Baabar Inlagd Oktober 21, 2009 Dela Inlagd Oktober 21, 2009 vrooooom... CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nypan Inlagd Oktober 21, 2009 Dela Inlagd Oktober 21, 2009 Moppen vill inte starta för mej, men det var kanske meningen, har ju inget körkort för moppe. "Nypan" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nypan Inlagd Oktober 21, 2009 Dela Inlagd Oktober 21, 2009 (ändrad) Den kanske gör det i morgon då jag är nykter Ändrades Oktober 21, 2009 av Nypan "Nypan" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Nobody Inlagd Oktober 21, 2009 Dela Inlagd Oktober 21, 2009 (ändrad) Don´t drive, drink! Ja, visst var moppen fin! Ändrades Oktober 21, 2009 av Nobody Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
namyxes Inlagd Oktober 21, 2009 Dela Inlagd Oktober 21, 2009 Baabar, Vill inte göra dig ledsen, men din Honda Davidson står sig slätt mot hojarna i originalvideon. Dessutom så finns det avsevärt mycket fler brudar i originalet. http://www.youtube.com/watch?v=OJrSyFpK3iQ I övrigt så håller jag med Nobody, som citerar den klassiska JW reklamen - "Don't Drive, Drink!" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Oktober 22, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 22, 2009 Jag får göra en "nightlife" version CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 22, 2009 Dela Inlagd Oktober 22, 2009 Det här är en riktig moped Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterfisk7 Inlagd Oktober 22, 2009 Dela Inlagd Oktober 22, 2009 ooooo jag hade en likadan puch dakota fast en -73 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Oktober 22, 2009 Dela Inlagd Oktober 22, 2009 Ahhhh, en Österrikisk Puch Dakota med aphängarstyre. Been there, drove that. En klassiker vid korvkiosken. Innan kebab. Innan Som tam. Korv och mos... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 22, 2009 Dela Inlagd Oktober 22, 2009 Jamenvafaaan. Jag säger bara Zundapp, de var moppar det. Puch Bah. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 22, 2009 Dela Inlagd Oktober 22, 2009 Jamenvafaaan. Jag säger bara Zundapp, de var moppar det. Puch Bah. Återuppliva gamla minnen och köp den här Odin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 22, 2009 Dela Inlagd Oktober 22, 2009 Gissa om jag e sugen... kolla här de här är polare från min hemby i norra Dalarna Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 22, 2009 Dela Inlagd Oktober 22, 2009 (ändrad) Gissa om jag e sugen... kolla här de här är polare från min hemby i norra Dalarna Citerade bara för att få in en klicbar länk till Rovswaiders. Cresent Compact, 4.5Hk "EAT MY DUST" ZZunndappar MVH Tommy Ändrades Oktober 22, 2009 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Oktober 22, 2009 Dela Inlagd Oktober 22, 2009 Oh ja mopeder. Min första moppe var en Mustang Mamba. Som jag "drog pluggen" av. Kompisar föreslog plana toppen borra cylindern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 23, 2009 Dela Inlagd Oktober 23, 2009 (ändrad) Jag var stolt ägare av en moped av märket Komar http://mo-ped.se/mopoja/komar.htm som jag ärvde av min storasyster när hon skaffade körkort och bil. Det var ett polskt märke och man var garanterast coolast i byn med den. Ungefär som att man några år senare skulle komma puttrande med en bil av märket Citroen CV4 när polarna gled fram i en Opel Kapitän eller nåt liknande. Mvh Fritz.. Ändrades Oktober 23, 2009 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 23, 2009 Dela Inlagd Oktober 23, 2009 Min förta moppe var Morfars gamla Zundap som man körde runt på gårdem från 7 års åldern. När man vart 15 blev det Mustang Mamba med kompisens 80 kub 5 vxl knattespeedwaymotor från Zundapp. Gjorde runt 90 km nerdrevad. Men kolla kustom-moppen nedan cool! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 23, 2009 Dela Inlagd Oktober 23, 2009 Är det nerikes firmamoppe???Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Oktober 23, 2009 Dela Inlagd Oktober 23, 2009 Min första moppe var en Fram King Clipper från tidigt 60-tal, köpte den för 100 spänn när jag var 13 år. Och den var nästan i lika bedrövligt skick som denna, men den fungera åkte som satan på den på landet. Svampen på tal om pimpad moppe kolla in denna Honda Dream. Så här ser dom ut orginal Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 23, 2009 Dela Inlagd Oktober 23, 2009 Är det nerikes firmamoppe???Mvh Måne Nä det är den här har tydligen gott i släkten 3 generationer. MVH Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Oktober 23, 2009 Dela Inlagd Oktober 23, 2009 Nä nä ni vet väl att vi har tak på våran firmafordon, hur skulle det se ut om det regnar om man kom fram till kunden dyngvåt. Rösebäckens cykel o motor har tagit över del/reservlagret för Forshaga Shopper Så vi kan ha den i många år till, för dom har allt till firmafordonet se länk. http://rosebackenscy...elar/del000.htm Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Oktober 23, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2009 Villka härliga moppar CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 23, 2009 Dela Inlagd Oktober 23, 2009 Nä nä ni vet väl att vi har tak på våran firmafordon, hur skulle det se ut om det regnar om man kom fram till kunden dyngvåt. Rösebäckens cykel o motor har tagit över del/reservlagret för Forshaga Shopper Så vi kan ha den i många år till, för dom har allt till firmafordonet se länk. http://rosebackenscy...elar/del000.htm Mvh Nerike Har för mig att ni har blåa med specialfack på sidan för attachéväskan? Själv hyrde jag en barmoppe av världsklass i Pattis. Man skör aldrig ikull,ramlar aldrig av och blir framsläppt överallt! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu