korp Inlagd November 8, 2009 Dela Inlagd November 8, 2009 Tja! I kväll var vi ute å käka lite gott i Uppsala och min fru fick visa legg. för att få nått att dricka.. å hon är ju ändå kärring enligt vissa. men kul var det för servetrisen var född samma år så hon tyckte det nvar kul Å själv e ja gammal som f-n men en trevlig Loy Kratong var det i alla fall umm, grattis? #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd November 13, 2009 Dela Inlagd November 13, 2009 Tycker att denna tråd spårat ur fullstämdigt! Hey Mods! Dela upp den eller deleteta! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 13, 2009 Dela Inlagd November 13, 2009 Jag trodde att Paul Anka:s svenska fula kärring var en ciliconbehandlad 50-55 åring, men aset är ju bara 38 år. Sen har väl f.d politikern Björn Rosengren, skådisen Per Ragnar och Ulf Lundell hyfsat unga damer och det verkar vara acceptabelt, men det är ju skillnad på folk å folk Jag vet "lyfte 2 plattor ur spisen igår" ha ha mellan dej & mej! Ha det riktigt bra! MVH Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sabura Inlagd December 27, 2009 Dela Inlagd December 27, 2009 "Jag har hört"...haha...seriöst. Unga thaitjejer träffar gärna äldre män pga flera viktiga anledningar. Dels så förväntas de ha tryggare ekonomi, de förväntas önska mindre sex, vara trognare samt att de dör inom kortare tid. Tro det eller ej, men detta har jag fått förklarat till mig av thaitjejer som seriöst menade att många tänker så när de träffar äldre gubbar a´ 60+... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BankAnaconda Inlagd Januari 9, 2010 Dela Inlagd Januari 9, 2010 Nej, det menar jag inte alls, men det finns ju gränser for allting. En 60 årig gubbe gör best i att hålla sig till ngn i sin ålder än att jaga unga tjejer. Kom ihåg dessa ord Om 20 år kommer du nog ångra dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 9, 2010 Dela Inlagd Januari 9, 2010 Fy f*n vad äckligt. ”Alla trodde det skulle ta slut efter ett halvår” ”Jag brukade skämta med mina stora pojkar och säga att när jag inte fick några barnbarn så fick jag lov att skaffa barn själv”, skrattar Christina. Här med Viktor och Nathalie. Foto: Robin Nordlund Christina, 50, och Tommy, 39, blev bara mer kära när deras förhållande ifrågasattes http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article6378996.ab "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
silom Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 Hehe och så är den eviga debatten igång om åldersskillnad. Moralnissarna ojar sig och tror sig veta allt om förhållandet mellan man och kvinna. Min 33 år yngre tjej har jag träffat i Sverige och vi har ett härligt förhållande. Skulle vi ge upp detta för att det sitter ett gäng tomtenissar och fördömmer förhållanden med åldersskillnad? Hehe nej jag tror inte det, valet är vårt! Orättvist? ja det är det nog. สีลม Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Januari 27, 2010 Dela Inlagd Januari 27, 2010 Tjena Silom, Är det inte lite märkligt att leta upp en tråd där ingen skrivet på tre veckor for att klaga på att folk drar upp det tråden handlar om? Det är väl i stort sett bara du på forumet som är riktigt intresserad av denna fråga . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matte Inlagd Januari 28, 2010 Dela Inlagd Januari 28, 2010 Tjena Silom, Är det inte lite märkligt att leta upp en tråd där ingen skrivet på tre veckor for att klaga på att folk drar upp det tråden handlar om? Det är väl i stort sett bara du på forumet som är riktigt intresserad av denna fråga . Du också, tydligen. Och jag. När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar. Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
silom Inlagd Januari 31, 2010 Dela Inlagd Januari 31, 2010 Tjena Silom, Är det inte lite märkligt att leta upp en tråd där ingen skrivet på tre veckor for att klaga på att folk drar upp det tråden handlar om? Det är väl i stort sett bara du på forumet som är riktigt intresserad av denna fråga . hehe ursäkta att jag var lite sen med att svara i denna tråd. Men man har ju annat att göra när man har en 33 år yngre tjej. สีลม Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu