Jump to content
IGNORERAD

Tips Vid Köp Av Iphone.


honken

Recommended Posts

  • Svar 763
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    71

  • GammalDansken

    50

  • korp

    41

  • peerhan

    31

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Iphone fortfarande större än android.

Källa

Och då känner du till siffrorna för två månader sen också förmodar jag.

Där sköt du dig själv i foten :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Android har ALDRIG varit större än iPhone

Källa

iPhone är EN tillverkare, Andriod finns i många telefoner konstigt annars vore om dom inte knappade in.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Android har ALDRIG varit större än iPhone

Källa

iPhone är EN tillverkare, Andriod finns i många telefoner konstigt annars vore om dom inte knappade in.

Att Android kommer att springa förbi Iphone är ju en tidsfråga. Att folk väljer Android är ju ganska uppenbart varför dom gör det. Det är inte själva telefonen man tycker illa om, det är hela konceptet med CrApple som får det att vända sig i magen. En Iphone med Android, då hade jag också kanske köpt en. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Att Android kommer att springa förbi Iphone är ju en tidsfråga. Att folk väljer Android är ju ganska uppenbart varför dom gör det. Det är inte själva telefonen man tycker illa om, det är hela konceptet med CrApple som får det att vända sig i magen. En Iphone med Android, då hade jag också kanske köpt en. :)

Du kan ju alltid köpa en iPhone och jailbraka den.

Det är ju självklart att Andriod kommer bli större än iphone (iOS). Andriod sitter ju i fler och fler telefoner från fler och fler tillverkare. Det är ju helt otroligt hur det inte redan är större. iOS kommer ju dock i mer och mer Apple produkter, tex iPad och säkert mer senare. Dock är det ju enbart Apple som har det operativsystemet så det sprids ju enbart i deras psodukter. Med tanke på det är ju ju otroligt vilken spridning det och iPhone redan har.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Att Android kommer att springa förbi Iphone är ju en tidsfråga. Att folk väljer Android är ju ganska uppenbart varför dom gör det. Det är inte själva telefonen man tycker illa om, det är hela konceptet med CrApple som får det att vända sig i magen. En Iphone med Android, då hade jag också kanske köpt en. :)

Det håller jag med om att det så småningom kommer bli större och det är inte så konstigt när Android är i flera märken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det håller jag med om att det så småningom kommer bli större och det är inte så konstigt när Android är i flera märken.

Så småningom är nog en relativt kort tid. Android är ju så ungt att det kan kallas bebis och växer snabbare än nått annat.

Jag undrar bara hur länge det dröjer innan Nokia kastar in Android i sina telefoner, gör dom det inte så tror jag dom går under relativt snabbt.

Det verkar som att köparna håller appar som en viktig del och OVI-store är väl knappast nått att skryta med (sist jag tittade)

Ändrades av peerhan
Link to comment
Dela på andra sajter

hasseigöteborg

Egentligen ser vi en repris av vad som hänt tidigare. Allt beroende på att Apple håller fast vid att göra stängda produkter på sin egen hårdvara. Produkter som dessutom är ganska smala i sitt produktutbud.

När sedan en annan spelare släpper ett OS som andra hårdvarutillverkare kan använda så kommer detta att gå ikapp och blir mycket större. Och sedan kvittar det om Apple nu är så mycket bättre.

Vad menar jag då med att det hänt förut. Jo på 90 talet så fanns det ett OS till PC som hette DOS. Och så kom Apple med det första fönster systemet. Och dom sålde ganska bra. Mycket bättre än DOS hade en chans att göra. Men sedan kom då efterföljaren till DOS som heter Windows 3.1 och då gick det fort. Och idag är Microsoft's OS Windows så mycket större än OS X. Dessutom finns det Windows PC i prisspannet 2000 och uppåt där Apple verkar ha någon för 7000:- som billigast (iallafall det billigaste jag hittade på Apple-Store)

När det gäller 15 tums bärbara så har Apple ett minipris över 10000:- där genomsnittspriset på en Windows 7 PC ligger runt 7000:-. Och detta är det jag menar med smalt utbud.

Och nu kommer reprisen. IPhone var först. Har vad det verkar ett bra operativ. Men telefonerna ligger på pris från 6500:- (och uppåt) kan man gissa om man vill ha en upplåst telefon. Samtidigt finns redan idag Andriod Telefoner för 2000:-

OK detta är Steve Jobs strategi så då är det väl bra. Antar att han är nöjd.

hf

Link to comment
Dela på andra sajter

Så småningom är nog en relativt kort tid. Android är ju så ungt att det kan kallas bebis och växer snabbare än nått annat.

Jag undrar bara hur länge det dröjer innan Nokia kastar in Android i sina telefoner, gör dom det inte så tror jag dom går under relativt snabbt.

Det verkar som att köparna håller appar som en viktig del och OVI-store är väl knappast nått att skryta med (sist jag tittade)

Jag hoppas för Nokias skulle att de också går över till Android. Dock tycker inte jag att Android är i samma klass som iOS, dock är det ju inget som säger att det inte blir det snart.

Jag har lekt med min nya iPhone nu ett par dagar och det är ju uppenbart att det finns en massa appar som gör den grymt mycket mer funktionell, tex Dropbox, Files osv. Det fungerar ju som ett litet riktigt OS nu. De flesta "brister" som ofta tas upp med iOS kommer man ju runt med hjälp av en par gratis Appar. Nu längar jag ännu mer efter en Ipad.

Dock är signalförlusten när man håller den på ett visst sätt faktiskt lite irriterande. Det är en större miss av Apple är jag trodde innan jag själv köpte iPhone 4. Jag trodde mest det var överdriven kritik, men det är faktiskt ett riktigt litet problem. Det är väl därför Apple ger bort gratis Bumper case. Dock för min del blir det inget problem när min riktiga case kommer så telefonen inte är "naken" längre. Men det är ju en fet brist för de som nu inte vill ha skydd på den, man är ju nästan tvingad till det.

Ändrades av korp

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Och nu kommer reprisen. IPhone var först. Har vad det verkar ett bra operativ. Men telefonerna ligger på pris från 6500:- (och uppåt) kan man gissa om man vill ha en upplåst telefon. Samtidigt finns redan idag Andriod Telefoner för 2000:-

OK detta är Steve Jobs strategi så då är det väl bra. Antar att han är nöjd.

hf

Det har väl gått runt 4 år nu sedan iPhone kom, det är först de senaste 6 månaderna telefoner med Andriod kommer som kan mäta sig med den, dock knappast med den nyaste iPhone, det lär ta ett tag till innan det kommer. Tex Galaxy S är ju i plast med mycket lägre upplösning.

Jag tycker det förekommer lite begreppsförvirring. Iphone jämförs i tråden med alla telefoner som har Android (det finns ju rena skit telefoner som har Android också) samt med själva operativsystemet Android också. Operativsystemet i Iphone heter iOS. Ska man jämföra Android med någon måste det ju bli iOS, de är båda operativsystem. Sedan kan man ju jämföra individuella telefoner med telefonen Iphone också om man vill. Det blir ju lite skillnad.

Du kan ju köpa tex en Xperia 10 från Sony Ericsson med abonnemang och få den gratis med Android, det må vara en bra telefon men kan knappast jämföras med alla funktioner på en Iphone med iOS. Ska det jämföras så gör det då ordentligt.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Tex Galaxy S är ju i plast med mycket lägre upplösning.

...

Ska det jämföras så gör det då ordentligt.

Börja föregå med gott exempel. I de flesta testerna jag läst har Galaxyn fått betydligt bättre betyg för just skärmen. Detta förmodligen för att folk insett hur begränsat det är att kolla enbart på antal pixlar.

Jämför du kamerakvalitet efter antal pixlar också?

ett av många exempel

http://www.knowyourmobile.com/comparisons/517419/samsung_galaxy_s_vs_iphone_4.html

Link to comment
Dela på andra sajter

Börja föregå med gott exempel. I de flesta testerna jag läst har Galaxyn fått betydligt bättre betyg för just skärmen. Detta förmodligen för att folk insett hur begränsat det är att kolla enbart på antal pixlar.

Jämför du kamerakvalitet efter antal pixlar också?

ett av många exempel

http://www.knowyourmobile.com/comparisons/517419/samsung_galaxy_s_vs_iphone_4.html

Naturligvis är mycket en smak sak i frågor som dessa. Jag drog det som ett snabbt exempel, men det som jag ville mest påpeka var att det inte är speciellt givande att jämföra telefoner med operativsystem och tvärtom.

Galaxy är säkert en bra telefon, jag har bara sett attrapper i affär och inte dess skärm. Dock tyckte jag den var ful, lite som den gamla iPhone. Men det är ju också enbart en smak sak.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Naturligvis är mycket en smak sak i frågor som dessa. Jag drog det som ett snabbt exempel, men det som jag ville mest påpeka var att det inte är speciellt givande att jämföra telefoner med operativsystem och tvärtom.

Galaxy är säkert en bra telefon, jag har bara sett attrapper i affär och inte dess skärm. Dock tyckte jag den var ful, lite som den gamla iPhone. Men det är ju också enbart en smak sak.

Kanske skall nämna att jag just beställt en Galaxy efter mkt velande fram och tillbaka mellan den, iPhone 4 samt Desire. Android vann äver iOS 4 snarare än något annat. Lutade länge åt Desire men blev en Galaxy i9000 istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske skall nämna att jag just beställt en Galaxy efter mkt velande fram och tillbaka mellan den, iPhone 4 samt Desire. Android vann äver iOS 4 snarare än något annat. Lutade länge åt Desire men blev en Galaxy i9000 istället.

Jag var länge mycket skeptisk till iOS och mycket mer sugen på en Android telefon, mest för dessa öppenhet. Iphone 3 tyckte jag var ganska ful så det lockade inte heller.

Dock måste jag erkänna att jag är ganska ytlig och när Iphone4 kom och passade min smak perfekt slog jag till. Jag var länge väldigt nära att köpa en Desire.

Nu när jag fått min iPhone märkte jag snabbt att det finns Apps för att göra allt det som jag var orolig att jag inte skulle kunna med den. Typ flytta filer utan iTunes, spela filmer och musik och liknande på ett sätt som passar mig och inte Apple och iTunes. Jag läste en hel del om att Jailbrake iPhone, men nu ser jag att det inte behövs, det finns Apps för att göra allt jag kan tänka mig att jag vill göra precis på det sätt jag vill göra det.

Men iOS blir aldrig lika fritt som Android, frågan är dock hur ofta man verkligen använder sig av den där teoretisk lilla extra friheten i sin vardag :)

Ändrades av korp

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

hasseigöteborg

Jag tycker det förekommer lite begreppsförvirring. Iphone jämförs i tråden med alla telefoner som har Android (det finns ju rena skit telefoner som har Android också) samt med själva operativsystemet Android också. Operativsystemet i Iphone heter iOS. Ska man jämföra Android med någon måste det ju bli iOS, de är båda operativsystem. Sedan kan man ju jämföra individuella telefoner med telefonen Iphone också om man vill. Det blir ju lite skillnad.

Tycker väl att jag var ganska klar att jag pratade OS i min jämförelse. OK jag kanske inte nämnde iOS men som det är med Apples strategi så är ju Iphone synonymt med iOS på telefonmarknaden. Det går inte att få en Iphone med annat os än iOS och det går inte att få iOS på en annan telefon än Iphone.

Du kan ju köpa tex en Xperia 10 från Sony Ericsson med abonnemang och få den gratis med Android, det må vara en bra telefon men kan knappast jämföras med alla funktioner på en Iphone med iOS. Ska det jämföras så gör det då ordentligt.

Detta var ju det som jag försökte få fram . Apple har ett ganska smalt produktsortiment. Och det gäller ju Både maskiner som Iphone och även deras PC. Om man ser på ex i Bärbar MAC 15 tum så är dom i en pricerange där ett företag som HP säljer ca 20% av sina bärbara 15 tum. Helt enkelt för att dom flesta klarar sig mycket bra med en billigare och många människor och företag har inte en obegränsad kassa.

Sak samma med Andriod och iOS. Många människor kommer att klara sig bra med en 2-3000:- telefon.

Sedan som du skriver. Denna gång tog det längre tid innan marknaden fick fram en värdig konkurrent (som inte kommit än utan vi får nog vänta på vers 2.2 av Andriod) men utvecklingen kommer att vara den samma.

Sedan brukar jag säga (som har jobbat på en av världens största PC tillverkare i 28 år) . Hade Apple den gången i början av 90 talet valt en annan strategi och släppt den tidens OS till dom andra PC tillverkarna så hade troligen det operativet varit helt dominerande idag. Men nu valde mr Jobs att inte göra detta. Och då blev det som det blev. Microsoft tog marknaden och Apple gör sina pengar på både Hård och mjukvara. Sedan vad som var bäst för mr Jobs plånbok det får han själv bestämma.

hf

Link to comment
Dela på andra sajter

Sedan brukar jag säga (som har jobbat på en av världens största PC tillverkare i 28 år) . Hade Apple den gången i början av 90 talet valt en annan strategi och släppt den tidens OS till dom andra PC tillverkarna så hade troligen det operativet varit helt dominerande idag. Men nu valde mr Jobs att inte göra detta. Och då blev det som det blev. Microsoft tog marknaden och Apple gör sina pengar på både Hård och mjukvara. Sedan vad som var bäst för mr Jobs plånbok det får han själv bestämma.

hf

Vad hade varit syftet med att vara dominerande? Syftet för dessa företag är ju att tjäna pengar. Apple är ju idag både rikare (mer kapital i bolaget i rena pengar) och mer värda på aktiemarknaden än Microsoft samt har ett gott rykte om kvalitet, ses som lite exklusivt samt har en halvgalen otroligt lojal skara kunder.

Det verkar som alla är nöjda, deras kunderna, företag, de anställda, aktieägarna och Steve Jobs. De som verkar minst nöjda och mest hatiska mot Apple verkar vara de som inte ens äger en Apple produkt, och dessa icke-kunder bryr sig nog inte Apple om speciellt mycket.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

apple-fanboy.jpg

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Fröken Kajsa, LOL! Snarare att det där äppleskruttet till företag som snott allt från början,

Jag har ingen aning om Apple snott något gällande mobiler, men som jämförelse gällande datorer för en del år sedan:

Microsoft 4 patent

Apple c:a 200 patent...

Microsoft låg länge över 10 år efter Apple i utvecklingen, fastän de kunde titta på Appledatorerna !!! Länge kunde man inte ens få igång programmen i Microsoftsystemen, ens med högskoleutbildning, eftersom Microsoft hade gjort systemet var så korkat! Det fattade inte ens om man gav ordern "Open Windows", utan man måste skriva "Open Win", för att det skulle fatta!!!... :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

frågan är dock hur ofta man verkligen använder sig av den där teoretisk lilla extra friheten i sin vardag :)

Det märks att du inte vet nått om android.

Jag kan informera att den apple anställde som förevisade iphone 4 för mig och som jag känner sen tidigare berättade att hans båda

tonårssöner vägrade ta i iphone och körde android och att han själv önskade att han kunde ha en androidtelefon i arbetet då det fanns SÅÅÅÅ mycket mer frihet.

(privat så använder han en ålderstigen SE)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det märks att du inte vet nått om android.

Jag kan informera att den apple anställde som förevisade iphone 4 för mig och som jag känner sen tidigare berättade att hans båda

tonårssöner vägrade ta i iphone och körde android och att han själv önskade att han kunde ha en androidtelefon i arbetet då det fanns SÅÅÅÅ mycket mer frihet.

(privat så använder han en ålderstigen SE)

Jag har en Android telefon också, dock är den en sådan X10 mini, jag gillar den inte så mycket så jag har inte använd den eller Android så mycket, men Android kan ju vara bra för det även om telefonen inte tilltalar mig. Men lite vet jag iaf.

Teoretiskt är Andriod mer öppet, det håller jag med om. Men vad mer exakt är det som är så otroligt viktigt att göra med Android som inte går med iOS för dig?

För mig och tydligen många andra är denna öppenhet mest teoretiskt och inte så viktigt i praktiken, men det vore kul att veta vad du tycker du förlorar genom att ha iOS men som Android ger.

Återigen är detta ju också egentligen en smaksak, vad behöver man kunna göra med sin telefon och vilket är personligen viktigt.

Ändrades av korp

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en flera år gammal mobil själv och kör en tiotums lapp för mail och liknande och är egentligen helt ointresserad av telefoner.

Men jag håller i helt nya telefoner flera gånger i månaden som en del av mitt jobb, jag skulle kunna ha 50 telefoner att välja mellan om jag ville, men det är så tråkigt och jobbigt.

Men jag pratar så gott som dagligen om sk*ten och träffar företrädare för div. tillverkare och dylikt, och 99% av dom som jobbar i branchen håller android högre än iphone förutsatt att det finns ett intresse för telefoner, annars passar iphone bättre. Men om man nu inte har ett intresse för telefoner så känns det rätt dumt att lägga en stor peng på sin telefon.

Kontentan av mitt inlägg är att dom som vet/kan nått om mobiler förevisar dom mest märkliga funktioner på android och apple's företrädare har liksom inget att komma med.

Så nej, jag har inga konkreta exempel utan lutar mig emot vad branchen ink. apple's eget folk tycker.

iphone är nog en produkt som passar ointreserade/okunniga bäst.

Ska tillägga att jag faktiskt tog emot en X10 mini PRO för några veckor sen och den är knappast en bra företrädare för android, jag körde den i kanske 2 timmar sen förpassades den till garaget tillsammans med 5-6 andra mobiler som jag aldrig kommer använda.

Ändrades av peerhan
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en flera år gammal mobil själv och kör en tiotums lapp för mail och liknande och är egentligen helt ointresserad av telefoner.

Men jag håller i helt nya telefoner flera gånger i månaden som en del av mitt jobb, jag skulle kunna ha 50 telefoner att välja mellan om jag ville, men det är så tråkigt och jobbigt.

Men jag pratar så gott som dagligen om sk*ten och träffar företrädare för div. tillverkare och dylikt, och 99% av dom som jobbar i branchen håller android högre än iphone förutsatt att det finns ett intresse för telefoner, annars passar iphone bättre. Men om man nu inte har ett intresse för telefoner så känns det rätt dumt att lägga en stor peng på sin telefon.

Kontentan av mitt inlägg är att dom som vet/kan nått om mobiler förevisar dom mest märkliga funktioner på android och apple's företrädare har liksom inget att komma med.

Så nej, jag har inga konkreta exempel utan lutar mig emot vad branchen ink. apple's eget folk tycker.

iphone är nog en produkt som passar ointreserade/okunniga bäst.

Ska tillägga att jag faktiskt tog emot en X10 mini PRO för några veckor sen och den är knappast en bra företrädare för android, jag körde den i kanske 2 timmar sen förpassades den till garaget tillsammans med 5-6 andra mobiler som jag aldrig kommer använda.

Det är inte att jag inte lyssnar på det du säger, men du kan väl inte förvänta dig att så mycket gensvar om du inte kan komma med ett enda praktiskt exempel på vad Android gör så mycket bättre än iOS?

Jag har mycket svårt att tro att 99% av branchen inklusive Apples eget folk anser Android skulle vara bättre än iOS. Det finns säkert en massa Apple anställda som inte gillar iPhone och iOS, det finns säkert massa folk som arbetar inom de andra olika företagen och föredrar en iPhone också, det säger ju inte så mycket om något annat än att folk har olika smak.

Hur kan du säga så säkert att iPhone passar de som ointrsserade och okunniga bäst? Från den tiden jag har använt iOS och Android verkar ingen av dem vara speciellt krävande eller komplicerade, båda passar säkert både kunniga och okunniga bra. Personligen laddar jag ner en massa Apps som gör att iOS passar mig och mina behov, vilket inkluderar att ha ett filsystem och att flytta filer mellan telefonen, internet och datorn utan iTunes. Det är säkert många som inte alls har det behovet och inte är intresserad av det på det sättet.

Båda systemen är i sin grund enkla och okomplicerade och passar alla, det vore ju inte så smart om det inte vore så. Sedan kan man anpassa dem efter sina behov, om de nu är enkla eller mer avancerade. Jag har ännu inte haft några problem att få både Android och iOS att göra det jag vill med rätt appar.

Från vad jag förstått så är utvecklare lite mer sura på Apple för de håller hårt i sitt iOS och släpper det inte till andra tillverkare, samt de har ganska hår koll på App marknaden och tar en viss procent av dem på deras försäljningar. Med tanke på storleken på App Store, verker det inte vara någon som direkt stoppar utvecklarna, samt det är ju inget vi kunder har något ont av. Priserna ligger ju på samma nivåer, överlag billigt.

Jag tycker Android är en bra system på många sätt, jag har inga somhelst problem med att folk väljer en Android telefon, jag var själv nära att köpa en igen. Jag har även inga problem med iOS, det är även bra på många sätt och råkade denna gång sitta i den telefon jag tyckte var snygg och ville ha.

Både Android och iOS har sina för och nackdelar och för min del är alla välkomna att använda precis det de vill. Jag tycket ingen av dem är 100% självklart bättre än den andra, lite annorlunda bara.

Ändrades av korp

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en flera år gammal mobil själv och kör en tiotums lapp för mail och liknande och är egentligen helt ointresserad av telefoner.

Men jag håller i helt nya telefoner flera gånger i månaden som en del av mitt jobb, jag skulle kunna ha 50 telefoner att välja mellan om jag ville, men det är så tråkigt och jobbigt.

Men jag pratar så gott som dagligen om sk*ten och träffar företrädare för div. tillverkare och dylikt, och 99% av dom som jobbar i branchen håller android högre än iphone förutsatt att det finns ett intresse för telefoner, annars passar iphone bättre. Men om man nu inte har ett intresse för telefoner så känns det rätt dumt att lägga en stor peng på sin telefon.

Kontentan av mitt inlägg är att dom som vet/kan nått om mobiler förevisar dom mest märkliga funktioner på android och apple's företrädare har liksom inget att komma med.

Så nej, jag har inga konkreta exempel utan lutar mig emot vad branchen ink. apple's eget folk tycker.

iphone är nog en produkt som passar ointreserade/okunniga bäst.

Ska tillägga att jag faktiskt tog emot en X10 mini PRO för några veckor sen och den är knappast en bra företrädare för android, jag körde den i kanske 2 timmar sen förpassades den till garaget tillsammans med 5-6 andra mobiler som jag aldrig kommer använda.

Kanske det är så. Men i så fall rätt smart av Apple att satsa på den majoritet som är lagda åt det hållet, istället för minoriteten tekniknördar som tilltalas av Android.

Försäljningssiffrorna talar sitt tydliga språk, och dina utvärderingar ger jag inte mycket för.

Antagligen väntar du dessutom på iPad-kopia med Android... tur att härmaporna har något att kopiera!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

iphone är nog en produkt som passar ointreserade/okunniga bäst.

Det var bland det dummaste jag hört men jag misstänker att du bara skriver så för att retas.

Om man nu skulle vara okunnig eller ointresserad så varför köpa en telefon som är mer än en telefon.

Du kommer med många påståenden som du inte kan bevisa så det betyder inte ett smack.

Att 99% i branchen skulle favorisera android låter lika troligt som att förintelsen inte inträffat.

Men fortsätt att skriva för det roar mig oerhört mycket :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...