Jump to content
IGNORERAD

Vem saknar du från TT?


Joints

Recommended Posts

Jag saknar alla goa gubbar som inte gnällde som gnällspiken Lama Laman 64.

Trollaren Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 82
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Joints

    10

  • ban99arne

    8

  • broder tuk tuk

    7

  • noBuzz

    5

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Jag saknar alla goa gubbar som inte gnällde som gnällspiken Lama Laman 64.

Trollaren Arne

Verkligen fyndigt, du borde få pluskarma för den!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Arne är ett troll som kan trolla!?

Få se när han blivit så duktig att han kan trolla bort sig själv och sedan komma tillbaka igen. Börja med att begära utträde ur forumet..mera skriver jag inte. Kan du trolla eller narras du bara din Narr?

Tror bara att du är stor i orden och liten på jorden.

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Ro SpiggenTak, kunde jag trolla vore nog du en av de första som skulle märka det.

[move]Arne Pokus[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

?? Vet inte riktigt vad 99:an syftar på fast jag vanligen är en klarsynt man. Den som tilldelats titeln forumets Clown kanske kan utveckla sitt svar.

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Arne!

Du blev väl inte putt för att jag frågade om hur fru 99:an arbetar? Det är nämligen min plikt ( under semestertid ) som vice ordförande i fackföreningen för Raketforskarnas bästa. Det är bara så att man måste ta till hårda nypor ibland för att en del skall förstå. Att gå ut med hunden ingår heller inte i arbetet om inga giltiga avtal enligt EU´s utveckling av Långdistansraketer så har medgivit detsamma  :kort:

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest woien

Quote

Bäste Ro SpiggenTak, kunde jag trolla vore nog du en av de första som skulle märka det.

[move]Arne Pokus[/move]

HÄRLIGT BARNE!!! Vilken humor!!!!  :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Link to comment
Dela på andra sajter

Gode Herr Nor-Noien, de va da rart at dere ikke mere surer, munna dere skall vare gla SAAB.

[move]Go tur & Lusekofta i hytta[/move]

Arne Fleksenase

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Gode Herr Nor-Noien, de va da rart at dere ikke mere surer, munna dere skall vare gla SAAB.

[move]Go tur & Lusekofta i hytta[/move]

Arne Fleksenase

Spam!  :kort:

:crazy:

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Herr IFK, jag vill rikta ett uppriktigt tack för att du repriserar mina inlägg.

[move]Lovprisaren Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Bäste Herr IFK, jag vill rikta ett uppriktigt tack för att du repriserar mina inlägg.

[move]Lovprisaren Arne[/move]

Sinun kunniaksi...  8)

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Nonki

Hej

Allting började så bra men nu är lekstugan ett faktum.

Än värre nu än på TT,s tid...

Tragiskt.och ofattbart att ägarna till ett kommersiellt forum som Mai Pen Rai inte har högre ambitioner...

Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nonki!

Ja det är märkligt hur allt trams kan få passera obemärkt medan om man råkar skriva något negativt, men sakligt om thaikvinnor och deras män så rycker den rabiate brandsläckaren Kim genast ut till försvar.

Finns en samling gentlemän på forumet som tycks ha drabbats av fenomenet avstängning,

så fort de gift sig och hittat den rätta så blir plötsligt allt som handlar om barer och bartjejer tabu.

Samma gubbar som tidigare inte hade några trubbel varken med shorttime eller något annat, förvandlas plötsligt till moralens stora väktare.

Jag vet inte riktigt vad det bottnar i,

om det är rädsla eller att dessa gubbar fogar sig efter tjejens vilja för att inte stöta sig med henne.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Captain Thailand

BTT,

Quote

om det är rädsla eller att dessa gubbar fogar sig efter tjejens vilja för att inte stöta sig med henne.

Ja vad skulle det annars vara? Jag kan upplysa dig om att en del gifta kvinnor faktiskt tycker "trohet" är viktigt, hur jäkla trist det än må vara för oss män.

Själv? Uppskattar du att din (eventuella) kvinna kn*llar runt? :rolleyes3:

CT in Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Det optimala i livet kanske skulle varit att de var ok att kn*lla med vem man vill,

men att man bara älskade med sin kvinna...

:crazy: ;D

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

Captain Thailand

Hej,

Quote

Det optimala i livet kanske skulle varit att de var ok att kn*lla med vem man vill

Då skulle inte naturen utrustat oss med svartsjukan ;D

CT in Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej

Allting började så bra men nu är lekstugan ett faktum.

Än värre nu än på TT,s tid...

Tragiskt.och ofattbart att ägarna till ett kommersiellt forum som Mai Pen Rai inte har högre ambitioner...

Nonki

Och Nonki gnäller förstås vidare precis som på TT. Mitt tips till dig blir då att du fortsätter diskutera på ditt eget snälla forum.  :)

Lycka till!

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nonki!

Ja det är märkligt hur allt trams kan få passera obemärkt medan om man råkar skriva något negativt, men sakligt om thaikvinnor och deras män så rycker den rabiate brandsläckaren Kim genast ut till försvar.

Finns en samling gentlemän på forumet som tycks ha drabbats av fenomenet avstängning,

så fort de gift sig och hittat den rätta så blir plötsligt allt som handlar om barer och bartjejer tabu.

Samma gubbar som tidigare inte hade några trubbel varken med shorttime eller något annat, förvandlas plötsligt till moralens stora väktare.

Jag vet inte riktigt vad det bottnar i,

om det är rädsla eller att dessa gubbar fogar sig efter tjejens vilja för att inte stöta sig med henne.

BTT

Ja definitionen på en "moralens väktare" är förstås olika från person till person men om du tycker att det är att vakta moral när t ex jag bemöter dina idi*tiska kommentarer om att alla thaitjejer är h*ror och alla thailandsresande killar är alkoholiserade 50-60 åringar som nöter barstol så ger jag inte mycket för din definition av moralens väktare.

Barer och bartjejer är är inte tabu här på MPR och det borde väl du känna till mycket väl efter alla dina år skrivande nästan uteslutande om detta ämne utan att bli utkastad. 

Kännetecknande för både TT och nu även MPR är , och har alltid varit, att här får du uttrycka dina åsikter även om dom är obekväm i mångas ögon. Hade man inte fått det så hade ju du BTT, med dina djupt föraktfulla uttalanden om thatjejer och blåögda alkoholiserade barstolsnötande feta och flintskalliga gubbar varit censurerad och utkastad för länge sen. Du klagar på att du inte får säga vad du vill och ändå har du aldrig blivit censurerad. Underligt! ;)

Finns ju andra thaiforum å andra sidan som provat att censurera bort alla obekväma åsikter och gnällspikar till medlemmar och det verkar på den låga medlemsaktiviteten där inte vara någon bra strategi i längden.

Och sen så finns det ju forum som utlovar enbart god stämning och trevliga diskussioner som t ex Nonkis hörna men tyvärr så verkar det som att det inte blir just några diskussioner alls där. Trevlig stämning visst, men urtrist värre.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej

Allting började så bra men nu är lekstugan ett faktum.

Än värre nu än på TT,s tid...

Tragiskt.och ofattbart att ägarna till ett kommersiellt forum som Mai Pen Rai inte har högre ambitioner...

Nonki

Exactmente, kan rekommendera forumet Nonkis-Höna där man har en helt lekfri debatt om bärnäsesås och svunna tider.

[move]Åldermannen Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactmente, det är därför man skapar upp en Arne och bygger vidare på traditionen från TT, alla kan bli en Arne.

[move]Xerox-Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Kim!

" med dina djupt föraktfulla uttalanden om thaitjejer"

" dina kommentarer om att alla thaitjejer är horor"

Om du tolkar mina inlägg som att jag skulle syfta på alla nu levande thaitjejer så har du grovt misstolkat det mesta av vad jag skrivit under ca 5 år på TT och nu här på MPR.

Risken finns ju då ochså att andra medlemmar har tolkat mina inlägg på samma sätt.

Enligt dig så sitter jag ju som grodan i en kokosöt och har inte koll längre än till närmsta bar.

Då förstår jag inte hur du sedan kan påstå att jag menar alla thaitjejer.

De har jag väl ingen koll på i så fall.

Visst jag har kanske en del kontroversiella synpunkter på vissa tjejer som jobbar eller jobbat inom prostitiuionsbranchen,

men förakt?

Jag kan inte med bästa illvilja någonsin påminna mig att jag skulle ha föraktat någon thailändsk kvinna, varken i eller utanför baren,

tvärtom så har jag nog kanske varit för snäll i många lägen och älskat för mycket.

Thailändska kvinnor är i allmänhet de raraste, mjukaste, vänligaste och mest omtänksamma kvinnor som finns på jorden.

Hade det inte varit så, så hade jag knappast tillbringat fyra år i Thailand.

Att det sedan finns en och annan lurendrejerska bland barerna vet ju de flesta.

BTT

Kan inte heller påminna mig om någon thaitjej som inte trivts i mitt sällskap, i eller utanför sängen.

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Kim!

Kan inte heller påminna mig om någon thaitjej som inte trivts i mitt sällskap, i eller utanför sängen.

BTT...

Slå dig inte allt för hårt i bröstet. :laugh:   Dom är rara dessa tjejer...ljuga en rätt upp i ansiktet.. :laugh:

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Sangwai!

Visst det finns ganska många lurifaxor bland barnoierna,

men man vinner mycket på att vara snäll, dock inte i alla fall.

Men de flesta människor uppskattar snällhet och vänlighet.

" Myten" om den olyckliga bartjejen ska man nog ta med en nypa salt.

Finns gott om tjejer som faktiskt trivs med det dom gör.

Så länge de själv kan välja sitt sällskap,

behöver de ju inte gå med svinpelle eller perverse Abdullah.

Sedan att det finns en del oyckliga individer som tvingas gå med skitstövlarna,

kan ju inte jag eller du göra något åt.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Sangwai!

Visst det finns ganska många lurifaxor bland barnoierna,

men man vinner mycket på att vara snäll, dock inte i alla fall.

Men de flesta människor uppskattar snällhet och vänlighet.

" Myten" om den olyckliga bartjejen ska man nog ta med en nypa salt.

Finns gott om tjejer som faktiskt trivs med det dom gör.

Så länge de själv kan välja sitt sällskap,

behöver de ju inte gå med svinpelle eller perverse Abdullah.

Sedan att det finns en del oyckliga individer som tvingas gå med skitstövlarna,

kan ju inte jag eller du göra något åt.

BTT

Hehe..

Jag ville bara skoja lite med dig ang. att tjejerna har gillat ditt sällskap i sängen...Det var allt..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...