Boa52 Inlagd Oktober 22, 2020 Dela Inlagd Oktober 22, 2020 18 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Tusen tack @Nicholas & @apknug Ni är ena ihärdiga skattebetalare. Jag hoppas ni blir rikligt belönade i himlen. När dom har betalat all den skatt du inte betalar har dom inte råd att fara till himlen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 22, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 22, 2020 Precis nyss, skrev Boa52: När dom har betalat all den skatt du inte betalar har dom inte råd att fara till himlen Man kan ju göra som jag och åka en bit upp i himlen. Dom har ju ändå finansierat en hel del av flygningarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 22, 2020 Dela Inlagd Oktober 22, 2020 8 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Man kan ju göra som jag och åka en bit upp i himlen. Dom har ju ändå finansierat en hel del av flygningarna Även för att åka en liten bit upp behövs pengar, får dom skatteåterbäring av dej då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 22, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 22, 2020 27 minuter sedan, skrev Boa52: Även för att åka en liten bit upp behövs pengar, får dom skatteåterbäring av dej då Av mig? Nej, herregud. Någon måtta får det vara på pengautdelningar. Dom kan ju ta ett SMS-lån på 500kr eller nåt sånt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 22, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 22, 2020 Äntligen en nödutgång. Mannen med världens längsta lårben @pigge01kan kanske sitta här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 27, 2020 Dela Inlagd Oktober 27, 2020 payback big time ? https://www.expressen.se/dinapengar/konsument/skatteverkets-jakt-siktar-pa-sas-bonuskunder/ @andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 27, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 27, 2020 43 minuter sedan, skrev Nicholas: payback big time ? https://www.expressen.se/dinapengar/konsument/skatteverkets-jakt-siktar-pa-sas-bonuskunder/ @andrejsdenruskige Då jag inte betalat skatt i Sverige eller tjänar några pengar alls i Sverige, så klarar jag mig fint, precis som finnarna som är med i eurobonus. Jag hade kunnat vara medlem hos Lufthansa eller valfritt annat bolag. Jag är inte bekymrad. Under tiden kan du fortsätta betala din skatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 28, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 28, 2020 Då var det dags för @Nicholas och @apknug att köra in lite skattemedel. En får tacka och bocka. Golvbild bjuder jag på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 28, 2020 Dela Inlagd Oktober 28, 2020 Jag frågade Greta grön om jag fick flyga SAS. Icke blev svaret. Polferries från Nynäshamn till Gdansk. Min första tjänsteresa sedan januari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 28, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 28, 2020 31 minuter sedan, skrev Nicholas: Jag frågade Greta grön om jag fick flyga SAS. Icke blev svaret. Polferries från Nynäshamn till Gdansk. Min första tjänsteresa sedan januari. BTT!?! Är det du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 28, 2020 Dela Inlagd Oktober 28, 2020 10 minutes ago, andrejsdenruskige said: BTT!?! Är det du? Det blir en dramadokumentär då jag följer i hans fotspår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 28, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 28, 2020 @apknug Jag tycker du är snål. Är det så här det ska se ut för jämnan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 28, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 28, 2020 (ändrad) En massa regn på fönstret! @apknug hur många poäng tar du för att torka bort regnet? Jag har två stycken 2-4-1 som jag kan använda. Ringer du till Cypern och fixar det, eller måste jag göra det själv? Jag tänkte att du kanske kan ta den delen då du ändå har planerat en massa samtal dit. Ändrades Oktober 28, 2020 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 28, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 28, 2020 Här var det fint med plats. Är det månne skattefinansierade centimetrar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 28, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 28, 2020 Skattechips och skattecola. Bättre än så blir det inte. Skattemacka och skattesoppa är inte helt fel heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 28, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 28, 2020 Man tackar och bockar ödmjukt åt finansiärerna och då speciellt BC-skribenten @apknugsom tydligen ringde Tallin OCH Cypern, använde en av sina dussintals 2-4-1:or. Numera har jag torra fönster och får en väldans bra utsikt. Hurra för Cypern, hurra för Amex och ett stort djävla hurra för apknug! Här har marginalskatten återigen blivit aktiverad. I det fallet är det @Nicholas som får dagens blomma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 29, 2020 Dela Inlagd Oktober 29, 2020 On 10/28/2020 at 7:33 PM, andrejsdenruskige said: Man tackar och bockar ödmjukt åt finansiärerna och då speciellt BC-skribenten @apknugsom tydligen ringde Tallin OCH Cypern, använde en av sina dussintals 2-4-1:or. Numera har jag torra fönster och får en väldans bra utsikt. Hurra för Cypern, hurra för Amex och ett stort djävla hurra för apknug! Här har marginalskatten återigen blivit aktiverad. I det fallet är det @Nicholas som får dagens blomma Har du tagit semester för att kunna flyga extra mycket? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 29, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2020 1 minut sedan, skrev Nicholas: Har du tagit semester för att kunna flyga extra mycket? Ja, denna corona sätter käppar i hjulen, så semester är det enda som fungerar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Oktober 29, 2020 Dela Inlagd Oktober 29, 2020 On 2020-09-25 at 18:51, skrev Mankan: Förstår talesättet men jo då gratis lunch existerar. Någon får väl alltid betala? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 29, 2020 Dela Inlagd Oktober 29, 2020 13 minuter sedan, skrev Batting: Någon får väl alltid betala? Öh ja men du förstår nog själv också att för just för den som betalar är det ju inte gratis. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 5, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 5, 2020 Nu kör vi med @apknug och hans 2-4-1 vouchers som han frikostigt bjuder på. Han har ringt Cypern och bjudit mig på en resa. Var god torka mitt fönster @Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 On 2020-10-29 at 23:12, skrev Nicholas: Har du tagit semester för att kunna flyga extra mycket? Han har sålt Porchen så han kan flyga mera och tror det är skattepengar han använder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 5, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 5, 2020 (ändrad) 14 minuter sedan, skrev Boa52: Han har sålt Porchen så han kan flyga mera och tror det är skattepengar han använder Tack för din skatt på pensionen. Två mackor på loungen är inte att förakta. Ändrades November 5, 2020 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 5, 2020 Dela Inlagd November 5, 2020 15 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Tack för din skatt på pensionen. Två mackor på loungen är inte att förakta. Skatten har inte nåt med pensionen att göra, Pensionsförsäkringen betal man på sidan om skatten. Men betalar du inget i Sverige så hoppas jag du blir utan, snikare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 5, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 5, 2020 6 minuter sedan, skrev Boa52: Skatten har inte nåt med pensionen att göra, Pensionsförsäkringen betal man på sidan om skatten. Men betalar du inget i Sverige så hoppas jag du blir utan, snikare Du betalar skatt, svenska staten lastar in skattepengar till SAS. Majoriteten av jordens befolkning betalar ingen skatt i Sverige. Min pension behöver du inte bekymra dig över. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu