Jump to content
IGNORERAD

Vem saknar du från TT?


Joints

Recommended Posts

Guest jing jing

Quote

Men snälla BTT :diablo: Är Du så korkad att Du tror att alla de tjejer som mer eller mindre tvingas in i ett liv som prostituerade är lyckliga därför att dom får träffa torskar. Alla människor gör det bästa av sin situation var dom än befinner sig, i skolan, miltären,fängelse, i svåra dåligt betalda arbeten eller i baren i Pattaya skaffar man sig vänner att ha något gemensamt med, men att därför tro att det är ett lyckligt liv, Njaaa så kul kan det inte vara att agera madrass åt mer eller mindre tankade torskar, alla dom andra, utom Du, betalar ju för sex av den anledning att dom vill ha det just då och där, inte f-n tänker dom på att göra damen lycklig, dom får ju inga kläder :D:D Vakna upp nu, DET ÄR INTE ROLIGT ATT VARA HO-A, dom gör det för PENGAR.

Hur roligt är det egentligen att vara HO-A? Har du egen erfarenhet eller du bara gissar?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 82
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Joints

    10

  • ban99arne

    8

  • broder tuk tuk

    7

  • Rospigg

    5

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Men snälla BTT :diablo: Är Du så korkad att Du tror att alla de tjejer som mer eller mindre tvingas in i ett liv som prostituerade är lyckliga därför att dom får träffa torskar. Alla människor gör det bästa av sin situation var dom än befinner sig, i skolan, miltären,fängelse, i svåra dåligt betalda arbeten eller i baren i Pattaya skaffar man sig vänner att ha något gemensamt med, men att därför tro att det är ett lyckligt liv, Njaaa så kul kan det inte vara att agera madrass åt mer eller mindre tankade torskar, alla dom andra, utom Du, betalar ju för sex av den anledning att dom vill ha det just då och där, inte f-n tänker dom på att göra damen lycklig, dom får ju inga kläder :D:D Vakna upp nu, DET ÄR INTE ROLIGT ATT VARA HO-A, dom gör det för PENGAR.

Tror inte många tvingas in till barerna, inte nu längre i alla fall..dom som kommer dit kommer av egen kraft och jag tror nog att på 97% av alla barer så går dom med vem dom vill, av alla de barer jag varit på så har då tjejerna valt själv om dom vill gå med nån eller ej, har sett massor av gubbar blivit nekade utav brudarna för att dom inte varit tillräckligt attraktiva för tjejerna. så lite överdrivet skrivet tycker jag nog att det vart.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hehe, ja buzzen. med tanke på dina egna skriverier och "know how inlägg" så måste man väl få undra hur var all din kunskap kommer i från?

Som det ser ut nu så (med hänvisning till ditt eget inlägg) så klarnar bilden något. Men det kan bara du själv bekräfta eller dementera.

Men om du har så pass bra koll på hur tjejerna "måste jobba" i barerna i Pattaya så krävs det ett visst engegeman. Och det har tydligen du!    :whistle:

Men det är hel ok för mig, jag dömmer inte dig för detta.

Lev livet NU, imorgon kan det vara försent!

Sorry bajanajjarn.. men dina inlägg är för dumma för att jag ska orka svara seriöst.   :glasses:

Tolka och undra på du.   :great::)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Sorry bajanajjarn.. men dina inlägg är för dumma för att jag ska orka svara seriöst.   :glasses:

Tolka och undra på du.   :great::)

HAHA buzzen, din retorik väcker bara fler frågetecken.

Hur smart är du egentligen?  :mdr:  

Du skriver med egna ord. Hur många barer känner du till i Pattis där tjejerna inte måste "gå" med gäster om de inte vill bli av med jobbet eller jobba gratis? De barerna blir allt färre och färre. Just för tillfället känner jag bara till 2.

Kanske är jag dum och inte fattar vad du menar, men med din intelligens så borde denna fråga snart vara avklarad, där du enkelt beskriver vad du menar, och svarar på min enkla fråga.

hhhmm  ja.tänk om man var så smart som du buzzen...  :beurk:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Ja, du är dum.    :wai:   :morgon:

Natti natti.  :glasses:

Haha. bifogar ditt inlägg så kan du läsa om det i morgon..

Citat från: noBuzz skrivet igår kl. 13:25:37

"trivs med de dom gör" ??

Hur många barer känner du till i Pattis där tjejerna inte måste "gå" med gäster om de inte vill bli av med jobbet eller jobba gratis?

De barerna blir allt färre och färre. Just för tillfället känner jag bara till 2.

Det finns naturligtvis säkert fler men att det finns "gott om" tjejer som kan välja sitt sällskap är en stor överdrift.

De kan välja mellan ett antal gäster de egentligen inte har något personligt intresse av att vara intima med.

Men de flesta kan inte välja att avstå några månader och vänta på någon de verkligen vill gå med.

"trivs".. gör nog ingen.

Eller menar du på fullt allvar att det finns tjejer som vaknar på morgonen - fulla av energi och entusiasm inför mötet med

dagens barhängare och fulla av förväntan inför vad dagens händelser på jobbet ska ge dem för lärdomar eller spännande sociala kontakter?

I bästa fall kan de tycka att det är kul att dansa, träffa kompisar, och fly den allmänna tristessen.

Men trivas ??

Men låt mig gissa... visst trivs bartjejerna i ditt och BTT:s sällskap .. fan... du är ju en riktig örn buzzen...  :D   respekt... :oh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

"trivs med de dom gör" ??

Hur många barer känner du till i Pattis där tjejerna inte måste "gå" med gäster om de inte vill bli av med jobbet eller jobba gratis?

De barerna blir allt färre och färre. Just för tillfället känner jag bara till 2.

Du får väl bli som BTT, lite mer matafai, så kommer brudarna nobba dig oftare och du kommer känna till fler :lol:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...