Jump to content
IGNORERAD

Coronavirus och Inreseregler från drabbade länder


Chomphoo

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev Bike:

Sant, och jag hoppas det stannar vid detta, men är tveksam med tanke på hur folk skiter i att hålla avstånd, gamla halta och lytta går och ställer sig i kön på Willys, och inga avstånd håller man '

 

Tillbringade ca 4 dagar i Sverige för några veckor sen, jag tyckte generellt att folk var duktiga på att visa hänsyn.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 334
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bike

    28

  • Tommy

    19

  • Soengsang

    16

  • Moipenyang

    14

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Tillbringade ca 4 dagar i Sverige för några veckor sen, jag tyckte generellt att folk var duktiga på att visa hänsyn.

Jo, det var då det, men nu säger till och med Er guru att folk har släppt på detta, att vi riskerar att drabbas hårt om detta fortsätter 

https://experience.arcgis.com/experience/09f821667ce64bf7be6f9f87457ed9aa

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

16 minutes ago, Bike said:

Jo, det var då det, men nu säger till och med Er guru att folk har släppt på detta, att vi riskerar att drabbas hårt om detta fortsätter 

https://experience.arcgis.com/experience/09f821667ce64bf7be6f9f87457ed9aa

Hmm länken du bifogade är ju totalen sen februari. Vad vill du säga med den? 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev janne_h:

Hmm länken du bifogade är ju totalen sen februari. Vad vill du säga med den? 

 

13 minuter sedan, skrev janne_h:

Hmm länken du bifogade är ju totalen sen februari. Vad vill du säga med den? 

Så fel det kan vara, men man kan ju kika på hela FHM, om man vill, finns ju även aktuell info där. 

Sen lite nya uppgifter fra Norge https://www.expressen.se/nyheter/coronaviruset/ny-variant-av-corona-patraffat-i-norge/

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev janne_h:

Hmm länken du bifogade är ju totalen sen februari. Vad vill du säga med den? 

När jag klickar på den så får i alla fall jag upp info fram till den 15 oktober, hur gör du då?  

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Bike:

När jag klickar på den så får i alla fall jag upp info fram till den 15 oktober, hur gör du då?  

Ja, och vad vill du säga med den? 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Soengsang:

Ja, och vad vill du säga med den? 

Att undergången är nära....🙉

 

image.png.5d4222580f646441b4972c9375d04067.png

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Bike:

Sant, och jag hoppas det stannar vid detta, men är tveksam med tanke på hur folk skiter i att hålla avstånd, gamla halta och lytta går och ställer sig i kön på Willys, och inga avstånd håller man '

 

Kallt väder och trängsel i kollektivtrafiken lär göra sitt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minutes ago, Bike said:

När jag klickar på den så får i alla fall jag upp info fram till den 15 oktober, hur gör du då?  

Jo men nu diskuterar vi en ökning av corona NU!

Vad har statistik för hela perioden med detta att göra?

 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev LTD:

Kallt väder och trängsel i kollektivtrafiken lär göra sitt. 

Kan så vara men ingen som vet att kallt väder främjar, enlig labbtester skall optimal temp för att viruset skall bevaras aktivt vara +2o grader, om man tror värme inte är bra kanske man skall vrida huvudet och kika på ex Indiens spridning just nu , som jag ser det hel irrelevant med temperaturer, men kollektivtrafiken är ju ganska självklart en bidragande orsak till smitta   

 

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
7 minuter sedan, skrev Bike:

Kan så vara men ingen som vet att kallt väder främjar, enlig labbtester skall optimal temp för att viruset skall bevaras aktivt vara +2o grader, om man tror värme inte är bra kanske man skall vrida huvudet och kika på ex Indiens spridning just nu , som jag ser det hel irrelevant med temperaturer, men kollektivtrafiken är ju ganska självklart en bidragande orsak till smitta   

 

Ja, denna undergång är iscensatt av fröken Thunberg och Miljöpartiet. 
Man tvingar alltså folk att göra sig av med sina fortskaffningsmedel och på så sätt tvinga fårskocken in i kollektivtrafiken. 
De som har råd med egen bil (eliten) blir de som överlever. 
 

Jag visste att jag hade rätt. Greta och MP är ondskan själv...tillsammans med Tegnell förstås. 
 

Mig lurar ni inte

Link to comment
Dela på andra sajter

56 minutes ago, andrejsdenruskige said:

Ja, denna undergång är iscensatt av fröken Thunberg och Miljöpartiet. 
Man tvingar alltså folk att göra sig av med sina fortskaffningsmedel och på så sätt tvinga fårskocken in i kollektivtrafiken. 
De som har råd med egen bil (eliten) blir de som överlever. 
 

Jag visste att jag hade rätt. Greta och MP är ondskan själv...tillsammans med Tegnell förstås. 
 

Mig lurar ni inte

Jag håller helt med, men du glömmer den globala kopplingen, där Greta T är synnerligen aktiv och samarbetar med globala oligarker såsom George Soros och Bill Gates. Den sistnämnde planerar som vi alla nu vet, och som till och med den mycket högt ansedde Lars Bern bekräftat, att minska världens befolkning genom att i de framtagna vaccinen mot corona införa "steriliserande" komponenter.

 

Mig lurar de inte heller.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Att se kopplingar mellan saker som inte finns är vad konspirationsteoretiker älskar. 

Lite underhållande...

 

Att folk vägrar se kopplingar som faktiskt finns kallas...? Vad?

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev spooncreek:

Jag håller helt med, men du glömmer den globala kopplingen, där Greta T är synnerligen aktiv och samarbetar med globala oligarker såsom George Soros och Bill Gates. Den sistnämnde planerar som vi alla nu vet, och som till och med den mycket högt ansedde Lars Bern bekräftat, att minska världens befolkning genom att i de framtagna vaccinen mot corona införa "steriliserande" komponenter.

 

Mig lurar de inte heller.

Har du blivit religiös Spooncreek. Du lyssnar på Lars Bern. Det ger plus i kanten. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Just now, John Khonken said:

Har du blivit religiös Spooncreek. Du lyssnar på Lars Bern. Det ger plus i kanten. 

Han roar mig när jag är på rätt humör eftersom tokskallar kan vara rätt underhållande. Han oroar mig också ibland eftersom tokskallarna som tror på hans mest galna teorier verkar bli flera.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
20 minuter sedan, skrev spooncreek:

Jag håller helt med, men du glömmer den globala kopplingen, där Greta T är synnerligen aktiv och samarbetar med globala oligarker såsom George Soros och Bill Gates. Den sistnämnde planerar som vi alla nu vet, och som till och med den mycket högt ansedde Lars Bern bekräftat, att minska världens befolkning genom att i de framtagna vaccinen mot corona införa "steriliserande" komponenter.

 

Mig lurar de inte heller.

Då norrbaggarna är ett direkt trögtänkt folk så har man varit tvungna att vara raka på sak där. 
Bent Høie (Baggarnas Tegnell) har gett besked om att folk inte ska ha några sexuella kontakter. 
 

Dom gömmer så att säga inte några steriliseringsgrejer och andra prylar för att nå målet. Här är man mer rakt på. 
Man försökte ju att få baggarna att åka kollektivt genom att skrämma dessa med CO2 och NOx, men de finurliga folket med lusekofta köpte helt enkelt elbilar. 
Baggen må vara småkorkad, men trots allt inte så lättlurad som svensken. 
 

Bilderberggruppen har skapat en ordentlig soppa. Allt dom ville var ju att folk skulle dö. 
Vad är det för fel på klassiskt sektupplägg?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
16 minuter sedan, skrev Surin P3:

Att se kopplingar mellan saker som inte finns är vad konspirationsteoretiker älskar. 

Lite underhållande...

 

Att folk vägrar se kopplingar som faktiskt finns kallas...? Vad?

....Svensk politik!

 

Vad vinner jag?

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige:

....Svensk politik!

 

Vad vinner jag?

Du har precis vunnit en helkväll i Surin.

Grattis.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige:

....Svensk politik!

 

Vad vinner jag?

Fan du hann före mig och hade en snyggare formulering. Jag bockar grattar och höjer på hatten!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev apknug:

Fan du hann före mig och hade en snyggare formulering. Jag bockar grattar och höjer på hatten!

Du får andrapris...

En halvkväll i Surin.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev janne_h:

Jo men nu diskuterar vi en ökning av corona NU!

Vad har statistik för hela perioden med detta att göra?

 

15 oktober är väl NU , iofs för tre dagar sen, men inte har vi färre nya fall just NU!!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
8 minuter sedan, skrev apknug:

Fan du hann före mig och hade en snyggare formulering. Jag bockar grattar och höjer på hatten!

Nu låter du som min fru.....

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
9 minuter sedan, skrev Surin P3:

Du har precis vunnit en helkväll i Surin.

Grattis.

Jag har på känn att en utskriven sida av denna konversation gör att jag med lätthet kommer mig in i Thailand utan karantän

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minutes ago, andrejsdenruskige said:

Då norrbaggarna är ett direkt trögtänkt folk så har man varit tvungna att vara raka på sak där. 
Bent Høie (Baggarnas Tegnell) har gett besked om att folk inte ska ha några sexuella kontakter. 
 

Dom gömmer så att säga inte några steriliseringsgrejer och andra prylar för att nå målet. Här är man mer rakt på. 
Man försökte ju att få baggarna att åka kollektivt genom att skrämma dessa med CO2 och NOx, men de finurliga folket med lusekofta köpte helt enkelt elbilar. 
Baggen må vara småkorkad, men trots allt inte så lättlurad som svensken. 
 

Bilderberggruppen har skapat en ordentlig soppa. Allt dom ville var ju att folk skulle dö. 
Vad är det för fel på klassiskt sektupplägg?

Vi måste revoltera och få folk att k**lla som kaniner innan de blir påtvingade vaccinet! Förutom norrmännen, som svensk kan jag se en omedelbar fördel i att Norge avlar fram mindre ungar genom att Sverige åter kan bli dominanta i längdskidåkning.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...