Jump to content
IGNORERAD

Tips Vid Köp Av Iphone.


honken

Recommended Posts

Tja, nu har trådskaparen problem o ringa med sin iphone iaf... :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 763
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    71

  • GammalDansken

    50

  • korp

    41

  • peerhan

    31

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

En sanning med modifikation Clion.

Bara för att dom ligger där nere drar dom inte ström utan dom ligger i dvala.

5 lie power drar det nog om MÅNGA mappar ligger i dvala :giggle: varför har nallen den funktionen i så fall :giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

5 lie power drar det nog om MÅNGA mappar ligger i dvala :giggle: varför har nallen den funktionen i så fall :giggle:

Ok...tro vad du vill men det är som jag säger.

Programen ligger i vila och drar ingen ström bara för att dom finns i den listan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok...tro vad du vill men det är som jag säger.

Programen ligger i vila och drar ingen ström bara för att dom finns i den listan.

Efter att ha läst på så kan jag bekräfta att det är som ovanstående skribent skriver.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Efter att ha läst på så kan jag bekräfta att det är som ovanstående skribent skriver.

Och jag vidhåller att det är en sanning med modifikation och inte så att man behöver rensa listan i tid och otid för att spara batteri.

För det är inte så att programmen ligger och arbetar i bakgrunden förutom tex Spotify.

Utan och dom ligger i dvala eller viloläge hur man nu vill definera det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett tips till, tryck på avstängningsknapper och centrumknappen samtidigt så tar du en skärmdump

Link to comment
Dela på andra sajter

IsaanWarrior

Gör man som mackan33 säger så kan man göra så här med tapatalk..57e34f09-641a-3cbb.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Program i viloläge är fortfarande igång fast dock mer begränsat än om de vore aktiva, sedan är det upp till dig som användare om du litar på att de som har gjort programmen sett till att det inte använder några onödiga resurser i viloläget.

Sedan tror jag i och för sig inte att det spelar någon större roll om man rensar eller inte, så vidare det inte är ett tillfälle då du verkligen måste maxa batteritiden. T.ex. om du är borta länge och inte kan ladda telefonen

Link to comment
Dela på andra sajter

Poängen med viloläge är väl också att programmen går igång snabbare. En del program har ju omfattande initiering som måste göras om programmet inte varit igång tidigare.

Dessutom hamnar man i regel på exakt på samma ställe i programmet som man var tidigare.

Det går att exekvera kod i viloläget, men det krävs speciella OS-anrop för det och jag tvivlar på att särskilt många program lagt in det.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Nu finns det en app til iPhone.

ska enligt artikeln bota homoseksualitet med hjälp av Jesus Kristus.

Obs! Gratis.

Läs mera i SvD

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Stog något idag i tidningarna, och står på skatteverkets hemsida ang en app utgiven av vårat kära skatteverk, där man kunde godkänna sin deklaration.

Den skulle av jag förstod finnas tillgänglig i appstore, men jag kan inte hitta den.

Skulle tydligen också finnas en app för googletelefoner.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skatteverket med en App, nu blir jag lite stolt över att vara Svensk igen :) Jag tycker att allt vi har en ganska modern och effektiv byråkrati med stor valfrihet för det mesta.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Skatteverket med en App, nu blir jag lite stolt över att vara Svensk igen :) Jag tycker att allt vi har en ganska modern och effektiv byråkrati med stor valfrihet för det mesta.

Ja, inte för att man gillar att betala skatt, men Skatteverket har onekligen gjort det mycket smidigt att lämna uppgifter över internet. Både för företag och privatpersoner.

Även Bolagsverket har bra tjänster för att starta olika typer av företag via internet.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...