Jump to content
Sign in to follow this  
Scandinaviancorner

Finns det nagon Scandinavisk restaurang i Khon kaen

Recommended Posts

Soengsang
3 timmar sedan, skrev rolba:

Kan nog behövas. 

Sist jag var där hade jag svultit ihjäl om inte Seven en hade funnits. I och för sig några mil utanför centrum. 

Fanns väl ställen och inrättningar som fru Rollba inte tycket du skulle se :)

Men ärligt så är gatan vid Kosa rätt skaplig(för att vara Isaan), finns ett par restauranger och dansbarer.

rolba
5 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner:

Hade du svltit i Khon Kaen med alla dessa jattemarknader med tusentals av matstand och restauranger  da ar det natt stort fel pa dig

Som jag skrev så var det några mil utanför stan. Jag äter mycket thaimat men det som serverades där var otjänligt som människoföda. 

4 timmar sedan, skrev Soengsang:

Fanns väl ställen och inrättningar som fru Rollba inte tycket du skulle se :)

Men ärligt så är gatan vid Kosa rätt skaplig(för att vara Isaan), finns ett par restauranger och dansbarer.

Det var innan jag träffat frun. Förvisso ville den jag träffade där i obygden även hon bli min fru. Hon ansträngde sig verkligen så att jag skulle få mat. Hon ringde till och med nån restaurang i Pattaya för att få recept. Det löste sig när mitt ex i Sverige skickade nåt tips som vi lämnade till ett hål i väggen och nästa dag fick jag något ätbart med kyckling om jag minns rätt. 

• Haha 3