Jump to content
IGNORERAD

Varför gillar svenska män thailändskor?


Trollet

Recommended Posts

haha, Ditt inlägg är ju lite typiskt, som kommer från lite varstans. Vi är allt bra på att rationalisera våra egna liv och val.

Sammanfattat:

Det 1. Thailändska kvinnor med svenska män är ofta outbildade, föredetta prostituerade samt fattiga och därmed desperata.

Del 2. Svenska män med Thailändska kinnor är socialt och ekonomiskt misslyckade samt fula, gamla och feta, de kan inte få svenska kvinnor, men intalar sig att de inte vill ha dem heller.

Del 3.Min egen situation och Thailändska kvinna är helt annorlunda från det ovan nämnda, men jag har ju haft sådan tur.

dance1.gif

Håller med till nästan 100 %. Bara en liten ändring i punkt 3 för min del. Jag vill byta ut ordet tur mot skicklighet mdr.gif

Mvh Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 175
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    11

  • acmed00x

    8

  • ITOY

    8

  • Avregistrerad clion

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Även om jag räknar alla män jag känner i Sverige, från gamla kompisar via släktingar till jobbarkompisar, så är det ingen som är eller har varit tillsammans med en thailändska. Jag måste ändå känna en bra bit over 100 snubbar och inte en enda är, så vitt jag vet, det minsta intresserade av thailändskor. Så jävla speciella är de nog trots allt inte..

Link to comment
Dela på andra sajter

Även om jag räknar alla män jag känner i Sverige, från gamla kompisar via släktingar till jobbarkompisar, så är det ingen som är eller har varit tillsammans med en thailändska. Jag måste ändå känna en bra bit over 100 snubbar och inte en enda är, så vitt jag vet, det minsta intresserade av thailändskor. Så jävla speciella är de nog trots allt inte..

Klart dom inte har för dom aldrig varit där??Då är det dags för dom snubbarna o få tummen ur och uppleva nånting bra för en gång skull..

Skål :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Kan det möjligtvis vara för att thailändskor är så lättköpta..för det är väl ingen som med fullt allvar tror att thailändskor gillar män som inte kan betala.

No money no honey. :whistle:

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan det möjligtvis vara för att thailändskor är så lättköpta..för det är väl ingen som med fullt allvar tror att thailändskor gillar män som inte kan betala.

No money no honey. whistle.gif

unsure.gif jooooo.slap.gif

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

hej alla

visst kan thailänskor vara goa.min thaidam är lika qammal som jag. men i thaikultureren är det inte så noga om mannen är äldre, för om en en gubbe har ålderskomplex så är det inga problem för han att hitta en barhora på 25 år.

o nu menar jag gubbar 55+, dom vill inget annat än gifta sig för att komma åt stålarna tidigare,

¨detta enligt min källa som jag känt i många år samt brukar alltid bjuda på några sing

AHA...Nu fattar jag, Du anlitar BTT som källa för Dina bedömningar, hade missat den poängen tidigare. :crazy:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

hej baa

nej så är det ej att jag sitter o copierar btt.endast mina samt en del utav mina kamraters åsikt. jag har en del vänner som levt i th både 5,10,15 samt en som levt i 20 år.det finns flera på forumet som besitter mera kunskaper än jag, men endast få som vågar dela med sig.

vill falanger kommer aldrig fullt ut förstå thaiare,sedan tror jag ingen thaiare kommer vilja förklara för oss.

thaiare tycker att Thailand är endast för thaiare o vad vi tycker skalll vi falanger skita i. men vi är välkomna hit att spendera våra pengar så fort som möjligt.(det går natuligtvis bra att sända varge månad)

men det är viktigt för oss falanger att förstå deras kultur, för att kunna undvika problem samt sortera ut scamen.

sedan kan jag förstå en del här på forumet som går i taket så fort jag skriver något ofördelaktigt, svaret är ganska enkelt jag kommer att sluta umgås med 3,4 falanger i th

vars tanter hela tiden säger åt min tant, gör det, säg det, gör det , säg det

nu vet ju inte jag hur mycket thai du pratar baa , men för mig har det hjälp att förstå mer.men det är inte poppulärt bland dessa damer att jag pratar thai med min tant

inte fan kan jag gå runt här hemma i sverge o förbjuda thaiare att prata svenska

utan jag tycker det är bra o thaiare som flyttar till sverge lär sig svenska.

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

Svenska män gillar kvinnor från alla länder, det har att göra med att de har bröst och vagina(kvinnorna alltså).

Ändrades av ITOY
Link to comment
Dela på andra sajter

hej baa

nej så är det ej att jag sitter o copierar btt.endast mina samt en del utav mina kamraters åsikt. jag har en del vänner som levt i th både 5,10,15 samt en som levt i 20 år.det finns flera på forumet som besitter mera kunskaper än jag, men endast få som vågar dela med sig.

vill falanger kommer aldrig fullt ut förstå thaiare,sedan tror jag ingen thaiare kommer vilja förklara för oss.

thaiare tycker att Thailand är endast för thaiare o vad vi tycker skalll vi falanger skita i. men vi är välkomna hit att spendera våra pengar så fort som möjligt.(det går natuligtvis bra att sända varge månad)

men det är viktigt för oss falanger att förstå deras kultur, för att kunna undvika problem samt sortera ut scamen.

sedan kan jag förstå en del här på forumet som går i taket så fort jag skriver något ofördelaktigt, svaret är ganska enkelt jag kommer att sluta umgås med 3,4 falanger i th

vars tanter hela tiden säger åt min tant, gör det, säg det, gör det , säg det

nu vet ju inte jag hur mycket thai du pratar baa , men för mig har det hjälp att förstå mer.men det är inte poppulärt bland dessa damer att jag pratar thai med min tant

inte fan kan jag gå runt här hemma i sverge o förbjuda thaiare att prata svenska

utan jag tycker det är bra o thaiare som flyttar till sverge lär sig svenska.

NJaaa, ska väl direkt erkänna mina brister i såväl Thai son Issan/Lao, detta eftersom jag jag har lite svårt att höra de hårfina betoningar som dessa språk innefattar. Däremot så tycker jag det är lite humoristiskt att läsa inläggen från cyniker och generaliserande "bröder" som Du och BBT går i brächen för, men, inget illa ment från min sida, tyckte bara att det där med källa för information stämde så väl in på vår käre broder.

Vad språkkunskap i det nya hemlandet gäller så har jag en egen uppfattning, men eftersom jag redan blivid nedsablad på grund av den så håller jag klaffen och tycker.

Däremot så bryr jag mig inte så mycket om vad andra tanter ,eller gubbs heller för den delen, säger. Man måste ändå inse att det är viss skillnad på att som svensk komma till Thailand och vara helt beroende av egen ekonomi, inte ha de sociala skyddsnät man kommer i åtnjutande av i Sverige och då är steget till att uppfattas som en outtömlig ATM maskin ganska litet.

Det är enligt min uppfattning dock inte så himla svårt att förklara hur det ligger till med den saken om man för en lugn och vettig konversation och framför allt är konsekvent i sitt agerande, det går liksom inte att slänga runt tusingar på halvt onöga saker ena stunden för att sedan be damen hålla igen på "onödiga" utgifter sekunden efter.

Lite tankar en regnig eftermiddag i Udon, signerade BAA

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan det möjligtvis vara för att thailändskor är så lättköpta..för det är väl ingen som med fullt allvar tror att thailändskor gillar män som inte kan betala.

No money no honey. :whistle:

Det är väl ingen som på fullt allvar tror att KVINNOR gillar män som inte kan betala!?!?!?

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

hej baa

nej så är det ej att jag sitter o copierar btt.endast mina samt en del utav mina kamraters åsikt. jag har en del vänner som levt i th både 5,10,15 samt en som levt i 20 år.det finns flera på forumet som besitter mera kunskaper än jag, men endast få som vågar dela med sig.

vill falanger kommer aldrig fullt ut förstå thaiare,sedan tror jag ingen thaiare kommer vilja förklara för oss.

thaiare tycker att Thailand är endast för thaiare o vad vi tycker skalll vi falanger skita i. men vi är välkomna hit att spendera våra pengar så fort som möjligt.(det går natuligtvis bra att sända varge månad)

men det är viktigt för oss falanger att förstå deras kultur, för att kunna undvika problem samt sortera ut scamen.

sedan kan jag förstå en del här på forumet som går i taket så fort jag skriver något ofördelaktigt, svaret är ganska enkelt jag kommer att sluta umgås med 3,4 falanger i th

vars tanter hela tiden säger åt min tant, gör det, säg det, gör det , säg det

nu vet ju inte jag hur mycket thai du pratar baa , men för mig har det hjälp att förstå mer.men det är inte poppulärt bland dessa damer att jag pratar thai med min tant

inte fan kan jag gå runt här hemma i sverge o förbjuda thaiare att prata svenska

utan jag tycker det är bra o thaiare som flyttar till sverge lär sig svenska.

Jag tror du ska byta umgängeskrets, både angående svenskar och thailändare. Dina återkommande beskrivningar av hur hopplosa Thailändare i din omgivning är får mig att undra over hur en så trevlig och begåvad herre som du hamnat i så dåligt sällskap.

Link to comment
Dela på andra sajter

hej atom

du har en poäng där atom. jag har slutat ömgås med personer som bara försöker utnyttja en,jag är en ödmjuk ,hjälpsam, pålitlig person ock alltid stält upp för mina kamrater i th när dom varigt hemma i sverge,men det är slut med det nu.

man skall välja sina vänner med omsorg samt vårda den vänskapen ock inte gå omkring o försöka vara vän med alla.

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

hej atom

du har en poäng där atom. jag har slutat ömgås med personer som bara försöker utnyttja en,jag är en ödmjuk ,hjälpsam, pålitlig person ock alltid stält upp för mina kamrater i th när dom varigt hemma i sverge,men det är slut med det nu.

man skall välja sina vänner med omsorg samt vårda den vänskapen ock inte gå omkring o försöka vara vän med alla.

Helt rätt jannegbg. Jag och fru Chang har fått avstå från att umgås med en del bekanta. Visst har de sina positiva sidor, men det har i längden visat sig vara destruktivt att fortsätta umgås. De kanske säger samma sak om mig och fru Chang, vad vet jag? Hur som helst finns det god anledning att välja sina vänner med lite omsorg. Nu syftar jag givetvis på alla nationaliteter, inklusive svenskar och thailändare.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...
Oregistrerad

Får man tag i en sällsynt som kan laga mat,sköta sitt arbete,vara ens älskarinna och dessutom uppfostra barnen då behöver man ingen lottovinst :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Får man tag i en sällsynt som kan laga mat,sköta sitt arbete,vara ens älskarinna och dessutom uppfostra barnen då behöver man ingen lottovinst :whistle:

Satan vilken nitlott jag gått på :whistle:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Satan vilken nitlott jag gått på whistle.gif

Fru Enis läser inte MPR får en anta.

Annars, min vän, är du ute på mycket hal och tunn is.

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Fru Enis läser inte MPR får en anta.

Annars, min vän, är du ute på mycket hal och tunn is.

mvh GD

Hehe GD,

Fru Enis behöver inte läsa här för att få reda på vad som skrivs... det räcker att någon beskäftig svensk man som läser här känner sig tvingad att informera sin thaidam och sen går skvallret. Tro mig, jag vet ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Hehe GD,

Fru Enis behöver inte läsa här för att få reda på vad som skrivs... det räcker att någon beskäftig svensk man som läser här känner sig tvingad att informera sin thaidam och sen går skvallret. Tro mig, jag vet wink.gif

Herr Chang har talat.

Vi har med andra ord ett stabilt grepp om pungkulorna på en viss herr Enis?

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
broder tuk tuk

Som Siam- Nilsson nämner så bottnar givetvis den svenske mannens gillande av thailändska kvinnor i känslan av att bli sedd och ompysslad av en kvinna med bevarad kvinnlighet och kvinnlig mjukhet och vilken man gillar inte den sortens kvinnor?

Jag tror de flesta män njuter av en kvinna som lagar god mat, städar, diskar, tar väl hand om alla i familjen, är kvinnlig och charmig och har lätt till både skratt och gråt, visar känslor och är underlydande i sängen.

Vill gubben ha en avsugning får han det utan knot, vill gubben i den och den ställningen får han det utan protester etc.

Sedan det att thailändskor struntar i om gubben är +60 så länge han har stålar och pröjsar.

Tror många gubbs faktiskt blir upphetsade av att bli kallade papa i sängen.

Då kan gubben verkligen drömma om att han pippar lolitan i sina drömmar.

Själv tänder jag på mormor men det är en annan historia.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Som Siam- Nilsson nämner så bottnar givetvis den svenske mannens gillande av thailändska kvinnor i känslan av att bli sedd och ompysslad av en kvinna med bevarad kvinnlighet och kvinnlig mjukhet och vilken man gillar inte den sortens kvinnor?

Jag tror de flesta män njuter av en kvinna som lagar god mat, städar, diskar, tar väl hand om alla i familjen, är kvinnlig och charmig och har lätt till både skratt och gråt, visar känslor och är underlydande i sängen.

Vill gubben ha en avsugning får han det utan knot, vill gubben i den och den ställningen får han det utan protester etc.

Sedan det att thailändskor struntar i om gubben är +60 så länge han har stålar och pröjsar.

Tror många gubbs faktiskt blir upphetsade av att bli kallade papa i sängen.

Då kan gubben verkligen drömma om att han pippar lolitan i sina drömmar.

Själv tänder jag på mormor men det är en annan historia.

BTT

När dom kallar dig "papa" blir det ett kalsongskott direkt då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv tänder jag på mormor men det är en annan historia.

BTT

Mja Bäste Bror, än är det inte för sent att sadla om i yrkeslivet.

Just inom åldringsvården brukar det alltid finnas plats för pilska män.

Yrkesvägledaren Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...