samet Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 1 timme sedan, skrev Esspe: Får bara upp den här på den länken. Ändrades inatt. Listan är borta och nu får man söka önskad resväg och vilken 7-dagars period man vill resa. Så får man upp massa olika alternativ redovisade och vilka dagar de går. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 1 timme sedan, skrev Esspe: Vilken rad? 3-3-3 säten där jag är bokad. Måste kolla hur seatingen är. Hade bokat plats 71de, för det bara var två, nu 61de, låter kanske som mitten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev gst: Måste kolla hur seatingen är. Hade bokat plats 71de, för det bara var två, nu 61de, låter kanske som mitten D är väl alltid i mitten? Jag brukar boka 70 eller 71 D, näst sista raden i mitten. Då behöver man aldrig störa eller störas av någon som skall ut i gången. Ändrades Mars 19, 2020 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 16 minuter sedan, skrev rolba: D är väl alltid i mitten? Jag brukar boka 70 eller 71 D, näst sista raden i mitten. Då behöver man aldrig störa eller störas av någon som skall ut i gången. Kommer inte ihåg, brukar inte boka i mitten, såg bara när jag fick om bokningen vad det stod att jag hade innan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev gst: Kommer inte ihåg, brukar inte boka i mitten, såg bara när jag fick om bokningen vad det stod att jag hade innan. Huvudsaken att man inte hamnar på sista raden i mitten för de sätena går inta att fälla lika mycket som de övriga. Fast är det inte fullbokat så brukar sista raden vara tom och då får man tre säten för sig själv. Reser man 2 så brukar jag tuffa till mig och boka D och F på näst sista raden. Skulle man få någon mellan sig så är det nog lätt att få skifta plats. Har hänt en gång vad jag kan minnas. Åsså ej att förglömma, drinkvagnen kommer bakifrån.😇 Ändrades Mars 19, 2020 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 Som sag sitter lugnt i båten,info från Finnair lär komma ang. min hemresa,vill inte skicka forfrågan de har nog fullt upp ändå,trots allt 4 veckor kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 https://www.khaosodenglish.com/news/crimecourtscalamity/2020/03/19/prayut-orders-all-travelers-to-present-virus-certificate/ Nu börjar man ju fundera om man kommer till Sverige, när ingen, inte ens thailändare, kommer in i Thailand utan friskintyg. Ska planen gå tomma ena vägen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 8 minuter sedan, skrev gst: https://www.khaosodenglish.com/news/crimecourtscalamity/2020/03/19/prayut-orders-all-travelers-to-present-virus-certificate/ Nu börjar man ju fundera om man kommer till Sverige, när ingen, inte ens thailändare, kommer in i Thailand utan friskintyg. Ska planen gå tomma ena vägen? Klart att du kommer hem och in i Sverige,så länge att transporten funkar.Blir väl en febertest när du landat bara. Skulle jag oro mig for saker som kan dyka upp senare som man inte kan påverka,nej det skulle aldrig funka for mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 21 minuter sedan, skrev gst: https://www.khaosodenglish.com/news/crimecourtscalamity/2020/03/19/prayut-orders-all-travelers-to-present-virus-certificate/ Nu börjar man ju fundera om man kommer till Sverige, när ingen, inte ens thailändare, kommer in i Thailand utan friskintyg. Ska planen gå tomma ena vägen? https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/EWnnK5/flyger-med-tomma-stolar--for-att-inte-forlora-tillstand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 1 minut sedan, skrev Drivern: Klart att du kommer hem och in i Sverige,så länge att transporten funkar.Blir väl en febertest när du landat bara. Skulle jag oro mig for saker som kan dyka upp senare som man inte kan påverka,nej det skulle aldrig funka for mig. Inte orolig för att komma in i Sverige, men orolig för att flighten ska bli inställd när den måste gå tom ena vägen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 2 minuter sedan, skrev gst: Inte orolig för att komma in i Sverige, men orolig för att flighten ska bli inställd när den måste gå tom ena vägen Det går plan tomma pga att bolagen vill använda sina flygplatser,måste använda minst 80% av tilldelade annars kan de tappa sina landningstillstånd,EU-lag som visserligen ses over nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 Tänkte söka turist visum för gumman Får hon komma in i sverige eller ???? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 5 minuter sedan, skrev clion: Tänkte söka turist visum för gumman Får hon komma in i sverige eller ???? Förmodligen inte under rådande omständigheter tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 4 minuter sedan, skrev Knasen: Förmodligen inte under rådande omständigheter tyvärr. Då får hon söka asyl,de får fortfarande komma in. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 40 minuter sedan, skrev måne: Då får hon söka asyl,de får fortfarande komma in. Asyl är ju lika som att söka skydd....kanske hon kan säga att hon söker skydd för Coronan? men det lär väl spricka då Thailand knappt har några fall? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 19, 2020 Dela Inlagd Mars 19, 2020 4 minuter sedan, skrev Naam jai: Asyl är ju lika som att söka skydd....kanske hon kan säga att hon söker skydd för Coronan? men det lär väl spricka då Thailand knappt har några fall? 😉 Tror inte Thailand basunerar ut sanningen om sina coronafall. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Mars 20, 2020 Dela Inlagd Mars 20, 2020 Nu fick jag mail att vårt flyg den 30/4 är inställt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Mars 20, 2020 Dela Inlagd Mars 20, 2020 59 minuter sedan, skrev gst: Nu fick jag mail att vårt flyg den 30/4 är inställt Naturligtvis går det inte att komma fram till Thaiair, och försöker jag hitta nytt flyg på deras hemsida ska jag betala 10000 baht för att boka om flyget, trots att de ställt in mitt flyg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 20, 2020 Dela Inlagd Mars 20, 2020 1 timme sedan, skrev gst: Naturligtvis går det inte att komma fram till Thaiair, och försöker jag hitta nytt flyg på deras hemsida ska jag betala 10000 baht för att boka om flyget, trots att de ställt in mitt flyg Fy fan man kann inte komma hem för tidigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 20, 2020 Dela Inlagd Mars 20, 2020 1 timme sedan, skrev gst: Naturligtvis går det inte att komma fram till Thaiair, och försöker jag hitta nytt flyg på deras hemsida ska jag betala 10000 baht för att boka om flyget, trots att de ställt in mitt flyg Det finns väl thaiairkontor i Ubon, åk dit och prata med dem. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimmer Inlagd Mars 20, 2020 Dela Inlagd Mars 20, 2020 Själv sitter jag halvvägs till Finland just nu. Jag var smart o bokade om förra helgen. Så skyll er själva om ni får utreseförbud...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Mars 20, 2020 Dela Inlagd Mars 20, 2020 1 timme sedan, skrev stefan5300: Det finns väl thaiairkontor i Ubon, åk dit och prata med dem. Nej, inte vad jag kan hitta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Mars 20, 2020 Dela Inlagd Mars 20, 2020 42 minuter sedan, skrev Esspe: 15/4 till CPH också inställt. Även 20/4 till ARN så dom har nog bommat igen för april och maj nu. Sitt lugnt i båten, inte lönt att kontakta Thai nu dom har säkert fullt kaos ändå. Försäkring går att förlänga hos både LF och Gouda. Gouda kan man även nyteckna, iaf gjorde jag det till min fru för 4-5 veckor sen. Fem dagars karens bara. Skickade mail, så får vi se om jag får nåt svar. Ska ju fortfarande gå att flyga 29/4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 20, 2020 Dela Inlagd Mars 20, 2020 1 timme sedan, skrev Esspe: 15/4 till CPH också inställt. Även 20/4 till ARN så dom har nog bommat igen för april och maj nu. Sitt lugnt i båten, inte lönt att kontakta Thai nu dom har säkert fullt kaos ändå. Försäkring går att förlänga hos både LF och Gouda. Gouda kan man även nyteckna, iaf gjorde jag det till min fru för 4-5 veckor sen. Fem dagars karens bara. Om flyget blir inställt så borde väl försäkringen gå in och hjälpa till? Då borde väl försäkringen fortsätta att gälla till du kommer hem utan att man själv förlänger den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 20, 2020 Dela Inlagd Mars 20, 2020 (ändrad) 30 minuter sedan, skrev rolba: Om flyget blir inställt så borde väl försäkringen gå in och hjälpa till? Då borde väl försäkringen fortsätta att gälla till du kommer hem utan att man själv förlänger den? Sant där, lite moment 22......intressant att se hur detta fungerar. Ändrades Mars 20, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu