Jump to content
IGNORERAD

Maitans Strandhugg (Changhugg)


Maitan

Recommended Posts

Vill bara säga att när ja gick i skolan så hade vi varken räknesticka eller miniräknare

Dom två sista här är reservmorsan och dom två sista changen, men under den här nedladdningen

har det gått ner några mer. :drinks:

post-3491-125162546787_thumb.jpg

post-3491-125162583175_thumb.jpg

post-3491-125162546787_thumb.jpg

post-3491-125162583175_thumb.jpg

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,5k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Maitan

    628

  • måne

    86

  • Nerike

    47

  • Odin

    39

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Måste ju säga att det ser perfekt ut utan med lite folk för du vill väl ha lite avkoppling.

Sen lite bikinibrudar kanske man skulle sakna om det var så där dött varje dag men det

löser väl du på Natthugget som vi har sett prov på.

Hopps du fortsätter med bilder.

Du är vår motsvarighet till Herman Lindqvist "rösten från östen" eller vad han brukade säga

när han jobbade i HongKong och rapporterade hem om vardagliga ting som hände.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjänare Broskan,tack ja det är lite folk nere på sranden.Men bikinibrudar skall allt

finnas,skall jaga dem bättre.Som du säger vill man ha avkoppling från guesthouset och

bara gå ner ca 70 meter och komma bort.Haft bra beläggning augusti månad ca 70% men

måste bort alla frågor som blir av gäster som är nere första gången,men det är ett servic

yrke hör till.

Hälsningar Maitan :drinks:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjänare gubbs ny dag för mitt strandhugg :mdr:

Det här kanske kommer att bli samma som varje dag(missat en dag)bild på beer chang o.s.v(som är förbannat göött eller hur Herr Chang)

Men detta är vad som händer här nere nu lite folk samma under helger när Thai kommer ner,som ni såg igårs bilder.Så ja skall försöka

att skriva mer om vad som går igenom min skalle(den som sitter över axlarna)och vad ja funderar över när ja sitter där nere och drömmer.

Kom bara ihåg att ja bara har gått nio års grundskola,men har en jävla bra livs erfarenhet.Men kanske stava eller att lägga upp det ja

skriver kommer helt från mitt hjärta.Broskan,Balut Power kanske några med som har verkligen inspererat mig för att göra detta.Någ om

detta,släpper handbromsen nu. :suicide:

Vaknade idag var nervös hur det hade gått för mitt lag i allsveskan,loggar in får se i chatten.Ser där att clion hade skrevet att

Blåvitt hade spela bra.Med en gång in på Blåvitts hemsida ser de hade gjort en otroligt spel(BP så vad det),snacka om att bli glad.

Sen in på tråden Allsvenskan=Blåvitt skiver min glädje ja hade(har fortfarande)la ut bilder och tog en liten chang klockan var inte

12,00 än men (bara) att fira många (support)härliga fotbolls lag.Tittade på mina mail några bokningar(för januari månad))inte illa

tänkte ja.Sen kom tankarna vad som kommer att hända på srandhugget idag,den lilla röda gubben dyker upp på min vänstra axel.Säger

Maitan ta med dig din Blåvitta tröja som hänger på väggen när du går ner,fan tänkte ja det ligger nåt i detta.Måste hitta på nåt

åt mina vänner här på MPR,då kommer ja på detta leta upp en snygging(känner igen detta)sexig kvinna på stranden ta på henne tröjan

phota henne och lägg upp det på MPR,för nån skulle slå volter helt säkert.(BP,Broskan,m.m m.m)Gör detta är på väg ner..

Nu när ja närmar mig min stol som ja har där nere,ser ja att här finns inget folk,beställer min chang(göött Her Chang).Det här

kommer att gå åt ja ni vet.Sitter där med min chang,blåvitt tröja cigg(LM Mentohl Lars60 samma som du rökar visst)och tänker detta

kommer inte att något vidare,inga sexiga brudar som man kan hänga sin fina tröja på och reta sina gooaa gubbs med på MPR.Vad händer

jo man börjar drömma,ser man en äldre herre(reserv morsans gubbe)hur gick det igår när han var ute spela kort med sina kompisar.

Han ser inte glad ut,ok förlorat sina pengar han drog in dan före på stranden.Blicken går över till reserv morsan sliter som ett

djur springer fram och tillbaka,mellan olika leveranser mellan kunder så frågar hon mig allt bra Maj (det är vad kallar mig)Vad

ja vill säga med detta är hur lätt man bara försvinner iväg i sina drömmar.För mig är detta bästa medecin njuta leva och försöka

behålla hälsan,å leva 30 år till!!!!!!!!!Gubbs lägger av nu för att det börjar bli jobbigt :mdr:

Kommer två bilder från idaq,men böööaaa finns inget folk men massa Beer Chang(den gillar vi Herr Chang)

Mvh Maitan i Jomtien. :drinks:

post-3491-125170960421_thumb.jpg

post-3491-125170989223_thumb.jpg

post-3491-125170960421_thumb.jpg

post-3491-125170989223_thumb.jpg

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena Maitan, trevlig liten historia du fick ihop, mera av den sorten :wai:

Och bilder på Chang blir man inte trött på, bara sugen på att göra dig sällskap där nere på stranden.

Chang på dig Maitan :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

För mig känns inte direkt den stranden lockande

En skog av solstolar, parasoller och lite sand men inte en gnutta himmel man ser och alldeles öde

men det kanske är bättre än packat som i en sillburk förstås

Nä. tacka vet jag en lugn stilla strand på Koh Chang i skuggan av stora palmer med vind och vågbrus som sakta vaggar en till sömns

Gärna med en Chang eller GT i handen

och varför inte en skön massage en timme under en palm

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Maitan,

Om du inte omedelbart slutar tortera mig med bilder på Beer Chang blir du bannad!

Nej, skojar bara... men nog blir man sugen ;-) Mentholcigaretterna kan du dock få behålla... fast det är klart, är man likt mig slav under nikotinet så är det väl bättre än ingenting.

Men tack för bilder och strandrapport!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

För mig känns inte direkt den stranden lockande

En skog av solstolar, parasoller och lite sand men inte en gnutta himmel man ser och alldeles öde

men det kanske är bättre än packat som i en sillburk förstås

Nä. tacka vet jag en lugn stilla strand på Koh Chang i skuggan av stora palmer med vind och vågbrus som sakta vaggar en till sömns

Gärna med en Chang eller GT i handen

och varför inte en skön massage en timme under en palm

Usch vad det lät tråkigt med en lugn o stilla strand, jag skulle få myror i brallen efter 5 röda.Lite liv och rörelse får det allt vara för mig!

Maitan, du ser väl till att hålla kylen välfylld :drinks:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vore sköj om man kunde få ihop en strandträff därnere,finns många härifrån som jag skulle vilja träffa IRL och svinga några bägare med + allt annat som hör till :bag: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Gubbs :drinks:

Tallviking förstår vad du menar men väl långt för mig till Koh Chang,bara för att

koppla av en stund från jobbet. :mdr:

Lamai64 i dom nya lokalerna ha ja mer kylar,så det löser sig. ;)

Herr Chang du e än göörr goo snubbe,hoppas du å tanten kan hälsa på när ni har

vägarna åt detta hööll. B) J-vlar glömde kompis här kommer ett pics :drinks:

Mvh Maitan. :wai:

post-3491-125173519037_thumb.jpg

post-3491-125173519037_thumb.jpg

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

lamai64,när är du nere?? Mvh Måne

Songkhran förhoppningsvis om inte jobbet kommer ivägen :drinks:

Hur är det med Herr Månes reseplanering?

Lamai64 i dom nya lokalerna ha ja mer kylar,så det löser sig. ;)

Mvh Maitan. :wai:

Var det oktober du flyttade eller? inflyttningsfest 1:e oktober kanske :crazy:

ps. maitan, du vet väl att det kostar 5 Chang och 10 Turkar för att använda sig av min bild som du gjorde ovan ;)

Ändrades av lamai64

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Maitan han sitter nere vid beachen varje dag och kollar på katöjer, men det törs han inte skriva här.

Han är rädd att nån ska tjalla för frun.men vi gentlemen gör ju inte sånt.

möljis

Link to comment
Dela på andra sajter

Maitan han sitter nere vid beachen varje dag och kollar på katöjer, men det törs han inte skriva här.

Han är rädd att nån ska tjalla för frun.men vi gentlemen gör ju inte sånt.

möljis

Just det och här är bildbeviset, från i dag.

Jan L

post-3360-125179712986_thumb.jpg

post-3360-125179712986_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Lamai, känner du igen Maitans bild på Chang-burken? whistle.gif

BP kolla färgen och texten på burken, dessutom är den plåtad i en flygkabin, 1:st class, helt klart att det är lamai64 som varit framme med kameran.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej göbbs,f-n vad ni jagar mig :drinks:

Walle,flytten är till lokalen brevid.Så ingen längre sträcka. ;)

Möljis,ta de lite lungt javisst finns det katöyer här(ler) å det

är härligt att se på(skrattar) :mdr:

Jan L,vill du också ha en liten turk,som Lamai64 vill. :dance1:

Clas391,de går ju ej att lägga ut nån annan sort eller. :great:

Mvh Maitan. :bag:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Vet att Mait har det lite stressigt i dessa flytt tider så jag får väl hjälpa han med ett hugg :drinks:

Thailand177.jpg

om Mait tittat ner till höger på bilden han är på ovan, hade han sett denna varelse i string bikini B)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...