peyman69 Inlagd September 13, 2009 Dela Inlagd September 13, 2009 Det måste vara fler än jag som tycker att kombinationen äldre gubbar och unga thailändska flickor är avskyvärt. Själv är jag bara 40. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd September 13, 2009 Dela Inlagd September 13, 2009 Snuskigt?? Man måste ju duscha minst tre gånger om dagen när man har tgf, så mer thailändskor till snuskgubbarna member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd September 13, 2009 Dela Inlagd September 13, 2009 (ändrad) Bara för att du är 40 år, så då är det okay för dig eller vad menar du? Rock on! Ändrades September 13, 2009 av Sangwal Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd September 13, 2009 Dela Inlagd September 13, 2009 :popcorn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd September 13, 2009 Dela Inlagd September 13, 2009 Jag kommer gilla 18-20 åringar tills jag dör Som sangwal skulle ha sagt Rock on Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 13, 2009 Dela Inlagd September 13, 2009 snusk för dig behöver inte vara snusk för mig. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peyman69 Inlagd September 13, 2009 Trådstartare Dela Inlagd September 13, 2009 Bara för att du är 40 år, så då är det okay för dig eller vad menar du? Rock on! Nej, det menar jag inte alls, men det finns ju gränser for allting. En 60 årig gubbe gör best i att hålla sig till ngn i sin ålder än att jaga unga tjejer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd September 13, 2009 Dela Inlagd September 13, 2009 Nej, det menar jag inte alls, men det finns ju gränser for allting. En 60 årig gubbe gör best i att hålla sig till ngn i sin ålder än att jaga unga tjejer. ... men det är ju inte så lätt när puddingarna jagar honom. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acmed00x Inlagd September 13, 2009 Dela Inlagd September 13, 2009 Nej, det menar jag inte alls, men det finns ju gränser for allting. En 60 årig gubbe gör best i att hålla sig till ngn i sin ålder än att jaga unga tjejer. Ojdå, har du blivit brädad av en 60:åring? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bungalow Inlagd September 13, 2009 Dela Inlagd September 13, 2009 (ändrad) Nej, det menar jag inte alls, men det finns ju gränser for allting. En 60 årig gubbe gör best i att hålla sig till ngn i sin ålder än att jaga unga tjejer. Ytterliggare en med fördomar. Vad är det som säger att det är han som jagar? Jag är 53år, hon är 36år, är det OK eller är det barnarov enligt dina värderingar? Håll dig hemma i Sverige tillsammans med feta rödvinspimplande jämnåriga kvinnopartners. Ändrades September 13, 2009 av bungalow Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 13, 2009 Dela Inlagd September 13, 2009 Nej, det menar jag inte alls, men det finns ju gränser for allting. En 60 årig gubbe gör best i att hålla sig till ngn i sin ålder än att jaga unga tjejer. Exactemente, tycker det även gäller 40-åriga gubbar. Junioren Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 Bra inlägg, Farang Peyman69, varför sköter du inte ditt och låter andra vara tillsammans om dom vill? när du blir 60, då skall du bara ha 60-åringar då? Jäkla löjlig tråd som har startats av en löjlig farang Möljis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 (ändrad) Det måste vara fler än jag som tycker att kombinationen äldre gubbar och unga thailändska flickor är avskyvärt. Själv är jag bara 40. Det är svårt att svara på din fråga, men ett möjligt svar är "Det finns fler än du som tycker så" Det finns en enkel matematisk formel som visar hur gammal en Flickvän bör vara, i förhållande till mannens ålder, testa gärna! Mannens ålder/2, +7år = passande ålder för flickvän. Exempel1: Man 60år, 60/2=, 30+7 = 37år Exempel2: Man 53år, 53/2 +7= 33,5 år. Så Bungalows flickvän är för gammal, (För fruar gäller inte denna formel ). Min son Jimmy är helt rätt ute han är 3,5 år och de tjejer han leker med på skolan är 8-9 år gamla! MVH en stolt far! Ändrades September 14, 2009 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 Hej payman 69, ja tycker att du skall raka å tvätta dig.Min upplevelse är att de unga tjejerna jagar de äldre herrana Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 Hej payman 69, ja tycker att du skall raka å tvätta dig.Min upplevelse är att de unga tjejerna jagar de äldre herrana Mvh Maitan. Ja, det är väl som med hönan och ägget. Ung skönhet jagar äldre pengar, eller är det äldre pengar som jagar ung skönhet? Var började det? Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 Chang, det är nog hasip-hasip Bra räkneexempel, Tommy, då är jag bara lite för gammal, fan, jag trodde jag var pedofil... Jag är 63, min fru är 37 Möljis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 Hej Möljis, Jag kan bara säga att det för mig är totalt ointressant vad andra tycker. Det enda viktiga är att båda parter är nöjda med relationen, inte vad kringstående tycker om det. Är ju egentligen tragiskt om man låter omgivningen styra ens handlande. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ITOY Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 Snusk är härligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 Hej Möljis, Jag kan bara säga att det för mig är totalt ointressant vad andra tycker. Det enda viktiga är att båda parter är nöjda med relationen, inte vad kringstående tycker om det. Är ju egentligen tragiskt om man låter omgivningen styra ens handlande. Herr Chang har talat. Ålder är ett jäkligt relativt begrepp, jag har varit tillsammans både med en 23 årig kärring och 42 årig flicka. Jag anser att man bör lyfta blicken från födelseattesten, det som i mina ögon bestämmer hur lämplig/olämplig en tilltänkt livspartner/sängkamrat är den mentala åldern. Det spelar ingen roll hur vacker en omogen kvinna är, det funkar definitivt inte jag måste kunna komunicera på ett någolunda jämställt plan. Men det är min åsikt hur ni andra känner skulle vara väldigt intressant att höra.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 Chang, Precis vad jag skrev i mitt första inlägg i den här tråden Varför ska alla lägga sig i hur man har det? Om vi, min fru och jag, är nöjda och glada, så tycker jag andra avundsjuka personer kan sköta sina egna business istället för att kommentera åldersskillnad Möljis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 Chang, Precis vad jag skrev i mitt första inlägg i den här tråden Varför ska alla lägga sig i hur man har det? Om vi, min fru och jag, är nöjda och glada, så tycker jag andra avundsjuka personer kan sköta sina egna business istället för att kommentera åldersskillnad Möljis Där har du väldigt mycket rätt Mjölis, men jäklar så många menande blickar jag får av 40 åriga farrangkärringar när jag vistas ute med Tee raggen. Oftast svarar jag på den ilskna blicken med ett stort leende samtidigt som jag kramar om min flickvän. Å då tar det oftast hus i helvete, dom frustar och fnyser värre än en spottkobra. Jag skiter i deras åsikt och har väl i ärlighetens namn också påtalat det någon gång. Men det är inte att rekomendera då det har hänt att hon blev hysterisk och jag trodde att hon skulle påkalla polis.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 Är det sånt här snusk som menas? Siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 Chang, Precis vad jag skrev i mitt första inlägg i den här tråden Varför ska alla lägga sig i hur man har det? Om vi, min fru och jag, är nöjda och glada, så tycker jag andra avundsjuka personer kan sköta sina egna business istället för att kommentera åldersskillnad Möljis Ar inte problemet att manga manniskor inte kan "tro" att en yngre tjej till en aldre man kan vara just "nojd och glad" - speciellt inte nar det handlar om yngre thaitjejer? Det finns liksom inte i forestallningsvarlden och da blir det saval snuskigt som hel massa andra saker eftersom folk forutsatter att den yngre tjejen har varit i en sa pass utsatt situation att hon inte haft nagot reelt "val"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 Du har en poäng där, Wille Och speciellt skandinaviska damer har nog svårt att förstå, att man faktiskt kan trivas tillsammans, även om åldersskillnaden är 20-25 år. Eller mer. Vi är ju också, speciellt i Sverige, duktiga på att påpeka fel hos andra. Vad beror det på? Mindervärdeskomplex eller avundsjuka? Möljis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frontline Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 Ja jag gillade inte heller att en sån snuskig gubbe..."Hans Scheike" hade unga snygga tjejer som han tog hand om och det var i vårat land...Sverige... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu