Jump to content
IGNORERAD

Dagens videolänk


Vaxet

Recommended Posts

Den killen är suverän,vi har en kille i Örebro oxå med samma handikapp han gör allt och lite till.Man måste beundra dessa människor som lyckas övervinna sina handikapp och vända det till nåt positivt.Och här klagar man på lite ont i ryggen(suck)nästan så det kommer en tår av beundran.Mvh Måne som beundrar livsglädje

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 227
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kenneth4618

    24

  • Juha

    11

  • nissehult_13

    8

  • Nerike

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Den här killen har en positiv karma :great:

LOOK AT YOURSELF AFTER WATCHING THIS.mp4

Kenneth det är underbart att se livsglädjen hos den killen och hans ord till tjejerna och killarna i publiken har mer effekt än 1000 kuratorer och psykologer någonsin kan ge (även om dessa också behövs ibland). :great:

Den killen är suverän,vi har en kille i Örebro oxå med samma handikapp han gör allt och lite till.Man måste beundra dessa människor som lyckas övervinna sina handikapp och vända det till nåt positivt.Och här klagar man på lite ont i ryggen(suck)nästan så det kommer en tår av beundran.Mvh Måne som beundrar livsglädje

Jag kan bara hålla med dig Måne, det blev inte bara en tår av beundran. Härligt att se honom. :)

Jag har också sett livsglädjen på närmare håll. En kusin till mig fick en blödning i hjärnan vid födseln och hon har iofs armar och ben, men de lyder inte på samma sätt som hos oss andra. Men hon är idag 48 år och har vuxna barn (som inte är handikappade), hon har dessutom tagit körkort (specialbil) och har bott i eget boende sen hon var i 20-års åldern. Läkarna ville att hon skulle bo på servicehem när hennes mor och far inte kunde ha henne hemma längre, vilket hon vägrade och det har gått bra. Hon har naturligtvis haft sina svåra stunder, men hon skrattar och ler mer än någon annan jag känner, det kan nog också kallas livsglädje. :wai:

Mvh

BBJ

:)

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

..CUT.

Jag matar lilla Zlatan med godsaker..

Mycket hög gullighetsfaktor på det videoinlägget :great:

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

...CUT...

:rotfl::rotfl:

Knasen, man kan riktigt se hur tankarna virvlar i huvudet på "offret", hon har något att fundera på där. :giggle:

Mvh

BBJ

:)

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland kan man lite för bråttom, eller så kan det gå för fort eller vad säger du svampen

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukar få lite skojiga filmer på mejlen ibland

Samma med mig, men vet ej hur jag kan få över det hit på MPR. :crazy: Åldern säkert. :whoco5: Maitan.

Kommer ju i andra format på mejlen så jag brukar leta upp dom på youtube. Inte alltid men ofta är det inga problem att hitta.. Från det ena till det andra.. Här kommer dagens skönaste film.. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här har väl inte undgått någon. Han har uppmärksammats i både radio och olika tv-program.

Det finns tom, T-shirts med honom på.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...