Jump to content
IGNORERAD

Tips Vid Köp Av Iphone.


honken

Recommended Posts

Guest Lappen

Den bästa telefonen är den som passar ens behov bäst och INTE vad andra tycker eller tror passar bäst.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 763
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    71

  • GammalDansken

    50

  • korp

    41

  • peerhan

    31

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest wUThai

Den bästa telefonen är den som passar ens behov bäst och INTE vad andra tycker eller tror passar bäst.

Mja, dom flesta Iphoneägare vet sällan sitt eget bästa. ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, dom flesta Iphoneägare vet sällan sitt eget bästa. ;)

Anser du att Android-Troll vet det bättre ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför skulle jag gråta när jag köpt bästa mobilen?

Nu får man väl hoppas att alarmet fungerar om fyra och en halv timme... har förstås även min fina väckarklocka från Thailand ;)

Herr Chang har talat.

Inte gråta nu sa jag he he

Link to comment
Dela på andra sajter

Den bästa telefonen är den som passar ens behov bäst och INTE vad andra tycker eller tror passar bäst.

Lär dig nu Lappen att den bästa bilen, teven, telefonen, huset, resan, semestern och så vidare....

Är den som din granne har råd med, och det han inte har råd med är självklart ren skit....framförallt om du själv har råd med det!

Avundsjuka och jante......tror jag nog det kallas..eller.

För övrigt har jag just fått ärva min sons iPhone 3G, och hör och häpna, jag älskar den, den bästa telefonen jag haft, satt på stranden och tittade på Tour de ski live, funkade kanon och kostade just nada (4 öre per minut)

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Lär dig nu Lappen att den bästa bilen, teven, telefonen, huset, resan, semestern och så vidare....

Är den som din granne har råd med, och det han inte har råd med är självklart ren skit....framförallt om du själv har råd med det!

Avundsjuka och jante......tror jag nog det kallas..eller.

För övrigt har jag just fått ärva min sons iPhone 3G, och hör och häpna, jag älskar den, den bästa telefonen jag haft, satt på stranden och tittade på Tour de ski live, funkade kanon och kostade just nada (4 öre per minut)

Ang mobiler tror jag inte priset är avgörande är så liten skillnad ,

huvudsaken alla trivs med sitt och jag får pika changen :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan förstå att folk fram tills nu har valt att köpa Iphone, tittade själv på Iphone tills jag fick nys om följande telephoner, de som väljer att köpa Iphone efter det att dessa två telephoner finns på marknaden borde börja fundera på deras sexuella läggning.

LG Optimus x2

Motorola Atrix

Båda modellerna är ute under Q1 2011, LG optimus x2 släpps i Asien under Januari.

Ändrades av Rob
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan förstå att folk fram tills nu har valt att köpa Iphone, tittade själv på Iphone tills jag fick nys om följande telephoner, de som väljer att köpa Iphone efter det att dessa två telephoner finns på marknaden borde börja fundera på deras sexuella läggning.

LG Optimus x2

Motorola Atrix

Båda modellerna är ute under Q1 2011, LG optimus x2 släpps i Asien under Januari.

Nya Sony Ericsson Xperia ARC är inte helt fel heller !!

Fräscht operativsystem, snabb processor och en grafikmotor hämtad från tv-världen är lite av var Xperia Arc bjuder på.

1583764668.jpg

Sony Ericssons Xperia Arc har muskler och senaste versionen av Android.

Det har känts som om Sony Ericssons Xperia telefoner släpat efter en del. Den där riktiga kraften har saknats och förhållandevis gamla Android-versioner har använts.

Så är inte fallet hos den första Xperia-telefonen för året som nu presenteras på CES-mässan i Las Vegas. Det är en 8,6 millimeter tunn sak vid namn Xperia Arc. Nytt i den här modellen är skärmtekniken Mobile Bravia Engine, som är en mobil version av tekniken som används i Sonys tv-apparater.

Xperia Arc, har en 4,3 tum stor skärm. För kraften står en snapdragonprocessor på en gigahertz och innanför skalet sitter en åttamegapixelkamera med vilken du kan ta bilder och spela in hd-video. Vill du visa bilderna och filmklippen på din tv så går det också bra eftersom telefonen har en hdmi-anslutning. Operativsystemet är senaste versionen av Googles Android 2.3, Gingerbread.

Xperia Arc kommer att lanseras på utvalda marknader i slutet av första kvartalet. Vad telefonen kommer att kosta är ännu inte känt.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Nya Sony Ericsson Xperia ARC är inte helt fel heller !!

Fräscht operativsystem, snabb processor och en grafikmotor hämtad från tv-världen är lite av var Xperia Arc bjuder på.

1583764668.jpg

Sony Ericssons Xperia Arc har muskler och senaste versionen av Android.

Det har känts som om Sony Ericssons Xperia telefoner släpat efter en del. Den där riktiga kraften har saknats och förhållandevis gamla Android-versioner har använts.

Så är inte fallet hos den första Xperia-telefonen för året som nu presenteras på CES-mässan i Las Vegas. Det är en 8,6 millimeter tunn sak vid namn Xperia Arc. Nytt i den här modellen är skärmtekniken Mobile Bravia Engine, som är en mobil version av tekniken som används i Sonys tv-apparater.

Xperia Arc, har en 4,3 tum stor skärm. För kraften står en snapdragonprocessor på en gigahertz och innanför skalet sitter en åttamegapixelkamera med vilken du kan ta bilder och spela in hd-video. Vill du visa bilderna och filmklippen på din tv så går det också bra eftersom telefonen har en hdmi-anslutning. Operativsystemet är senaste versionen av Googles Android 2.3, Gingerbread.

Xperia Arc kommer att lanseras på utvalda marknader i slutet av första kvartalet. Vad telefonen kommer att kosta är ännu inte känt.

Mycket fin telefon, men den har inte dubbla processorer samt GPU ifrån NVIDIA som de telefonerna jag nämde :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket fin telefon, men den har inte dubbla processorer samt GPU ifrån NVIDIA som de telefonerna jag nämde :)

Stämmer. Men med tanke på vad både LG och Motorola sysslat med de senaste åren inom mobiltelefoni skulle jag nog vara lite försiktig med deras produkter innan de testats ordentligt

HTC Thunderbolt kommer snart också och den blir klart intressant

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan förstå att folk fram tills nu har valt att köpa Iphone, tittade själv på Iphone tills jag fick nys om följande telephoner, de som väljer att köpa Iphone efter det att dessa två telephoner finns på marknaden borde börja fundera på deras sexuella läggning.

LG Optimus x2

Motorola Atrix

Båda modellerna är ute under Q1 2011, LG optimus x2 släpps i Asien under Januari.

Ha ha dom är inte bara sektmedlemmar Apfånarna dom ligger lite åt andra hållet också , härligt inlägg Rob

Link to comment
Dela på andra sajter

Fantastiskt vilka känslor Apple och iPhone väcker. Och nu menar jag i motsatt läger. Klar barnpsykologi dvs avundsjuka. Vad kan det annars vara? Lustigt att folk orkar vara bittra över en mobiltelefon de inte ens har.

Haha upp med hakan nu och fortsätt tumma på era egna mobiler :giggle:

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
GammalDansken

Dom lyckades nästan att pricka in Changen med beskrivningen av Fanboyen.

Bortsett från att han i brist på AT&T skyller allt på Microsoft.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fanns inte med för jag är en korsning mellan The Fanboy och The Hacker mest åt den sistnämnda.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Jag fanns inte med för jag är en korsning mellan The Fanboy och The Hacker mest åt den sistnämnda.

Jag trodde du var "The Unappreciative"

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

bone-wife.jpg

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

139 SVT Text Torsdag 10 feb 2011

UTRIKES Publicerad 9 februari

Hård internkritik på Nokia

Vd:n för den finska mobiltillverkaren Nokia, Stephen

Elop,ärrasande över att företaget förlorat "kriget" om

smartphone-marknaden mot Apple och Google.

I ett mejl som läckt till den amerikanska tekniksajten

Engadget idkar han brutal självkritik.

Elop konstaterar att Apple kom med

sin första Iphone 2007 och att Nokia

inte har något som kan konkurrera.

-Otroligt, enligt Elop som gör liknel- sen att Nokia står

på en brinnande plattform.

Inrikes 101 Utrikes 104 Innehåll 700

Mvh

Skibi

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

139 SVT Text Torsdag 10 feb 2011

UTRIKES Publicerad 9 februari

Hård internkritik på Nokia

Vd:n för den finska mobiltillverkaren Nokia, Stephen

Elop,ärrasande över att företaget förlorat "kriget" om

smartphone-marknaden mot Apple och Google.

I ett mejl som läckt till den amerikanska tekniksajten

Engadget idkar han brutal självkritik.

Elop konstaterar att Apple kom med

sin första Iphone 2007 och att Nokia

inte har något som kan konkurrera.

-Otroligt, enligt Elop som gör liknel- sen att Nokia står

på en brinnande plattform.

Inrikes 101 Utrikes 104 Innehåll 700

Mvh

Skibi

En mycket uppfriskande självinsikt.

Kanske finns lite hopp för Nokia trots allt.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Japp

Tufft att vara Nokiaanställd när t.o.m. chefen påstår att de är sämre än Apple.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Avregistrerad clion

Haha...och det där tror du på wUThai eller?

Clion kul att du är nöjd med din telefon men den går inte att jämföra med en Iphone.

Den spelar i högre division med tanke på vad du kan göra med den.

Var inne på tres affär i st an för uppgradering av bredbands stickan

och givits vis så såg dom att mitt mobilabonnemang går mot sitt slut och eftersom det tjatas så mycket om iphone så förlängde jag abonnemanget och fick en iphone4.men vete sjutton har inte öppnat paketet än.Sa till försäljarn fan det ser ut som parfymkartong

så nu har jag lästoch googlat på den

en grej som vart jobbig är ju sim kortet när jag aktiverar phånen så gäller inte sim kortet (större) i ericson så om phånen skulle krångla har jag inget simkort till ericson

Det som jag skulle vilja ha är en gps som Drivern hade i sin Nokia n8 med röststyrning

Visserligen kan man köpa det å andra nappar

pojken sa nåt om jailbroking??? måste man inte ha en Mackdator då???? :sFduh::giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Toprunner

Själv inväntar jag med spänning min nästa telefon. En Nokia E7 med windows 7. Jag är säker att den kommer ge mig samma tillförlitlighet och nöje som det dussin föregående Nokia produkterna gett mig :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv inväntar jag med spänning min nästa telefon. En Nokia E7 med windows 7. Jag är säker att den kommer ge mig samma tillförlitlighet och nöje som det dussin föregående Nokia produkterna gett mig :wai:

Inte för att jag kan ta i en Apple-produkt utan att spy men än värre är nog Nokia.

Hur fan kan dom låta bli att stoppa i Android-OS i en lur när det finns hur mycket gammla kunder som helst som älskar deras hårdvara och bara drömmer om ett vettigt operativsystem...hade sålt hur mycket som helst.

Nej,istället ska det köras med Symbian till ruinens brant och när dom väl inser att det inte finns en människa med en IQ över 23 som står ut med skiten så hoppar dom på nästa tåg som redan sågats av konsumenerna(möjligt att det är bra men inte många har viljat köpa det) :suicide:

Bye bye Nokia,i framtiden är ni nog bara stora vid mobilhysstnings-tävlingar i norra Finland :haha:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...