Jump to content
IGNORERAD

Viktminskning i Thailand


Bäckis

Recommended Posts

Ja ai baa har man fått höra men det är så pass milt så det kan man stå ut med! så fortsätt du mad att vara lite baa det brukar vara roande!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bäckis

    7

  • conservator

    7

  • Sabura

    4

  • Tujtuj

    2

Mest aktiva i denna tråd

mamma bäng fan pappa käng

Tja.

Jag går också ner i vikt i Thailand.

Jag tror att det beror på att många av dom Thairätter som jag gillar mest är kalorifattiga och att all chili ökar förbränningen. Det är inte många kalorier i rätter som tex Som Tam, Yam och Laab.

Jag tror att man äter mindre än man tror när man är i Thailand eftersom portionerna är så små. Speciellt om man käkar på thaiställen är det väldigt små portioner. Dom portionerna som man får vid foodcourter i BKK är nog bara halva eller tredjedel av kaloriinnehållet jämfört med en dagens i Sverige.

/mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, gubben här.

När jag var nere i våras, i princip hela april, så gick jag ner drygt 5 kilo på 4 veckor. Jag levde på vatten och thaimat, vatten och thaimat, vatten och thaimat, vatten och thaimat och så vidare. Svenskmat kan jag äta i Sverige. Eftersom jag aldrig sätter min fot på McDonalds i Sverige så varför göra det i Thailand? Utöver maten och vattnet så promenerade jag i snitt 3 till 4 timmar varje dag på dagtid, på kvällen blev det promenad från Soi Diana inne i Pattaya till korsningen Saisong/Tai för Bathtaxi till Maitans i Jomtien. Ibland gick jag och tjejen från Diana till Maitans i Jomtien. :suicide: Kan väl säga att en del tjejer inte var så glada att promenera sträckan Soi Diana i Patteya till Soi 2 i Jomtien. :suicide:

Så nog går det att tappa vikt i Thailand, det är enkelt: Ät Thaimat och drick vatten, drick inte alkohol. Det går att ha roligt utan alkohol. Och, Tjejerna blir så mycket gladare när de träffar en sån snygg gubben som varken dricker alkohol eller röker. Blir mycket höftövningar där, gav väl några kalorier där oxå.

:whistle: gubben :whistle:

Ändrades av gubben4906

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...