Jump to content
IGNORERAD

Äntligen Tillbaks !


AnOnYm

Recommended Posts

Hmmm, har tagit rn wirre och försöker väl igen då, men inte är det lätt, snarare kryptiskt, får väl föröka luska runt bland knappar och tangenter.

Eftersom jag inte har ett hum om hur man producerar sånt här fick jag en flashback från yrkeslivet.

Om man ska utforma en ny rutin måste man utgå från den som kan minst för det finns alltid nån som kan mindre. Det är det enda sättet att få samtliga involverade i en förändringsprocess.

Alltså, kommer det nån sorts "handledning för dataidi*ter"?

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • BaBoo

    5

  • Baa

    4

  • BanFang

    4

  • AnOnYm

    2

Mest aktiva i denna tråd

Guest wUThai

Hmmm, har tagit rn wirre och försöker väl igen då, men inte är det lätt, snarare kryptiskt, får väl föröka luska runt bland knappar och tangenter.

Eftersom jag inte har ett hum om hur man producerar sånt här fick jag en flashback från yrkeslivet.

Om man ska utforma en ny rutin måste man utgå från den som kan minst för det finns alltid nån som kan mindre. Det är det enda sättet att få samtliga involverade i en förändringsprocess.

Alltså, kommer det nån sorts "handledning för dataidi*ter"?

Baa

Qui vivra verra!

Link to comment
Dela på andra sajter

HAHA, Nu kan man ge karma till sig själv, vilket dj-la tryckande det kommer att bli.

Plus Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken ruskig röra det blev, känns inte bra. :P

Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit, nu försvann min egenproducerade karma, jaja aldrig får man som man vill :wai:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Några bra funktioner har man ju hittat men var är medlemskartan? Det lät ju ta ett tag innan man känner sig hemma här igen men eftersom man inte varit medlem så länge så höll man ju som bäst på att bekanta sig med den gamla.

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gör om, gör rätt säger Bibben

Exactemente, för Ni lite äldre forumister som knappt lärt sig förra MMIet blir det nog svårt.

Personligen är jag helnöjd, har tom fått tillbaka alla mina bortsnillade karmor.

Oomgjorde Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Snus är snus och strunt är strunt om ock i gyllene dosor men rosor i ett sprucket krus är ändå alltid rosor.

Passar väl bra idag va? :mdr:

Tycker att vi får ge forat några dagar, innan vi halshugger nån. :yes:

Även solen har sina fläckar

Link to comment
Dela på andra sajter

hmmm jag gillar förra designen men kanske finns fler fördelar med denna som jag inte upptäckt!!

jag uppskattar mycket den sektionen där det visas senaste skrivet i alla trådarna, den ligger inte på samma bra plats som den låg förut :P

Petter

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente, för Ni lite äldre forumister som knappt lärt sig förra MMIet blir det nog svårt.

Personligen är jag helnöjd, har tom fått tillbaka alla mina bortsnillade karmor.

Oomgjorde Arne

Jag kan inte se några karmor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...