Jive Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 15 minuter sedan, skrev Atom: Jag har, som jag skrev tidigare, träffat en väldig massa tidigare och nuvarande MPR-medlemmar som är långt mycket intelligentare än vad jag är. Jag ser mig själv som ganska normalintelligent så inte mycket att skryta om. Det finns ganska många på MPR som är lite småkorkade, jag tror dock aldrig jag varit taskig mot dem. Tvärtom är jag glad at de är med här då det breddar åsikter och uppfattningar. Jag tycker inte att Boa är särskilt ointelligent, ganska nära riksgenomsnittet skulle jag tro. Han är dock dålig på att skriva och efter några groggar får han ofta för sig att mucka lite gräl. Kombinationen av lite dyslexi, kraftig berusning och ovana vid "forumsnack" gör att han ofta hamnar fel och framstår som riktigt korkad. Jag har dock aldrig någonsin startat ett bråk med Boa utan mest bara svarat upp. Jag skulle gärna ta en öl med Boa, skulle kunna tänka mig att han är en rätt skön snubbe. Jag har aldrig sett dig som särskilt ointelligent heller; förmodligen hyfsat nära medelsvensson. Dock är min amatörpsykologiska analys att du lider av Assbergers eller liknande då du konstant missuppfattar skämt och saker som skrivs mellan raderna. Ditt största problem är dock att du tagit på dig en alldeles för stor kostym. Du har skapat karaktären BTT som kanske har många likheter med Peter (låt oss kalla honom det). BTT har gjort mycket av det Peter gjort men även en hel del saker som Peter kunde gjort (men inte gjort) och även en hel del saker som Peter aldrig ens var nära att göra. Den här charaden fungerade säkert bra på Thaitjejer då historierna var nya och låg ganska nära i tiden, och var ibland fortfarande småroande i MPRs begynnelse. Ju längre tid som går sedan du verkligen var i Thailand, ju sämre blir dock berättelserna och ju fler blir de direkta lögnerna. Om någon ska lyckas hålla detta igång år efter år så måste hen vara riktigt smart, för det är nästan omöjligt att komma ihåg alla lögner. Så smart är du dessvärre inte. För min del får du gärna dra gamla rövarhistorier från barerna i Pattaya på 90-talet och dina gamla analyser känns ibland ganska träffsäkra. När du kommer med direkt felaktiga påståenden om dagens Thailand, extrapolerade från ditt 90-tal, så kommer jag dock emellanåt pika dig och bjuder du då upp till dans så kommer jag utan dåligt samvete springa i åttor runt dig. Med vänliga hälsningar Lionel Messi Jag måste ofta googla när jag läser dina inlägg. Idag blev det Aspbergers, just saying. Tack för förbättrandet av min allmänbildning över åren! 😁 Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 2 minutes ago, Jive said: Jag måste ofta googla när jag läser dina inlägg. Idag blev det Aspbergers, just saying. Tack för förbättrandet av min allmänbildning över åren! 😁 Dessutom stavade jag det, med avsikt givetvis, fel för att höja svårighetsgraden lite 😉 Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 4 minuter sedan, skrev Jive: Jag måste ofta googla när jag läser dina inlägg. Idag blev det Aspbergers, just saying. Tack för förbättrandet av min allmänbildning över åren! 😁 Jag trodde nog alla Svenskar hade koll på vad Asperger var sedan Greta Thunberg klev i i rampljuset. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 2 minuter sedan, skrev Mankan: Jag trodde nog alla Svenskar hade koll på vad Asperger var sedan Greta Thunberg klev i i rampljuset. Jag vet ven Greta är, men läste bara ett av hennes alster, det fick räcka. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 3 timmar sedan, skrev Mankan: Ha ha ha vad han än väljer att göra kommer han ändå ha mer heder än dig Extra lustigt att kalla HCs och Bibbens meriter för "Gamla", med tanke på att de kom hem i från Thailand för ett par veckor sedan🤣 MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 11 hours ago, broder tuk tuk said: Det handlar om att Bibben och herr Chang lever på gamla meriter från en svunnen tid då dessa herrar fortfarande var still going strong. Dom är numera enbart bleka kopior av det dom en gång var. Ungefär som Zlatan numera är på fotbollsplanen. Dom har fortfarande sina fans givetvis även om glorian numera sitter ganska rejält på sned. Herr Chang har i alla fall haft den goda smaken att dra sig tillbaka medan bibben krampaktigt hakar sig fast vid en svunnen storhetstid som han hela tiden gör sitt bästa för att förstöra. Herr Chang har bevarat sin stolthet och sitt rykte som en fantastisk skribent och reseskildrare och han kommer att bli ihågkommen på det sättet. Bibben borde sluta skriva innan han har förlorat all heder. BTT Och du borde lära dig hålla käften. Bibben och HC är legender. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 3 timmar sedan, skrev swedenfarang: Och du borde lära dig hålla käften. Bibben och HC är legender. För att kalla någon legend krävs det onekligen olika mycket beroende på vem som betraktar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 5 timmar sedan, skrev swedenfarang: Och du borde lära dig hålla käften. Bibben och HC är legender. Ska man inte vara död för att bli kallad legend. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 8 minuter sedan, skrev rolba: Ska man inte vara död för att bli kallad legend. Man kan nog vara en levande legend också men några sådan finns det väl knappast på mpr... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 (ändrad) 14 minuter sedan, skrev rolba: Ska man inte vara död för att bli kallad legend. I Gävle har vi en Pizzalegend.... han häll på att dö men besegrade cancern www.pizzalegenden.se /Enis Ändrades April 10, 2020 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 Diplom-moderatorn och legenden Stor-Nicholas Marklund.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu