Jump to content
IGNORERAD

En tråd för positiva erfarenheter i Thailand


Jive

Recommended Posts

Kommer ihåg en av mina tidiga resor till Thailand. Träffade en tjej i Patpong som frilansade , hade barn och en kille som dragit.

Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda. 

Mark Twain

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Farang

    4

  • Herr Chang

    3

  • Vaxet

    2

  • Sune2000

    2

Mest aktiva i denna tråd

Det mest positiva med Thailand är att jag träffade min helt fantasikt underbara fru därwub.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.

Mina positiva erfarenheter överväger lätt de negativa erfarenheterna som jag upplevt i Thailand. Bland annat min första resa som jag gjorde 1990. Bangkok Samui Koh Pangan.

Människorna som jag mötte, språket, kulturen, maten, sist men inte minst kvinnorna.

Det fick jag med mig för all framtid. Även idag när jag tänker mig tillbaka så får jag vällust rysningar av min första resa. Och då är det inte "tjejerna" jag menar utan upplevelsen.

Än idag känner jag på samma sätt sitter på flyget till LOS. Eller som man kan känna Losting Other in Saweden.

MVH BanFang

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick en öl med en avsugning på Pump Station i Pattaya.

Har jag aldrig fått i Sverige, och det tyckte jag var trevligt och positivt drinks.gif

Hahahaha...drinks.gif

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

:D Att bara gå ut och simma i havet istället för och och känna sig för om det är kallt tycker jag är positiv :D t.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Människorna, klimatet, maten, livsglädjen, ärligheten, familje sammanhållningen och sättet dom behandlar dom äldre på är sånt som jag tycker är

positivt.

Jag trivs där och tänker på familjen och livet där nästan dagligen, och i november är det dags igen, jag längtar.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...