Bike 1,587 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 2 timmar sedan, skrev berlitz: Krisstalklart förklarande Quote Link to post
Boa52 13,839 Posted December 1, 2020 Author Share Posted December 1, 2020 On 2020-11-29 at 21:01, skrev Bike: Och du gapar om hur duktig mekaniker du är, tillåt mig småle, grabbarna här i byn med sina Epatraktorer är ju raketforskare i jämförelse med dig, seriös kille som skruvar den där ser jag Om du tittar så är det ingen som skruvar där eller hur. Delar till motorn måste du väl se Varför så enfaldig jämt, bilderna är när jag hämtade den, delarna låg i en säck Gillar du att hela tiden inte små dj utan vara riktigt dum- Måste vara ett ensamt och tråkigt liv. Eller är det bara bakom datorn du spela idi*t 1 2 Quote Link to post
Mankan 27,291 Posted December 1, 2020 Share Posted December 1, 2020 1 timme sedan, skrev Boa52: Om du tittar så är det ingen som skruvar där eller hur. Delar till motorn måste du väl se Varför så enfaldig jämt, bilderna är när jag hämtade den, delarna låg i en säck Gillar du att hela tiden inte små dj utan vara riktigt dum- Måste vara ett ensamt och tråkigt liv. Eller är det bara bakom datorn du spela idi*t Är det en självbiografi du skriver på? 1 1 Quote Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to post
Popular Post frogfish 17,005 Posted December 1, 2020 Popular Post Share Posted December 1, 2020 2 timmar sedan, skrev Boa52: Om du tittar så är det ingen som skruvar där eller hur. Delar till motorn måste du väl se Varför så enfaldig jämt, bilderna är när jag hämtade den, delarna låg i en säck Gillar du att hela tiden inte små dj utan vara riktigt dum- Måste vara ett ensamt och tråkigt liv. Eller är det bara bakom datorn du spela idi*t Skit i honom (och andra som gnäller). Han har ett oerhört behov av att framställa sig som världsmästare i allt, så det är inget att lyssna på. Lambrettan ser skitcool ut. När du får inspiration att börja med den, så posta gärna bilder. Vi är många som tycker det skulle vara riktigt kul 8 3 Quote Link to post
Recommended Posts