Jump to content
IGNORERAD

Maitans Strandhugg (Changhugg)


Maitan

Recommended Posts

  • Svar 1,5k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Maitan

    628

  • måne

    86

  • Nerike

    47

  • Odin

    39

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Älvängen Ale Kommun 3mil norr om götet på 45an mot Trollhättan :diablo::diablo::diablo:

post-3713-126667487318_thumb.jpg

post-3713-126667490461_thumb.jpg

post-3713-126667487318_thumb.jpg

post-3713-126667490461_thumb.jpg

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

När man ser den bilden Drivern så längtar man inte hem till Götet. Hur mycket snö ligger det nu? Då är väl det islagt utanför skärgården? Tack för den bilden f-n vad snö..

Mvh Maitan :drinks:

Det är svårt beräkna snödjupet,50-60cm kanske och drivor på metern.Jag åkte med fraktbåten till Styrsö med lastbilen för någon vecka sedan för ICA,då var det folk ute och gick mellan öarna.Såg iskanten som färjan drog upp och det var nog 25 cm tjocka flak.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har ringt efter grabben vill du tjäna 500 så kan du komma å skotta taket på förrådet och garaget:dance1:

ställde ut trädgårdsbordet och där la jag en del bröd till fåglarna

köpte även dom grejerna på tvättlinan så fåglarna ska få lite mat

men det har inte vart någon här (dom och rådjuren dör som flugor för tillfället enl Metro)

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

:crazy:

Ja gubbs nu tog man sig ner till stranden idag för en Chang, börjar bli lungnare nu och då drar jag snabbt ditt ner.

Tänkte på om det kommer att finnas några fina brudar när man kommer ner, eller katöjer.vi får se.

Och vad händer man sätter sig ner beställer in sin goa Chang å njuter, tänker här var det dåligt med folk och sätter

igång å pratar med dom man känner. Ber om ursäkt men min vanliga thaitjej måste man ta kort på, å så blir det som det

blir. Men nu när ja skriver detta så har man bomull runt skallen :drinks::whistle::crazy: vi får se hur det blir imorron.

Mvh från ängelen Mait. :drinks:

post-3491-126692322249_thumb.jpg

post-3491-126692329325_thumb.jpg

post-3491-126692336284_thumb.jpg

post-3491-126692342489_thumb.jpg

post-3491-126692348416_thumb.jpg

post-3491-126692355287_thumb.jpg

post-3491-126692322249_thumb.jpg

post-3491-126692329325_thumb.jpg

post-3491-126692336284_thumb.jpg

post-3491-126692342489_thumb.jpg

post-3491-126692348416_thumb.jpg

post-3491-126692355287_thumb.jpg

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner du inte en oemotståndig lust att gå ner till stranden idag?? Å knäppa lite fler trevliga bilder :whistle:

Har just varit ute med hundarna, och snödjupet har nästan halverats på ett par dagar.

Men på Måndag skall kylan komma tillbaka :suicide:

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

rävjagare :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Stövare tror jag .Hern är väl ute nu och fixar en Rådjursadel :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det är ju det bästa köttet :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej gubbs..

Solly att svaret dröjde men jag åkte till bolaget och inhandlade lite pilsner till kvällens Älgstek

Jag har 2st Borderterrier's hemma och 2st Plotthounds som inte bor hos mej (det går inte att ha dom i en lgh.)

Och Clion har rätt rådjurssadel är enligt min smak bland det godaste man kan äta, men du får bilda dej en egen uppfattning i April Mait.

Förresten e du med på att du och jag fixar den svenska matdelen av viltbuffen?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej gubbs..

Solly att svaret dröjde men jag åkte till bolaget och inhandlade lite pilsner till kvällens Älgstek

Jag har 2st Borderterrier's hemma och 2st Plotthounds som inte bor hos mej (det går inte att ha dom i en lgh.)

Och Clion har rätt rådjurssadel är enligt min smak bland det godaste man kan äta, men du får bilda dej en egen uppfattning i April Mait.

Förresten e du med på att du och jag fixar den svenska matdelen av viltbuffen?

Tar du med dig sadlar så de räcker till en liten testing? B)

Jag har nog hyggligt med kilo ledigt i väskan som jag kan släpa ner om nån vill ha nåt där nere, men blir ju en liten omväg via Flappe men kylning brukar funka rätt bra.Säg till isf eller pm-a...

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Sadlarna kommer, men om du vill så får du gärna ta med dej ett svin eller två... hehe

ha det såå jävla bra gubben.

Har du sparat mitt nummer?

Ändrades av Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sadlarna kommer, men om du vill så får du gärna ta med dej ett svin eller två... hehe

ha det såå jävla bra gubben.

Har du sparat mitt nummer?

Jag har med mig ett svin, han har sittplatsen jämte mig på flygen :crazy:

Ditt nummer finns väl kvar här på mpr så de e tillgängligt, får kanske be svinet att ringa ett första samtal för jag o mobiler.. :bag:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Nää mitt nr. finns inte här, men Måne har det och P3 åxå så det löser sej sikkert,

Lev som satan nu kompis vi har bara ett liv och använd det... det tänker iaf, jag göra..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nää mitt nr. finns inte här, men Måne har det och P3 åxå så det löser sej sikkert,

Lev som satan nu kompis vi har bara ett liv och använd det... det tänker iaf, jag göra..

Skicka gärna de via pm då, de e min telefåne-bok! då vet man ju iaf var man skall leta... :D

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...