JH Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Strinberg sa det var synd om människan , jag säger en del människor tycker om att tycka synd om sig själva! Alla får vi vad vi förtjänar förr el. senare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Up2You Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Jag lider med dessa män.Att spela på andras känslor på detta sättet tycker jag är förjä**igt,men som sagt så är det nog bättre och köpa en biljett till sig själv och åka hem till henne istället för att skicka pengar till en som du aldrig träffat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saturnus Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 (ändrad) Jaha, så var det tid igen med spott och spe, i ett ständigt återkommande ämne. Många personer har vänt sig till Forumet, med sin berättelse om vad som hänt. Någon hjälp har inte gått att få av medlemmarna, mer än just detta som rubriken förkunnar --Ha Ha- och efterkommande, - blåögd- dumhuvud- osv. Detta ger den "blåste" inte ett skvatt i ett försök att få förklarat vad och varför detta händer. Jag har länge försökt att få ihop något om detta med thaitjejerna och den Manual många använder sig av i sina försök att skinna falangerna, men det är svårt då det finns många trådar i samma ämne. Men nog borde det finnas en Manual även för Forumets medlemmar, innan de går på pumpen av dessa små tjuvaktiga tjejerna. Och vem borde inte vara bäst skickad att påbörja arbetet med denna Manual, om inte Forumets egen högt värderade thaitjej, Hon om någon borde känna till alla knepen i den thailändska vardagen. Men hon har kanske inte tid just nu, om hon nu skall hjälpa dessa svenskar på Arlanda som säkert vill få tillbaka sina stålar. Vi hade för några år sedan i det tidigare Forumet, många kontroverser om Sinsoden, där samma thaitjej blandade sig i mina inlägg, när jag förklarade för min tilltänkta tjejs föräldrar, att de skulle ha en spark i röven, istället för de 300 000 Bath de önskade för sin dotter, som hade ett barn med sig från tidigare förhållende. Forumets thaitjej tyckte det var hemskt synd om tjejen jag berättat om. Förhållandet slutade med att jag gav hela bunten en spark där bak. Min senaste tjej= 3 veckor gammalt förhållande, talade om för mig att många thaitjejer är gifta eller har ett förhållande med en thaikille som av naturen är lat och vill inte jobba, att tjejen då har ett förhållande med falanger och knullar runt med dessa för att komma åt pengar, spelar ingen roll för killen. Saturnus, Ändrades November 1, 2009 av saturnus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BORN62 Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Hejsan Och vem borde inte vara bäst skickad att påbörja arbetet med denna Manual, om inte Forumets egen högt värderade thaitjej, Hon om någon borde känna till alla knepen i den thailändska vardagen. Men hon har kanske inte tid just nu, om hon nu skall hjälpa dessa svenskar på Arlanda som säkert vill få tillbaka sina stålar. Jag som trodde det va Broder som satt inte på all kunskap! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Exactemente, det krävs allt en manual för att inte bli lurad av dissa förslagna penninghungriga damer. Fast nu visar det sig ju att damen heter Gunnar och är svensk och vistas i Thailand, kanske en av forumets barstollar som behöver påfyllning i reskassan. Alltid trist när barstollarnas teorier inte stämmer .. Barstolen Arne Din länk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Jaha, så var det tid igen med spott och spe, i ett ständigt återkommande ämne. Många personer har vänt sig till Forumet, med sin berättelse om vad som hänt. Någon hjälp har inte gått att få av medlemmarna, mer än just detta som rubriken förkunnar --Ha Ha- och efterkommande, - blåögd- dumhuvud- osv. Detta ger den "blåste" inte ett skvatt i ett försök att få förklarat vad och varför detta händer. Jag har länge försökt att få ihop något om detta med thaitjejerna och den Manual många använder sig av i sina försök att skinna falangerna, men det är svårt då det finns många trådar i samma ämne. Men nog borde det finnas en Manual även för Forumets medlemmar, innan de går på pumpen av dessa små tjuvaktiga tjejerna. Och vem borde inte vara bäst skickad att påbörja arbetet med denna Manual, om inte Forumets egen högt värderade thaitjej, Hon om någon borde känna till alla knepen i den thailändska vardagen. Men hon har kanske inte tid just nu, om hon nu skall hjälpa dessa svenskar på Arlanda som säkert vill få tillbaka sina stålar. Vi hade för några år sedan i det tidigare Forumet, många kontroverser om Sinsoden, där samma thaitjej blandade sig i mina inlägg, när jag förklarade för min tilltänkta tjejs föräldrar, att de skulle ha en spark i röven, istället för de 300 000 Bath de önskade för sin dotter, som hade ett barn med sig från tidigare förhållende. Forumets thaitjej tyckte det var hemskt synd om tjejen jag berättat om. Förhållandet slutade med att jag gav hela bunten en spark där bak. Min senaste tjej= 3 veckor gammalt förhållande, talade om för mig att många thaitjejer är gifta eller har ett förhållande med en thaikille som av naturen är lat och vill inte jobba, att tjejen då har ett förhållande med falanger och knullar runt med dessa för att komma åt pengar, spelar ingen roll för killen. Saturnus, Saturnus, tråkigt att du har råkat illa ut men om du tror att det går att skriva en manual över hur alla thaitjejer "fungerar" så undrar jag om du egentligen har alla hästar hemma? Kanske inte var så konstigt att just du gick på pumpen med den stora oerfarenhet av kvinnor du uttrycker. I fallet med dom lurade killarna på flygplatsen så kan det mycket väl vara så att det är en svensk man som i maskopi med en thailändska lurat massor av blåögda killar på pengar. En sån svensk manlig bedragare finns bevisligen. Så börja du med att skriva en manual om hur svenska killar funkar och deras knep för att lura till sig pengar av sina landsmän. Eftersom du är en sån så bör du ju veta det utan och innan. Eller? Med den negativa inställning du har till forumets skrivande thaitjej och thaitjejer i allmänhet (dom små tjuvaktiga alltså som du kallar dom) så tycker jag du ska lägga ned försöken med en kvinna från detta land. Är nog bättre för dig att fortsätta vara singel i Sverige än att senare sitta elak, bitter och blåst i utlandet. I övrigt så känner jag förstås sympati för dom killar som stod blåsta på Arlanda men främst känner jag ilska över dom samvetslösa idi*ter som den svenska man och hans tjej som satt i system att lura pengar av kärlekskranka, naiva och blåögda svenska män. Och så länge så himla många svenska män fortsätter att tänka som toknaiva jubelidi*ter så kommer dessa simpla bedragare att fortsätta leva gott på ihoplurade pengar. Jävligt tragiskt men sant. Har absolut ingen förståelse för dom som skickar iväg stora belopp till människor dom aldrig träffat, hur fan kan man vara så himla naiv och godtrogen? Edit... Ser nu på aftonbladet att dom har en ny artikel och att det just handlar om en svensk manlig bedragare. Antagligen dom samma människor som figurerat på forumen i liknande fall under många år. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Hmm, jag tolkade Saturnus inlagg mkt ironiskt/sarkastiskt - men det kanske bara var jag det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Kim, är ju lite märkligt då att bilder samt uppgifter på Malivan och hennes svenska kumpan raderas från forumet? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saturnus Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Hör Du Kim,du har helt misstagit dig på mig som person, och mitt inlägg i frågan. Det fanns ingen anledning att inleda mitt inlägg med att jag inte har blivit lurad av någon thaitjej, inte vad jag vet i alla fall. Jag tänkte också skriva till ER med bra förhållande/äktenskap med thaitjej, att Ni behöver juh inte deltaga i denna dabatt, då ni saknar erfarenhet av de dåliga tjejerna, eller hur? Men visst blev det så Kim, när jag tog fram Din bästa forumsmedlem, och tyckte att hon kunde hjälpa till och tipsa medlemmarna om vilka fallgropar som finns på vägen mot den tilltänkta kärleken som annonserar ut sig på bl a TLL.Hon har i alla fall stöttat sina naiva landsmän, som trodde de skulle få full kompensation oavsett tillgången på bär i Norrland. Men jag har tydligen misstagit mig vad gäller Forumets mening i frågan. Men jag kan tillstå, att jag inte får ihop det, när falangen utpekas som dum, naiv, blåögd m m, när han är snäll, vänlig och hjälpsam mot mäniskor som säger sig behöva hjälp. Två självmord har jag också tagit del av, 1 Khon Kaen, 1 Mukdahand, där de äldre herrarna( inte svenskar) såg detta som ända utväg, då de blivit berövade det hus de köpt i sin älskades namn. Får hoppas att regeringen påskyndar en förändring av ägandrätten, nu när turismen minskat med ca 30% i landet= välbehövlig medicin. Saturnus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Men visst blev det så Kim, när jag tog fram Din bästa forumsmedlem, och tyckte att hon kunde hjälpa till och tipsa medlemmarna om vilka fallgropar som finns på vägen mot den tilltänkta kärleken som annonserar ut sig på bl a TLL. Saturnus. Jaha? Så hon skall informera dig hur kvinnor funkar? Är alla kvinnor likadana? http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saturnus Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 (ändrad) Jaha? Så hon skall informera dig hur kvinnor funkar? Är alla kvinnor likadana? --------------------------------------------- Begriper Du inte vad jag skriver? Det är inlägg som Ditt, som får trådarna att spåra ur. Vad har du själv att komma med, för att andra inte skall råka illa ut, i sin bekanskap med dessa thaitjejer vi skriver om. Nummer 1 måste väl då ändå vara, lita aldrig på en thaitjej. ( raderat av Herr Chang ) Saturnus Ändrades November 1, 2009 av Herr Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Saturnus, Vad är det för manual tjejerna använder för att skinna farangerna? Snälla, dela med dig så inte fler blir lurade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Finns inte länken kvar från thaitjejer om dessa bedragare? vart dom avslöjade med riktiga namn osv? var det någon som någonsin hittade dom ? Detta har ju pågått i många år, hur många beräknas ha blivit lurade? vid det här laget borde dom dragit in miljoner*s*.vet ju att många skrev redan på den tiden att dom blivit lurade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 (ändrad) Saturnus. Skall man tolka Dina inlägg som okunskap eller hjälpsamhet, det framgår inte helt solklart om Du vill idi*tförklara eller naivitetsförklara dessa solovårade män. Självklart att man skall stå till svars för ens egna handlingar, men, egna handligar varierar i så hög grad att en "manual" blir som ett vitt papper beroende på vem som läser den. Ett enkelt exempel, Volvos manual funkar skitdåligt på Saab. Sen att anklaga någon för att var självisk och inte dela med sig av "sin" kunskap om Thaijtjejer, det är bara för mycket, det finns förmodligen ett ganska brett spectra om hur man som "kvinna" tänker, att försöka få EN kvinna att tala för miljontals andra, njaaa, tror Du verkligen på det själv? Det är ibland bättre att lyssna till ordspråket, tala är silver, tiga är guld. Baa Ändrades November 1, 2009 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 ( Citat raderat av Herr Chang) Du är totalt störd och bör söka hjälp! ( Raderat av Herr Chang ) Hoppas att de som har detta forum slänger ut dig härifrån för tid och evighet! http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 (ändrad) om nu blir havsmajoren banned för att vara full-korkad och provokativ så borde ju saturnus också minst bli banned för sina rent motbjudande rasistiska kommentarer som inte ens är logiska i sin korkade formulering Ändrades November 1, 2009 av korp #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 om nu blir havsmajoren banned för att vara full-korkad och provokativ så borde ju saturnus också minst bli banned för sina rent motbjudande rasistiska kommentarer som inte ens är logiska i sin korkade formulering Håller med 100% http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jolin Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Och så länge så himla många svenska män fortsätter att tänka som toknaiva jubelidi*ter så kommer dessa simpla bedragare att fortsätta leva gott på ihoplurade pengar. Jävligt tragiskt men sant. Nädå, männen fortsätter inte tänka som toknaiva jubelidi*ter. De gör det nog i allmänhet bara en gång per skalle. Problemet är att det kommer nya hela tiden... och vem lyssnar på goda råd när man har rosa moln både under fötterna och instoppade i öronen? Så det kommer nog att fortsätta, liksom gasglada 18-åringa killar kommer att fortsätta köra ihjäl sig och tonårstjejer börja röka. Ungefär samma mekanism - "det händer andra". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannegbg Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Saturnus, Vad är det för manual tjejerna använder för att skinna farangerna? Snälla, dela med dig så inte fler blir lurade. hej heheheheheheh bara att gå in i första baren du ser , o be att få läsa scambook. mama sick buffalo sick broder have accident i am pregnant osv,osv mvh jannegbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saturnus Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Saturnus, Vad är det för manual tjejerna använder för att skinna farangerna? Snälla, dela med dig så inte fler blir lurade. ---------------------------------------------------------- det måste finnas någon Manual, skriven eller oskriven ute bland tjejerna, då antalet tjejer som söker lyckan har ökat markant. Så många olyckliga förhållanden/äktenskap som skulle ligga bakom detta, finns inte i Thailand. Det rör sig faktiskt om miljoner tjejer. När jag går tillbaka och kollar upp lite--2000-2001, så var Friend Finder sajten den enda jag kan finna, senare kom Asia Friend Finder, uteslutande för China ladys. Jag tror där fanns ca 100 thaitjejer med i början. Bargirlsen har funnits där hela tiden (Phuket-Pattaya)men inte med på nätet som idag. De 16 senaste dagarna har jag tillbringat i Pattaya och barerna där, det var 2 år senast jag var där. En påtaglig förändring må jag säga, antalet tjejer har ökat enormt, medan antalet falanger avtagit. Har samtalat med med många falanger, men ingen svensk. Alla är överens om att en förändring har skett i landet= ekonomisk nedgång, som gör att tjejerna måste jaga efter stålarna. Den grupp gubbar som mer eller mindre bor bofast där samlas, i grupper och har väl kul tillsammans, medan tjejerna blir arbetslösa. Det är väl då detta som leder till att tjejernas knep ökar. Svenskars del i detta, är mycket liten. Gubbarna kommer närmast från USA, England, Australien men även Japan, Korea, och China finns med. Yea, you are very handsome. Gör nu inga inlägg mot detta, för det finns väl dokumenterat på ort och ställe= gammal skåpmat Saturnus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 ---------------------------------------------------------- det måste finnas någon Manual, skriven eller oskriven ute bland tjejerna, då antalet tjejer som söker lyckan har ökat markant. Så många olyckliga förhållanden/äktenskap som skulle ligga bakom detta, finns inte i Thailand. Det rör sig faktiskt om miljoner tjejer. När jag går tillbaka och kollar upp lite--2000-2001, så var Friend Finder sajten den enda jag kan finna, senare kom Asia Friend Finder, uteslutande för China ladys. Jag tror där fanns ca 100 thaitjejer med i början. Bargirlsen har funnits där hela tiden (Phuket-Pattaya)men inte med på nätet som idag. De 16 senaste dagarna har jag tillbringat i Pattaya och barerna där, det var 2 år senast jag var där. En påtaglig förändring må jag säga, antalet tjejer har ökat enormt, medan antalet falanger avtagit. Har samtalat med med många falanger, men ingen svensk. Alla är överens om att en förändring har skett i landet= ekonomisk nedgång, som gör att tjejerna måste jaga efter stålarna. Den grupp gubbar som mer eller mindre bor bofast där samlas, i grupper och har väl kul tillsammans, medan tjejerna blir arbetslösa. Det är väl då detta som leder till att tjejernas knep ökar. Svenskars del i detta, är mycket liten. Gubbarna kommer närmast från USA, England, Australien men även Japan, Korea, och China finns med. Yea, you are very handsome. Gör nu inga inlägg mot detta, för det finns väl dokumenterat på ort och ställe= gammal skåpmat Saturnus Åh fan. Massor av tjejer?? Häftigt! Kan du inte bara be en av tjejerna om att få låna hennes manual en lite stund då? Sen kanske du kan berätta för oss vad det står? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saturnus Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Åh fan. Massor av tjejer?? Häftigt! Kan du inte bara be en av tjejerna om att få låna hennes manual en lite stund då? Sen kanske du kan berätta för oss vad det står? Kanske bättre om Du försöker ta dig dit istället någongång, så kan du uppleva det på ort och ställe. Saturnus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Hur är det på Saturnus då, har tjejerna manualer där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mooauan Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Orsaken att sådant här händer är att för en gång skulle fick de känna sig som riktiga män. De stog för notan som de aldrig riktigt får känna att de gör i Sverige. Svenska män är väl allmänt kända över hela världen som de riktigt blåsta. Vi har blivit detta genom att alltid tro att kvinnor är det svagakönet. Om man jämför Sverige med andra länder har svenska kvinnor nåt längre i Sverige. Man ifrågasätter inte dem längre över huvudtaget utan det kallas jämlikhet kvottering och vi fördelar skatter på ett sätt som skulle få andra män i världen att gå itaket. I Sverige har det gått så längt att även den fulast padan som strunta helt i hur hon ser ut kan gå in på en bara kl 24.00 var som helst i Sverig och känna att hon är vacker för där står flera killar som inte har fått göka på flera år tar vad som bjuds. Helt enkelt är det så svenska män har tappat sinna genetiska singnaler på hur det skall funka han klar inte att tänka själv längre utan tror på att det är kärlek,romantik och inte pengar som styr. Därför skulle dett passa med en hand bok för blåsta svenska män hur det fungera utanför våra granländer. Moo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Orsaken att sådant här händer är att för en gång skulle fick de känna sig som riktiga män. De stog för notan som de aldrig riktigt får känna att de gör i Sverige. Svenska män är väl allmänt kända över hela världen som de riktigt blåsta. Vi har blivit detta genom att alltid tro att kvinnor är det svagakönet. Om man jämför Sverige med andra länder har svenska kvinnor nåt längre i Sverige. Man ifrågasätter inte dem längre över huvudtaget utan det kallas jämlikhet kvottering och vi fördelar skatter på ett sätt som skulle få andra män i världen att gå itaket. I Sverige har det gått så längt att även den fulast padan som strunta helt i hur hon ser ut kan gå in på en bara kl 24.00 var som helst i Sverig och känna att hon är vacker för där står flera killar som inte har fått göka på flera år tar vad som bjuds. Helt enkelt är det så svenska män har tappat sinna genetiska singnaler på hur det skall funka han klar inte att tänka själv längre utan tror på att det är kärlek,romantik och inte pengar som styr. Därför skulle dett passa med en hand bok för blåsta svenska män hur det fungera utanför våra granländer. Moo Det där var bland det mest korkade jag läst på länge, grattis #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu