Jump to content
IGNORED

Allsvenskan 2020

Kötthandlarn

Recommended Posts

• Replies 512
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• conservator

91

• frogfish

62

• GreenValley

55

• Soengsang

36

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Råttorna får åka hem med noll poäng💙🤍 Så jävla rättvist!

Tänk positivt, ni kommer ju att vara obesegrade under perioden april-maj!

Vad ska man säga? Det är som att stjäla godis från småbarn. Får väl hoppas att det blir lite motstånd från nåt lag framöver.....😎

Posted Images

Soengsang
6 timmar sedan, skrev frogfish:

15-6 i avslut, 2 ramträffar. Men ändå 2-2. Att det ska vara så j*kla svårt att vinna.....

Ja, med den nivån på domare, välbetalda av råttorna?

• Ge karma 3

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

frogfish
10 timmar sedan, skrev Soengsang:

Ja, med den nivån på domare, välbetalda av råttorna?

Stockholmslagen har ju alltid fått fördelar. Lite kul att tom domarchefen gått ut och sagt att det var solklar straff. Bara 4 domare som lekte blindbock....

Men skit samma, resultatet ändras inte för man gnäller. Det är bara att bryta ihop och komma igen.....🍻

• Ge karma 1
hamnoi

Var hemma hos en ganska färsk allsvensk domare idag. Dömde Varberg-Elfsborg, trevlig grabb! Granit Maqedonci, hade aldrig hört talas om honom.

• Ge karma 2

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

conservator
3 timmar sedan, skrev hamnoi:

Var hemma hos en ganska färsk allsvensk domare idag. Dömde Varberg-Elfsborg, trevlig grabb! Granit Maqedonci, hade aldrig hört talas om honom.

Kul att herrn fortfarande har lite intresse för allsvenskan ( eller numera bara domarkåren), det var länge sedan man hörde något ifrån dig.

• Haha 3
Peolito
13 timmar sedan, skrev hamnoi:

Var tvungen att googla namnet men han finns ju :-). Lite tufft namn.

• Ge karma 1
Peolito
19 minuter sedan, skrev John Khonken:

Sedan Tommi kom in har vi inte förlorat. Nu krossade  vi arslet. Nu är vi snart i topp 

Ja den där Bråtveit kan dom skänka bort. Om halvdanskarna tappar formen kan det bli spännande framöver.

15 minuter sedan, skrev John Khonken:

Sedan Tommi kom in har vi inte förlorat. Nu krossade  vi arslet. Nu är vi snart i topp 

Du verkar vara en man med mycket hat och aggression inom dig? Känns lite sådär att jag gick all-in på dina tips om hur jag ska trygga min framtid 🙄

En verklig vän är en person som firar vintersemester på en soldränkt strand och inte skickar vykort...

conservator
23 minuter sedan, skrev jlh66:

Du verkar vara en man med mycket hat och aggression inom dig? Känns lite sådär att jag gick all-in på dina tips om hur jag ska trygga min framtid 🙄

Tycker mer det känns förvirrat med dessa kommentarer om fotboll ifrån en som förmodligen hade svårt att dämpa en mjukglass på knäet (eller vad är det HN brukar skriva ?)

• Haha 3
65Selander

Lite oroad äver Malmös match ikväll mot Helsingborg, vinst ikväll och det är matchboll på söndag mot Sirius.
Men om MFF håller sig lugn i spelet så skall de städa av Helsingborg ganska enkelt.

conservator
33 minuter sedan, skrev 65Selander:

Lite oroad äver Malmös match ikväll mot Helsingborg, vinst ikväll och det är matchboll på söndag mot Sirius.
Men om MFF håller sig lugn i spelet så skall de städa av Helsingborg ganska enkelt.

Vad är du oroad över ? MFF bör städa av HIF ikväll och sätta matchbollen på söndag!

Så kan man titta på de sista 2 matcherna på lite skoj bara.

• Ge karma 1
65Selander
8 minutes ago, conservator said:

Vad är du oroad över ? MFF bör städa av HIF ikväll och sätta matchbollen på söndag!

Så kan man titta på de sista 2 matcherna på lite skoj bara.

När mina lag är i slagläge så brukar de komma ett bottennapp 😱

GreenValley
12 minuter sedan, skrev 65Selander:

När mina lag är i slagläge så brukar de komma ett bottennapp 😱

Jag har spikat Malmö på Topptipset och mina spikar går sällan in.

:crazy:

• Haha 1