Jump to content
IGNORERAD

Thai Tjej Vill Skiljas


Opulentus

Recommended Posts

Mig rör detta inte ett skvatt numera. Idag känner jag mig nästan hedrad genom alla dessa ”utmärkelser”. Men krypskyttarna i de lägre divisionerna behöver ibland avslöjas. I synnerhet när vi nu har fått ett ”anonymt” karmasystem, som ibland motverkar dess ursprungliga syfte…

//Singha711

Hela forumet är väl anonymt, med tanke på att man inte vet vem som döljer sig bakom avataren.

Det är bara ett fåtal som skyltar med sitt egna ansikte..

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 66
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Singha711

    10

  • Sangwal

    7

  • ITOY

    6

  • Opulentus

    5

Mest aktiva i denna tråd

Hela forumet är väl anonymt, med tanke på att man inte vet vem som döljer sig bakom avataren.

Det är bara ett fåtal som skyltar med sitt egna ansikte..

Rock on!

Mja, jag menade mest att tidigare kunde alla se vilka som gav karma till vilka och anledningen.

Det avstyr krypskyttet en aning.

Apropå anonymitet är jag inte 100 % säker än att inte IP-adressen kan hackas genom PM-systemet. Det gick ju förr i tiden ganska enkelt (inte MPR eller TT), så lite försiktighet är på sin plats.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

En sak som är viktig att komma ihåg, det finns alltid två sidor på ett mynt. Döm ingen förrän du hört båda sidornas version.

kadde, jag råder dig att snacka med hennes kille och kolla upp vad som hänt. Enligt honom.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste lite för nån dag sedan men det finns alltid "bad guys" i alla läger.. ska ni glida i dom fräna kvarteren så kostar det oavsett kön , stad & stat ! :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

En sak som är viktig att komma ihåg, det finns alltid två sidor på ett mynt. Döm ingen förrän du hört båda sidornas version.

kadde, jag råder dig att snacka med hennes kille och kolla upp vad som hänt. Enligt honom.

Varför? Det är väl inte Kaddes sak att rota i? Mycket konstiga råd här måste jag säga...

Link to comment
Dela på andra sajter

Thai Tjej Vill skijlas .. konstigt eller? 555 :mdr:

Trick; Never marrie :P

. mitt "trick" sluta upp låtstas du är det ena el. det andra . det går hem ... att vara "lika samma" som din partner går hem , bara ett tips!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Singha711:

Varför tar du åt dig? Det är väl bara att skita i sånt. Inte värt att bry sig.

Vad som förvånar mig att t.o.m. du fick minus-karma för dessa förmedlande ord i all välmening.

Det ar inte minus-poängen som stör utan det råa, hänsynslösa och hatiska språket som dessa fega ynkryggar använder i sin motivering under den förmenta anonymitetens skydd. Vad de förmodligen inte vet att de lämnar sina fula spår i form av IP-adresser, åtminstone hos forumvärdarna.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför? Det är väl inte Kaddes sak att rota i? Mycket konstiga råd här måste jag säga...

Kadde skulle givetvis smällt igen dörren när tjejen kom och knackade på med motiveringen att det inte är hans sak att rota i?

Eller ?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kadde skulle givetvis smällt igen dörren när tjejen kom och knackade på med motiveringen att det inte är hans sak att rota i?

Eller ?

Kaddes tjejs kompis vill skiljas, Kadde vill hjälpa henne i processen..Varför ska Kadde gå till tjejens man och be om hans version? ??? ? Det låter helt befängt tycker jag.

Ändrades av ITOY
Link to comment
Dela på andra sajter

Kaddes tjejs kompis vill skiljas, Kadde vill hjälpa henne i processen..Varför ska Kadde gå till tjejens man och be om hans version? ??? ? Det låter helt befängt tycker jag.

Njaa, det känns väl inte som Kadde eller någon annan för den delen, har rätt i att få veta varför dom ska separera.

Så länge ingen har blivit slagen, så är väl det deras privatliv som "vi" tycker att vi har rätt till.

För man liknande diskutioner, när det är ett svenskt par som vill skiljas?

Låt dom sköta sitt på bästa sätt, så kommer nog allt att gå rätt till..

Vi har i allafall inget med detta att göra

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kaddes tjejs kompis vill skiljas, Kadde vill hjälpa henne i processen..Varför ska Kadde gå till tjejens man och be om hans version? ??? ? Det låter helt befängt tycker jag.

Det har ju aldrig förekommit vid en skilsmässa att det finns två olika verioner av händelseförloppet, eller hur?

Prio ett bör väl vara att rädda deras äktenskap?

Då kunde det ju vara intressant att veta vad mannen säger. Förmodligen inte samma sak som tjejen.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fragan ar varfor Kadde over huvudtaget lagger ut en sadan har trad?? har han inte pondus att sjalv fatta beslut utan maste stalla till ett fasans liv for att han inte ar tillralkligt rak i ryggen for att ta egna beslut ... Kadde vad haller du pa med.. ta nu och fatta ditt eget beslut. det ar ju dig dig hon vant sig till,, inte oss pa forumet. vissa saker ska man helt enkelt skota pa hemmaplan, det blir bast sa.. tro mig.

Mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Så utan någon som helst fakta, vetskap eller bevis så skall killen ha sig en omgång?

Nej självklart ska man inte ta till fysisk våld,men om nu hela historien stämmer och att hon blivit utslängd bara sådär på gatan så är det inte rätt!! Hon är i ett främmande land med barn,utan pengar m.m. Tycker bara det att tar man hem sin thaitjej hit så tycker jag man får ta sitt ansvar och se till att hon inte står utan mat på bordet och att man får ordna biljett hem igen osv om det nu inte skulle fungera mellan dom och inte bara kasta ut henne som ingenting. Sen som sagt så vet jag inte vad som hänt i deras förhållande och vem som kastat ut vem. Säger bara att OM det nu skulle vara så illa att han bara kastat ut henne utan vidare så det är klart man reagerar. Jag hade aldrig gjort det i alla fall.

Bara min mening.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej självklart ska man inte ta till fysisk våld,men om nu hela historien stämmer och att hon blivit utslängd bara sådär på gatan så är det inte rätt!! Hon är i ett främmande land med barn,utan pengar m.m. Tycker bara det att tar man hem sin thaitjej hit så tycker jag man får ta sitt ansvar och se till att hon inte står utan mat på bordet och att man får ordna biljett hem igen osv om det nu inte skulle fungera mellan dom och inte bara kasta ut henne som ingenting. Sen som sagt så vet jag inte vad som hänt i deras förhållande och vem som kastat ut vem. Säger bara att OM det nu skulle vara så illa att han bara kastat ut henne utan vidare så det är klart man reagerar. Jag hade aldrig gjort det i alla fall.

Bara min mening.

"om nu hela historien stämmer och att hon blivit utslängd bara sådär på gatan så är det inte rätt!! "

Står ingenting om det i tråden, hon har lämnat honom...

Link to comment
Dela på andra sajter

"om nu hela historien stämmer och att hon blivit utslängd bara sådär på gatan så är det inte rätt!! "

Står ingenting om det i tråden, hon har lämnat honom...

Det enda som står i tråden är att dom ska skiljas.

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad som förvånar mig att t.o.m. du fick minus-karma för dessa förmedlande ord i all välmening.

Det ar inte minus-poängen som stör utan det råa, hänsynslösa och hatiska språket som dessa fega ynkryggar använder i sin motivering under den förmenta anonymitetens skydd. Vad de förmodligen inte vet att de lämnar sina fula spår i form av IP-adresser, åtminstone hos forumvärdarna.

//Singha711

Haha..ja, det störde väl någon. :mdr:

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...