Jump to content
IGNORERAD

Prostitution blir lagligt i Thailand?


ragson

Recommended Posts

31 minuter sedan, skrev Tommy:

Trist för dej, att du inte velat vidga dina vyer, och testa nåt nytt (för dej alltså, annars räknas ofta prostitution som världens äldsta yrke)...

 

Typ, "grattis" till dej för att du aldrig känt lusten att hyra en sexpartner, för sakens skull...

Kan vara rätt underbart att testa nåt utanför normala ramar, men om dina moraliska ramar håller dej borta från det, så "Up to you!"

Inget fel i det, som jag ser det.

 

 

MVH

Varför ska jag betala för något jag får gratis???

Och gratis då menar jag det. 

Alla brudar du betalade för har säker berättad för dig att du har världens k*k, ger de sköna orgasmer 

och att du är bäst misstänker jag.

Jag har inget emot att kvinnor säljer sex men jag tänder inte på det.

Prova erövra en kvinna utan pengar inblandade.

Ändrades av JJC
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 88
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • LTD

    7

  • Tommy

    6

  • Alarik

    6

  • Wanchai

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

24 minuter sedan, skrev JJC:

Varför ska jag betala för något jag får gratis???

Och gratis då menar jag det. 

Alla brudar du betalade för har säker berättad för dig att du har världens k*k, ger de sköna orgasmer 

och att du är bäst misstänker jag.

Jag har inget emot att kvinnor säljer sex men jag tänder inte på det.

Prova erövra en kvinna utan pengar inblandade.

Det ena utesluter inte det andra...

Man kan betala lite extra för att få sin entrecote med sås och potatis, lagad av nån som kan det bättre än en själv, trots att man egentligen kan röra ihop en sås och steka potatis själv... Det kostar oftast lite mer, men är rätt trevligt ändå.

 

Alla brudar jag betalat för (3-4) och alla i Patong, var väldigt övertygande om att det var en bra idé att umgås, och jag föll till föga, alla är inte lika tjurskalliga som du...

De "Gratis-knull" jag fått genom åren, kostade nog mer per utlösning än de i Patong

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Tommy:

Det ena utesluter inte det andra...

Man kan betala lite extra för att få sin entrecote med sås och potatis, lagad av nån som kan det bättre än en själv, trots att man egentligen kan röra ihop en sås och steka potatis själv... Det kostar oftast lite mer, men är rätt trevligt ändå.

 

Alla brudar jag betalat för (3-4) och alla i Patong, var väldigt övertygande om att det var en bra idé att umgås, och jag föll till föga, alla är inte lika tjurskalliga som du...

De "Gratis-knull" jag fått genom åren, kostade nog mer per utlösning än de i Patong

 

MVH

Jag tänder inte på det och jag är inte tjurskallig. Bedöm inte andra efter dig själv.

Jag är förfarande en man som kan få kvinnor på fall utan att jag behöver betala för utlösning.

Det är upp till dig om du vill betala. JAG GÖR INTE DET.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tommy:

"radio, TV, tidningar och framförallt massmedia".  Tror alla de där räknas som massmedia, kan ha fel, ev bör man lägga till den där nya grejen...

"Websidor"

 

 

Visst, men webben fanns inte när Christer Abrahamsson sa det"berömda" jag hälsar press, radio, TV men ffa massmedia välkomna. 

Nu kanske jg inte fattade att du egentligen fattade, men skit samma. 

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minutes ago, JJC said:

Jag tänder inte på det och jag är inte tjurskallig. Bedöm inte andra efter dig själv.

Jag är förfarande en man som kan få kvinnor på fall utan att jag behöver betala för utlösning.

Det är upp till dig om du vill betala. JAG GÖR INTE DET.

 

Jag är imponerad. Den unika mannen som aldrig betalat för en drink, chokladask, blommor, resa, hotell, underhåll, ett hus, en familj. Hur går det till?

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev HighWai:

Visst, men webben fanns inte när Christer Abrahamsson sa det"berömda" jag hälsar press, radio, TV men ffa massmedia välkomna. 

Nu kanske jg inte fattade att du egentligen fattade, men skit samma. 

Kände igen uttalandet, men mindes inte vem som sa det, eller när det sades.

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Siamkap:

Jag är imponerad. Den unika mannen som aldrig betalat för en drink, chokladask, blommor, resa, hotell, underhåll, ett hus, en familj. Hur går det till?

Klar jag har bjudit på en drink eller middag. 

Avsikten med det är inte att så fört betalar du dn drink så ska du få f*tta.

Menar du alltså att pm du bjuder en kvinna på en drink så måste du få k**lla henne?

Vad är du för en människa?

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Siamkap:

Jag är imponerad. Den unika mannen som aldrig betalat för en drink, chokladask, blommor, resa, hotell, underhåll, ett hus, en familj. Hur går det till?

Hur f-n kan du jämföra att uppvakta en dam och vara en gentleman med att stå med k-n i ena handen och pengarna i den andra?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minutes ago, JJC said:

Klar jag har bjudit på en drink eller middag. 

Avsikten med det är inte att så fört betalar du dn drink så ska du få f*tta.

Menar du alltså att pm du bjuder en kvinna på en drink så måste du få k**lla henne?

Vad är du för en människa?

Jamen du skrev att du aldrig betalat, fast sen visar det sig att du faktiskt har betalat. Betyder det att när du har betalat blir det inget k**ll?

Har i och för sig läst om en dansk ubåtskapten som inte heller betalat och sedemera gift sig i fängelset, utan att betala, men han hade i alla fall byggt en ubåt.

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Siamkap:

Jamen du skrev att du aldrig betalat, fast sen visar det sig att du faktiskt har betalat. Betyder det att när du har betalat blir det inget k**ll?

Har i och för sig läst om en dansk ubåtskapten som inte heller betalat och sedemera gift sig i fängelset, utan att betala, men han hade i alla fall byggt en ubåt.

Jag har inte betalat för att få f*tta, fattar du inte det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar bara ni som bjuder en kvinnligt eller manligt jobbar kompis på drink eller öl så har ni i tanken att ni får k**lla de. Ni har ju betalat så är tanke är att nu är ligg ordnad?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minutes ago, JJC said:

Undrar bara ni som bjuder en kvinnligt eller manligt jobbar kompis på drink eller öl så har ni i tanken att ni får k**lla de. Ni har ju betalat så är tanke är att nu är ligg ordnad?

 

Semantik. Mannens lott, betala före eller efter, hur mycket och hur länge. Generellt kan sägas att betala efter och länge blir mycket dyrare, i vissa fall trevligare i andra fall inte.

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Siamkap:

Semantik. Mannens lott, betala före eller efter, hur mycket och hur länge. Generellt kan sägas att betala efter och länge blir mycket dyrare, i vissa fall trevligare i andra fall inte.

Hallå! det är 2020 nu, och vi är ju jämlika nu  :-) 

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev JJC:

I ena tråd diskuterar man tillåtet åldersskillnad i denna diskuterar man om en svenska pensionär får köpa sig lite sex från en 20- åring. 

Jag vet inte. Jag har aldrig haft behöv av att köpa sex. Det finns mängder med vackra kvinnor som knullar gratis. 

Den dagen jag behöver köpa f*tta då är jag inte en MAN. 

Det var nog det finaste jag läst sedan jag konfirmerade mig😉

 

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Det må göra många här avundsamma

men faktum är

att det finns de som inte behöver betala för sex.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Alarik:

Det må göra många här avundsamma

men faktum är

att det finns de som inte behöver betala för sex.

 

De får nog fan titta sig i spegeln först och sen välja en ärligt som passar in med spegelbilden om de skall ha chansen på napp, de slanka o unga kan de glömma direkt! :D 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev KoratKalle:

De får nog fan titta sig i spegeln först och sen välja en ärligt som passar in med spegelbilden om de skall ha chansen på napp, de slanka o unga kan de glömma direkt! :D 

 

Här glöms inte några.

 

 

Ändrades av Alarik

 

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Alarik:

Här glöms inte några.

 

 

Då blir det till att ta fram plånboken :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Angående förbud för svenskar att köpa sex utomlands. 

Det är ett stort problem med detta. Svensk kritik mot länder som till exempel Polen som förbjuder sina medborgare att utföra abort men åker till Sverige och gör det blir väldigt ihålig. 

Det är massor av saker som Sverige står för gentemot andra länder som blir väldigt svårt att försvara moraliskt om detta genomförs. 

Blir ju lite svårt att kritisera andra länder för att dom förbjuder sina medborgare att göra saker i Sverige. Som att till exempel att bögar ska kunna ha partner i Sverige. Medans Ryssland förbjuder detta för sina medborgare. 

Medans omvänt Sverige förbjuder svenskar att köpa sex i Ryssland. 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Siamkap:

Jag är imponerad. Den unika mannen som aldrig betalat för en drink, chokladask, blommor, resa, hotell, underhåll, ett hus, en familj. Hur går det till?

Han e gigolo såklart 😎

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev hamnoi:

Han e gigolo såklart 😎

Bedömmer du andra efter dina egna bedrifter?

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev JJC:

Bedömmer du andra efter dina egna bedrifter?

Nä, att det är torrt som fnöske mellan öronen på dig har jag begripit för länge sedan sneseglarn.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev hamnoi:

Nä, att det är torrt som fnöske mellan öronen på dig har jag begripit för länge sedan sneseglarn.

Eftersom du känner inte mig ett dugg och bedömmer mig så gör jag samma sak som du och bedömmer dig.

Du och några till låter som riktig äckliga mansgrisar i i svettig changline och skitiga short .

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev JJC:

Eftersom du känner inte mig ett dugg och bedömmer mig så gör jag samma sak som du och bedömmer dig.

Du och några till låter som riktig äckliga mansgrisar i i svettig changline och skitiga short .

 

Vaknat på fel sida storfräsarn😂

Du låter som en mytoman btw.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig betalat prostituerade för ett ligg men därimot har jag lämnat mycket i bidrag till ensamstående hjälpsystrar med barn efter att ha umgåtts med dem😄

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...