Boa52 Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 12 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Du betalar skatt, svenska staten lastar in skattepengar till SAS. Majoriteten av jordens befolkning betalar ingen skatt i Sverige. Min pension behöver du inte bekymra dig över. Din ekonomi och pension skiter jag i ,jag bara tänker på att du är en Allan och snikare, igel om du förstår vad det är. Glömde du bor i sverige och utnyttjar allt som vi andra betalt skatt till, dubbel snikare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 5, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 5, 2020 4 minuter sedan, skrev Boa52: Din ekonomi och pension skiter jag i ,jag bara tänker på att du är en Allan och snikare, igel om du förstår vad det är. Glömde du bor i sverige och utnyttjar allt som vi andra betalt skatt till, dubbel snikare Nu ska du inte vara arg. Tänk så mycket gott dina pengar gör för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 5, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 5, 2020 Jag får tacka @Nicholas @apknug och pensionären @Boa52 för detta benutrymme. Ni är mina favoritsponsorer. Boa är nog den jag håller högst då han pröjsar mina barns skola och allt annat trams som TV-licens och övriga samhällsfunktioner. Hurra för @Boa52 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 6 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nu ska du inte vara arg. Tänk så mycket gott dina pengar gör för mig. om du varit en trevlig prick och inte bara utnyttjar systemet skulle jag med glädje hjälpa dej med pengar, kanske måste hjälpa din fru för hon tar hand om barnen eller barnet medan du tjänar pengar till dej själv, EGO. Som du förstår tycker jag inte om såna som du Tjänar pengar och sen bara mästrar folk och är en igel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 5, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 5, 2020 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev Boa52: om du varit en trevlig prick och inte bara utnyttjar systemet skulle jag med glädje hjälpa dej med pengar, kanske måste hjälpa din fru för hon tar hand om barnen eller barnet medan du tjänar pengar till dej själv, EGO. Som du förstår tycker jag inte om såna som du Tjänar pengar och sen bara mästrar folk och är en igel Ja, då skulle du hjälpa med glädje. Nu hjälper du, fast högst ovilligt. För min del spelar det ingen roll om du hjälper med glädje eller ilska. Det viktiga är att du är med och betalar. Jag tackar och bugar Ändrades November 5, 2020 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 5, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 5, 2020 Trevligt att ni börjar julpynta med skattepengarna tidigt i November. Det måste betyda att det finns pengar. @apknug Har du pyntat in en extrabetalning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Trevligt att ni börjar julpynta med skattepengarna tidigt i November. Det måste betyda att det finns pengar. @apknug Har du pyntat in en extrabetalning? Säkert en fyllnadsbetalning med Amex, genom Billhop. Poängen skall in så man kan ringa Cypern 👌🏼 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu