stefan5300 Inlagd Juli 22, 2020 Dela Inlagd Juli 22, 2020 Fick ett meddelande från BTT som skrev. Jag skulle vara tillbaka i början av juli på MPR. Kan du starta en tråd och fråga varför inte jag är insläppt nu? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 22, 2020 Dela Inlagd Juli 22, 2020 Tycka vad man vill om BTT men visst fan kan man få ett gott skratt då och då av hans inlägg. Vad är det han gjort för att bli avstängd? Och så lång tid dessutom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 23, 2020 Dela Inlagd Juli 23, 2020 Hans syster får väl logga in i stället då... enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2020 21 minuter sedan, skrev Enis: Hans syster får väl logga in i stället då... enis Problemet kanske är att de använder samma dator men hon kan ju att köpa en mobil med ett annat abonnemang. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 23, 2020 Dela Inlagd Juli 23, 2020 (ändrad) 10 timmar sedan, skrev stefan5300: Fick ett meddelande från BTT som skrev. Jag skulle vara tillbaka i början av juli på MPR. Kan du starta en tråd och fråga varför inte jag är insläppt nu? Vad ska han här att göra? Det är ju bara en "En trött sajt som numera mest består av trötta pensionärer som redan skrivit allt om Thailand" Ändrades Juli 23, 2020 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 23, 2020 Dela Inlagd Juli 23, 2020 Det är självklart att BTT ska in igen. Han är dryg men va fan. Allas åsikter gäller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 23, 2020 Dela Inlagd Juli 23, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev John Khonken: Det är självklart att BTT ska in igen. Han är dryg men va fan. Allas åsikter gäller. Dessutom är han inte så lättkränkt och vill vara DQ lite då och då. Börjar bli många sådana här. Det är bara och ge igen och gå vidare 😀 Ändrades Juli 23, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 23, 2020 Dela Inlagd Juli 23, 2020 Varför kunde inte den infon skickats på PM till nån modd istället för att starta en tråd om det. Dessutom, är det inte mot reglerna att publicera PM? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2020 2 timmar sedan, skrev Mankan: Vad ska han här att göra? Det är ju bara en "En trött sajt som numera mest består av trötta pensionärer som redan skrivit allt om Thailand" Han kan ju gnälla tillsammans med dig. 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Dessutom är han inte så lättkränkt och vill vara DQ lite då och då. Börjar bli många sådana här. Det är bara och ge igen och gå vidare 😀 Ja det kan du vara säker på, vänta. 2 timmar sedan, skrev Bibben: Varför kunde inte den infon skickats på PM till nån modd istället för att starta en tråd om det. Dessutom, är det inte mot reglerna att publicera PM? Sedan när är det mot reglerna att publicera facebookmeddelanden? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sakhon Inlagd Juli 23, 2020 Dela Inlagd Juli 23, 2020 4 timmar sedan, skrev stefan5300: Problemet kanske är att de använder samma dator men hon kan ju att köpa en mobil med ett annat abonnemang. Du måste skoja med oss Aprillo? 😃🤣 Man skulle ju kunna uppfatta det som att du verkligen tror att BTT har en syster på riktigt som skriver här!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 23, 2020 Dela Inlagd Juli 23, 2020 (ändrad) 31 minuter sedan, skrev stefan5300: Han kan ju gnälla tillsammans med dig. Ja det kan du vara säker på, vänta. Sedan när är det mot reglerna att publicera facebookmeddelanden? Gnälla hur då? Typ så här? Usch vad alla är elaka med mig. Jag tänker minsann inte posta några fler bilder på mitt aptitretande ansjovisspad. Ändrades Juli 23, 2020 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd Juli 23, 2020 Dela Inlagd Juli 23, 2020 Har inte Berit någon dator? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2020 11 timmar sedan, skrev Sakhon: Du måste skoja med oss Aprillo? 😃🤣 Man skulle ju kunna uppfatta det som att du verkligen tror att BTT har en syster på riktigt som skriver här!? Nä jag är ingen skojare, det var det allvarligaste jag någonsin skrivit här🤣 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2020 11 timmar sedan, skrev Mankan: Gnälla hur då? Typ så här? Usch vad alla är elaka med mig. Jag tänker minsann inte posta några fler bilder på mitt aptitretande ansjovisspad. I nästan varje tråd. Eller typ så här, hur man nu kan få en elkabel strömförande om man skarvar med eltejp, tejpen ska ju isolera så att den inte blir strömförande. Så här skrev du i en tråd. Det såg mer ut som eltejpen fick tala. Att skarva kabel med eltejp är lite som hälla kaustiksodan i rören kan jag tänka. Speciellt för dig, osilad ansjovisspad. Nu verkar BTT vara tillbaka så då får du ju gnälla ännu mer. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 6 timmar sedan, skrev stefan5300: I nästan varje tråd. Eller typ så här, hur man nu kan få en elkabel strömförande om man skarvar med eltejp, tejpen ska ju isolera så att den inte blir strömförande. Så här skrev du i en tråd. Det såg mer ut som eltejpen fick tala. Att skarva kabel med eltejp är lite som hälla kaustiksodan i rören kan jag tänka. Speciellt för dig, osilad ansjovisspad. Nu verkar BTT vara tillbaka så då får du ju gnälla ännu mer. 5555 jävlar du fick leta ett tak tydligen. Men visst. Det var väl lite gnälligt av mig att ge mig på dina hantverkarkunskaper eller förlåt brist på hantverkarkunskaper. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 1 timme sedan, skrev Mankan: 5555 jävlar du fick leta ett tak tydligen. Men visst. Det var väl lite gnälligt av mig att ge mig på dina hantverkarkunskaper eller förlåt brist på hantverkarkunskaper. Forumets alla freak är i stort behov av uppmärksamhet och då med den stora offerkoftan på. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 6 timmar sedan, skrev Bibben: Forumets alla freak är i stort behov av uppmärksamhet och då med den stora offerkoftan på. Aha, trodde först att det bara var du och mankan som gick klädda i kofta! Ha en skön helg och ta med dig paraplyet när du på kids vis fotar bilar på stan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 26 minuter sedan, skrev Tekkor: Aha, trodde först att det bara var du och mankan som gick klädda i kofta! Ha en skön helg och ta med dig paraplyet när du på kids vis fotar bilar på stan. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Nä ta det inte så personligt, jag mena inte dig, så låt bli... (sjukvården har nog med Coronaskiten). Kompis, ta en öl och lägg ner puffran. Ändrades Juli 24, 2020 av Tekkor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 (ändrad) 18 minuter sedan, skrev Tekkor: Nä ta det inte så personligt, jag mena inte dig, så låt bli... (sjukvården har nog med Coronaskiten). Kompis, ta en öl och lägg ner puffran. Hur menar du nu Herr Offerkofta? Börjar det inte bli dags för lite raderingar igen😁 Ändrades Juli 24, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 4 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Hur menar du nu Herr Offerkofta? Börjar det inte bli dags för lite raderingar igen😁 Du kan nog inte radera dina misstag i livet, boka tid hos en terapeut eller nått är mitt tips. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Tekkor: Aha, trodde först att det bara var du och mankan som gick klädda i kofta! Ha en skön helg och ta med dig paraplyet när du på kids vis fotar bilar på stan. Och här blev det ok med personangrepp? Ja jag tror nog att han tål det men borde inte du föregå med gott exempel? Vad ska du själv göra för spännande i helgen, radera inlägg? Ändrades Juli 24, 2020 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 24 minuter sedan, skrev Fredman: Och här blev det ok med personangrepp? Ja jag tror nog att han tål det men borde inte du föregå med gott exempel? Vad ska du själv göra för spännande i helgen, radera inlägg? Det är bara personangrepp när det är emot den egna personen, inte när de delas ut till andra. En ganska smidig hållning som bara kräver lite flexibelt samvete och moral. Men livet i forumvärlden blir så mycket enklare när alla andra är dumma och det bara är synd om just mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 24, 2020 Dela Inlagd Juli 24, 2020 1 timme sedan, skrev Tekkor: Du kan nog inte radera dina misstag i livet, boka tid hos en terapeut eller nått är mitt tips. Tat lite lugnare med dessa Du verkar inte må så bra av dem 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu