mrkinkhao Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020  Hej jag ska försöka att visa vÄrat hus bygge hÀr lÀgger in nÄgra foton nu börjar i slutet pÄ feb Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020 Kvalitetsstart av ny medlem  enis "Om du inte Àr en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 20, 2020 TrÄdstartare Dela Inlagd Juni 20, 2020 4 minuter sedan, skrev Enis: Kvalitetsstart av ny medlem  enis Hej kanske inte sÄ ny i Thailand och pÄ maipenrai men bara tjuvlÀst Ànda sedan Thaitjejer tiden Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 21, 2020 TrÄdstartare Dela Inlagd Juni 21, 2020 10 timmar sedan, skrev mrkinkhao: Hej kanske inte sÄ ny i Thailand och pÄ maipenrai men bara tjuvlÀst Ànda sedan Thaitjejer tiden Nu kommer nÄgra till Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Juni 21, 2020 Dela Inlagd Juni 21, 2020 Ser ut att bli mÄnga smÄ rum, har du nÄgon planritning att visa oss sÄ att det blir lÀttare att hÀnga med. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 21, 2020 TrÄdstartare Dela Inlagd Juni 21, 2020 1 timme sedan, skrev lasseiudon: Ser ut att bli mÄnga smÄ rum, har du nÄgon planritning att visa oss sÄ att det blir lÀttare att hÀnga med. Jo det har jag nÄgonstans men det blir tvÄ sovrum och vardagsrum och kök som Àr i vinkel sÄ Àr det altan runtomkring 3sidor mÄtten inne Àr ca 60kvm Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 21, 2020 TrÄdstartare Dela Inlagd Juni 21, 2020 LÀgger in lite till det gÄr framÄt nu Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 22, 2020 Dela Inlagd Juni 22, 2020 Tack, intressant Àven om eget Àr fÀrdigt sen ett par Är tillbaka. Livet Àr fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 22, 2020 TrÄdstartare Dela Inlagd Juni 22, 2020 1 timme sedan, skrev Amigo: Tack, intressant Àven om eget Àr fÀrdigt sen ett par Är tillbaka. Hej jag har byggt en gÄng förut i Thailand men enklare för 15-16Är sedan nu blir det bÀttre kvalitet pÄ stommen och lite gammaldags stil med lite nytt Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 22, 2020 TrÄdstartare Dela Inlagd Juni 22, 2020 LÀgger in lite mer termit skydd och lite div Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 22, 2020 TrÄdstartare Dela Inlagd Juni 22, 2020 SÄ hÀr sÄg ritnings bunten ut pÄ utsidan Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 23, 2020 TrÄdstartare Dela Inlagd Juni 23, 2020 Jag fortsÀtter med lite nya foton nÀr dom börjar med pelare och stÄlbalkskonstruktioner Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 23, 2020 TrÄdstartare Dela Inlagd Juni 23, 2020 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 Fantastiskt trevlig trÄd fÄr jag sÀga....... Mycket intressant och tack för att du delar med dig...... Det finns ingen dag som Àr sÄ dÄlig att den inte kan bli sÀmre! Livet Àr bara ett vÀntrum pÄ döden! Det Àr aldrig försent att ge upp! Ett försök Àr det första steget till ett misslyckande!  Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 23, 2020 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Juni 23, 2020 43 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Fantastiskt trevlig trĂ„d fĂ„r jag sĂ€ga....... Mycket intressant och tack för att du delar med dig...... Tack jag ska försöka att visa lite varje dag . Vi började i feb och det Ă€r snart fĂ€rdigt ! Var dĂ€r till slutet av mars men vi köpte allt material sjĂ€lva för att kunna fĂ„ lite bĂ€ttre kvalitet đ§ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 24, 2020 TrÄdstartare Dela Inlagd Juni 24, 2020 Nu sÄ börjar vÀggar och annat att komma pÄ plats Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 24, 2020 TrÄdstartare Dela Inlagd Juni 24, 2020 Som ni ser sÄ anvÀnder vi trÀfönster tycker att det Àr snyggt! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Juni 24, 2020 Dela Inlagd Juni 24, 2020 On 2020-06-23 at 19:05, skrev mrkinkhao: Jag fortsÀtter med lite nya foton nÀr dom börjar med pelare och stÄlbalkskonstruktioner KÀnner igen mig nÀr jag byggde mitt hus i Surin 2012.  1 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 24, 2020 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Juni 24, 2020 (Ă€ndrad) 8 minuter sedan, skrev mrsurin: KĂ€nner igen mig nĂ€r jag byggde mitt hus i Surin 2012.  Det finns bra och dĂ„liga trĂ€fönster vi bestĂ€llde  med ytter och inner fönster pĂ„ snickeri dom har tillverkat rĂ€tt sĂ„ bra kvalitet đ Ăndrades Juni 24, 2020 av mrkinkhao Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 24, 2020 TrÄdstartare Dela Inlagd Juni 24, 2020 52 minuter sedan, skrev mrsurin: KÀnner igen mig nÀr jag byggde mitt hus i Surin 2012.  Hur Àr planlösningen pÄ det huset? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Juni 25, 2020 Dela Inlagd Juni 25, 2020 Vart det ingen taklagsfest? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 25, 2020 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Juni 25, 2020 2 timmar sedan, skrev lasseiudon: Vart det ingen taklagsfest? Jo jag kommer till det senare đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 27, 2020 TrÄdstartare Dela Inlagd Juni 27, 2020 Nu blev det lite tid över sÄ hÀr fortsÀtter det med huset och lite avlopps anlÀggning Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 27, 2020 TrÄdstartare Dela Inlagd Juni 27, 2020 Lite avlopps bilder Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 28, 2020 TrÄdstartare Dela Inlagd Juni 28, 2020 Och nu sÄ kommer elektrikern Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.
Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!
Registrera dig pÄ forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.
Logga in nu