Jump to content
IGNORERAD

Tomt & Tyst


Batting

Recommended Posts

9 timmar sedan, skrev born41:

Dåligt att dom inte presenterade menyn så man kan se vad saker och ting kostar.😇

Ring o fråga.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 374
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ArneMorales

    32

  • Esspe

    29

  • Batting

    27

  • spooncreek

    17

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

För er som lever i föreställningen att det bara är lite barer, wannabe nurses och massager som drabbas.

 

“The domino financial impact is not only on hotels and the expanded tourism sector, but it suffocates the development pipeline. This will negatively trigger the erosion of jobs in construction, real estate, retail and ultimately be manifested in consumer credit defaults.

 

https://www.nationthailand.com/business/30394185?utm_source=homepage_hilight&utm_medium=internal_referral

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Benriach:

Hur var frukosten?

Fast du kanske inte hittade till frukostmatsalen...

Det krävs inte mycket för att roa imbecilla. Tre skrattande gubbar på den mobbarkommentaren. :44:

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Batting:

Det krävs inte mycket för att roa imbecilla. Tre skrattande gubbar på den mobbarkommentaren. :44:

Förlåt 4 stycken. Den sista idi*ten är ju inte född än.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Batting:

Det krävs inte mycket för att roa imbecilla. Tre skrattande gubbar på den mobbarkommentaren. :44:

#snöflinga

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
9 minuter sedan, skrev Batting:

Förlåt 4 stycken. Den sista idi*ten är ju inte född än.

Väntar du avkommor?

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Esspe:

För er som lever i föreställningen att det bara är lite barer, wannabe nurses och massager som drabbas.

 

“The domino financial impact is not only on hotels and the expanded tourism sector, but it suffocates the development pipeline. This will negatively trigger the erosion of jobs in construction, real estate, retail and ultimately be manifested in consumer credit defaults.

 

https://www.nationthailand.com/business/30394185?utm_source=homepage_hilight&utm_medium=internal_referral

Var inte så domedagshysterisk nu 😉

 

Är också lite orolig för att om alla håller igen på köp och spenderande så kan det bli ordentligt illa, inte bara i Thailand utan globalt och då är det dags att bli hysterisk på riktigt.

Tror det är prio 1 att få folk att börja tro på framtiden och börja spendera igen. Lyckas det så kommer det ordna upp sig för de flesta men visst är det många bransher förutom turism & export som det svider för nu.

Vi har bokat upp Hua hin nu i Sep och är på g att boka hotel i fiskebyn i Oktober, priserna är ju mycket låga nu men det kanske kan ge några korvören till någon.

 

/ SatanG 

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
16 minuter sedan, skrev SatanG:

Var inte så domedagshysterisk nu 😉

 

Är också lite orolig för att om alla håller igen på köp och spenderande så kan det bli ordentligt illa, inte bara i Thailand utan globalt och då är det dags att bli hysterisk på riktigt.

Tror det är prio 1 att få folk att börja tro på framtiden och börja spendera igen. Lyckas det så kommer det ordna upp sig för de flesta men visst är det många bransher förutom turism & export som det svider för nu.

Vi har bokat upp Hua hin nu i Sep och är på g att boka hotel i fiskebyn i Oktober, priserna är ju mycket låga nu men det kanske kan ge några korvören till någon.

 

/ SatanG 

Ja, det är viktigt att sätta sprätt på pengarna. Håller man på pengarna så förlorar man snabbt allt av utbud som har funnits. Och existerar inget utbud så är det riktigt onödigt att sitta på en massa stålar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige:

Ja, det är viktigt att sätta sprätt på pengarna. Håller man på pengarna så förlorar man snabbt allt av utbud som har funnits. Och existerar inget utbud så är det riktigt onödigt att sitta på en massa stålar. 

 

Ja en massa stålar är ett okynne, därför jag aldrig skaffat några :-)

Totalt överreklamerat, det finns ju kreditkort och jag siktar på att nå samma framgångar som t.ex "KJ"

Ett föredöme för oss alla.

 

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
4 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Ja en massa stålar är ett okynne, därför jag aldrig skaffat några :-)

Totalt överreklamerat, det finns ju kreditkort och jag siktar på att nå samma framgångar som t.ex "KJ"

 

 

/ SatanG

Ja jävlar! Knulljonny!

Arrangerar han kurser, tro?

 

Edit: BTT vibbar då han snackar om sig själv i tredjeperson

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Ja jävlar! Knulljonny!

Arrangerar han kurser, tro?

Kanske han gör men han måste nog fråga Jonny först :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Batting:

Det krävs inte mycket för att roa imbecilla. Tre skrattande gubbar på den mobbarkommentaren. :44:

Fast nu finns det nu inga mobbare på MPR.

 

De, liksom deras förfäder, BARA SKOJAR JU! 

 

Vi kommer alla ihåg dem från sandlådan till skolgården och ut i yrkeslivet.

 

Hoppas ni är stolta över ert uppförande! 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige:

Väntar du avkommor?

Det verkar fixa sig helt utan min medverkan.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev apknug:

Fast nu finns det nu inga mobbare på MPR.

 

De, liksom deras förfäder, BARA SKOJAR JU! 

 

Vi kommer alla ihåg dem från sandlådan till skolgården och ut i yrkeslivet.

 

Hoppas ni är stolta över ert uppförande! 

Det knepiga med SD:are är att så fort någon har en annan åsikt än dem så ropar de och gnäller över att det inte finns någon yttrandefrihet. 
Men egentligen handlar det ju bara om två parter med olika politisk åsikt.
Olika politiska livsåskådningar måste man ju få bemöta, men hur beter sig Sverige Demokrater när det dyker upp någon som inte delar deras åsikt?
Jo den andres politiska åsikt bemöts ju givetvis, vi har ju som sagt var yttrandefrihet, men det räcker inte med det.
Meningsmotståndaren ska förses med munkavle vad det än gäller.

Meningsmotstånderen ska mobbas ut, förlöjligas och tystas.
Det spelar ingen roll vad det handlar om.
Man kan inte ens lägga ut bilder utan att de ska förlöjligas.
Det är ju fan inte klokt, och det ska vara vuxet folk.
Nästa gång ni börjar gnälla över att det inte finns någon yttrandefrihet så tycker jag att ni ska tänka efter lite.
Vem är det som försöker tysta folk?!

Och ni som nu kommer att urskulda er med, "Men, men jag är ju inte Sverigedemokrat" behöver ju inte ta åt er, eller sluta uppföra er som en sådan.
 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev SatanG:

 

Ja en massa stålar är ett okynne, därför jag aldrig skaffat några :-)

Totalt överreklamerat, det finns ju kreditkort och jag siktar på att nå samma framgångar som t.ex "KJ"

Ett föredöme för oss alla.

 

 

/ SatanG

 

 

Haha, sicken skön lirare, glömt detta, var väl några år sen, undrar vad han gör idag. Han måste ju spela, så korkad kan man inte vara... fast det finns ju en del praktexempel här, hela Freakgruppen faktiskt.

Bäst var ju när Patrik frågade om hans boende.
- Jaha, en hyresrätt då alltså, är det ett förstahands- eller andrahandskontrakt du har?

- Nja, Jonny tog i hand med någon men med vilket hand kommer inte Jonny ihåg.

 

555555 En Klassiker.

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
24 minuter sedan, skrev Batting:

Det knepiga med SD:are är att så fort någon har en annan åsikt än dem så ropar de och gnäller över att det inte finns någon yttrandefrihet. 
Men egentligen handlar det ju bara om två parter med olika politisk åsikt.
Olika politiska livsåskådningar måste man ju få bemöta, men hur beter sig Sverige Demokrater när det dyker upp någon som inte delar deras åsikt?
Jo den andres politiska åsikt bemöts ju givetvis, vi har ju som sagt var yttrandefrihet, men det räcker inte med det.
Meningsmotståndaren ska förses med munkavle vad det än gäller.

Meningsmotstånderen ska mobbas ut, förlöjligas och tystas.
Det spelar ingen roll vad det handlar om.
Man kan inte ens lägga ut bilder utan att de ska förlöjligas.
Det är ju fan inte klokt, och det ska vara vuxet folk.
Nästa gång ni börjar gnälla över att det inte finns någon yttrandefrihet så tycker jag att ni ska tänka efter lite.
Vem är det som försöker tysta folk?!

Och ni som nu kommer att urskulda er med, "Men, men jag är ju inte Sverigedemokrat" behöver ju inte ta åt er, eller sluta uppföra er som en sådan.
 

Det där var ju vettigt. 
Du skyller dina konstigheter och korkade inlägg på att det finns sverigedemokrater. 
Det finns ju dessutom homosexuella bögar som motarbetar dig, kan jag tänka mig. 
 

Det kan inte vara så att du helt enkelt uttrycker dig helt åt helvete?

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

homosexuella bögar

Inte att förväxla med de heterosexuella bögarna......😜

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
6 minuter sedan, skrev frogfish:

Inte att förväxla med de heterosexuella bögarna......😜

Eller lesbiska bögarna

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Batting:

Meningsmotstånderen ska mobbas ut, förlöjligas och tystas.

Du menar som när ”vuxna” människor vägrar att sitta i samma rum t.ex, som din gamla polare Ohly gjorde. 

 

Eller det som bilden under visar. Mobba, förlöjliga och tysta meningsmotståndare är vänsterns paradgren.

 

87118DEC-D5E7-4A02-B157-6C79123EECCD.jpeg.49939a83ddde02207d42e31ab6842ef7.jpeg

 

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Eller lesbiska bögarna

 

Nu har du allt målat in dig i ett hörn, nu måste du ju omnämna alla kön som finns, är väl 70+ tror jag. Du får inte diskriminera nån, de runda flatorna ex.vis.

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Eller lesbiska bögarna

Men de borde väl omfattas av de homosexuella bögarna?

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Eller lesbiska bögarna

 

26 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Det där var ju vettigt. 
Du skyller dina konstigheter och korkade inlägg på att det finns sverigedemokrater. 
Det finns ju dessutom homosexuella bögar som motarbetar dig, kan jag tänka mig. 
 

Det kan inte vara så att du helt enkelt uttrycker dig helt åt helvete?

 

22 minuter sedan, skrev frogfish:

Inte att förväxla med de heterosexuella bögarna......😜

 

8 minuter sedan, skrev frogfish:

Men de borde väl omfattas av de homosexuella bögarna?

Men va fan, han pratar om de MOBBANDE BÖGARNA, men eftersom som det inte finns några mobbare här så.....

 

Bara bögar kanske ?  

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
9 minuter sedan, skrev frogfish:

Men de borde väl omfattas av de homosexuella bögarna?

Jag vet faktiskt inte. Men Batting har full kontroll vilka slags människor han ska se upp för, så jag räknar med att han kan ge dig ett bättre svar.

 

11 minuter sedan, skrev Bibben:

 

Nu har du allt målat in dig i ett hörn, nu måste du ju omnämna alla kön som finns, är väl 70+ tror jag. Du får inte diskriminera nån, de runda flatorna ex.vis.

 

 

Jag tänkte just börja rabbla upp dessa kön, men det dyker upp fler kön än jag hinner skriva. Det skulle bli en livelista, annars är den inaktuell när jag klickar på "publicera" och risken för att någon blir kränkt för att denne icke var nämnd, står jag inte ut med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...