2020-09-26 at 09:28, skrev janne_h: Richard Barrow beskriver vad som hänt en vän till en av hans vänner. Han har varit på Ko chang, och bott på en resort. Och tydligen var personalen otrevlig. Vilket han beskrev på en betygsättning på Google. Efter det så stormar det in polis på skolan där han jobbar i Bangkok och häktar honom. För ner honom till Trat, där han hålls i häkte i 2 dagar. Innan han kan få fram 100000 i borgen, så han kan bli frisläppt till rättegången. Undrar vad dylika gör för ryktet om Thailand som turistnation i framtiden? https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=5052851594728667&id=149529535060922 Senaste https://www.nytimes.com/2020/11/11/world/asia/Thailand-hotel-tripadvisor-jail.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd November 12, 2020 Dela Inlagd November 12, 2020 4 timmar sedan, skrev frogfish: Jag får upp det högst upp i denna länk: https://www.tripadvisor.se/Hotel_Review-g580110-d594766-Reviews-Sea_View_Resort_Spa_Koh_Chang-Ko_Chang_Trat_Province.html Jag ser inget om det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 12, 2020 Dela Inlagd November 12, 2020 5 minuter sedan, skrev LTD: Jag ser inget om det Ok. Men som du ser på min bild finns det de som gör det. Kanske är spärrat i Thailand om du är där, kan ju vara lite känsligt där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 12, 2020 Dela Inlagd November 12, 2020 1 minute ago, frogfish said: Ok. Men som du ser på min bild finns det de som gör det. Kanske är spärrat i Thailand om du är där, kan ju vara lite känsligt där. Jag sitter i Thailand och får upp samma text som du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd November 12, 2020 Dela Inlagd November 12, 2020 (ändrad) 8 timmar sedan, skrev frogfish: Ok. Men som du ser på min bild finns det de som gör det. Kanske är spärrat i Thailand om du är där, kan ju vara lite känsligt där. Nu funkar det här också, gott att nån visar Thai hur puckade dom är ibland Ändrades November 12, 2020 av LTD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd November 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 12, 2020 11 hours ago, frogfish said: Ok. Men som du ser på min bild finns det de som gör det. Kanske är spärrat i Thailand om du är där, kan ju vara lite känsligt där. Jag är i Bangkok och ser den i appen. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu