Jump to content
IGNORERAD

Thaitjejers andedräkt


Farang

luktar apa?  

82 röster

  1. 1. Hur går ni tillväga med kyssandet

    • Tvingar dom att borsta bissingarna först (bäng fan)
      15
    • Äter samma vidriga käk som dom
      22
    • Är alltid packad i baren och märker inget, puss puss
      23
    • Kysser aldrig
      12
    • Har svenskt kött så vet inte
      3
    • Vad är kyssa?
      7


Recommended Posts

broder tuk tuk

Nu behöver man ju inte tungkyssas om man inte fixar dofter av chilli och kackerlackor.

Farang kanske ska fundera lite på hur han själv doftar ur munnen när han klämt i sig ett antal Singha.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 147
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Havsmajoren

    25

  • Farang

    11

  • acmed00x

    9

  • Avregistrerad clion

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag har väl kanske inte kommit så många thailändska tjejer så nära att jag känner av deras andedräkt.Men aldrig har jag tänkt på eller märkt att tjejerna har dålig andedräkt.Tycker nog att dom jag umgåtts med har haft mycket noggrann hygien såväl kroppsligt som mun.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Finns ju en del ställen i bla Pattaya där det rökas cigaretter med pussyn. De tjejerna luktar säkert inte så gott mellan benen heller.

Men jag måste tillstå att jag faktiskt inte kan erinra mig att jag någonsin har haft några problem med illaluktande thaitjejer.

Jo menslukt har jag kännt bla vid läckage på bio ett antal gånger,

men det får väl räknas som naturlig kroppslukt.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns ju en del ställen i bla Pattaya där det rökas cigaretter med pussyn. De tjejerna luktar säkert inte så gott mellan benen heller.

Men jag måste tillstå att jag faktiskt inte kan erinra mig att jag någonsin har haft några problem med illaluktande thaitjejer.

Jo menslukt har jag kännt bla vid läckage på bio ett antal gånger,

men det får väl räknas som naturlig kroppslukt.

BTT

"Du" är ju ett av de mest besynnerliga troll jag "mött".

Många tjejer röker normalt men du väljer denna lilla klick som din erfarenhet, kanske trollprogrammet fått nån bugg?

Sen att du känt menslukt på bio flera gånger tyder väl också på en rejäl bugg i trollprogrammet.

Kan ingen koppla ur denna trollfunktion eller åtminstone kalibrera programvaran (från midjenivå och uppåt), den är inte frisk nu!!!!

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

"Du" är ju ett av de mest besynnerliga troll jag "mött".

Många tjejer röker normalt men du väljer denna lilla klick som din erfarenhet, kanske trollprogrammet fått nån bugg?

Sen att du känt menslukt på bio flera gånger tyder väl också på en rejäl bugg i trollprogrammet.

Kan ingen koppla ur denna trollfunktion eller åtminstone kalibrera programvaran (från midjenivå och uppåt), den är inte frisk nu!!!!

UbonBorge är tillbaks

Link to comment
Dela på andra sajter

UbonBorge är tillbaks

VA???

Förklara dig!!!!

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

VA???

Förklara dig!!!!

Blev det jobbigt nu Lappen? :whistle:

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bibben!

Om du nu inte tål att läsa sanningar så kanske du ska koppla ur sladden i stället.

Det finns faktiskt ex på tjejer som rökar cigaretter med pussyn i verkligheten, så varför blunda för det?

Att vissa tjejer luktar mens vid läckage är väl inget konstigt heller.

Det gör givetvis även kvinnor av andra natioanaliteter än thai.

De män som nu kanske löser ut och går till sängs med pussyrökarna stöter givetvis på luktproblemet, även om lukten givetvis försvinner vid en rejäl tvättning.

Nu är det givetvis så att pussyrökande thaitjejer är en väldigt liten minoritet, men oavsett så finns ju fenomenet i verkligheten, så varför då blunda för det?

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Bibben!

Om du nu inte tål att läsa sanningar så kanske du ska koppla ur sladden i stället.

Det finns faktiskt ex på tjejer som rökar cigaretter med pussyn i verkligheten, så varför blunda för det?

Att vissa tjejer luktar mens vid läckage är väl inget konstigt heller.

Det gör givetvis även kvinnor av andra natioanaliteter än thai.

De män som nu kanske löser ut och går till sängs med pussyrökarna stöter givetvis på luktproblemet, även om lukten givetvis försvinner vid en rejäl tvättning.

Nu är det givetvis så att pussyrökande thaitjejer är en väldigt liten minoritet, men oavsett så finns ju fenomenet i verkligheten, så varför då blunda för det?

BTT

Du, jag var därnere nyss och såg "pussyrökande" tjejer och har dessutom sett det innan, så det är inget jag blundar för utan bara förvånas av att du tar upp dem som exempel, får såååå vanliga är de ju inte.

Sen att du sitter och sniffar tjejer på bion låter ju lite pervo, men än en gång, du såsom troll, kan ju inte kontrollera verklighetsanknytningen i dina smått perversa handlingar som beskrivs här. :o

Vad är nästa ställe du sniffat på brudarna undrar man nu? :huh:

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det givetvis så att pussyrökande thaitjejer är en väldigt liten minoritet, men oavsett så finns ju fenomenet i verkligheten, så varför då blunda för det?

BTT

Det var väl tur att det inte var en stor minoritet, då kanske det hade blivit fara för stenlunga på Herr BTT. :preved:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur vet du förresten att alla thailändskor luktar illa bara för att de tjejer som du attraheras till har dålig andedräkt? Kan det inte lika gärna vara så att ingen thailändska som håller sig fräsch finner dig attraktiv? :mdr::mdr::mdr:

:great::whistle::great::whistle:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bibben!

Har man en gång känt den sötaktiga doften av mensvätska är det knappast något man misstar sig på.

Sedan är ju thaitjejer inte heller lika pryda som ex svenska kvinnor vad gäller denna normala kroppsfunktion hos kvinnor.Att ex gå och köpa bindor på seven eleven är inget jag skäms för i Thailand och ingen som tittar snett på det heller. På samma sätt som att köpa kondomer inte heller är något märkligt.

Jag har oxkså vid ett antal tillfällen fått skicka iväg bartjejer från rummet på grund av mensproblem.

Hade jag varit pervers hade jag väl inte brytt mig om vilket?

Jag tycker också det är äckligt att ha sex när tjejen har mens och ibland har det ju funnits lite kvar även om tjejen påstått annat och det har man ju ganska snabbt märkt.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Forumet lyckas med bedriften att dyka till annu ett lagvattenmarke i sin relativt korta historia i och med denna trad - kanske inte sa mkt fragestallningen som en del av svaren.

Gubbar som av det som gar att utlasa pa ett forum verkar vara allt annat an attraktiva - spenderar oandlig tid pa att nagelfara thaitjejer och de beskrivs allt som ofta pa ett satt som knappast kan anses vara respektfullt eller vardigt utan snarare nedvarderande och cyniskt.

Jag blir mest nyfiken pa om forumagarna anser att det ar dessa typer av tradar som passar under "Thailand allmant" och ar det forsta som moter nya potentiella medlemmar - kanns inte som den basta reklamen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blir mest nyfiken pa om forumagarna anser att det ar dessa typer av tradar som passar under "Thailand allmant" och ar det forsta som moter nya potentiella medlemmar - kanns inte som den basta reklamen.

Håller med om att det inte är den bästa reklamen. Nu har jag dessvärre inte reflekterat över var tråden låg, eller var den hellre bör ligga, eller hur forumet i övrigt ser ut heller för tillfället eftersom min internettid är kraftigt begränsad just nu. Men jisses vilket liv och 200 meddelandes arga trådar det brukar generera om man flyttar en tråd från en forumdel till en annan.

Fast fan vet vad som är bäst för forumet, slänga ut alla "barstollar" och censurera hårt så att det som blir kvar mer liknar inbördes beundran än diskussion. eller fortsätta låta ordet och diskussionen vara någorlunda fria med dom många trista avigsidor det innebär, som t ex de nedsättande uttryck om medmänniskor som kommer fram i denna tråd.

Ps Är det nightlife denna tråd om thailändskors lukt borde förpassas till eller off topic... eller rent av papperskorgen?

Ps2 Jag kommer inte kunna läsa svaret av föregående fråga förrän om kanske ett par, tre dgr, så jag lämnar avgörandet om flytt till dom andra modsen.

Ps3 Kul i alla fall att se att många reagerar över nedsättande språk etc, ibland har man ju fått för sig att man är ensam om att reagera negativt på sådant. Tar man som mod bort något nedsättande språk eller inlägg så brukar det oftast bara vara motståndarna som hörs och man blir helt ensam om att ta skiten.

Tror personligen att det i allra högsta grad är medlemmarna på mpr själva som sätter gränserna för vad som kommer att räknas som acceptabelt eller inte. Är opinionen mot och reagerar genom att skriva detta så kommer helt säkert tonen bland dom som skriver att förändras. I mycket högre utsträckning än om en enskild mod säger att detta inte är ok. Och även mods följer naturligtvis opinionens åsikter till allra största del.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

På ett öppet och demokratiskt forum ska man väl kunna diskutera alla ämnen utan tabu eller censur?

Om man nu är känslig och inte tål vissa ämnen kan man ju alltid scrolla och hoppa över det som stör.

Diskuterar man sakligt och utan personliga påhopp finns det väl inga förbjudna ämnen?

Att det diskuteras för och emot thaitjejers ev illalukt för ju bara tanken framåt o inte bakåt.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Vart förvånad över min tjejs andedräkt, behaglig tom på morgonen. Lite lätt chili doft men ack så behaglig. Så sug på den era surkukar som har sopcontainers till flickvänner hahaha

förövrigt så hör väl väl denna topic i nightlife, bättre att förpassa "sensitive" dit än att moderera bort massa.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT tycker jag är harmlös jämfört med dig. "Har svenskt kött"

Måste ha svidit för BTT. men får väl säga att han ryckt upp sig med sina sista om pussyrökande och sötaktiga dofter från mensvätska... 555

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm... får väl hålla med Kim om att det bästa är om forummedlemmarna så att säga modererar sig själva.

Det är svårt att tillfredställa alla vad gäller det som får skrivas här eller inte. För att inte tala om de bilder som ska accepteras eller ej...

Jag kan bara konstatera att vissa medlemmar gillar att tänja gränserna. En utmaning för oss moderatorer! Vet just inte vad mer jag kan säga om det.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Sedan är ju thaitjejer inte heller lika pryda som ex svenska kvinnor vad gäller denna normala kroppsfunktion hos kvinnor.

Där har du fel btt fins inget renligare än thaitjejer duchar minst två ggr om dagen :angry:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Sedan är ju thaitjejer inte heller lika pryda som ex svenska kvinnor vad gäller denna normala kroppsfunktion hos kvinnor.

Där har du fel btt fins inget renligare än thaitjejer duchar minst två ggr om dagen :angry:

Hej Clion,

Två gånger om dagen... själv är jag inte så övertygad om det. Åtminstone inte vad gäller thaidamer i Sverige.

Apropå ingenting kan jag konstatera att svenska hudläkare tycker att det räcker med dusch tre gånger i veckan. I vart fall om man som jag har stillasittande arbete vid datorn. Överdrivet duschande är inte bra för huden, speciellt inte i vårt svenska klimat. Sen får thaidamerna tycka vad dom vill...

Jag menar, är jag smutsig efter att ha läst en timme eller två på MPR? Behöver jag duscha?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

i Thailand duchar hon morgon å kväll i sverige endast på kvällen.jag får skäll om jag inte duchar varje kväll.har också talat

med henne om att i Thailand måste man ducha fler gånger pga värmen.men svårt å förstå tror jag eller om det e en vana :rtfm:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni känner väl till de där runda, avlånga kuddarna som är så populära i Thailand.

En sådan kudde brukar jag lägga emellan oss som doftbarriär i sängen när det stinker för jävligt. Inte så populärt, men funkar bra.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...