Bike Inlagd September 16, 2020 Dela Inlagd September 16, 2020 2 timmar sedan, skrev Batting: Nu kan jag lugna alla mina följare. Idag har jag varit till Universitetssjukhuset igen och fått reda på mina värden från senaste provtagningen. Min njurfunktion som var nere i 10% var nu nästan uppe i smått normala siffror. Sänkan som var uppe i smått fantastiska 260 var nu nere under 10! Så på Måndag ska jag kravla iväg till jobbet igen. Jag förstår att ni känner er lättade. Nu är det liksom bara den viktigaste undersökningen kvar om några veckor. Den som förhoppningsvis ska visa vad som orsakat alla problem. Kanske en sten eller grus som ibland kan infektera, hög sänka brukar ju tyda på infektion om jag inte har helt fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd September 16, 2020 Trådstartare Dela Inlagd September 16, 2020 2 timmar sedan, skrev Bike: Kanske en sten eller grus som ibland kan infektera, hög sänka brukar ju tyda på infektion om jag inte har helt fel Ja vi får hoppas att det är något som går att åtgärda annars återkommer väl de där problemen. Fan va otrevligt det var. Tack Gode Gud för antibiotikan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bike Inlagd September 16, 2020 Dela Inlagd September 16, 2020 53 minuter sedan, skrev Batting: Ja vi får hoppas att det är något som går att åtgärda annars återkommer väl de där problemen. Fan va otrevligt det var. Tack Gode Gud för antibiotikan! Jag hade njursten får 20 år sen , riktigt otrevligt , blod i pisset likaså samt infektion av sten som satt fast , Men all sten gör inte ont har jag fårr veta , kallas "tysta stenar" . Njurbäckeninfammation kanske , Antibiotika tar det , drick mycket så du pissar,viktigt i värmen om du är där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd September 16, 2020 Trådstartare Dela Inlagd September 16, 2020 27 minuter sedan, skrev Bike: Jag hade njursten får 20 år sen , riktigt otrevligt , blod i pisset likaså samt infektion av sten som satt fast , Men all sten gör inte ont har jag fårr veta , kallas "tysta stenar" . Njurbäckeninfammation kanske , Antibiotika tar det , drick mycket så du pissar,viktigt i värmen om du är där Nja detta är en inflammerad och perforerad tjocktarm. Dom fick ner inflammationen genom att spruta i mig antibiotika intravenöst. Det funkade till slut efter att de lagt in mig två gånger, men det bidrog till att mina njurar började stänga ner. När jag låg inne så fick jag två liter vätska via dropp samtidigt som jag skulle dricka tre liter på vanligt vis. Fem liter om dygnet alltså. Det blir inte mycket sova på nätterna med alla toabesök, men nu verkar jag ha fått ordning på njurarna. Njursten verkar ungefär lika mysigt. En gång under den här tiden så stod det en gubbe dubbelvikt på akuten, och tvingades identifiera sig. Han stönade och hade fruktansvärda plågor. Han kunde inte ens sitta ner. Jag misstänker att han hade en njursten på G. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bike Inlagd September 17, 2020 Dela Inlagd September 17, 2020 8 timmar sedan, skrev Batting: Nja detta är en inflammerad och perforerad tjocktarm. Dom fick ner inflammationen genom att spruta i mig antibiotika intravenöst. Det funkade till slut efter att de lagt in mig två gånger, men det bidrog till att mina njurar började stänga ner. När jag låg inne så fick jag två liter vätska via dropp samtidigt som jag skulle dricka tre liter på vanligt vis. Fem liter om dygnet alltså. Det blir inte mycket sova på nätterna med alla toabesök, men nu verkar jag ha fått ordning på njurarna. Njursten verkar ungefär lika mysigt. En gång under den här tiden så stod det en gubbe dubbelvikt på akuten, och tvingades identifiera sig. Han stönade och hade fruktansvärda plågor. Han kunde inte ens sitta ner. Jag misstänker att han hade en njursten på G. Gott att du är bättre, håll magen i trim nu👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 17, 2020 Dela Inlagd September 17, 2020 43 minuter sedan, skrev Bike: Gott att du är bättre, håll magen i trim nu👍 Då är det viktigt att äta en bra frukost..... fungerar för mig, har också haft problem med magen. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 17, 2020 Dela Inlagd September 17, 2020 4 timmar sedan, skrev Soengsang: Då är det viktigt att äta en bra frukost..... fungerar för mig, har också haft problem med magen. Det är inte så lätt att hitta alla gånger. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd September 17, 2020 Dela Inlagd September 17, 2020 7 timmar sedan, skrev Soengsang: Då är det viktigt att äta en bra frukost..... fungerar för mig, har också haft problem med magen. E den i vägen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd September 19, 2020 Dela Inlagd September 19, 2020 On 2020-08-02 at 15:46, skrev Kenneth4618: Batting, mannen med den största oturen oavsett vad han gör 😂😂 Du är en riktigt vidrig person som gör dig lustig över en person som är sjuk... Kanske allvarligt sjuk. Du ser inte allvaret i hans sjukdomsbild eller rent ut sagt skiter i det bara du får lite karmapoäng av dina mpr-vänner... Jag berörs av vad han upplever på sjukan, jag berörs av vad läkaren säger till Batting... Skit samma om han och jag inte har samma politiska åsikter... Sen har ju Batting en hel del kul kunskaper som jag gillar tex att jobba med olika prg inom bildhantering, mm, mm... Men det har ju ni missat då ni mest gillar mobbning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 19, 2020 Dela Inlagd September 19, 2020 8 timmar sedan, skrev Tekkor: Du är en riktigt vidrig person som gör dig lustig över en person som är sjuk... Kanske allvarligt sjuk. Du ser inte allvaret i hans sjukdomsbild eller rent ut sagt skiter i det bara du får lite karmapoäng av dina mpr-vänner... Jag berörs av vad han upplever på sjukan, jag berörs av vad läkaren säger till Batting... Skit samma om han och jag inte har samma politiska åsikter... Sen har ju Batting en hel del kul kunskaper som jag gillar tex att jobba med olika prg inom bildhantering, mm, mm... Men det har ju ni missat då ni mest gillar mobbning. Och du verkar vara den störtsta idi*ten som går i par skor. Förstår att det är karma som upprör dig mest här i livet. Om du haft några som helst hjärnceller kvar hade du fattat att det inte var hans sjukdom jag kommenterade “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd September 21, 2020 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2020 On 2020-09-19 at 10:50, skrev Kenneth4618: Och du verkar vara den störtsta idi*ten som går i par skor. Förstår att det är karma som upprör dig mest här i livet. Om du haft några som helst hjärnceller kvar hade du fattat att det inte var hans sjukdom jag kommenterade Det säger han ju. Du vill sätta munkavle på någon som inte har samma politiska åsikt som dig själv. Du är helt enkelt en fruktansvärt rädd och trångsynt person. Det spelar ingen roll vad jag skriver om så poppar du upp och trakasserar. Det fattar väl alla vad det beror på, men skriver man det så förnekar du det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 21, 2020 Dela Inlagd September 21, 2020 5 timmar sedan, skrev Batting: Du är helt enkelt en fruktansvärt rädd och trångsynt person. Det där stämmer på pricken in på dig själv😂 Om nu hade hängt med lite på forumet och sett alla mina inlägg och bildtrådar sedan 2008 så hade du kanske upptäck att jag är precis tvärtom😇 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd September 26, 2020 Trådstartare Dela Inlagd September 26, 2020 On 2020-09-21 at 09:27, skrev Kenneth4618: Det där stämmer på pricken in på dig själv😂 Om nu hade hängt med lite på forumet och sett alla mina inlägg och bildtrådar sedan 2008 så hade du kanske upptäck att jag är precis tvärtom😇 Vadå, du tål ju inte höra att någon har en annan åsikt. Om jag hade varit rädd så skulle jag väl låtsas tillhöra din hejaklack, och knappast deklarera några vänsteråsikter. Du tål inte ens att någon är med i vilka lotterier som helst. Det ser du som ett hot. Du är en riktig mes! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd September 26, 2020 Trådstartare Dela Inlagd September 26, 2020 Sisådär nu har jag klarat av en hel arbetsvecka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd September 26, 2020 Dela Inlagd September 26, 2020 On 2020-09-21 at 09:27, skrev Kenneth4618: Det där stämmer på pricken in på dig själv😂 Om nu hade hängt med lite på forumet och sett alla mina inlägg och bildtrådar sedan 2008 så hade du kanske upptäck att jag är precis tvärtom😇 Vilken normal person orkar läsa allt du spammat mpr med under årens lopp? Ja förutom dina "mpr vänner". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd September 26, 2020 Trådstartare Dela Inlagd September 26, 2020 On 2020-09-17 at 11:33, skrev Mankan: Det är inte så lätt att hitta alla gånger. Om du tittar i skafferiet bakom din frus Frukostmüsli så står säkert dina Kalaspuffar där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 26, 2020 Dela Inlagd September 26, 2020 24 minuter sedan, skrev Batting: Sisådär nu har jag klarat av en hel arbetsvecka! Jag tycker verkligen synd om dina kollegor som får dras med dig igen 😟 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 26, 2020 Dela Inlagd September 26, 2020 2 timmar sedan, skrev Tekkor: Vilken normal person orkar läsa allt du spammat mpr med under årens lopp? Ja förutom dina "mpr vänner". Dito! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd September 26, 2020 Dela Inlagd September 26, 2020 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Jag tycker verkligen synd om dina kollegor som får dras med dig igen 😟 Du är fortfarande en vidrig individ som ger dig på en som just repat sig lite från en jobbig sjukdom... 31 minuter sedan, skrev Fredman: Dito! Nja så många inlägg har du inte så du kan tävla med KarmaKåtaKenneth4618. Sen skall du få ett tips så du inte står där som en fåne, läs vad spam betyder. Det gäller att veta vad ord betyder när man använder dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 27, 2020 Dela Inlagd September 27, 2020 11 timmar sedan, skrev Tekkor: Du är fortfarande en vidrig individ som ger dig på en som just repat sig lite från en jobbig sjukdom... Nja så många inlägg har du inte så du kan tävla med KarmaKåtaKenneth4618. Sen skall du få ett tips så du inte står där som en fåne, läs vad spam betyder. Det gäller att veta vad ord betyder när man använder dem. Om du inte förstod det då gällde ”dito” dig. För att även du ska förstå så menade jag att ingen orkar läsa alla lögner du lägger in. Jag kollade upp spam och hittade detta. Spam – oönskade meddelanden via elektronisk kommunikation som e-post och SMS, se skräppost Kommentarspam – oönskad reklam på interaktiva webbplatser, som till exempel på en blogg. Spam (Monty Python) – sketch av Monty Python Spam (maträtt) – köttkonserv Jag tycker nog även att man kan lägga till: All skit som en mytoman lägger in på ett forum”. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 27, 2020 Dela Inlagd September 27, 2020 20 minuter sedan, skrev Fredman: Om du inte förstod det då gällde ”dito” dig. För att även du ska förstå så menade jag att ingen orkar läsa alla lögner du lägger in. Jag kollade upp spam och hittade detta. Spam – oönskade meddelanden via elektronisk kommunikation som e-post och SMS, se skräppost Kommentarspam – oönskad reklam på interaktiva webbplatser, som till exempel på en blogg. Spam (Monty Python) – sketch av Monty Python Spam (maträtt) – köttkonserv Jag tycker nog även att man kan lägga till: All skit som en mytoman lägger in på ett forum”. Förvänta dig inte att 5-5:orna ska förstå det där. Psykfallet har ju gjort så man är tvungen o ignorera vissa trådar. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 27, 2020 Dela Inlagd September 27, 2020 (ändrad) Tekkor när han ser att andra får karma på MPR 😁 Har satt upp honom på ignorerade listan men tyvärr kan man se dem när någon kommenterar dem Undrar om 11 inlägg på raken i en tråd kan kallas spam eller karmajakt 😂 Ändrades September 27, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd September 27, 2020 Dela Inlagd September 27, 2020 15 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Tekkor när han ser att andra får karma på MPR 😁 Har satt upp honom på ignorerade listan men tyvärr kan man se dem när någon kommenterar dem Undrar om 11 inlägg på raken i en tråd kan kallas spam eller karmajakt 😂 Whatever, pensioner handlar det iallafall inte om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 27, 2020 Dela Inlagd September 27, 2020 2 minuter sedan, skrev lasseiudon: Whatever, pensioner handlar det iallafall inte om. You don't say, Einstein “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd September 28, 2020 Dela Inlagd September 28, 2020 On 2020-09-27 at 10:37, skrev Kenneth4618: Tekkor när han ser att andra får karma på MPR 😁 Har satt upp honom på ignorerade listan men tyvärr kan man se dem när någon kommenterar dem Undrar om 11 inlägg på raken i en tråd kan kallas spam eller karmajakt 😂 Om det inte hade varit så stor åldersskillnad, kunde man tro att du av misstag lagt upp en selfibild. För vem var det som börja gråta och fick andningsbesvär när jag börja få karmapoäng, kidsen KKK och Nånsäng vart så uppröra då de är så beroende av karmaklicken i sina liv.... Det går faktiskt att läsa om detta beroende där folk får stimulering av belöningscentrat i hjärnan när de får positiva liks. Det ger välbefinnande och har man inga andra glädjeämnen i livet så förstår jag att de blivit torsk på mpr karma... Fortfarande så har du inte fattat vad spam är, du får forska vidare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu